enemdym píše:
spc píše:
-uviedol som udaje zo specifikacii k manualu, ze ma niekto inu rezervu je jeho vec, `v papieroch` jednoducho nic take nie je
-standardnemu otvorenemu diferaku u FWD je to uplne jedno....
Ale kde ze. Prave ze v papieroch to uvedene je - skenovat to po me nechtej. V servisnim manualu zkus mrknou taky do sekce 1991 a nejen do sekce "other 3000GT cars".
Me osobne je jedno, kdo si co da na svoje auto. Taky pripoustim, ze neznam vsechny modely a jejich specifikace, ale ctu a studuju a vstrebavam, co tvrdi kolegove. Tim se i diky takovymto diskuzim posouvam kupredu a ledacos si uvedomim. Ale zaryte porad trvat na sve pravde? No fuj
No ved prave o to ide, tiez ti nebudem fotit stranku z manualu k autu (mam tiez '91) a svoju pneumatiku. Informacie pre ostatne vozy su `copy-paste` z
http://www.3si.org a zaroven na stranke 31-2 servisneho manualu!
Praveze nevylucujem aj `tvoju pravdu` presne dovtedy, kym nezacnes popierat `moju pravdu` (podoprenu priamymi `nezabudnutelnymi` skusenostami)
-> po mojich skusenostiach s chaosami, co vyrabali MMC u tychto vozov hlavne prve roky ked menili specifikacie pomaly kazdych par mesiacov v bizarnych kombinaciach, by som si to urcite nedovolil
Ak aj niektore prvotne kusy VR4 mali naozaj dodavane 135/90/R16, tak sa jedna jednoznacne o vynimky z pohladu celkoveho mnozstva vyrobenych 3000GT,
a zaroven len dalsi do bohatej zbierky `kokotizmov vyrobcu` tykajucich sa 3000GT (ktore tu tak casto spominam), pretoze nema ABSOLUTNE ZIADNU LOGIKU u premioveho auta prejst z ovela vhodnejsieho rozmeru na mensi, horsi (u VR4 priam skodlivy) po zbytok produkcie!!!
P.S.
v takomto pripade by som mal samozrejme tiez zaujem sa zaradit k tejto vynimocnej mensine a vymenit svoju dojazdovku...