mitsubishi.megaherz.cz

Diskuzní fórum nejen o vozech Mitsubishi
Právě je 28 duben 2024 10:12

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 75 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: Cidlo seslapnute spojky
PříspěvekNapsal: 02 říjen 2013 17:53 
Offline

Registrován: 13 červen 2009 19:29
Příspěvky: 539
Automobil: Dodge Stealth ES
Typ motoru: 6G72
Rok výroby: 1991
spc píše:
Kuno píše:
spc: Takže až "vyteču" :wink: mohu se obrátit a pomoc?


maximalne ti odporucam riesit to kym kondiky este akotak `drzia` -> vtedy je repas otazka par korun a hodinku prace - ak to chces robit precizne- so 100% vysledkom...

ked je poskodeny plosak tak je to ina fuska, a kedze nie som jasnovidec tak obcas pri masivnom poskodeni som bol odkazany pockat kym mi nepojde cez ruky taka ista `citatelna`...

Ak dojde dokonca k `prezratiu/prerazeniu durch`, tak kedze sa jedna o 4 vrstvovy plosak tak je to brutalna praca s velmi neistym vysledkom, strasnym vzhladom a otaznou trvanlivostou...


A pritom vymontovat ECU v tychto autach je lahsie ako vymenit olejovy filter - naozaj niet dovod odkladat to a potom mat problemy.



Jak bude nejvetsi zima a auto bude spinkat ,tak to nejspis necham udelat...ale asi to nebudu posilat do Blavy a zkusim to najit nejake experty na to nekde u nas.Prece jen s Blavou delat business je trosku komplikovanejsi na zarizovani ze ;-)


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Cidlo seslapnute spojky
PříspěvekNapsal: 02 říjen 2013 18:02 
Offline

Registrován: 16 květen 2006 14:24
Příspěvky: 456
Mitsi píše:
spc píše:
...Takze tvoja snaha vsemozne obhajovat svoje dogmy a'la `neomylni konstrukteri v MMC` a pod. je az komicka -> jednoducho realita je, ze vozy z MMC su mozno aj nadpriemerne auta no k nejakej dokonalosti maju teda sakra daleko!!!
...

Mně zase přijde krajně komické, když nějaký člověk bez elementární znalosti techniky a při absenci jakéhokoli specializovaného vybavení, zato nakrmený sadou videí z YouTube a reklamních udiček prodejců rádoby tuningových dílů, přistoupí k nějakému autu a s naprostou jistotou ho začne "upravovat" s tím, že on to přece určitě udělá lépe, než to udělal konstruktér, technolog, výrobce...

Tohle v daném případě myslím zcela obecně, aniž bych narážel na konkrétního člověka či konkrétní auto (i když pro příklady bychom nemuseli chodit zrovna daleko...). A že to MMC udělala mnohem lépe, než naprostá většina ostatních, o tom mne dostatečně přesvědčila praxe, v níž - navzdory počtu vlastních vozů Mitsubishi, které mi prošly rukama - patří právě té MMC poměrně zanedbatelné místo, resp. místo odpovídající vcelku zanedbatelnému podílu produkce osobních vozů MMC na celosvětovém objemu (a také modelové šíři nabídky) produkce osobních vozů. Přeloženo do jazyka srozumitelného: měl jsem příležitost jednorázově si vyzkoušet i dlouhodobě používat kde co, ale kupoval jsem Mitsubishi, a to nikoli z nějaké slepé víry, nýbrž z chladného kalkulu, že potřebuji vždy v pořádku, v pohodě a zároveň s úsměvem na tváři vykouzleným díky potěšení z jízdy dojet do obvykle vzdáleného cíle cesty.



To co spominas je prave ten opacny extrem (a je nekorektne obhajovat svoj extremizmus poukazovanim na biedu opacneho).

