mitsubishi.megaherz.cz

Diskuzní fórum nejen o vozech Mitsubishi
Právě je 28 duben 2024 05:51

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 75 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4, 5  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Cidlo seslapnute spojky
PříspěvekNapsal: 01 říjen 2013 18:05 
Offline

Registrován: 13 červen 2009 19:29
Příspěvky: 539
Automobil: Dodge Stealth ES
Typ motoru: 6G72
Rok výroby: 1991
Mame problemy s cidlem sesplapnute spojky, kde to tam nekde je? Sem tam hapruje. Predpokladam ,ze na pedalu nekde vzadu.Nevite jak to vypnout...aby to napr indikovalo nepretrzite seslaplou spojku nebo tak neco....


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Cidlo seslapnute spojky
PříspěvekNapsal: 01 říjen 2013 19:25 
Offline

Registrován: 26 březen 2013 23:01
Příspěvky: 143
Bydliště: Vysočina
Automobil: 3000 GT VR4
Typ motoru: 3.0 Twin Turbo
Rok výroby: 1991
Ahoj,
jak si přišel na to, že ti hapruje čidlo?
Taky jsem si myslel, že mi blbne, ale nakonec problém proč auto někdy chytlo na první pokus a někdy na pátý (starter jen cvakal) byl jinde - opravil jsem to podle návodu co byl hozený tady na foru: http://www.supercar-engineering.com/rubberducky/3S/Mods/All/StartFix/index.html


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Cidlo seslapnute spojky
PříspěvekNapsal: 01 říjen 2013 20:03 
Offline

Registrován: 13 červen 2009 19:29
Příspěvky: 539
Automobil: Dodge Stealth ES
Typ motoru: 6G72
Rok výroby: 1991
Aha, tedka jsem to precetl ten tvuj navod a to bude mozna ono...... delalo to i predtim tak 5x do roka a starter mam navic ted repasovany.
Prokonzultuju to s mechanikem a zkusime to tak udelat !

Btw kupoval jsi ty komponenty co tam pise? Kde?


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Cidlo seslapnute spojky
PříspěvekNapsal: 01 říjen 2013 22:56 
Offline

Registrován: 16 květen 2006 14:24
Příspěvky: 456
expresion píše:
Mame problemy s cidlem sesplapnute spojky, kde to tam nekde je? Sem tam hapruje. Predpokladam ,ze na pedalu nekde vzadu.Nevite jak to vypnout...aby to napr indikovalo nepretrzite seslaplou spojku nebo tak neco....


Tie cidla su tam dve - jedno je k tempomatu a druhe k startovaniu...

tempomatove sa urcite nastavuje (nedavno som to robil - dovod nefunkcnosti tempomatu),
startovacie mam odzaciatku vyradene bypasom (kvoli startu na dialkove), ale pravdepodobne sa tiez nastavuje

Ten bypass staci bud spojit tie 2 kable co do cidla vedu (pre istotu over na scheme) resp. sa da tusim bypasnut aj rele, ktore to zopina...


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Cidlo seslapnute spojky
PříspěvekNapsal: 01 říjen 2013 23:00 
Offline

Registrován: 16 květen 2006 14:24
Příspěvky: 456
expresion píše:
Aha, tedka jsem to precetl ten tvuj navod a to bude mozna ono...... delalo to i predtim tak 5x do roka a starter mam navic ted repasovany.
Prokonzultuju to s mechanikem a zkusime to tak udelat !

Btw kupoval jsi ty komponenty co tam pise? Kde?


Ano, toto je znama slabina (hello mitsi!!!) nasich aut, sam som sa s nou pekne natrapil :sad:
Na suciastky ti mozem odporucit GME.cz


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Cidlo seslapnute spojky
PříspěvekNapsal: 02 říjen 2013 13:40 
Offline

Registrován: 16 listopad 2004 21:23
Příspěvky: 2921
Bydliště: Praha
spc píše:
... znama slabina (hello mitsi!!!) nasich aut

Kurnik, hoši, ta vaše auta jsou snad z USA, jinak si to neumím vysvětlit! Pár vozů Mitsubishi jsem už ojezdil a jediný zaznamenáníhodný problém, který bych vytkl výrobci (tedy kromě hrůzince pod zkratkou GDI :twisted: a problémů vzniklých "mým stylem" využívání aut) je totálně poddimenzované přepákování pohonu stěračů u mého posledního (a už to bude definitivně mé poslední Mitsubishi) SW. Pro výrobce údajně naprosto výjimečná stížnost za strany zákazníka (asi ne pro každého platí, že čím hustěji prší, tím ryhleji jede... :grin: ). Jenže to s největší pravděpodobností vzniklo až následkem přestavby těch stěračů z původně "pravostranných" na "levostranné" (řízení), poněvadž motorek jejich pohonu zůstal na "špatné" straně (na tu "dobrou" by se ostatně kvůli jiným věcem už stejně nevešel) a levý stěrač nejdále od toho motorku, tj. na několika kloubech, měří na délku 650 mm.

_________________
Když auto, tak japonské! Když japonské, tak Mitsubishi! A to navzdory všem potížím MMC...


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Cidlo seslapnute spojky
PříspěvekNapsal: 02 říjen 2013 14:50 
Offline

Registrován: 16 květen 2006 14:24
Příspěvky: 456
Mitsi píše:
spc píše:
... znama slabina (hello mitsi!!!) nasich aut

Kurnik, hoši, ta vaše auta jsou snad z USA, jinak si to neumím vysvětlit! Pár vozů Mitsubishi jsem už ojezdil a jediný zaznamenáníhodný problém, který bych vytkl výrobci (tedy kromě hrůzince pod zkratkou GDI :twisted: a problémů vzniklých "mým stylem" využívání aut) je totálně poddimenzované přepákování pohonu stěračů u mého posledního (a už to bude definitivně mé poslední Mitsubishi) SW. Pro výrobce údajně naprosto výjimečná stížnost za strany zákazníka (asi ne pro každého platí, že čím hustěji prší, tím ryhleji jede... :grin: ). Jenže to s největší pravděpodobností vzniklo až následkem přestavby těch stěračů z původně "pravostranných" na "levostranné" (řízení), poněvadž motorek jejich pohonu zůstal na "špatné" straně (na tu "dobrou" by se ostatně kvůli jiným věcem už stejně nevešel) a levý stěrač nejdále od toho motorku, tj. na několika kloubech, měří na délku 650 mm.


Neodpustim si jeden komentarik -> za uplynule desatrocie mi presla rukou spusta ECU znacky mitsubishi zo vsemoznych vozidiel.
Pouzivali totiz nekvalitne kondiky a v podstate bola len otazka casu kedy to vytecie! Moj mechanik si z toho robil super kseft, ja som mu reparoval tie plosaky zadarmo a on mne barterovo robil auto.

Takze tvoja snaha vsemozne obhajovat svoje dogmy a'la `neomylni konstrukteri v MMC` a pod. je az komicka -> jednoducho realita je, ze vozy z MMC su mozno aj nadpriemerne auta no k nejakej dokonalosti maju teda sakra daleko!!!

3kgt- co bol dokonca `top model` mal aj zopar fakt zdatnych pruserov zrelych na recall.

btw. v 3000ke je jedina jednotka nevyrabana MMC -> je to riadiaca ABSka a vyraba ju Bosch... Hned to vidno podla ineho pouziteho typu kondikov a je to asi jedina spolahliva `elektricka skrinka` v tychto vozoch :sad:
Takze neda sa tento megapruser ospravedlnit `dobou`, `vysokym vekom` a pod.


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Cidlo seslapnute spojky
PříspěvekNapsal: 02 říjen 2013 15:04 
Offline

Registrován: 13 červen 2009 19:29
Příspěvky: 539
Automobil: Dodge Stealth ES
Typ motoru: 6G72
Rok výroby: 1991
Vytekle kondiky me desi jak vlastni smrt :!:


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Cidlo seslapnute spojky
PříspěvekNapsal: 02 říjen 2013 15:32 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 13 květen 2012 20:04
Příspěvky: 642
aj mne. :cry:


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Cidlo seslapnute spojky
PříspěvekNapsal: 02 říjen 2013 15:50 
Offline

Registrován: 16 květen 2006 14:24
Příspěvky: 456
expresion píše:
Vytekle kondiky me desi jak vlastni smrt :!:


Mna uz nie -> jak som pri repasovani tych ECU videl co to narobi a cital `horor story` na 3si.org, tak komplet vsetky `krabicky` boli rozobrate a kondiky vymenene.... :twisted:
(napr. jedna 3000kova ECU rachla tak nestastne, ze mala durch dieru cez plosak!!!! - no aj tu som nakoniec uspesne opravil :grin: )

Takych veci `na obavy` je ale na tych nasich zazrakoch viacej.... napr. mozem spomenut slabucky diferencial, ktory sa zvykne rozletiet a este s oblubou pritom rozbije aj obal prevodovky!!!
(tiez som si tym presiel, a to som ani nejak `nezavodil`) :sad:


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Cidlo seslapnute spojky
PříspěvekNapsal: 02 říjen 2013 16:01 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 13 květen 2012 20:04
Příspěvky: 642
spc: Takže až "vyteču" :wink: mohu se obrátit a pomoc?


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Cidlo seslapnute spojky
PříspěvekNapsal: 02 říjen 2013 16:38 
Offline

Registrován: 16 květen 2006 14:24
Příspěvky: 456
Kuno píše:
spc: Takže až "vyteču" :wink: mohu se obrátit a pomoc?


maximalne ti odporucam riesit to kym kondiky este akotak `drzia` -> vtedy je repas otazka par korun a hodinku prace - ak to chces robit precizne- so 100% vysledkom...

ked je poskodeny plosak tak je to ina fuska, a kedze nie som jasnovidec tak obcas pri masivnom poskodeni som bol odkazany pockat kym mi nepojde cez ruky taka ista `citatelna`...

Ak dojde dokonca k `prezratiu/prerazeniu durch`, tak kedze sa jedna o 4 vrstvovy plosak tak je to brutalna praca s velmi neistym vysledkom, strasnym vzhladom a otaznou trvanlivostou...


A pritom vymontovat ECU v tychto autach je lahsie ako vymenit olejovy filter - naozaj niet dovod odkladat to a potom mat problemy.


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Cidlo seslapnute spojky
PříspěvekNapsal: 02 říjen 2013 16:46 
Offline

Registrován: 16 květen 2006 14:24
Příspěvky: 456
Takisto co sa tyka toho diferaku, co viem tak hlavny problem je tam nejaky kolicek co sa uvolni a jak sa toci nacne az rozbije obal prevodovky (mne iba nacal - praskave zvuky a unik oleja)

Pritom to staci tusim jemne privarit.


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Cidlo seslapnute spojky
PříspěvekNapsal: 02 říjen 2013 17:05 
Offline

Registrován: 16 listopad 2004 21:23
Příspěvky: 2921
Bydliště: Praha
spc píše:
...Takze tvoja snaha vsemozne obhajovat svoje dogmy a'la `neomylni konstrukteri v MMC` a pod. je az komicka -> jednoducho realita je, ze vozy z MMC su mozno aj nadpriemerne auta no k nejakej dokonalosti maju teda sakra daleko!!!
...

Mně zase přijde krajně komické, když nějaký člověk bez elementární znalosti techniky a při absenci jakéhokoli specializovaného vybavení, zato nakrmený sadou videí z YouTube a reklamních udiček prodejců rádoby tuningových dílů, přistoupí k nějakému autu a s naprostou jistotou ho začne "upravovat" s tím, že on to přece určitě udělá lépe, než to udělal konstruktér, technolog, výrobce...

Tohle v daném případě myslím zcela obecně, aniž bych narážel na konkrétního člověka či konkrétní auto (i když pro příklady bychom nemuseli chodit zrovna daleko...). A že to MMC udělala mnohem lépe, než naprostá většina ostatních, o tom mne dostatečně přesvědčila praxe, v níž - navzdory počtu vlastních vozů Mitsubishi, které mi prošly rukama - patří právě té MMC poměrně zanedbatelné místo, resp. místo odpovídající vcelku zanedbatelnému podílu produkce osobních vozů MMC na celosvětovém objemu (a také modelové šíři nabídky) produkce osobních vozů. Přeloženo do jazyka srozumitelného: měl jsem příležitost jednorázově si vyzkoušet i dlouhodobě používat kde co, ale kupoval jsem Mitsubishi, a to nikoli z nějaké slepé víry, nýbrž z chladného kalkulu, že potřebuji vždy v pořádku, v pohodě a zároveň s úsměvem na tváři vykouzleným díky potěšení z jízdy dojet do obvykle vzdáleného cíle cesty.

_________________
Když auto, tak japonské! Když japonské, tak Mitsubishi! A to navzdory všem potížím MMC...


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Cidlo seslapnute spojky
PříspěvekNapsal: 02 říjen 2013 17:50 
Offline

Registrován: 13 červen 2009 19:29
Příspěvky: 539
Automobil: Dodge Stealth ES
Typ motoru: 6G72
Rok výroby: 1991
Mitsi píše:
spc píše:
...Takze tvoja snaha vsemozne obhajovat svoje dogmy a'la `neomylni konstrukteri v MMC` a pod. je az komicka -> jednoducho realita je, ze vozy z MMC su mozno aj nadpriemerne auta no k nejakej dokonalosti maju teda sakra daleko!!!
...

Mně zase přijde krajně komické, když nějaký člověk bez elementární znalosti techniky a při absenci jakéhokoli specializovaného vybavení, zato nakrmený sadou videí z YouTube a reklamních udiček prodejců rádoby tuningových dílů, přistoupí k nějakému autu a s naprostou jistotou ho začne "upravovat" s tím, že on to přece určitě udělá lépe, než to udělal konstruktér, technolog, výrobce...


Zase mas chtic se s nekym rafnout co....


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 75 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4, 5  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 10 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz