mitsubishi.megaherz.cz
https://mitsubishi.megaherz.cz/

zábavnější GT - jiná cesta
https://mitsubishi.megaherz.cz/viewtopic.php?f=50&t=2639
Stránka 3 z 5

Autor:  Kuno [ 05 leden 2014 17:46 ]
Předmět příspěvku:  Re: zábavnější GT - jiná cesta

Přesně tak jsem to myslel.
Takže stačí zrušit tu viscozu tak aby šla natrvrdo,zablokovat přední dif. a máš z toho tu vysněnou zadokolku. :grin:

Autor:  enemdym [ 05 leden 2014 18:05 ]
Předmět příspěvku:  Re: zábavnější GT - jiná cesta

Kuno píše:
Přesně tak jsem to myslel.
Takže stačí zrušit tu viscozu tak aby šla natrvrdo,zablokovat přední dif. a máš z toho tu vysněnou zadokolku. :grin:


A v tento moment ocekavame prichod Brumly do diskuze, ten to ma zajiste jiz v hlave, jak na RWD modifikaci :wink:

Autor:  Kuno [ 05 leden 2014 18:13 ]
Předmět příspěvku:  Re: zábavnější GT - jiná cesta

enemdym píše:
Kuno píše:
Přesně tak jsem to myslel.
Takže stačí zrušit tu viscozu tak aby šla natrvrdo,zablokovat přední dif. a máš z toho tu vysněnou zadokolku. :grin:


A v tento moment ocekavame prichod Brumly do diskuze, ten to ma zajiste jiz v hlave, jak na RWD modifikaci :wink:



Takže na příští sezonu už budete všichni s čtyřkolama gumovat asfalt jen zadníma? :grin:

Autor:  Mitsi [ 05 leden 2014 19:33 ]
Předmět příspěvku:  Re: zábavnější GT - jiná cesta

Nechci vám brát iluze, ale jsem téměř přesvědčen, že ona viskózní spojka tam plní funkci mezinápravového diferenciálu, tedy že tam žádný plnohodnotný centrální diferenciál není.

Autor:  enemdym [ 05 leden 2014 19:42 ]
Předmět příspěvku:  Re: zábavnější GT - jiná cesta

Mitsi píše:
Nechci vám brát iluze, ale jsem téměř přesvědčen, že ona viskózní spojka tam plní funkci mezinápravového diferenciálu, tedy že tam žádný plnohodnotný centrální diferenciál není.


Šak v tom sme zajedno.

Autor:  Mitsi [ 05 leden 2014 19:57 ]
Předmět příspěvku:  Re: zábavnější GT - jiná cesta

Tak to pak jo. :grin:

Autor:  Kuno [ 05 leden 2014 20:08 ]
Předmět příspěvku:  Re: zábavnější GT - jiná cesta

ano ano. :smile:

Autor:  Tom [ 05 leden 2014 20:17 ]
Předmět příspěvku:  Re: zábavnější GT - jiná cesta

Tom píše:
... ono se to chovalo jako automat vysoké otáčky a sotva to jelo.
Mitsi píše
To by ovšem nasvědčovalo tomu, že ona spojka je stále ještě funkční a prostě se to pere kvůli rozdílné velikosti kol vpředu a vzadu.

Pneu jsem měnil jako první.
To co jsem poisoval , pouze jsem vyměnil transfer case (rozvodovka) což je o Radima na fotce ,,Getrag pokud jsem to napsal správně.
Jak píšete zde rozvodovka je pouze převod z převodovky na zadní nápravu tudíž jednoduchý převod zkoušel jsem rukou protočit a funguje nic strženého také není přesto nefunguje

Autor:  rador87 [ 05 leden 2014 20:33 ]
Předmět příspěvku:  Re: zábavnější GT - jiná cesta

enemdym - mne sa to nastastie nestalo ale mal som moznost zohnat prevodovku len s takouto vadou za 150€ tak som zvazoval kupu...

kuno: Takže stačí zrušit tu viscozu tak aby šla natrvrdo,zablokovat přední dif. a máš z toho tu vysněnou zadokolku. :grin:
- ano presne tak ale neoplati sa to robit nam co mame starsie modely s 18zubovou oskou, zrejme to dlho nevydrzi, tak ako som posielal foto, lepsie je zohnat prevodovku aj transfer case 25 zubovy pouzivany u novsich modeloch...

Autor:  Brumla [ 05 leden 2014 20:41 ]
Předmět příspěvku:  Re: zábavnější GT - jiná cesta

enemdym píše:
Mitsi píše:
Nechci vám brát iluze, ale jsem téměř přesvědčen, že ona viskózní spojka tam plní funkci mezinápravového diferenciálu, tedy že tam žádný plnohodnotný centrální diferenciál není.


Šak v tom sme zajedno.


No chlapi, tak si poplácávejte po Vašich mohutných ramenech :lol: Diferák tam samozřejmě je, ta planetovka je jeho součástí a VCU tomu uděluje pouze limitovanou svornost, jinak by se to rozlousklo jak malina :lol: Je podobné jako třeba u Subaru i když tam je to jinak poskládané, ale princip je stále stejný.....
Příloha:
subaru_gearbox3.jpg
subaru_gearbox3.jpg [ 110.94 KiB | Zobrazeno 5870 krát ]

Autor:  spc [ 05 leden 2014 21:26 ]
Předmět příspěvku:  Re: zábavnější GT - jiná cesta

enemdym píše:
spc píše:

...

btw. by ma zaujimalo jak je to s pouzivanim dojazdovky - musi to byt fasa pocit, ze si dodrbavam VCU po defekte


Pokud jsou obuta kola do orig.rozměru pneu, pak je orig.dojezdovka rozměry (obvodem) přizpůsobena a poškození zadního VCU nehrozí (orig.dojezdovku sem při zkoušení na předek kvůli velikosti brzdicu nedostal, tj. usuzuju, že při defektu na předku se musí přehodit kolo ze zadu a dojezdovku dát tam).


ta dojazdovka je naozaj vyrazne mensia, ja som mal zatial vzdy defekt len vpredu ale diferak tym dost trpel (mam lamelovy).
to co opisujes mi nejak nesedi, aj ked to nahodis napredok, kde je klasicky `open`, tak vpredu sa sila prenasa na rychlejsie sa tociace koleso t.j. to male dojazdove...
takze sice zadny VCU je uplne v bezpeci no medzinapravovy VCU dostava pekne zabrat, pretoze predok toci ovela rychlejsie ako zadok nie?

Autor:  enemdym [ 06 leden 2014 01:03 ]
Předmět příspěvku:  Re: zábavnější GT - jiná cesta

Brumla píše:
enemdym píše:
Mitsi píše:
Nechci vám brát iluze, ale jsem téměř přesvědčen, že ona viskózní spojka tam plní funkci mezinápravového diferenciálu, tedy že tam žádný plnohodnotný centrální diferenciál není.


Šak v tom sme zajedno.


No chlapi, tak si poplácávejte po Vašich mohutných ramenech :lol: Diferák tam samozřejmě je, ta planetovka je jeho součástí a VCU tomu uděluje pouze limitovanou svornost, jinak by se to rozlousklo jak malina :lol: Je podobné jako třeba u Subaru i když tam je to jinak poskládané, ale princip je stále stejný.....
Příloha:
subaru_gearbox3.jpg


Popis k CD / VCU je k dispozici na stealth316 včetně odkazu na manual k vr4 prevodovkam - každý nechť si obsah prebere podle svého uvazeni.

Autor:  Titan [ 06 leden 2014 09:38 ]
Předmět příspěvku:  Re: zábavnější GT - jiná cesta

spc píše:
enemdym píše:
spc píše:

...

btw. by ma zaujimalo jak je to s pouzivanim dojazdovky - musi to byt fasa pocit, ze si dodrbavam VCU po defekte


Pokud jsou obuta kola do orig.rozměru pneu, pak je orig.dojezdovka rozměry (obvodem) přizpůsobena a poškození zadního VCU nehrozí (orig.dojezdovku sem při zkoušení na předek kvůli velikosti brzdicu nedostal, tj. usuzuju, že při defektu na předku se musí přehodit kolo ze zadu a dojezdovku dát tam).


ta dojazdovka je naozaj vyrazne mensia, ja som mal zatial vzdy defekt len vpredu ale diferak tym dost trpel (mam lamelovy).
to co opisujes mi nejak nesedi, aj ked to nahodis napredok, kde je klasicky `open`, tak vpredu sa sila prenasa na rychlejsie sa tociace koleso t.j. to male dojazdove...
takze sice zadny VCU je uplne v bezpeci no medzinapravovy VCU dostava pekne zabrat, pretoze predok toci ovela rychlejsie ako zadok nie?


Ahoj,
je to tak jak píše enemdym - rezerva je obvodově shodná s origo kolem.
Pokud si tam ale dáš větší disk nebo jiný rozměr pneu, tak už to samozřejmně nesedí a obvody jsou odlišné...

Autor:  3000LS [ 06 leden 2014 12:06 ]
Předmět příspěvku:  Re: zábavnější GT - jiná cesta

:care: ty vase citace zaberou cely forum ,, :clap: ,,

Autor:  norad [ 06 leden 2014 12:15 ]
Předmět příspěvku:  Re: zábavnější GT - jiná cesta

To jsou citace? :shock: Já myslel že se tady tvoří nějaký ornament.
Citace:
Pokud si tam ale dáš větší disk nebo jiný rozměr pneu, tak už to samozřejmně nesedí a obvody jsou odlišné...
Pokud zároveň s větším diskem vezmeš nižší gumu tak ten rozdíl nemusí být tak velký. Vím řešíte tady čtyřkolku a možné problémy s viskospojkou a já mám jen atmo ale mám akorát jedno kolo shozené tak jsem si to byl změřit. Mám gumy 235/40/18 a rozdíl průměru proti originální nouzovce je necelého +1,5 cm. Při gumě 245/35 by to byly tak 2-3 mm.

norad

Stránka 3 z 5 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/