mitsubishi.megaherz.cz

Diskuzní fórum nejen o vozech Mitsubishi
Právě je 27 duben 2024 21:00

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 23 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: active aero
PříspěvekNapsal: 31 říjen 2013 18:33 
Offline

Registrován: 26 březen 2013 23:01
Příspěvky: 143
Bydliště: Vysočina
Automobil: 3000 GT VR4
Typ motoru: 3.0 Twin Turbo
Rok výroby: 1991
Ahoj,

tak jsem zrovna nandal funkční zadní křídlo a funguje/nefunguje následovně:

nenastartované auto:
po zapnutí klíčku když přepnu manuálně tlačítko do levé polohy (aktiv), tak mi křídlo vyjede. Po přepnutí do pravé polohy off se vrátí zpět a rozsvítí se mi na přístrojovce červená kontrolka AERO a už s křídlem nejde nijak manipulovat. Po vypnutí a opětovném zapnutí klíčku mohu vše zopakovat.

nastartované auto:
manuální aktivace a deaktivace je stejná jako při nenastartovaném autě.
za jízdy - tlačítko v poloze "automatic" - po dosažení rychlosti snad 150 se pořád nic neděje.

Podle manuálu má systém active aero řídící jednotku (levá strana v kufru) co to ovládá - mohla by být háji když to funguje takhle na půl? Nebo by to nefungovalo vůbec? Nějaký nápad na co se zaměřit a co vyzkoušet? Díky za rady. :)


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: active aero
PříspěvekNapsal: 31 říjen 2013 22:30 
Offline

Registrován: 02 září 2012 22:30
Příspěvky: 156
Automobil: 3000GT VR4
Typ motoru: 6G72
Rok výroby: 1993
ahoj,

ako je na tom predny aktivny spojler? bez jeho zapojenia to totiz nefunguje a sprava sa presne tak ako si popisal..


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: active aero
PříspěvekNapsal: 31 říjen 2013 22:52 
Offline

Registrován: 26 březen 2013 23:01
Příspěvky: 143
Bydliště: Vysočina
Automobil: 3000 GT VR4
Typ motoru: 3.0 Twin Turbo
Rok výroby: 1991
přední active spoiler tam nemám, ale jestli tam kdysi dávno byl, tak to netuším. Dá se to nějak obejít aby fungoval sám zadní?


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: active aero
PříspěvekNapsal: 01 listopad 2013 08:34 
Offline

Registrován: 04 říjen 2008 09:24
Příspěvky: 976
Automobil: Dodge Stealth TT
Typ motoru: 6G72 3,0 Twin Turbo
Rok výroby: 1994
Titan píše:
přední active spoiler tam nemám, ale jestli tam kdysi dávno byl, tak to netuším. Dá se to nějak obejít aby fungoval sám zadní?


Ahoj, no dost blbě, probíhá tam test, kdy se čeká na odezu ze spínačů jak vpředu tak vzadu, když předek někdo odpojí, nebo tam zareznou ta táhla (častý případ) tak jednotka spustí motor a čeká na odezvu ze spínačů polohy, která nepřijde a jde to do chyby...


Přílohy:
areo.pdf [158.23 KiB]
315 krát
Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: active aero
PříspěvekNapsal: 01 listopad 2013 09:48 
Offline

Registrován: 26 březen 2013 23:01
Příspěvky: 143
Bydliště: Vysočina
Automobil: 3000 GT VR4
Typ motoru: 3.0 Twin Turbo
Rok výroby: 1991
to Brumla:
dost blbě znamená, že to nějak, byť pracně jde? Třeba odpájet, přemostit nějakej spoj/kondík v RJ? Použít "nějaké" spínače a napájet je na dráty co vedou na předek? ...?
Ještě mě napadá - active aero system byl vždy dodáván v paketu předek + zadek nebo byl volitelný? Pokud volitelný, tak by stačilo sehnat RJ jen k tomu zadku - ale asi dost utopie takovou najít.