Osobne len vynimocne komentujem tvoje `vseobecne` reci, pretoze o inych autach neviem skoro nic konkretne a tak to aj zostane...
No uz mnohokrat sa ukazalo, ze o nasich vozoch specificky vlastne nic nevies, napriek tomu tu bezne `poucujes` a vyslovujes kategoricke sudy - a pritom citujem `měl jsem příležitost jednorázově si vyzkoušet i dlouhodobě používat ` (doraz na vyskusat a pouzivat!), kdezto na nejake objektivne hodnotenie je treba ovela viac!!!

Napr. ja som rozobral na svojom aute uz asi vsetko (okrem motora a prevodovky) aj X krat, riesil spustu realnych problemov, precital kopu textov o teorii a hlavne praxi co sa tyka 3KGT - ale aj tak su mi uz sympatickejsie tie `naivne ucha` co spominas, pretoze ani ja som nebol vzdy `mudry` a opatrny a castokrat som mal viac stastia ako rozumu...
Tvoj pristup a podavanie informacii mi praveze naopak trochu pripomina tych co tie ucha bohorovne `krmia` tymi dezinformaciami, bez toho aby to bolo postavene na realnom zaklade.

p.s.
inak poviem ti, ze ludova mudrost `toho kto ma najviac co povedat je obvykle najmenej pocut` z mojich skusenosti naozaj plati
:wink:


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Cidlo seslapnute spojky
PříspěvekNapsal: 02 říjen 2013 18:10 
Offline

Registrován: 16 květen 2006 14:24
Příspěvky: 456
expresion píše:
spc píše:
Kuno píše:
spc: Takže až "vyteču" :wink: mohu se obrátit a pomoc?


maximalne ti odporucam riesit to kym kondiky este akotak `drzia` -> vtedy je repas otazka par korun a hodinku prace - ak to chces robit precizne- so 100% vysledkom...

ked je poskodeny plosak tak je to ina fuska, a kedze nie som jasnovidec tak obcas pri masivnom poskodeni som bol odkazany pockat kym mi nepojde cez ruky taka ista `citatelna`...

Ak dojde dokonca k `prezratiu/prerazeniu durch`, tak kedze sa jedna o 4 vrstvovy plosak tak je to brutalna praca s velmi neistym vysledkom, strasnym vzhladom a otaznou trvanlivostou...


A pritom vymontovat ECU v tychto autach je lahsie ako vymenit olejovy filter - naozaj niet dovod odkladat to a potom mat problemy.



Mozes to skusit aj sam, ak je plosak neposkodeny a uz si robil pajkovackou, tak sa jedna v podstate o rutinnu zalezitost s pouzitim uplne beznych suciastok (s vyberom znacky sa netreba prilis trapit, aj tie najhorsie na trhu nove su zarucene lepsie nez 20rocne a typ co pouzivalo MMC)

A mnohokrat to spravi `motivovany` amater lepsie ako `rutinny profesional` drziaci sa len `standardneho postupu` a tuziaci to mat co najrychlejsie z krku...

Jak bude nejvetsi zima a auto bude spinkat ,tak to nejspis necham udelat...ale asi to nebudu posilat do Blavy a zkusim to najit nejake experty na to nekde u nas.Prece jen s Blavou delat business je trosku komplikovanejsi na zarizovani ze ;-)


Mozes to skusit aj sam, ak je plosak neposkodeny a uz si robil pajkovackou, tak sa jedna v podstate o rutinnu zalezitost s pouzitim uplne beznych suciastok (s vyberom znacky sa netreba prilis trapit, aj tie najhorsie na trhu nove su zarucene lepsie nez 20rocne a typ co pouzivalo MMC)

A mnohokrat to spravi `motivovany` amater lepsie ako `rutinny profesional` drziaci sa len `standardneho postupu` a tuziaci to mat co najrychlejsie z krku...

(v ECU na 3000kach su iba 4 kondenzatory a z nich na 95% robi paseku ten 100uF/16V)


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Cidlo seslapnute spojky
PříspěvekNapsal: 02 říjen 2013 18:56 
Offline

Registrován: 26 březen 2013 23:01
Příspěvky: 143
Bydliště: Vysočina
Automobil: 3000 GT VR4
Typ motoru: 3.0 Twin Turbo
Rok výroby: 1991
expresion píše:
Aha, tedka jsem to precetl ten tvuj navod a to bude mozna ono...... delalo to i predtim tak 5x do roka a starter mam navic ted repasovany.
Prokonzultuju to s mechanikem a zkusime to tak udelat !

Btw kupoval jsi ty komponenty co tam pise? Kde?


Kupoval jsem co píšou, ale ne všechno - jako např. držák pojistky, atd... V podstatě jsem si vystačil s relém, pojistkou a kabeláží... :)
A kupoval jsem to v "mototechně".


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Cidlo seslapnute spojky
PříspěvekNapsal: 03 říjen 2013 09:36 
Offline

Registrován: 16 listopad 2004 21:23
Příspěvky: 2921
Bydliště: Praha
expresion píše:
Zase mas chtic se s nekym rafnout co....

Spíše mne zajímá tvoje úvaha o doplnění jednoho turba na atmosféru 3000GT.

_________________
Když auto, tak japonské! Když japonské, tak Mitsubishi! A to navzdory všem potížím MMC...


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Cidlo seslapnute spojky
PříspěvekNapsal: 03 říjen 2013 10:38 
Offline

Registrován: 16 listopad 2004 21:23
Příspěvky: 2921
Bydliště: Praha
spc píše:
To co spominas je prave ten opacny extrem (a je nekorektne obhajovat svoj extremizmus poukazovanim na biedu opacneho).

Nekorektní je něco nějak udělat napoprvé, doslova na koleně, a hned tvrdit, že takhle je to lépe, než to udělal konstruktér, technolog, výrobce... A vždy mne dokáže nadzvednout, když to tu čtu, poněvadž nikdo z těch, kdož ony rádoby chyby konstruktéra, technologa, výrobce tzv. napravuje, ani netuší, kolik marných pokusů při hledání optimálního řešení konstruktér a technolog absolvoval a výrobce zaplatil. Asi to bude tím, že jsem se v komunitě oněch lidí z vývoje aut 20 let pohyboval, tak jsem se zřejmě nakazil a stal se alergickým na projevy neúcty k jimi odvedené práci.

Z hlediska sociální psychologie je velmi zajímavým momentem diametrální rozdílnost příznivců aut a příznivců jiných záležitostí - sám za sebe to mohu srovnat přinejmenším s oblastí cestování a s modelařinou: jestliže třeba na veřejně dostupná uživatelská hodnocení ubytovacích kapacit pro turisty se lze dostatečně spolehnout a snad žádný modelář nemá problém přiznat např. to, že hledání "nejvýkonnější" varianty omotorování jeho letounu ho stálo pětinásobek ceny samotného draku (poněvadž vybíral z několika motorů v kombinaci s mnoha vrtulemi a kužely, které si musel pořídit, aby měl co s čím srovnávat), tak v motorismu funguje výhradně zaslepenost, ať už jedním anebo druhým směrem. A já se zde v rámci snahy o vyváženost pouze snažím - obrazně řečeno - nastavit zrcadlo, které, jak známo, obraz stranově převrací (kdo to nechápe, ať si vezme třeba noviny a zkusí si je přes zrcadlo přečíst).

spc píše:
Osobne len vynimocne komentujem tvoje `vseobecne` reci, pretoze o inych autach neviem skoro nic konkretne a tak to aj zostane...
No uz mnohokrat sa ukazalo, ze o nasich vozoch specificky vlastne nic nevies, napriek tomu tu bezne `poucujes` a vyslovujes kategoricke sudy - a pritom citujem `měl jsem příležitost jednorázově si vyzkoušet i dlouhodobě používat ` (doraz na vyskusat a pouzivat!), kdezto na nejake objektivne hodnotenie je treba ovela viac!!!)

Jenže to obecné nemůže být bez konkrétního a naopak! A co je "objektivní" hodnocení, jaká kritéria zohledňuje? Tvoje hodnocení je snad objektivní? O co ho vlastně opíráš? Dělal jsi snad chromatografický rozbor složení materiálů či zkoušky tvrdosti povrchové úpravy ploch pohyblivých dílů? Co zrovna o tomhle víš?

Já auta hodnotím z pohledu informovaného uživatele s obecně platnými, ale i velmi specifickými požadavky na jejich vlastnosti. A z tohoto pohledu je mi úplně jedno, že nevím (a jsem tomu rád, resp. se dokonce obávám, že bych kdy musel zvědět), odkud který drát na jakém pinu ŘJ motoru vlastně vede. Důležitá je pro mne výhradně funkce, kterou zajišťuje, nebo naopak postrádá. Teď nenarážím ani tak na poruchu či funkční chybu, ale na úplnou absenci funkce, která danému vozu prostě nebyla dána do vínku (viz např. naše debata o "pružném volnoběhu").

Jinak opět a znovu doporučuji alespoň začít srovnávat: pak se totiž věci začnou jevit v jiném světle!

spc píše:
Napr. ja som rozobral na svojom aute uz asi vsetko (okrem motora a prevodovky) aj X krat, riesil spustu realnych problemov, precital kopu textov o teorii a hlavne praxi co sa tyka 3KGT - ale aj tak su mi uz sympatickejsie tie `naivne ucha` co spominas, pretoze ani ja som nebol vzdy `mudry` a opatrny a castokrat som mal viac stastia ako rozumu...
Tvoj pristup a podavanie informacii mi praveze naopak trochu pripomina tych co tie ucha bohorovne `krmia` tymi dezinformaciami, bez toho aby to bolo postavene na realnom zaklade.

I já jsem věci kdysi rozebíral jen z touhy po poznání, "jak je to udělané uvnitř", ovšem dnes (kvůli řadě limitujících okolností) tak činím již jen z praktické potřeby něco opravit. A kdykoli jsem měl příležitost srovnávat, jak to udělala MMC a jak totéž udělali jiní, obvykle mi výsledné skóre vycházelo vcelku jednoznačně ve prospěch MMC. Tím samozřejmě neříkám, že vždy a všechno je naprosto perfektní, ideální, nej... Ovšem při znalosti limitů sériové výroby generického produktu (tím chci z oné množiny vyloučit např. EVO) mi to vychází na nejvyšší možnou péči, kterou tomu lze věnovat, právě u MMC!

spc píše:
inak poviem ti, ze ludova mudrost `toho kto ma najviac co povedat je obvykle najmenej pocut` z mojich skusenosti naozaj plati
:wink:

Jestli máš pocit, že o tom víš nejvíc třeba právě ty, pak mi není jasné, proč sem vůbec přispíváš. Ti největší borci se přece o své unikátní know-how dle citované lidové moudrosti nedělí! Nebo jak to tedy je?

_________________
Když auto, tak japonské! Když japonské, tak Mitsubishi! A to navzdory všem potížím MMC...


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Cidlo seslapnute spojky
PříspěvekNapsal: 03 říjen 2013 10:59 
Offline

Registrován: 16 listopad 2004 21:23
Příspěvky: 2921
Bydliště: Praha
spc píše:
... sa jedna v podstate o rutinnu zalezitost s pouzitim uplne beznych suciastok (s vyberom znacky sa netreba prilis trapit, aj tie najhorsie na trhu nove su zarucene lepsie nez 20rocne a typ co pouzivalo MMC)

Z pohledu modeláře nuceného řešit "elektrifikaci" modelů a problémy s tím spojené se jedná o velmi nekorektní vyjádření, neboť přinejmenším těch elektrolytických kondenzátorů je celá řada typů, přičemž výběr nesprávného (typu, nikoli hodnoty) může zásadně ovlivnit impedanční charakteristiky obvodu!

Kromě toho mi připadá divné, že 3000GT používá v ŘJ motoru desky plošných spojů, na kterých vůbec lze něco dodatečně pájet (možná, že bohužel), přesněji řečeno, které nejsou z obou stran zalakované či zalité tvrdou průhlednou pryskyřicí chatakteru epoxidového lepidla. Pokud jsem se kdy díval na ŘJ motoru v mých vozech, vždy tomu tak totiž bylo! Např. na Lanceru mi špatně přilepili čelní sklo při jeho výměně, a za určitých podmínek mi teklo do auta přes kořen sloupku A a doslova skrz ŘJ motoru přesně tam umístěnou. Než jsem přišel na cestu průniku vody do interéru, stačilo kovové pouzdro ŘJ částečně zkorodovat, ale vnitřek byl nejen z hlediska funkce, ale i "vzhledu" díky tomu důkladnému zalakování v naprostém pořádku. Tím se vracím k mému včerejšímu příspěvku: Nejsou ty vaše vozy náhodou z USA? :twisted:

_________________
Když auto, tak japonské! Když japonské, tak Mitsubishi! A to navzdory všem potížím MMC...


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Cidlo seslapnute spojky
PříspěvekNapsal: 03 říjen 2013 11:11 
Offline

Registrován: 16 listopad 2004 21:23
Příspěvky: 2921
Bydliště: Praha
Titan píše:
expresion píše:
Aha, tedka jsem to precetl ten tvuj navod a to bude mozna ono...... delalo to i predtim tak 5x do roka a starter mam navic ted repasovany.
Prokonzultuju to s mechanikem a zkusime to tak udelat !

Btw kupoval jsi ty komponenty co tam pise? Kde?


Kupoval jsem co píšou, ale ne všechno - jako např. držák pojistky, atd... V podstatě jsem si vystačil s relém, pojistkou a kabeláží... :)
A kupoval jsem to v "mototechně".

Tohle celé je o "odlehčení" příslušného kontaktu ve spínací skříňce pomocí spínacího relé. A abych ulahodil spc, napíšu, že onen kontakt ve spínací skříňce tedy MMC zřejmě proudově poddimenzovala anebo ho měla sama proudově odlehčit pomocí vnějšího relé už v konstrukci. Nebo že by byl jednoduše opotřebovaný používáním? Pak ovšem ani zmiňovaná úprava, která patří k tomu nejprimitivnějšímu, co v oboru autoelektriky existuje (už kdysi dávno se takhle odlehčovalo např. kontaktu dálkových světel na levé páčce pod volantem škodovek řady 105/120, než to konečně zavedli rovnou ve fabrice), na dlouho nepomůže. Osobně bych začal důkladným prostříkáním spínací skříňky nějakým přípravkem na kontakty!

_________________
Když auto, tak japonské! Když japonské, tak Mitsubishi! A to navzdory všem potížím MMC...


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Cidlo seslapnute spojky
PříspěvekNapsal: 03 říjen 2013 11:26 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 13 květen 2012 20:04
Příspěvky: 642
Můj je z Floridy,mám fakturu na prvního majitele. :smile: Já bych tak kategoricky negativní k různým pokusům "vylepšit" nebo "upravit" si své auto nebyl a je mi naprosto jedno kdo si co se SVÝM autem udělá.
okud mi jeho úprava-oprava v budoucnosti může pomoci,jedinně ji vítám!
Spíš mne jako opraváře vytáčí požadavky výrobců na některé opravy-údržby nebo i samotný provoz "zázraků techniky",které dnes sjíždí z výrobních pásů automobilek.
Mrzí mne,že se z aut jako celků stává čím dál víc spotřební material a hrozím se doby,kdy budou výrobci nařizovat "preventivní" výměnu vzduchu v pneumatikách kterážto bude "podmínkou" jejich bezproblemového provozu a trvanlivosti. :grin:

Zrovna dnes řeším únik vody na nějakém cca 5 let starém Focusu. Koho by napadlo,že na tak "mladém" :wink: autě proreziví plošně v podstatě VŠECHNY mrazové zátky?
Podotýkám,že auto jezdilo pravidelně do Fordu,motor se nikdy nepřehřál....atd.
Co to bylo za konstruktéra nebo výrobce,který připustil smontovat auto z takových s prominutím sračkoidních dílů?
A takových případů bych mohl vypsat nepřeberně... :cry:


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Cidlo seslapnute spojky
PříspěvekNapsal: 03 říjen 2013 11:41 
Offline

Registrován: 16 listopad 2004 21:23
Příspěvky: 2921
Bydliště: Praha
Kuno píše:
...je mi naprosto jedno kdo si co se SVÝM autem udělá.
okud mi jeho úprava-oprava v budoucnosti může pomoci,jedinně ji vítám! ...

Vrátím se k mému přesvědčení o tom, že "motorismus je jiný", a zeptám se, jak je možné, že ony "návody" jsou právě zde, v motorismu, z větší části od věci, ne-li rovnou škodlivé, zatímco v jiných oblastech hobby ono sdílení cenných informací vcelku funguje? Čím to je? Může mi někdo dát odpověď?

_________________
Když auto, tak japonské! Když japonské, tak Mitsubishi! A to navzdory všem potížím MMC...


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Cidlo seslapnute spojky
PříspěvekNapsal: 03 říjen 2013 12:07 
Offline

Registrován: 13 červen 2009 19:29
Příspěvky: 539
Automobil: Dodge Stealth ES
Typ motoru: 6G72
Rok výroby: 1991
Kuno píše:
Zrovna dnes řeším únik vody na nějakém cca 5 let starém Focusu. Koho by napadlo,že na tak "mladém" :wink: autě proreziví plošně v podstatě VŠECHNY mrazové zátky?
Podotýkám,že auto jezdilo pravidelně do Fordu,motor se nikdy nepřehřál....atd.
Co to bylo za konstruktéra nebo výrobce,který připustil smontovat auto z takových s prominutím sračkoidních dílů?
A takových případů bych mohl vypsat nepřeberně... :cry:


Bratr pracuje v Hyundaii (prevodovky). Nedeljte si iluze.. o tom co kolikrat slysim......Ty co montuji ty auta jsou lopataci ,co by jinou praci nesehnali ,ale oni s tim pocitaji. Vsak kdyz neco posere tak proste to zakaznikovi v zaruce vymeni :) Horsi jak prijde po zaruce :D


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Cidlo seslapnute spojky
PříspěvekNapsal: 03 říjen 2013 16:18 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 13 květen 2012 20:04
Příspěvky: 642
Mitsi:Sice jsme se hodně vzdálili debatě o čidle spojky ale...

Já jsem naopak přesvědčen,že ten hobby motorismus není vyjímkou.

Skoro 15 let se zabývám téměř vším,co se týká hmotné kultury a hlavně vojenství první pol.15.stol,především oblékáním a dobovým způsobem boje chladnými zbraněmi.
S naprostou jistotou s odkazem na dochované prameny mohu napsat,že to co vídávame v hist.filmech "zasazených" do té doby je z 80proc.hovadina a historický nesmysl a v tomto kontextu si dovolím napsat,že sledování takovýchto "historických" filmů dochází k dezinterpretaci historie a matení diváků a to navzdory tomu,že tvůrci takových filmů "mají za sebou" renomované historiky nebo tzv.fightkoordinátory,kteří si samozřejmě nechávají svoji asistenci velmi dobře zaplatit. Já se pak jako "zasvědcený" :grin: ptám ZA CO? Když vidím,že rozpětí plus mínus 300let v realiích a absolutní neznalost vedení dobového způsobu boje je běžným produktem těchto poradců!
Vypadá to mnohdy tak jak ten Jan Žižka na koni se samopalem Špagin....tuším z filmu Černí baroni.
Filmů za posledních 30 let, z mnou zminovaného období,které by se opravdu mohly honostit názvem historický bez doočíbijících hovadin bych napočítal na prstech jedné ruky.
Vím,že toto možná není ten pravý příklad k vysvětlení ale je to obor,o kterém mám něco málo nastudováno a něco z toho bych zvládl prakticky. :grin:
Takže tolik má disputace k neomylnosti a hlavně fundovanosti některých odborníků,poradců,konstruktérů..a dalších.


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Cidlo seslapnute spojky
PříspěvekNapsal: 03 říjen 2013 16:29 
Offline

Registrován: 16 květen 2006 14:24
Příspěvky: 456
expresion píše:
Kuno píše:
Zrovna dnes řeším únik vody na nějakém cca 5 let starém Focusu. Koho by napadlo,že na tak "mladém" :wink: autě proreziví plošně v podstatě VŠECHNY mrazové zátky?
Podotýkám,že auto jezdilo pravidelně do Fordu,motor se nikdy nepřehřál....atd.
Co to bylo za konstruktéra nebo výrobce,který připustil smontovat auto z takových s prominutím sračkoidních dílů?
A takových případů bych mohl vypsat nepřeberně... :cry:


Bratr pracuje v Hyundaii (prevodovky). Nedeljte si iluze.. o tom co kolikrat slysim......Ty co montuji ty auta jsou lopataci ,co by jinou praci nesehnali ,ale oni s tim pocitaji. Vsak kdyz neco posere tak proste to zakaznikovi v zaruce vymeni :) Horsi jak prijde po zaruce :D


Posledne roky je to uz uplny horor a spotrebak.... :sad:

Ale aj v dobach, ked sa napriklad japonske auto robilo skutocne komplet `made in japan` a na vyrobe sa nesetrilo a aj navrhu sa davalo viac casu - aj vtedy castokrat konstrukteri nieco zanedbali, kde az pouzivanie castokrat po rokoch ukazalo nevhodnost riesenia...

Niekoho popudzuje naivnost `něco nějak udělat napoprvé, doslova na koleně, a hned tvrdit, že takhle je to lépe, než to udělal konstruktér, technolog, výrobce`, a niekoho zas ked nekriticke tvrdenie, ze konstrukter/technolog/vyrobce kazdy z tych milionov az miliard parametrov vytvori optimalne (a na prvy pokus) :smile:


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Cidlo seslapnute spojky
PříspěvekNapsal: 03 říjen 2013 16:35 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 13 květen 2012 20:04
Příspěvky: 642
.... ze konstrukter/technolog/vyrobce kazdy z tych milionov az miliard parametrov vytvori optimalne (a na prvy pokus)

Souhlas,protože v opačném případě bychm měli od nepaměti NEJLEPŠÍ JEDEN DRUH AUTA S NEJLEPŠÍM JEDINNÝM MOTOREM...atd.
Vím,je to asi demagogie ale co v samé podstatě není? :grin:


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Cidlo seslapnute spojky
PříspěvekNapsal: 03 říjen 2013 16:43 
Offline

Registrován: 16 květen 2006 14:24
Příspěvky: 456
Mitsi píše:
Kuno píše:
...je mi naprosto jedno kdo si co se SVÝM autem udělá.
okud mi jeho úprava-oprava v budoucnosti může pomoci,jedinně ji vítám! ...

Vrátím se k mému přesvědčení o tom, že "motorismus je jiný", a zeptám se, jak je možné, že ony "návody" jsou právě zde, v motorismu, z větší části od věci, ne-li rovnou škodlivé, zatímco v jiných oblastech hobby ono sdílení cenných informací vcelku funguje? Čím to je? Může mi někdo dát odpověď?


To je tvoj dojem ze nefunguju... fakt je ten, ze spominany princip `kto najviac krici ma najmenej co povedat` sposobuje, ze ak povrchne `nazdielas` to najhlasnejsie, tak naozaj absorbujes prave tie sracky... :wink:


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 75 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 9 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz