mitsubishi.megaherz.cz
https://mitsubishi.megaherz.cz/

Dotaz - K.O. spojka ?
https://mitsubishi.megaherz.cz/viewtopic.php?f=50&t=2570
Stránka 2 z 4

Autor:  votecc [ 16 červenec 2013 11:41 ]
Předmět příspěvku:  Re: Dotaz - K.O. spojka ?

aha tak to prověřím, díky za tip :) Řídící jednotku najdu u pravé nohy řidičova strana ?

Autor:  Kuno [ 16 červenec 2013 12:03 ]
Předmět příspěvku:  Re: Dotaz - K.O. spojka ?

po zapnutí klíčku spíná ventilator na max.........

Ukazuje teploměr na přístrojovce? Kolik za studena,kolik po zahřátí?

Autor:  enemdym [ 16 červenec 2013 12:24 ]
Předmět příspěvku:  Re: Dotaz - K.O. spojka ?

votecc píše:
Moc né :( Prostříkl jsem váhu tím čističem od Liqui-Moly a výsledek více méně stejný. Takže nevím nevím ale nejsem si úplně jist jestli je to motorem protože běží více méně v pohodě, startuje v pohodě, za plynem jde v pohodě, volnoběh nekolísá a při vytočení na neutrálu 1500 - 2000 ot. kde se objevuje ten problém nic nepozoruji. Dokonce i spotřeba je si myslím v pohodě 10 - 11l - jezdím většinou Praha a okolí. Jediný co jsem začal pozorovat když je auto studený tak při vytočených kolech a akceleraci začne něco klepat motor vs převodovka ... nejsem si jist jinak to nedělá jen při vytočených kolech a akceleraci a nejvíc když je auto studený..... nevím jestli to má nějakou souvislost ... asi by to musel někdo vidět kdo už má zkušenost s Mitsu 3000 aby mi řekl co je a není v pohodě. Přemýšlím, že to bude chtít asi do budoucna další Mitsu na díly jinak se z toho asi zblázním :)

Dále se mi spíná větrák na max hned po otočení klíčku před startem což asi také není úplně ok, zkusím překontrolovat relátka a čidla - ty už mam objednané nové tak je rovnou vyměním.......



To klepani pri akceleraci a vytocenych kolech - mohly by to být ko homokineticke klouby.

Autor:  votecc [ 16 červenec 2013 15:17 ]
Předmět příspěvku:  Re: Dotaz - K.O. spojka ?

Kuno píše:
po zapnutí klíčku spíná ventilator na max.........

Ukazuje teploměr na přístrojovce? Kolik za studena,kolik po zahřátí?


Ukazuje bez problému myslím, že tak jak má, studený na nule, zahřáty v polovině 80 90 stupnu ?! Ale větráky jedou pořád bez ohledu jestli to stoji např. tři dny auto je studeny dam klíček do polohy před startem a hned jedou oba větráky naplno :( ... bez ohledu jestli je zaplá nebo vyplá klíma ....

Autor:  waltr1 [ 16 červenec 2013 20:45 ]
Předmět příspěvku:  Re: Dotaz - K.O. spojka ?

;skus kouknout na konektor v horni liste oxidace a nebo vyklepany spoj to klepani je od homokynetaku v rejdu a plny ceres je vraýedna kombinace :cool:

Autor:  Talon [ 16 červenec 2013 22:40 ]
Předmět příspěvku:  Re: Dotaz - K.O. spojka ?

Ahoj. Dole na chladiči pod větrákem jsou dvě čidla černý a bílý. Vždycky vytáhni konektor a zapni zapalování a uvidíš. A nebo bílý čidlo na tělese termostatu. To udělej nejdřív. :-)

Autor:  votecc [ 17 červenec 2013 17:23 ]
Předmět příspěvku:  Re: Dotaz - K.O. spojka ?

Díky všem :) vše vyzkouším ještě jsem se k tomu nedostal, nicméně horní konektory u ventilátorů jsou OK. Jinak to klepání asi opravdu jsou homokinetický klouby :(

Autor:  Serge [ 18 červenec 2013 21:12 ]
Předmět příspěvku:  Re: Dotaz - K.O. spojka ?

To cukání co pocituješ to mám taky už pár let. Novej vzducháč trochu pomohl, ale nakonec jsem došel asi k tomu, že to bylo asi jen zdání.. :lol: z otáček do 2000 se pod plnym plynem proste nerozjedu.. bud se to musí procukat, nebo pomoci spojkou.. jakmile se to prehoupne pres tech 2.5 zhruba, tak se motor vytočí pěkně bez potíží.. kdo ví co s tim je..ale je pravda, že sem to tu jen zmínil na foru, když měl Radim nebo kdo podobny problem..ale nijak to vlastně neřešil doposud.. nicméně myslím, že by mohla být příčina stejná, tudíž až na to přijdeš tak mi dej vědět :lol:

Autor:  Kuno [ 18 červenec 2013 22:11 ]
Předmět příspěvku:  Re: Dotaz - K.O. spojka ?

serge: prověř si funkci variabilního sání. Mě to sice vyloženě necukalo ale byla tam díra v akceleraci jak hrom.

Autor:  enemdym [ 16 září 2013 07:02 ]
Předmět příspěvku:  Re: Dotaz - K.O. spojka ?

Ahoj vsem :grin: .
Mam dotaz - jakou mate zkusenost s zivotnosti spojkove lamely (klasicke seriove)?
Kolik tisic km na ni nalitate nez zacne klouzat (vseobecne ale i konkretne pro VR4)?
Klouzanim spojky - opotrebeni lamely x kontaminace olejem pres ko simerink na klice?
Dik :wink:

Autor:  Kuno [ 16 září 2013 09:49 ]
Předmět příspěvku:  Re: Dotaz - K.O. spojka ?

No...nevím,jestli tu najdeme někoho kdo najel na jednom GT přes 100 tis. km. Právě tolik by mohla být životnost jeho lamely. Ale mohu se mýlit.
Ad kontaminace olejem- myslím,že to by to gufero převodovky muselo téct jak okap aby se olej dostal až na třecí plochy.

Takže-pokud Ti spojka klouže,máš s nejv.pravděpodobností lamelu za "zenitem" její žívotnosti. Když by byla "jenom" zamaštěná,ten olej z ní těžko dostaneš a s riskem ji montovat zpět....já bych řešil rozhodně novou.

Autor:  enemdym [ 16 září 2013 11:23 ]
Předmět příspěvku:  Re: Dotaz - K.O. spojka ?

Zeptám se trochu jinak.
Při zátahu / silne akceleraci - co všechno by mohlo být možnou poruchou vedoucí k zvyseni otáček motoru bez současného přenosu krouticiho momentu na kola?

1) KO spojkova lamela (obložení)
2) mastná lamela
3) ?
4) ?
...

Tipy?

Autor:  expresion [ 16 září 2013 12:48 ]
Předmět příspěvku:  Re: Dotaz - K.O. spojka ?

Kuno píše:
No...nevím,jestli tu najdeme někoho kdo najel na jednom GT přes 100 tis. km. Právě tolik by mohla být životnost jeho lamely. Ale mohu se mýlit.
Ad kontaminace olejem- myslím,že to by to gufero převodovky muselo téct jak okap aby se olej dostal až na třecí plochy.

Takže-pokud Ti spojka klouže,máš s nejv.pravděpodobností lamelu za "zenitem" její žívotnosti. Když by byla "jenom" zamaštěná,ten olej z ní těžko dostaneš a s riskem ji montovat zpět....já bych řešil rozhodně novou.



Kdyz jsme ted rozmontovali spojku moje lamela byla sjeta az na ty gumicky... celkove spojka zabirala az u vrchu ,ale nepodkluzovala....
auto ma tusim kolem 120-130 tis mil.Ted nevim nemuzu se kouknout.

Autor:  Kuno [ 16 září 2013 13:25 ]
Předmět příspěvku:  Re: Dotaz - K.O. spojka ?

Na gumičky??? Já teda nevím vše ale tuším,že třecí obložení lamely je upevněno nýty a ne gumičkami. :grin:
No to ale není podstatné,nejsem hnidopich.
To,že neklouzala je zřejmě proto,že má naddimenzovanou přítl.sílu talíře spojky,což je pro přenos výkonu motoru TT žádoucí
Proto má zřejmě TT i posilovač spojky.

Autor:  enemdym [ 16 září 2013 14:02 ]
Předmět příspěvku:  Re: Dotaz - K.O. spojka ?

3) tedy unavený pritlacak?
4) nesprávně nastavena volná poloha pedálu spojky?

Stránka 2 z 4 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/