Když už jsem sehnal-koupil fungující zadní křídlo, tak přece v realu nezustanu nefunkční jako předtím :-/


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: active aero
PříspěvekNapsal: 01 listopad 2013 10:21 
Offline

Registrován: 04 říjen 2008 09:24
Příspěvky: 976
Automobil: Dodge Stealth TT
Typ motoru: 6G72 3,0 Twin Turbo
Rok výroby: 1994
Titan píše:
to Brumla:
dost blbě znamená, že to nějak, byť pracně jde? Třeba odpájet, přemostit nějakej spoj/kondík v RJ? Použít "nějaké" spínače a napájet je na dráty co vedou na předek? ...?
Ještě mě napadá - active aero system byl vždy dodáván v paketu předek + zadek nebo byl volitelný? Pokud volitelný, tak by stačilo sehnat RJ jen k tomu zadku - ale asi dost utopie takovou najít.

Když už jsem sehnal-koupil fungující zadní křídlo, tak přece v realu nezustanu nefunkční jako předtím :-/


Ahoj, vždy do hromady, žádný 'jen zadek' :lol: se nedělal - řešení existuje, musí se s relátky udělat taková duplikace, že se koncáky a motor zadního, relátky připojí na dobu testování k předku a nebo sehnat motůrek s vačkou z předku a namontobvat to tam i bez další mechaniky..... na netu je na to někde návod. Dle mého názoru to moc nestojí za tu práci.


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: active aero
PříspěvekNapsal: 01 listopad 2013 10:34 
Offline

Registrován: 26 březen 2013 23:01
Příspěvky: 143
Bydliště: Vysočina
Automobil: 3000 GT VR4
Typ motoru: 3.0 Twin Turbo
Rok výroby: 1991
Beru tedy první možnost - předrátkování. Pokud by se podařilo najít i ten návod, bylo by to super :) Nebo je někde tady na foru?
Za tu práci mi to stojí - i kdyby jen pro efekt a celkovou funkčnost auta jako takového.


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: active aero
PříspěvekNapsal: 01 listopad 2013 11:40 
Offline

Registrován: 04 říjen 2008 09:24
Příspěvky: 976
Automobil: Dodge Stealth TT
Typ motoru: 6G72 3,0 Twin Turbo
Rok výroby: 1994
Titan píše:
Beru tedy první možnost - předrátkování. Pokud by se podařilo najít i ten návod, bylo by to super :) Nebo je někde tady na foru?
Za tu práci mi to stojí - i kdyby jen pro efekt a celkovou funkčnost auta jako takového.


na fóru to není... je to něco takového jako zde http://imclumzy.wordpress.com/2010/08/20/diy-3000gt-active-aero-rewire-for-manual-operation/ ale podrobnější a trochu jinak vymyšlené, zkus to pohledat sám nemám teď moc čau, sorry


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: active aero
PříspěvekNapsal: 01 listopad 2013 13:03 
Offline

Registrován: 26 březen 2013 23:01
Příspěvky: 143
Bydliště: Vysočina
Automobil: 3000 GT VR4
Typ motoru: 3.0 Twin Turbo
Rok výroby: 1991
díky, zkusím pohledat, případně to sbastlit nějak takto. Potom dám vědět jestli jsem zahořel nebo hýbu křidélkem :smile:
PS: kdyby na ten návod někdo natrefil, budu rád za link nebo nevím jestli ho najdu... :smile:


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: active aero
PříspěvekNapsal: 01 listopad 2013 20:36 
Offline

Registrován: 02 září 2012 22:30
Příspěvky: 156
Automobil: 3000GT VR4
Typ motoru: 6G72
Rok výroby: 1993
tiez som niekde videl navod ako to obist, ale da sa to aj kupit :D

http://www.3sx.com/store/comersus_viewI ... roduct=754


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: active aero
PříspěvekNapsal: 01 listopad 2013 21:24 
Offline

Registrován: 16 květen 2006 14:24
Příspěvky: 456
rador87 píše:
tiez som niekde videl navod ako to obist, ale da sa to aj kupit :D

http://www.3sx.com/store/comersus_viewI ... roduct=754


Odporucal by som radsej kupit hotove riesenie, ak to je za takuto prijatelnu cenu...
Ladit taketo `odrbavatka` vlastnej vyroby do plnej funkcnosti byva dost pracne a casovo narocne :wink:


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: active aero
PříspěvekNapsal: 02 listopad 2013 14:03 
Offline

Registrován: 26 březen 2013 23:01
Příspěvky: 143
Bydliště: Vysočina
Automobil: 3000 GT VR4
Typ motoru: 3.0 Twin Turbo
Rok výroby: 1991
rador87 píše:
tiez som niekde videl navod ako to obist, ale da sa to aj kupit :D

http://www.3sx.com/store/comersus_viewI ... roduct=754


Ahoj,
taky jsem na to narazil a asi bych do toho šel, ale podle fotek co jsou u toho si nejsem jistej jestli to mám kam napojit. Lehl jsem pod auto a na každé straně našel volný svazek kablů. Může se někdo s active aero podívat pod auto, aby mi řekl, že to jsou svazky z něj? Přidávám fota:


Přílohy:
Poznámka: strana spolujezdce
IMAG0532.jpg
IMAG0532.jpg [ 618.49 KiB | Zobrazeno 10882 krát ]
Poznámka: strana řidiče
IMAG0537.jpg
IMAG0537.jpg [ 680.04 KiB | Zobrazeno 10882 krát ]
Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: active aero
PříspěvekNapsal: 02 listopad 2013 14:15 
Offline

Registrován: 02 září 2012 22:30
Příspěvky: 156
Automobil: 3000GT VR4
Typ motoru: 6G72
Rok výroby: 1993
je to ta prva fotka, na druhej je pripojenie pre hmlovky..

ja by som praveze nedal za to tolko penazi(aj ked to nieje vela :D), doma vyrobeny obvod bude stat par €.. treba na to casovy obvod s rele a je to, kto sa trochu rozumie elektronike tak to spravi za jedno poobedie :)


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: active aero
PříspěvekNapsal: 02 listopad 2013 14:24 
Offline

Registrován: 26 březen 2013 23:01
Příspěvky: 143
Bydliště: Vysočina
Automobil: 3000 GT VR4
Typ motoru: 3.0 Twin Turbo
Rok výroby: 1991
to rador87:
díky za info :smile:
ta druhá fotka (strana řidiče), že je připojení na mlhovky... já tam mlhovky mám a svítí mi...?!?
Ty rozumíš elektrice a zvládnul bys to doma udělat? Pak by to stačilo poslat poštou a já si to jen zapojil :wink:


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: active aero
PříspěvekNapsal: 02 listopad 2013 18:37 
Offline

Registrován: 16 květen 2006 14:24
Příspěvky: 456
rador87 píše:
je to ta prva fotka, na druhej je pripojenie pre hmlovky..

ja by som praveze nedal za to tolko penazi(aj ked to nieje vela :D), doma vyrobeny obvod bude stat par €.. treba na to casovy obvod s rele a je to, kto sa trochu rozumie elektronike tak to spravi za jedno poobedie :)


Heh a robil si uz nejaky podobny `casovy obvod` aj v realite???
Ja som podobnych kyblov vyrabal priam desiatky a praveze po skusenostiach za peniaze by som sa nato URCITE NEDAL!!!

Ono to moze na prvy pohlad vyzerat jednoducho, ale:
-treba vediet presne specifikacie co ECU ocakava aby som vedel cim ju to vlastne mam krmit aby nepindala
-vypocet je vypocet a treba to prakticky nastavit a poriadne otestovat
-specialne pri casovacoch ale aj pri tranzistoroch a pod. prakticky zohladnit meniace sa vonkajsie podmienky
(teplota -20 az 80, premenlive napajanie 11 az 15 voltov atd...) pretoze inak sa lahko moze stat ze napr. prijde zima a bazmek zrazu blbne!
-ak nemas garaz tak doladovat to `ked si to vypyta` je specialne `prijemne`

Ale ak si ochotny to prenho aj vyrobit za tych par eur (miesto spusty reci) tak je to stastny to clovek a drzim palce :smile:


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 23 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 20 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz