mitsubishi.megaherz.cz

Diskuzní fórum nejen o vozech Mitsubishi
Právě je 27 duben 2024 22:11

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 71 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: zábavnější GT - jiná cesta
PříspěvekNapsal: 05 leden 2014 17:46 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 13 květen 2012 20:04
Příspěvky: 642
Přesně tak jsem to myslel.
Takže stačí zrušit tu viscozu tak aby šla natrvrdo,zablokovat přední dif. a máš z toho tu vysněnou zadokolku. :grin:


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: zábavnější GT - jiná cesta
PříspěvekNapsal: 05 leden 2014 18:05 
Offline

Registrován: 03 říjen 2005 14:58
Příspěvky: 893
Kuno píše:
Přesně tak jsem to myslel.
Takže stačí zrušit tu viscozu tak aby šla natrvrdo,zablokovat přední dif. a máš z toho tu vysněnou zadokolku. :grin:


A v tento moment ocekavame prichod Brumly do diskuze, ten to ma zajiste jiz v hlave, jak na RWD modifikaci :wink:


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: zábavnější GT - jiná cesta
PříspěvekNapsal: 05 leden 2014 18:13 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 13 květen 2012 20:04
Příspěvky: 642
enemdym píše:
Kuno píše:
Přesně tak jsem to myslel.
Takže stačí zrušit tu viscozu tak aby šla natrvrdo,zablokovat přední dif. a máš z toho tu vysněnou zadokolku. :grin:


A v tento moment ocekavame prichod Brumly do diskuze, ten to ma zajiste jiz v hlave, jak na RWD modifikaci :wink:



Takže na příští sezonu už budete všichni s čtyřkolama gumovat asfalt jen zadníma? :grin:


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: zábavnější GT - jiná cesta
PříspěvekNapsal: 05 leden 2014 19:33 
Offline

Registrován: 16 listopad 2004 21:23
Příspěvky: 2921
Bydliště: Praha
Nechci vám brát iluze, ale jsem téměř přesvědčen, že ona viskózní spojka tam plní funkci mezinápravového diferenciálu, tedy že tam žádný plnohodnotný centrální diferenciál není.

_________________
Když auto, tak japonské! Když japonské, tak Mitsubishi! A to navzdory všem potížím MMC...


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: zábavnější GT - jiná cesta
PříspěvekNapsal: 05 leden 2014 19:42 
Offline

Registrován: 03 říjen 2005 14:58
Příspěvky: 893
Mitsi píše:
Nechci vám brát iluze, ale jsem téměř přesvědčen, že ona viskózní spojka tam plní funkci mezinápravového diferenciálu, tedy že tam žádný plnohodnotný centrální diferenciál není.


Šak v tom sme zajedno.


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: zábavnější GT - jiná cesta
PříspěvekNapsal: 05 leden 2014 19:57 
Offline

Registrován: 16 listopad 2004 21:23
Příspěvky: 2921
Bydliště: Praha
Tak to pak jo. :grin:

_________________
Když auto, tak japonské! Když japonské, tak Mitsubishi! A to navzdory všem potížím MMC...


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: zábavnější GT - jiná cesta
PříspěvekNapsal: 05 leden 2014 20:08 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 13 květen 2012 20:04
Příspěvky: 642
ano ano. :smile:


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: zábavnější GT - jiná cesta
PříspěvekNapsal: 05 leden 2014 20:17 
Offline

Registrován: 05 květen 2006 17:52
Příspěvky: 196
Bydliště: Červený Kostelec
Tom píše:
... ono se to chovalo jako automat vysoké otáčky a sotva to jelo.
Mitsi píše
To by ovšem nasvědčovalo tomu, že ona spojka je stále ještě funkční a prostě se to pere kvůli rozdílné velikosti kol vpředu a vzadu.

Pneu jsem měnil jako první.
To co jsem poisoval , pouze jsem vyměnil transfer case (rozvodovka) což je o Radima na fotce ,,Getrag pokud jsem to napsal správně.
Jak píšete zde rozvodovka je pouze převod z převodovky na zadní nápravu tudíž jednoduchý převod zkoušel jsem rukou protočit a funguje nic strženého také není přesto nefunguje

_________________
Tom 3000 gt twin turbo


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: zábavnější GT - jiná cesta
PříspěvekNapsal: 05 leden 2014 20:33 
Offline

Registrován: 02 září 2012 22:30
Příspěvky: 156
Automobil: 3000GT VR4
Typ motoru: 6G72
Rok výroby: 1993
enemdym - mne sa to nastastie nestalo ale mal som moznost zohnat prevodovku len s takouto vadou za 150€ tak som zvazoval kupu...

kuno: Takže stačí zrušit tu viscozu tak aby šla natrvrdo,zablokovat přední dif. a máš z toho tu vysněnou zadokolku. :grin:
- ano presne tak ale neoplati sa to robit nam co mame starsie modely s 18zubovou oskou, zrejme to dlho nevydrzi, tak ako som posielal foto, lepsie je zohnat prevodovku aj transfer case 25 zubovy pouzivany u novsich modeloch...


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: zábavnější GT - jiná cesta
PříspěvekNapsal: 05 leden 2014 20:41 
Offline

Registrován: 04 říjen 2008 09:24
Příspěvky: 976
Automobil: Dodge Stealth TT
Typ motoru: 6G72 3,0 Twin Turbo
Rok výroby: 1994
enemdym píše:
Mitsi píše:
Nechci vám brát iluze, ale jsem téměř přesvědčen, že ona viskózní spojka tam plní funkci mezinápravového diferenciálu, tedy že tam žádný plnohodnotný centrální diferenciál není.


Šak v tom sme zajedno.


No chlapi, tak si poplácávejte po Vašich mohutných ramenech :lol: Diferák tam samozřejmě je, ta planetovka je jeho součástí a VCU tomu uděluje pouze limitovanou svornost, jinak by se to rozlousklo jak malina :lol: Je podobné jako třeba u Subaru i když tam je to jinak poskládané, ale princip je stále stejný.....
Příloha:
subaru_gearbox3.jpg
subaru_gearbox3.jpg [ 110.94 KiB | Zobrazeno 5814 krát ]


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: zábavnější GT - jiná cesta
PříspěvekNapsal: 05 leden 2014 21:26 
Offline

Registrován: 16 květen 2006 14:24
Příspěvky: 456
enemdym píše:
spc píše:

...

btw. by ma zaujimalo jak je to s pouzivanim dojazdovky - musi to byt fasa pocit, ze si dodrbavam VCU po defekte


Pokud jsou obuta kola do orig.rozměru pneu, pak je orig.dojezdovka rozměry (obvodem) přizpůsobena a poškození zadního VCU nehrozí (orig.dojezdovku sem při zkoušení na předek kvůli velikosti brzdicu nedostal, tj. usuzuju, že při defektu na předku se musí přehodit kolo ze zadu a dojezdovku dát tam).


ta dojazdovka je naozaj vyrazne mensia, ja som mal zatial vzdy defekt len vpredu ale diferak tym dost trpel (mam lamelovy).
to co opisujes mi nejak nesedi, aj ked to nahodis napredok, kde je klasicky `open`, tak vpredu sa sila prenasa na rychlejsie sa tociace koleso t.j. to male dojazdove...
takze sice zadny VCU je uplne v bezpeci no medzinapravovy VCU dostava pekne zabrat, pretoze predok toci ovela rychlejsie ako zadok nie?


Naposledy upravil spc dne 06 leden 2014 04:18, celkově upraveno 1

Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: zábavnější GT - jiná cesta
PříspěvekNapsal: 06 leden 2014 01:03 
Offline

Registrován: 03 říjen 2005 14:58
Příspěvky: 893
Brumla píše:
enemdym píše:
Mitsi píše:
Nechci vám brát iluze, ale jsem téměř přesvědčen, že ona viskózní spojka tam plní funkci mezinápravového diferenciálu, tedy že tam žádný plnohodnotný centrální diferenciál není.


Šak v tom sme zajedno.


No chlapi, tak si poplácávejte po Vašich mohutných ramenech :lol: Diferák tam samozřejmě je, ta planetovka je jeho součástí a VCU tomu uděluje pouze limitovanou svornost, jinak by se to rozlousklo jak malina :lol: Je podobné jako třeba u Subaru i když tam je to jinak poskládané, ale princip je stále stejný.....
Příloha:
subaru_gearbox3.jpg


Popis k CD / VCU je k dispozici na stealth316 včetně odkazu na manual k vr4 prevodovkam - každý nechť si obsah prebere podle svého uvazeni.


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: zábavnější GT - jiná cesta
PříspěvekNapsal: 06 leden 2014 09:38 
Offline

Registrován: 26 březen 2013 23:01
Příspěvky: 143
Bydliště: Vysočina
Automobil: 3000 GT VR4
Typ motoru: 3.0 Twin Turbo
Rok výroby: 1991
spc píše:
enemdym píše:
spc píše:

...

btw. by ma zaujimalo jak je to s pouzivanim dojazdovky - musi to byt fasa pocit, ze si dodrbavam VCU po defekte


Pokud jsou obuta kola do orig.rozměru pneu, pak je orig.dojezdovka rozměry (obvodem) přizpůsobena a poškození zadního VCU nehrozí (orig.dojezdovku sem při zkoušení na předek kvůli velikosti brzdicu nedostal, tj. usuzuju, že při defektu na předku se musí přehodit kolo ze zadu a dojezdovku dát tam).


ta dojazdovka je naozaj vyrazne mensia, ja som mal zatial vzdy defekt len vpredu ale diferak tym dost trpel (mam lamelovy).
to co opisujes mi nejak nesedi, aj ked to nahodis napredok, kde je klasicky `open`, tak vpredu sa sila prenasa na rychlejsie sa tociace koleso t.j. to male dojazdove...
takze sice zadny VCU je uplne v bezpeci no medzinapravovy VCU dostava pekne zabrat, pretoze predok toci ovela rychlejsie ako zadok nie?


Ahoj,
je to tak jak píše enemdym - rezerva je obvodově shodná s origo kolem.
Pokud si tam ale dáš větší disk nebo jiný rozměr pneu, tak už to samozřejmně nesedí a obvody jsou odlišné...


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: zábavnější GT - jiná cesta
PříspěvekNapsal: 06 leden 2014 12:06 
Offline

Registrován: 02 prosinec 2009 19:06
Příspěvky: 233
Automobil: Mitsubishi 3000GT VR4 Twin turbo
Typ motoru: 6G72
Rok výroby: 2000
:care: ty vase citace zaberou cely forum ,, :clap: ,,


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: zábavnější GT - jiná cesta
PříspěvekNapsal: 06 leden 2014 12:15 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 23 prosinec 2010 18:45
Příspěvky: 86
Bydliště: Rýmařov
Automobil: 3k GT SL
Rok výroby: 1993
To jsou citace? :shock: Já myslel že se tady tvoří nějaký ornament.
Citace:
Pokud si tam ale dáš větší disk nebo jiný rozměr pneu, tak už to samozřejmně nesedí a obvody jsou odlišné...
Pokud zároveň s větším diskem vezmeš nižší gumu tak ten rozdíl nemusí být tak velký. Vím řešíte tady čtyřkolku a možné problémy s viskospojkou a já mám jen atmo ale mám akorát jedno kolo shozené tak jsem si to byl změřit. Mám gumy 235/40/18 a rozdíl průměru proti originální nouzovce je necelého +1,5 cm. Při gumě 245/35 by to byly tak 2-3 mm.

norad


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 71 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 14 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz