mitsubishi.megaherz.cz
https://mitsubishi.megaherz.cz/

Cidlo seslapnute spojky
https://mitsubishi.megaherz.cz/viewtopic.php?f=50&t=2608
Stránka 1 z 5

Autor:  expresion [ 01 říjen 2013 18:05 ]
Předmět příspěvku:  Cidlo seslapnute spojky

Mame problemy s cidlem sesplapnute spojky, kde to tam nekde je? Sem tam hapruje. Predpokladam ,ze na pedalu nekde vzadu.Nevite jak to vypnout...aby to napr indikovalo nepretrzite seslaplou spojku nebo tak neco....

Autor:  Titan [ 01 říjen 2013 19:25 ]
Předmět příspěvku:  Re: Cidlo seslapnute spojky

Ahoj,
jak si přišel na to, že ti hapruje čidlo?
Taky jsem si myslel, že mi blbne, ale nakonec problém proč auto někdy chytlo na první pokus a někdy na pátý (starter jen cvakal) byl jinde - opravil jsem to podle návodu co byl hozený tady na foru: http://www.supercar-engineering.com/rubberducky/3S/Mods/All/StartFix/index.html

Autor:  expresion [ 01 říjen 2013 20:03 ]
Předmět příspěvku:  Re: Cidlo seslapnute spojky

Aha, tedka jsem to precetl ten tvuj navod a to bude mozna ono...... delalo to i predtim tak 5x do roka a starter mam navic ted repasovany.
Prokonzultuju to s mechanikem a zkusime to tak udelat !

Btw kupoval jsi ty komponenty co tam pise? Kde?

Autor:  spc [ 01 říjen 2013 22:56 ]
Předmět příspěvku:  Re: Cidlo seslapnute spojky

expresion píše:
Mame problemy s cidlem sesplapnute spojky, kde to tam nekde je? Sem tam hapruje. Predpokladam ,ze na pedalu nekde vzadu.Nevite jak to vypnout...aby to napr indikovalo nepretrzite seslaplou spojku nebo tak neco....


Tie cidla su tam dve - jedno je k tempomatu a druhe k startovaniu...

tempomatove sa urcite nastavuje (nedavno som to robil - dovod nefunkcnosti tempomatu),
startovacie mam odzaciatku vyradene bypasom (kvoli startu na dialkove), ale pravdepodobne sa tiez nastavuje

Ten bypass staci bud spojit tie 2 kable co do cidla vedu (pre istotu over na scheme) resp. sa da tusim bypasnut aj rele, ktore to zopina...

Autor:  spc [ 01 říjen 2013 23:00 ]
Předmět příspěvku:  Re: Cidlo seslapnute spojky

expresion píše:
Aha, tedka jsem to precetl ten tvuj navod a to bude mozna ono...... delalo to i predtim tak 5x do roka a starter mam navic ted repasovany.
Prokonzultuju to s mechanikem a zkusime to tak udelat !

Btw kupoval jsi ty komponenty co tam pise? Kde?


Ano, toto je znama slabina (hello mitsi!!!) nasich aut, sam som sa s nou pekne natrapil :sad:
Na suciastky ti mozem odporucit GME.cz

Autor:  Mitsi [ 02 říjen 2013 13:40 ]
Předmět příspěvku:  Re: Cidlo seslapnute spojky

spc píše:
... znama slabina (hello mitsi!!!) nasich aut

Kurnik, hoši, ta vaše auta jsou snad z USA, jinak si to neumím vysvětlit! Pár vozů Mitsubishi jsem už ojezdil a jediný zaznamenáníhodný problém, který bych vytkl výrobci (tedy kromě hrůzince pod zkratkou GDI :twisted: a problémů vzniklých "mým stylem" využívání aut) je totálně poddimenzované přepákování pohonu stěračů u mého posledního (a už to bude definitivně mé poslední Mitsubishi) SW. Pro výrobce údajně naprosto výjimečná stížnost za strany zákazníka (asi ne pro každého platí, že čím hustěji prší, tím ryhleji jede... :grin: ). Jenže to s největší pravděpodobností vzniklo až následkem přestavby těch stěračů z původně "pravostranných" na "levostranné" (řízení), poněvadž motorek jejich pohonu zůstal na "špatné" straně (na tu "dobrou" by se ostatně kvůli jiným věcem už stejně nevešel) a levý stěrač nejdále od toho motorku, tj. na několika kloubech, měří na délku 650 mm.

Autor:  spc [ 02 říjen 2013 14:50 ]
Předmět příspěvku:  Re: Cidlo seslapnute spojky

Mitsi píše:
spc píše:
... znama slabina (hello mitsi!!!) nasich aut

Kurnik, hoši, ta vaše auta jsou snad z USA, jinak si to neumím vysvětlit! Pár vozů Mitsubishi jsem už ojezdil a jediný zaznamenáníhodný problém, který bych vytkl výrobci (tedy kromě hrůzince pod zkratkou GDI :twisted: a problémů vzniklých "mým stylem" využívání aut) je totálně poddimenzované přepákování pohonu stěračů u mého posledního (a už to bude definitivně mé poslední Mitsubishi) SW. Pro výrobce údajně naprosto výjimečná stížnost za strany zákazníka (asi ne pro každého platí, že čím hustěji prší, tím ryhleji jede... :grin: ). Jenže to s největší pravděpodobností vzniklo až následkem přestavby těch stěračů z původně "pravostranných" na "levostranné" (řízení), poněvadž motorek jejich pohonu zůstal na "špatné" straně (na tu "dobrou" by se ostatně kvůli jiným věcem už stejně nevešel) a levý stěrač nejdále od toho motorku, tj. na několika kloubech, měří na délku 650 mm.


Neodpustim si jeden komentarik -> za uplynule desatrocie mi presla rukou spusta ECU znacky mitsubishi zo vsemoznych vozidiel.
Pouzivali totiz nekvalitne kondiky a v podstate bola len otazka casu kedy to vytecie! Moj mechanik si z toho robil super kseft, ja som mu reparoval tie plosaky zadarmo a on mne barterovo robil auto.

Takze tvoja snaha vsemozne obhajovat svoje dogmy a'la `neomylni konstrukteri v MMC` a pod. je az komicka -> jednoducho realita je, ze vozy z MMC su mozno aj nadpriemerne auta no k nejakej dokonalosti maju teda sakra daleko!!!

3kgt- co bol dokonca `top model` mal aj zopar fakt zdatnych pruserov zrelych na recall.

btw. v 3000ke je jedina jednotka nevyrabana MMC -> je to riadiaca ABSka a vyraba ju Bosch... Hned to vidno podla ineho pouziteho typu kondikov a je to asi jedina spolahliva `elektricka skrinka` v tychto vozoch :sad:
Takze neda sa tento megapruser ospravedlnit `dobou`, `vysokym vekom` a pod.

Autor:  expresion [ 02 říjen 2013 15:04 ]
Předmět příspěvku:  Re: Cidlo seslapnute spojky

Vytekle kondiky me desi jak vlastni smrt :!:

Autor:  Kuno [ 02 říjen 2013 15:32 ]
Předmět příspěvku:  Re: Cidlo seslapnute spojky

aj mne. :cry:

Autor:  spc [ 02 říjen 2013 15:50 ]
Předmět příspěvku:  Re: Cidlo seslapnute spojky

expresion píše:
Vytekle kondiky me desi jak vlastni smrt :!:


Mna uz nie -> jak som pri repasovani tych ECU videl co to narobi a cital `horor story` na 3si.org, tak komplet vsetky `krabicky` boli rozobrate a kondiky vymenene.... :twisted:
(napr. jedna 3000kova ECU rachla tak nestastne, ze mala durch dieru cez plosak!!!! - no aj tu som nakoniec uspesne opravil :grin: )

Takych veci `na obavy` je ale na tych nasich zazrakoch viacej.... napr. mozem spomenut slabucky diferencial, ktory sa zvykne rozletiet a este s oblubou pritom rozbije aj obal prevodovky!!!
(tiez som si tym presiel, a to som ani nejak `nezavodil`) :sad:

Autor:  Kuno [ 02 říjen 2013 16:01 ]
Předmět příspěvku:  Re: Cidlo seslapnute spojky

spc: Takže až "vyteču" :wink: mohu se obrátit a pomoc?

Autor:  spc [ 02 říjen 2013 16:38 ]
Předmět příspěvku:  Re: Cidlo seslapnute spojky

Kuno píše:
spc: Takže až "vyteču" :wink: mohu se obrátit a pomoc?


maximalne ti odporucam riesit to kym kondiky este akotak `drzia` -> vtedy je repas otazka par korun a hodinku prace - ak to chces robit precizne- so 100% vysledkom...

ked je poskodeny plosak tak je to ina fuska, a kedze nie som jasnovidec tak obcas pri masivnom poskodeni som bol odkazany pockat kym mi nepojde cez ruky taka ista `citatelna`...

Ak dojde dokonca k `prezratiu/prerazeniu durch`, tak kedze sa jedna o 4 vrstvovy plosak tak je to brutalna praca s velmi neistym vysledkom, strasnym vzhladom a otaznou trvanlivostou...


A pritom vymontovat ECU v tychto autach je lahsie ako vymenit olejovy filter - naozaj niet dovod odkladat to a potom mat problemy.

Autor:  spc [ 02 říjen 2013 16:46 ]
Předmět příspěvku:  Re: Cidlo seslapnute spojky

Takisto co sa tyka toho diferaku, co viem tak hlavny problem je tam nejaky kolicek co sa uvolni a jak sa toci nacne az rozbije obal prevodovky (mne iba nacal - praskave zvuky a unik oleja)

Pritom to staci tusim jemne privarit.

Autor:  Mitsi [ 02 říjen 2013 17:05 ]
Předmět příspěvku:  Re: Cidlo seslapnute spojky

spc píše:
...Takze tvoja snaha vsemozne obhajovat svoje dogmy a'la `neomylni konstrukteri v MMC` a pod. je az komicka -> jednoducho realita je, ze vozy z MMC su mozno aj nadpriemerne auta no k nejakej dokonalosti maju teda sakra daleko!!!
...

Mně zase přijde krajně komické, když nějaký člověk bez elementární znalosti techniky a při absenci jakéhokoli specializovaného vybavení, zato nakrmený sadou videí z YouTube a reklamních udiček prodejců rádoby tuningových dílů, přistoupí k nějakému autu a s naprostou jistotou ho začne "upravovat" s tím, že on to přece určitě udělá lépe, než to udělal konstruktér, technolog, výrobce...

Tohle v daném případě myslím zcela obecně, aniž bych narážel na konkrétního člověka či konkrétní auto (i když pro příklady bychom nemuseli chodit zrovna daleko...). A že to MMC udělala mnohem lépe, než naprostá většina ostatních, o tom mne dostatečně přesvědčila praxe, v níž - navzdory počtu vlastních vozů Mitsubishi, které mi prošly rukama - patří právě té MMC poměrně zanedbatelné místo, resp. místo odpovídající vcelku zanedbatelnému podílu produkce osobních vozů MMC na celosvětovém objemu (a také modelové šíři nabídky) produkce osobních vozů. Přeloženo do jazyka srozumitelného: měl jsem příležitost jednorázově si vyzkoušet i dlouhodobě používat kde co, ale kupoval jsem Mitsubishi, a to nikoli z nějaké slepé víry, nýbrž z chladného kalkulu, že potřebuji vždy v pořádku, v pohodě a zároveň s úsměvem na tváři vykouzleným díky potěšení z jízdy dojet do obvykle vzdáleného cíle cesty.

Autor:  expresion [ 02 říjen 2013 17:50 ]
Předmět příspěvku:  Re: Cidlo seslapnute spojky

Mitsi píše:
spc píše:
...Takze tvoja snaha vsemozne obhajovat svoje dogmy a'la `neomylni konstrukteri v MMC` a pod. je az komicka -> jednoducho realita je, ze vozy z MMC su mozno aj nadpriemerne auta no k nejakej dokonalosti maju teda sakra daleko!!!
...

Mně zase přijde krajně komické, když nějaký člověk bez elementární znalosti techniky a při absenci jakéhokoli specializovaného vybavení, zato nakrmený sadou videí z YouTube a reklamních udiček prodejců rádoby tuningových dílů, přistoupí k nějakému autu a s naprostou jistotou ho začne "upravovat" s tím, že on to přece určitě udělá lépe, než to udělal konstruktér, technolog, výrobce...


Zase mas chtic se s nekym rafnout co....

Stránka 1 z 5 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/