mitsubishi.megaherz.cz
https://mitsubishi.megaherz.cz/

Motor help
https://mitsubishi.megaherz.cz/viewtopic.php?f=50&t=2627
Stránka 2 z 4

Autor:  janzoha [ 20 listopad 2013 00:28 ]
Předmět příspěvku:  Re: Motor help

ve ctvrtek strcim kameru pres svicku a uvidim jakej tam mas pist

Autor:  rador87 [ 20 listopad 2013 14:23 ]
Předmět příspěvku:  Re: Motor help

ahoj, mam doma rozobraty motor atmosferu a na dne piesta je oznacenie "ART" a na druhej strane pismeno "L" ale asi to nieje nic dolezite, riadne oznacenie piesta je zvrchu a to: "72N"

u turba neviem ako to je, nefotil som to ked som ho mal rozobraty ale jediny rozdiel co sa pamatam je ten ze turbo piesty neboli tak "vysoke" ako z atmosfery, asi par mm rozdiel

takze pokial nedas dole hlavu jediny sposob ako to zistit bude premerat tlaky (podla mna by stacilo na prednych valcoch) takze to nebude tak narocne..

Autor:  rador87 [ 20 listopad 2013 14:24 ]
Předmět příspěvku:  Re: Motor help

a co sa tyka toho "hlucheho" miesta vo vykone motora, je to zrejme zapricinene pevnym sanim z turba, atmosfera potrebuje variabilne sani aby sla plynulo.. tot moj nazor

Autor:  janzoha [ 20 listopad 2013 14:31 ]
Předmět příspěvku:  Re: Motor help

Ahoj podle nekterych informaci jsem zjistil ze by turbo pist zezhora mel byt placaty a atmosvera vypoukla. koukal sem na striky jsou hnedy cos by taky naznacovalo na turbo .... doufam ze po zetrku zjistim ze to je fakt turbo a dam tam z5 ty turba pak me napadla momprese ale ta nemam smysl nevim jak je vybehanej motor

Autor:  spc [ 20 listopad 2013 23:44 ]
Předmět příspěvku:  Re: Motor help

rador87 píše:
a co sa tyka toho "hlucheho" miesta vo vykone motora, je to zrejme zapricinene pevnym sanim z turba, atmosfera potrebuje variabilne sani aby sla plynulo.. tot moj nazor


nezmysel:

prakticky -> kym som si nespravil vlastnu pridavnu riadiacu jednotku na ovladanie VIC, tak po prehodeni ECU na turbovu (ktora VIC nepodporuje) som jazdil istu dobu bez VIC.... nejak evidentne viditelne to poznat nebolo...

teoreticky -> VIC ma iba dve polohy, t.j. jeho absencia resp. zaseknutie v jednej polohe moze sposobit bud:
-pri kratkej dlzke, t.j. aj u TT o nieco nizsi vykon v nizkych otackach, so zvysujucimi sa otackami sa rozdiel znizuje plynule
-pri dlhej dlzke klesa vykon plynule so zvysujucimi sa otackami relativne k nastaveniu `short`


p.s.
ovela vecsi pokles vykonu vyplyva s kp 8:1 miesto 10:1, t.j. TT motor bez turieb je na tom vyrazne horsie ako origo N/A motor (troska aj kvoli VIC),
plus 4WD ma vyrazne vecsie straty, takze dalsi `killer` subjektivneho vykonu

Autor:  rador87 [ 21 listopad 2013 01:18 ]
Předmět příspěvku:  Re: Motor help

ano to urcite pokial je to turbo motor tak pokles vykonu samozrejme koli absencii turbin ale pokial je to NA tak vela ludi co mali nefunkcne VIC sa vyjadrilo ze po spojazdneni to bolo citit, auto slo plynulejsie.. NA som nikdy nemal takze neviem :)

Autor:  janzoha [ 21 listopad 2013 01:44 ]
Předmět příspěvku:  Re: Motor help

ja nemam pokles ja mam umreni motoru dostanu se do 2000 a pak mam problem se dostat pres 3500 dusi se to . jede to jen kdyz odpojim vahu to pak krasne tahne furt sice ne zadnej uchvatnej vikon ale jede

Autor:  spc [ 21 listopad 2013 07:50 ]
Předmět příspěvku:  Re: Motor help

rador87 píše:
ano to urcite pokial je to turbo motor tak pokles vykonu samozrejme koli absencii turbin ale pokial je to NA tak vela ludi co mali nefunkcne VIC sa vyjadrilo ze po spojazdneni to bolo citit, auto slo plynulejsie.. NA som nikdy nemal takze neviem :)


hehe, to by som vedel rozpravat mastne historky ako `ludia nieco citili` alebo `videli` :lol:

placebo je fakt sila!!! :clap:

Autor:  rador87 [ 21 listopad 2013 09:13 ]
Předmět příspěvku:  Re: Motor help

tak tak :grin:

..a inak vobec by ma netrapilo keby to aj bol NA motor, aspon by si vyskusal co robi vacsia kompresia pri turbe : :twisted:

Autor:  spc [ 21 listopad 2013 12:20 ]
Předmět příspěvku:  Re: Motor help

rador87 píše:
tak tak :grin:

..a inak vobec by ma netrapilo keby to aj bol NA motor, aspon by si vyskusal co robi vacsia kompresia pri turbe : :twisted:


robi v podstate same dobre veci, kedze jazdi na N95 v nasich koncinach....
horsie je to so znasanim trvaleho zatazovania boostovanim pri prevadzke... :neutral:

Autor:  3000LS [ 21 listopad 2013 17:10 ]
Předmět příspěvku:  Re: Motor help

:idea: bych se vohnul a kouknul , esi to ma vzadu diferencial... :smile:

Autor:  janzoha [ 21 listopad 2013 17:22 ]
Předmět příspěvku:  Re: Motor help

:D tak samozrejme ze tam mam diferencial :D

Autor:  Serge [ 22 listopad 2013 02:33 ]
Předmět příspěvku:  Re: Motor help

3000LS píše:
:idea: bych se vohnul a kouknul , esi to ma vzadu diferencial... :smile:


Už nejsi nejmladší, bacha na to vohejbání :lol: :lol:

Autor:  3000LS [ 23 listopad 2013 18:28 ]
Předmět příspěvku:  Re: Motor help

to serge - jeste zes to nerekl v campu u Víru ...

Autor:  enemdym [ 24 listopad 2013 00:20 ]
Předmět příspěvku:  Re: Motor help

3000LS píše:
to serge - jeste zes to nerekl v campu u Víru ...


To Serge: to si žádá feedback, kámo...

Stránka 2 z 4 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/