mitsubishi.megaherz.cz
https://mitsubishi.megaherz.cz/

Zapalovaci svicky
https://mitsubishi.megaherz.cz/viewtopic.php?f=50&t=2595
Stránka 4 z 4

Autor:  Kuno [ 02 září 2013 14:50 ]
Předmět příspěvku:  Re: Zapalovaci svicky

"Můj" dodavatel byl vcelku rychlý...takže kabely
NGK: 2642 kč aa...mohu uhádat cca 1000kč slevu

Janmor:1844 a tam je stáhnu cca o 500kč.

Autor:  votecc [ 02 září 2013 15:48 ]
Předmět příspěvku:  Re: Zapalovaci svicky

Po přečtení tématu mam opravdu zmatek.Někdo říká to a někdo to.Já mam Denso Iridium Power IK20 - dle katalogu Denso by tyto svíce měli být ok nicméně se trochu bojím jestli nejsou problém právě svíčky díky kterým mam zde již zmiňované občasné cukání....asi to budu muset otestovat. Používáte někdo na atmo IK20 ?

Autor:  Kuno [ 02 září 2013 17:10 ]
Předmět příspěvku:  Re: Zapalovaci svicky

votecc píše:
Po přečtení tématu mam opravdu zmatek.Někdo říká to a někdo to.Já mam Denso Iridium Power IK20 - dle katalogu Denso by tyto svíce měli být ok nicméně se trochu bojím jestli nejsou problém právě svíčky díky kterým mam zde již zmiňované občasné cukání....asi to budu muset otestovat. Používáte někdo na atmo IK20 ?


Já jsem je tam měl a nic necukalo.

Autor:  expresion [ 02 září 2013 23:34 ]
Předmět příspěvku:  Re: Zapalovaci svicky

Mitsi píše:
expresion píše:
Na 3sx pisou ,ze pro nejake ladeni atd jsou lepsi ty medene protoze ,kdyz neco pokurvite nebo nestavite dobre tak dojebete jenom ty medene a ty tolik nestojej...... mozna az to clovek udela dobre tak pak je dobre dat tam drahe iridiovky..

Nesmysl! Volba příliš teplé svíčky ohrožuje motor, přičemž v případě těch obyč. to platí dvojnásob - kvůli jejich úzkému teplotnímu rozsahu. Ostatně Brumla to zde už psal. No a v případě poškození motoru již nebude nutno hloubat nad lepšími svícemi.


Ty jsi nesmysl... tady delas chytreho co se hodi a co ne a beztak hrkas doma na nejake Brisky za 50Kc a si spokojeny...

Autor:  expresion [ 02 září 2013 23:35 ]
Předmět příspěvku:  Re: Zapalovaci svicky

Kuno píše:
"Můj" dodavatel byl vcelku rychlý...takže kabely
NGK: 2642 kč aa...mohu uhádat cca 1000kč slevu

Janmor:1844 a tam je stáhnu cca o 500kč.


By se mi hodily nejake cervene kabely... nemohl by jsi schrastit, jake a za kolik???

Autor:  Brumla [ 03 září 2013 01:48 ]
Předmět příspěvku:  Re: Zapalovaci svicky

expresion píše:
Mitsi píše:
expresion píše:
Na 3sx pisou ,ze pro nejake ladeni atd jsou lepsi ty medene protoze ,kdyz neco pokurvite nebo nestavite dobre tak dojebete jenom ty medene a ty tolik nestojej...... mozna az to clovek udela dobre tak pak je dobre dat tam drahe iridiovky..

Nesmysl! Volba příliš teplé svíčky ohrožuje motor, přičemž v případě těch obyč. to platí dvojnásob - kvůli jejich úzkému teplotnímu rozsahu. Ostatně Brumla to zde už psal. No a v případě poškození motoru již nebude nutno hloubat nad lepšími svícemi.


Ty jsi nesmysl... tady delas chytreho co se hodi a co ne a beztak hrkas doma na nejake Brisky za 50Kc a si spokojeny...

Ahoj no nevím jaké ladění mají na 3SX na mysli, ale o poškození svíček opravdu nejde, to je zcela nepravděpodobné. Volbou nevhodných svíček lze motor poškodit, samozápaly lze-li to tak nazvat, tedy samovolné vznícení paliva v nevhodnou dobu, může mít fatální následky. Jedná se především o použití teplejších svíček, kdy kde špatně chlazený krček izolátoru a elektroda dosáhnou takové teploty, že způsobí samozapálení směsi.

Autor:  Kuno [ 03 září 2013 07:02 ]
Předmět příspěvku:  Re: Zapalovaci svicky

Expresion: Nevím,jestli jsou některé z nich červené ale mohu je mít do druhého dne po objednání za ceny,co jsem psal.

Autor:  Mitsi [ 03 září 2013 08:55 ]
Předmět příspěvku:  Re: Zapalovaci svicky

expresion píše:
Ty jsi nesmysl... tady delas chytreho co se hodi a co ne a beztak hrkas doma na nejake Brisky za 50Kc a si spokojeny...

Moje spokojenost s lacinými výrobky nezná mezí, bohužel moje auto na Brisky jezdit neumí. Ale jinak jsem přesvědčen, že atmosférická verze 3000GT bude i na ty nejobyčejnější Brisky jezdit lépe než na rádoby iridiovky od NGK o naprosto nevhodně zvolené tepelné hodnotě.

PS: V zimě používám Denso VKB16, v létě SK20BR11.

Autor:  expresion [ 05 září 2013 00:08 ]
Předmět příspěvku:  Re: Zapalovaci svicky

Mitsi píše:
expresion píše:
Ty jsi nesmysl... tady delas chytreho co se hodi a co ne a beztak hrkas doma na nejake Brisky za 50Kc a si spokojeny...

Moje spokojenost s lacinými výrobky nezná mezí, bohužel moje auto na Brisky jezdit neumí. Ale jinak jsem přesvědčen, že atmosférická verze 3000GT bude i na ty nejobyčejnější Brisky jezdit lépe než na rádoby iridiovky od NGK o naprosto nevhodně zvolené tepelné hodnotě.

PS: V zimě používám Denso VKB16, v létě SK20BR11.


Tohle je docela dobry ulet menit svicky podle rocniho obdobi.... doufam ,ze si hlidas v kalendari ,aby jsi 1.11 mel tam Denso :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Autor:  norad [ 05 září 2013 00:47 ]
Předmět příspěvku:  Re: Zapalovaci svicky

Dvakrát ročně sundávat sání? :shock:
To by mně opravdu bavilo. :cool:

norad

Autor:  spc [ 05 září 2013 00:48 ]
Předmět příspěvku:  Re: Zapalovaci svicky

Brumla píše:
expresion píše:
Mitsi píše:
expresion píše:
Na 3sx pisou ,ze pro nejake ladeni atd jsou lepsi ty medene protoze ,kdyz neco pokurvite nebo nestavite dobre tak dojebete jenom ty medene a ty tolik nestojej...... mozna az to clovek udela dobre tak pak je dobre dat tam drahe iridiovky..

Nesmysl! Volba příliš teplé svíčky ohrožuje motor, přičemž v případě těch obyč. to platí dvojnásob - kvůli jejich úzkému teplotnímu rozsahu. Ostatně Brumla to zde už psal. No a v případě poškození motoru již nebude nutno hloubat nad lepšími svícemi.


Ty jsi nesmysl... tady delas chytreho co se hodi a co ne a beztak hrkas doma na nejake Brisky za 50Kc a si spokojeny...

Ahoj no nevím jaké ladění mají na 3SX na mysli, ale o poškození svíček opravdu nejde, to je zcela nepravděpodobné. Volbou nevhodných svíček lze motor poškodit, samozápaly lze-li to tak nazvat, tedy samovolné vznícení paliva v nevhodnou dobu, může mít fatální následky. Jedná se především o použití teplejších svíček, kdy kde špatně chlazený krček izolátoru a elektroda dosáhnou takové teploty, že způsobí samozapálení směsi.


Predpokladam ze maju asi na mysli `gapovanie` na mieru podla vzorkovnika...

Autor:  Brumla [ 05 září 2013 01:23 ]
Předmět příspěvku:  Re: Zapalovaci svicky

Dvakrát ročně sundávat sání?
To by mně opravdu bavilo.

PS: V zimě používám Denso VKB16, v létě SK20BR...

Tohle je docela dobry ulet menit svicky podle rocniho obdobi.... doufam ,ze si hlidas v kalendari ,aby jsi 1.11 mel tam Denso :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:[/quote]

Ne u všech aut jdou měnit svíčky obtížně, někdy je to půl hoďky hotové. Můj fotřík dává na zimu také teplejší svíčky, má prý nižší spotřebu a auto se mu pocitově rychleji zahřeje - tedy že dříve jede plynuleji. Dělá to tak již dlouho...

Autor:  Mitsi [ 05 září 2013 01:33 ]
Předmět příspěvku:  Re: Zapalovaci svicky

expresion píše:
Tohle je docela dobry ulet menit svicky podle rocniho obdobi.... doufam ,ze si hlidas v kalendari ,aby jsi 1.11 mel tam Denso :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Kdybys měl alespoň mlhavé tušení o tom, jak svíčky souvisejí s teplotou oleje, která zase souvisí s prouděním vzduchu v motorovém prostoru a především s jeho teplotou, nemluvě o teplotě nasávaného vzduchu, přestal by ses blbě divit.

Autor:  Mitsi [ 05 září 2013 01:37 ]
Předmět příspěvku:  Re: Zapalovaci svicky

Brumla píše:
Ne u všech aut jdou měnit svíčky obtížně, někdy je to půl hoďky hotové. ...

Netvrdím, že jsem to dělal vždy a že bych to dělal i aut s nepřístupnými svícemi, ale tady to rozhodně smysl má a navíc je to otázka max. 15 minut pohodové práce.

Stránka 4 z 4 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/