mitsubishi.megaherz.cz

Diskuzní fórum nejen o vozech Mitsubishi
Právě je 21 prosinec 2024 20:28

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 59 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Zapalovaci svicky
PříspěvekNapsal: 29 srpen 2013 20:11 
Offline

Registrován: 13 červen 2009 19:29
Příspěvky: 539
Automobil: Dodge Stealth ES
Typ motoru: 6G72
Rok výroby: 1991
Tak me napadlo ,ze bychom se mohli pobavit o svickach.... prave proto ,ze to resim u sveho Volva... zda se nejake trojbodove BERU v S80 vydrzely jen asi 11 mesicu denodeniho jezdeni... auto mi za studena cuka...musim to protocit a pak je to ok.

Jake vy mate svicky v GTckach? Predchozi majitel mi rikal ,ze tam daval nejake iridiove tesne predtim nez mi to prodal... jedna pry stala ~500Kc... pravda, za 3 roky denniho jezdeni s Dodgem jsem svicky vubec neresil....


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Zapalovaci svicky
PříspěvekNapsal: 30 srpen 2013 07:17 
Offline

Registrován: 04 říjen 2008 09:24
Příspěvky: 976
Automobil: Dodge Stealth TT
Typ motoru: 6G72 3,0 Twin Turbo
Rok výroby: 1994
Ahoj expre,

Do GT/Stealth nonturbo, popř. TT běžně provozovaných patří Denso Iridium IK24, pro upravené turbomotory s velkým výkonem a s využíváním plného výkonu pak IK27.


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Zapalovaci svicky
PříspěvekNapsal: 30 srpen 2013 10:57 
Offline

Registrován: 16 listopad 2004 21:23
Příspěvky: 2921
Bydliště: Praha
Jsem přesvědčen o tom, že do neupravené atmosféry 3000GT, která nejezdí na E85, jsou IK20 vhodnější.

_________________
Když auto, tak japonské! Když japonské, tak Mitsubishi! A to navzdory všem potížím MMC...


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Zapalovaci svicky
PříspěvekNapsal: 30 srpen 2013 13:06 
Offline

Registrován: 04 říjen 2008 09:24
Příspěvky: 976
Automobil: Dodge Stealth TT
Typ motoru: 6G72 3,0 Twin Turbo
Rok výroby: 1994
Mitsi píše:
Jsem přesvědčen o tom, že do neupravené atmosféry 3000GT, která nejezdí na E85, jsou IK20 vhodnější.


No Mitsi nevím, ve specifikaci k 3000GT je IK22 označena jako 'Colder Plug' tedy studená, jít až na IK20 ? - já v Twin Turbu používám IK24....


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Zapalovaci svicky
PříspěvekNapsal: 30 srpen 2013 14:49 
Offline

Registrován: 16 listopad 2004 21:23
Příspěvky: 2921
Bydliště: Praha
No vždyť ano, IK22 je "studenější" než IK20. Tady
http://www.globaldenso.com/cgi-bin/glob ... =4w-58.txt
dokonce i pro turbo uvádějí IK20. Osobně bych dal do turba minimálně IK22, spíše však IK24, na druhou stranu ovšem nevidím sebemenší důvod dávat už hodně studené IK24 do svými paramentry běžné atmosféry. A to navzdory tomu, že Denso Iridium mají bezkonkurenčně vysoký teplotní rozsah využitelnosti v rámci jednotlivých teplotních hodnot, resp. tříd.

Pozn.: Víceelektrodové svíčky jsou největší hloupost!

_________________
Když auto, tak japonské! Když japonské, tak Mitsubishi! A to navzdory všem potížím MMC...


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Zapalovaci svicky
PříspěvekNapsal: 30 srpen 2013 15:22 
Offline

Registrován: 04 říjen 2008 09:24
Příspěvky: 976
Automobil: Dodge Stealth TT
Typ motoru: 6G72 3,0 Twin Turbo
Rok výroby: 1994
Mitsi píše:
No vždyť ano, IK22 je "studenější" než IK20. Tady
http://www.globaldenso.com/cgi-bin/glob ... =4w-58.txt
dokonce i pro turbo uvádějí IK20. Osobně bych dal do turba minimálně IK22, spíše však IK24, na druhou stranu ovšem nevidím sebemenší důvod dávat už hodně studené IK24 do svými paramentry běžné atmosféry. A to navzdory tomu, že Denso Iridium mají bezkonkurenčně vysoký teplotní rozsah využitelnosti v rámci jednotlivých teplotních hodnot, resp. tříd.

Pozn.: Víceelektrodové svíčky jsou největší hloupost!


Ahoj, koukám, koukám na ten seznam v příloze a trochu liší se od doporučení v manuálu.... Ideální je to zkusit :lol: pro názornost viz. příloha....
Příloha:
spark-plugs-heat-ranges2.jpg
spark-plugs-heat-ranges2.jpg [ 63.66 KiB | Zobrazeno 10985 krát ]


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Zapalovaci svicky
PříspěvekNapsal: 30 srpen 2013 15:47 
Offline

Registrován: 16 listopad 2004 21:23
Příspěvky: 2921
Bydliště: Praha
Brumla píše:
Ideální je to zkusit :lol:

Zkoušet teplejší svíčky může být riziko, v daném případě však nejdeme pod úroveň předpisu výrobce, naopak zkoušet studenější svíčky nepřináší kýžený výkonový a "spotřebový" efekt.

_________________
Když auto, tak japonské! Když japonské, tak Mitsubishi! A to navzdory všem potížím MMC...


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Zapalovaci svicky
PříspěvekNapsal: 30 srpen 2013 16:10 
Offline

Registrován: 04 říjen 2008 09:24
Příspěvky: 976
Automobil: Dodge Stealth TT
Typ motoru: 6G72 3,0 Twin Turbo
Rok výroby: 1994
Mitsi píše:
Brumla píše:
Ideální je to zkusit :lol:

Zkoušet teplejší svíčky může být riziko, v daném případě však nejdeme pod úroveň předpisu výrobce, naopak zkoušet studenější svíčky nepřináší kýžený výkonový a "spotřebový" efekt.


Je to jak říkáš... u teplých svíček je třeba opatrně 'posunovat' a důkladně zvážit co vlatně dělám :lol:
Třeba zde http://www.camskill.co.uk/m7b0s2095p8570/DENSO_SPARK_PLUGS_NIPPON_DENSO_IRIDIUM_SPARKPLUGS_-_Iridium_Plug_-_Colder_Plug_GTO_3000GT_-_All_Models_GTO_3_0i_Z15A_6G72_Non_Turbo_08_94_to_07_00 nabízejí také IK22 v souladu s manuálem i když to není směrodatné :grin:


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Zapalovaci svicky
PříspěvekNapsal: 30 srpen 2013 17:26 
Offline

Registrován: 16 listopad 2004 21:23
Příspěvky: 2921
Bydliště: Praha
Citace z toho odkazu: "1 grade colder for more boost"

Ano, IK22 je o stupeň studenější než IK20, akorát že ten výsledek/efekt bude zcela opačný!

_________________
Když auto, tak japonské! Když japonské, tak Mitsubishi! A to navzdory všem potížím MMC...


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Zapalovaci svicky
PříspěvekNapsal: 30 srpen 2013 20:39 
Offline

Registrován: 04 říjen 2008 09:24
Příspěvky: 976
Automobil: Dodge Stealth TT
Typ motoru: 6G72 3,0 Twin Turbo
Rok výroby: 1994
Mitsi píše:
Citace z toho odkazu: "1 grade colder for more boost"

Ano, IK22 je o stupeň studenější než IK20, akorát že ten výsledek/efekt bude zcela opačný!


Ahoj, člověče jsi všímavý! Já jsem tu poznámku, úplně přehlédl.... Mají to tam jako reklamní slogan či co?


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Zapalovaci svicky
PříspěvekNapsal: 30 srpen 2013 20:42 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 13 květen 2012 20:04
Příspěvky: 642
Myslíte,že byste poznali rozdíl kdybychom dali do jednoho a téhož GT teplejší a následně studenější svíčky?
Já myslím,že ne. :grin:


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Zapalovaci svicky
PříspěvekNapsal: 30 srpen 2013 20:50 
Offline

Registrován: 04 říjen 2008 09:24
Příspěvky: 976
Automobil: Dodge Stealth TT
Typ motoru: 6G72 3,0 Twin Turbo
Rok výroby: 1994
Kuno píše:
Myslíte,že byste poznali rozdíl kdybychom dali do jednoho a téhož GT teplejší a následně studenější svíčky?
Já myslím,že ne. :grin:


Ahoj, při normální jízdě asi ne, kdyby jsme tomu dali pořádný kopr takových 20-30minut v kopcích tak ano... Zkoušel jsem kdysi ve spolupráci přímo s Briskem jejich platinové svíčky (zapůjčli mi je) po 20-ti minutách v kopcích jsem střílel do výfuku a v motoru byly detonace jak blázen, myslel jsem, že to oddělám - není to tako pr...l jak se to na první zdá :lol:


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Zapalovaci svicky
PříspěvekNapsal: 30 srpen 2013 20:55 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 13 květen 2012 20:04
Příspěvky: 642
Hmm...a ty Brisk byly ekvivalent k předepsaným anebo měly jiné tepelné hodnoty?


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Zapalovaci svicky
PříspěvekNapsal: 30 srpen 2013 21:04 
Offline

Registrován: 04 říjen 2008 09:24
Příspěvky: 976
Automobil: Dodge Stealth TT
Typ motoru: 6G72 3,0 Twin Turbo
Rok výroby: 1994
Ahoj,

měla to být alternativa iridiovkám, ještě bych někde vyštrachal tu přesnou specikaci, tuším BRISK PLATIN DR15YPP-1 nebo tak nějak...


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Zapalovaci svicky
PříspěvekNapsal: 30 srpen 2013 21:37 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 13 květen 2012 20:04
Příspěvky: 642
Hmm..Já jsem dával nové svíčky-ty co jsi-jste mi zde doporučili. Původní byly jiné a předchozí majitel-é měnil v minulosti zřejmě pouze ty tři co byly přístupné. :grin: Ty zadní byly sice stejné značky ale s odtrhy tak opálenými,že to bylo jednoznačné.
Na ty nové svíčky se mi auto za studena cca minutu při akceleraci ve středních mírně "dáví" ale už po mírném ohřátí jede super,pravidelně jde za plynem v celém spektru otáček.
Je pravda,že vlastně ani nevím,jak má auto jet,neměl jsem možnost to s nikým porovnat. Svezl se s ním pouze David a ten má zas turbo,takže s ním srovnávat nemohu. :grin:

Na ty původní svíčky (byly to nějaké...tuším DENSO...xxxx.. s nápisem RACING) to nedělalo,(to "dávení") ale auto jelo podstatně hůř ale tehda mohl být na vině vlnovec mezi svody. Byla odtržena vnitřní sítovaná "ponožka" která jednoznačně omezovala odvod výf. plynů. No a v té době mi ani nefungovaly stavitené klapky v sání.


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 59 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 10 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz