Mitsi píše:
Mám na mysli rezonanční komoru, kterou je buď samotný box (to platilo dříve, kdy v motorovém prostoru ještě býval dostatek místa a vešel se tam box ve tvaru "kýblu") a/nebo přinejmenším jednu rezonanční komoru na filtbox napojenou. To se použitím "hříbku" napojeného přímo na hadici sání zruší. Kromě toho jsem se ještě nesetkal s tím, že by sání u vozů Mitsubishi bralo vzduch přímo z motorového prostoru: vstupní otvor sání dříve brával vzduch spoza krytů podběhu kola, později ze štěrbiny mezi kapotou a přední příčkou. Obecně pak platí, že pro výhodný průběh křivky točáku je třeba mít u atmosférického motoru sací trakt co nejdelší.
Viem ktory box mas na mysli, no ten je tam pre podobny ucel ako male rezonatory na vyfukovom potruby (t.j. so zvysovanim vykonu maju pramalo spolocne).
Samotny hrib by nemal mat signifikantny vplyv na funkciu rezonatora (miesto hlavneho odporu je priblizne zhodne resp. prud vzduchu je pri karmax-vortex metrickom systeme beztak `tvarovany` a to az za filtrom)
Ano, kvalitne standardne riesenie je spominane `ze štěrbiny mezi kapotou a přední příčkou`, no u 300GT to nejak nezvladli poriesit takze je vzduch nasavany od motora (aj z tych obrazkov to vidis, ze odvsadial je znacny odpor iba smerom od motora relativne `plac`)
Podobne napriklad totalne nezvladli cast od zvodov po hlavny kat atd...
Nie je to zdaleka uplne dokonale auto
p.s.
je ziaduci nielen priebeh krutaku pri nizkych otackach , ale (stonasob to plati pri sportovom aute) aj vykon vo vysokych otackach kde naopak plati, ze restrikcia nasavania ma byt co najmensia (pretoze vzduch beztak ziska dostatocnu rychlost vo vztahu k objemu a prave zacina byt problem dostatocneho plnenia na nulovy podtlak do zavretia ventilov)-> t.j. to je prave dovod existencie pekneho mitsu VIC systemu, ktory som jednoznacne zachoval aj s turbo ECU!