mitsubishi.megaherz.cz
https://mitsubishi.megaherz.cz/

zábavnější GT - jiná cesta
https://mitsubishi.megaherz.cz/viewtopic.php?f=50&t=2639
Stránka 4 z 5

Autor:  Mitsi [ 06 leden 2014 12:25 ]
Předmět příspěvku:  Re: zábavnější GT - jiná cesta

Tak jsem si ty odkazy důkladně rozklikal a zjistil, že mezinápravový diferenciál tam fakt je. Ona visko-spojka tedy funguje spíše jako jeho uzávěra.

Autor:  enemdym [ 06 leden 2014 20:29 ]
Předmět příspěvku:  Re: zábavnější GT - jiná cesta

3000LS píše:
:care: ty vase citace zaberou cely forum ,, :clap: ,,


ááá medvěd bručoun se probral ze zimniho spanku... :wink: chtelo by to ňáky citát, strejdo :lol:

Autor:  spc [ 06 leden 2014 21:55 ]
Předmět příspěvku:  Re: zábavnější GT - jiná cesta

Titan píše:
spc píše:
enemdym píše:
spc píše:

...

btw. by ma zaujimalo jak je to s pouzivanim dojazdovky - musi to byt fasa pocit, ze si dodrbavam VCU po defekte


Pokud jsou obuta kola do orig.rozměru pneu, pak je orig.dojezdovka rozměry (obvodem) přizpůsobena a poškození zadního VCU nehrozí (orig.dojezdovku sem při zkoušení na předek kvůli velikosti brzdicu nedostal, tj. usuzuju, že při defektu na předku se musí přehodit kolo ze zadu a dojezdovku dát tam).


ta dojazdovka je naozaj vyrazne mensia, ja som mal zatial vzdy defekt len vpredu ale diferak tym dost trpel (mam lamelovy).
to co opisujes mi nejak nesedi, aj ked to nahodis napredok, kde je klasicky `open`, tak vpredu sa sila prenasa na rychlejsie sa tociace koleso t.j. to male dojazdove...
takze sice zadny VCU je uplne v bezpeci no medzinapravovy VCU dostava pekne zabrat, pretoze predok toci ovela rychlejsie ako zadok nie?


Ahoj,
je to tak jak píše enemdym - rezerva je obvodově shodná s origo kolem.
Pokud si tam ale dáš větší disk nebo jiný rozměr pneu, tak už to samozřejmně nesedí a obvody jsou odlišné...


sorry ale mal si niekedy tie kolesa vedla seba fyzicky? predne kolesa mam samozrejme standardny rozmer, takisto dojazdovku originalnu a ten rozdiel priemeru kompletneho kolesa je tak velky, ze ho vidis aj zdialky bez akehokolvek merania.

Autor:  enemdym [ 06 leden 2014 23:14 ]
Předmět příspěvku:  Re: zábavnější GT - jiná cesta

spc píše:
...
sorry ale mal si niekedy tie kolesa vedla seba fyzicky? predne kolesa mam samozrejme standardny rozmer, takisto dojazdovku originalnu a ten rozdiel priemeru kompletneho kolesa je tak velky, ze ho vidis aj zdialky bez akehokolvek merania.


Do dilny se mi nechce to premerovat, takze teorie pro pripad 1991 TT:
original na TT: 245/45/17
dojezdovka na TT: 135/90/16

Rozdil v prumeru kol vcetne pneu je cca 2,9 mm.
Rozdil obvodu kol je cca 9 mm .

Autor:  Kuno [ 06 leden 2014 23:22 ]
Předmět příspěvku:  Re: zábavnější GT - jiná cesta

Já myslím,že soudruzi v MMC ty rozdíly spočítali dobře tak aby to fungovalo jak má.

Autor:  3000LS [ 06 leden 2014 23:37 ]
Předmět příspěvku:  Re: zábavnější GT - jiná cesta

opakovani je matka moudrosti

ale copak so tade jen sklerotici, ze si nepamatuji o cem se pise v danem tematu ?

Autor:  Kuno [ 06 leden 2014 23:42 ]
Předmět příspěvku:  Re: zábavnější GT - jiná cesta

já nemusím,hrabu jen předkem.Zatím. :smile:
Ale "rozumovat" můžu,ne? :smile:

Autor:  enemdym [ 06 leden 2014 23:54 ]
Předmět příspěvku:  Re: zábavnější GT - jiná cesta

3000LS píše:
opakovani je matka moudrosti

ale copak so tade jen sklerotici, ze si nepamatuji o cem se pise v danem tematu ?


Tož, tématu se aj týká ta naše debata :cool: . Obout na GT rezervu na zadek či předek a nejlépe za deště vyrazit řezat zatáčky při tvých oblíbených těsně podzvukových rychlostech... to pak zajisté bude take "jiná cesta k zabavnejsimu GT" :razz:

Autor:  spc [ 07 leden 2014 03:07 ]
Předmět příspěvku:  Re: zábavnější GT - jiná cesta

enemdym píše:
spc píše:
...
sorry ale mal si niekedy tie kolesa vedla seba fyzicky? predne kolesa mam samozrejme standardny rozmer, takisto dojazdovku originalnu a ten rozdiel priemeru kompletneho kolesa je tak velky, ze ho vidis aj zdialky bez akehokolvek merania.


Do dilny se mi nechce to premerovat, takze teorie pro pripad 1991 TT:
original na TT: 245/45/17
dojezdovka na TT: 135/90/16

Rozdil v prumeru kol vcetne pneu je cca 2,9 mm.
Rozdil obvodu kol je cca 9 mm .


UPLNE ZLE!!! ->

rozmer spare pneu podla specifikacii:
T125/90D16 DOHC
T125/90D16 up to 93 DOHC TT
T135/80D17 94 and up DOHC TT

original pneu 245/40/R18 (standardny rozmer podla specifikacii k 18") -> priemer 653.2mm
dojazdovka -> priemer 631.4mm
rozdiel = 2.2cm, na obvode je to uz 7cm
(podotykam ze je to podobny rozdiel ako ked mam vzadu 245/45/R18, co je uz hodne a naozaj to vidno aj na prvy pohlad zdialky)

v kazdom pripade cisla su len cisla a realita je, ze po obuti dojazdovky na jednu stranu kara sla dost dole a lamelovy diferak furt vrcal jak keby som zatacal, aj ked som siel rovno...
mozno to bolo umocnene aj tym desnym pomerom sirky a vysky dojazdovky (ked ta hoc nahustena velmi vysoko `sadla` viac ako bezne obutie) a zaroven mojim zvykom drzat v pneu vyssi tlak (cca 2.6 atmosfery)

v kazdom pripade to veru inzinieri z MMC zas nejak nedomysleli a vam VR4karom VCU vtedy pekne `makaju` aj ked to nepocujete, pretoze nevydavaju zvuk...

neviem si predstavit tak ist tusim 80km ci kolko sa udava max. dojazd na `dojazdovke`, mozno hned neodidu no ich zivotnosti to asi neprospieva ze?

Autor:  spc [ 07 leden 2014 03:20 ]
Předmět příspěvku:  Re: zábavnější GT - jiná cesta

Kuno píše:
Já myslím,že soudruzi v MMC ty rozdíly spočítali dobře tak aby to fungovalo jak má.


za svojich cca 15 rokov praxe s tymto vehiklom som mal tu cest s tolkymi zbabranymi rieseniami od MMC, ze na nich nestavim ani halier.... :wink:

a to este nemam VR4, ktora mala tu `cest` schytat chyb este viacej -> staci si dat hladat 3000gt+recall (a to su len tie uznane zavady)

VR4 + '91 = `servisak ma plno roboty` (plno veci pocas vyroby potom odchytavali a poddimenzovane suciastky a zbabrane riesenia nahradzovali)

aj preto vzdy tak vyskocim, ked mitsi zacne to svoje o `bohoch z MMC` :lol:

Autor:  Kuno [ 07 leden 2014 07:53 ]
Předmět příspěvku:  Re: zábavnější GT - jiná cesta

spc: šak jsem psal,že jenom "rozumuji" :grin:

Autor:  enemdym [ 07 leden 2014 08:10 ]
Předmět příspěvku:  Re: zábavnější GT - jiná cesta

Má dojezdovka má rozměr, který uvádím. Paradoxně tímto mají modely TT z prvni série dojezdove kolo o obvodu velice blízkém obvodu orig.obutych pneu (jak uvádím výše).
Různé ročníky, různé dojezdovky.
A konečně má rada: co máte NA se všemi 4 koly na stejném rozměru pneu, dávejte rezervu na zadni nápravu, která je bez diffu.
U TT: nejezdete po hrebicich... :cool:

Autor:  Mitsi [ 07 leden 2014 10:02 ]
Předmět příspěvku:  Re: zábavnější GT - jiná cesta

spc píše:
... aj preto vzdy tak vyskocim, ked mitsi zacne to svoje o `bohoch z MMC` :lol:

Já si snad příště pořídím něco koncernového, abych konečně zjistil, jak se to má dělat "jedině správně". :razz:

Autor:  3000LS [ 07 leden 2014 14:05 ]
Předmět příspěvku:  Re: zábavnější GT - jiná cesta

zdar sklerotici original pro eu verzi je 225/50/17 ET 46 :sad: :care:

Autor:  spc [ 07 leden 2014 15:35 ]
Předmět příspěvku:  Re: zábavnější GT - jiná cesta

enemdym píše:
Má dojezdovka má rozměr, který uvádím. Paradoxně tímto mají modely TT z prvni série dojezdove kolo o obvodu velice blízkém obvodu orig.obutych pneu (jak uvádím výše).
Různé ročníky, různé dojezdovky.
A konečně má rada: co máte NA se všemi 4 koly na stejném rozměru pneu, dávejte rezervu na zadni nápravu, která je bez diffu.
U TT: nejezdete po hrebicich... :cool:



-uviedol som udaje zo specifikacii k manualu, ze ma niekto inu rezervu je jeho vec, `v papieroch` jednoducho nic take nie je :wink:

-standardnemu otvorenemu diferaku u FWD je to uplne jedno....

Stránka 4 z 5 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/