mitsubishi.megaherz.cz
https://mitsubishi.megaherz.cz/

zábavnější GT - jiná cesta
https://mitsubishi.megaherz.cz/viewtopic.php?f=50&t=2639
Stránka 5 z 5

Autor:  Mitsi [ 07 leden 2014 15:41 ]
Předmět příspěvku:  Re: zábavnější GT - jiná cesta

Někde tu padla zmínka, že vzadu není u 4x4 diferák: Je to vůbec možné? :shock:

Autor:  spc [ 07 leden 2014 15:44 ]
Předmět příspěvku:  Re: zábavnější GT - jiná cesta

Mitsi píše:
spc píše:
... aj preto vzdy tak vyskocim, ked mitsi zacne to svoje o `bohoch z MMC` :lol:

Já si snad příště pořídím něco koncernového, abych konečně zjistil, jak se to má dělat "jedině správně". :razz:


no pochybujem, ze vo VW su nejaky vecsi majstri :smile:
staci jednoducho neprehanat to s obdivom k nejakej znacke a nesnazit sa hladat za kazdu cenu idoly (nielen v automotive priemysle) :wink:

Autor:  Mitsi [ 07 leden 2014 15:54 ]
Předmět příspěvku:  Re: zábavnější GT - jiná cesta

spc píše:
no pochybujem, ze vo VW su nejaky vecsi majstri :smile: :

To bylo myšleno ironicky! Koncern považuji za nejhorší podvodníky, resp. nejlepší marketéry: vyber si, co libo jest.

spc píše:
staci jednoducho neprehanat to s obdivom k nejakej znacke a nesnazit sa hladat za kazdu cenu idoly (nielen v automotive priemysle) :wink:

Ono je tomu skoro naopak: ze srovnání mi svého času (dnes to už ale neplatí) vyšlo, že mezi slepými byla jednooká MMC královnou. Jinak řečeno: nikoli idol, jen nejmenší idiot.

Autor:  Titan [ 07 leden 2014 15:56 ]
Předmět příspěvku:  Re: zábavnější GT - jiná cesta

Byl jsem kouknout do kufru a moje rezerva na 91-TT je 135/90/16. Večer ještě kouknu co tam má ten NA japonec na díly.

Autor:  spc [ 07 leden 2014 16:36 ]
Předmět příspěvku:  Re: zábavnější GT - jiná cesta

Mitsi píše:
Někde tu padla zmínka, že vzadu není u 4x4 diferák: Je to vůbec možné? :shock:


nie je tam open diferak, je tam tiez VCU ako medzi napravami - mna pomylilo, ze je ponukany upgrade v eshopoch - predsalen VR4 nemam takze som si akurat pametal ze cast je `open` a cast VCU

A pokial viem tak aj diferak vzadu byva niekedy `open` (ale ruku do ohna zato nedam, kedze ako som spominal o ine auta sa v podstate nezaujimam) :smile:

Autor:  spc [ 07 leden 2014 16:41 ]
Předmět příspěvku:  Re: zábavnější GT - jiná cesta

Titan píše:
Byl jsem kouknout do kufru a moje rezerva na 91-TT je 135/90/16. Večer ještě kouknu co tam má ten NA japonec na díly.


No ja som porovnaval s tym co mam doma (a hlavne tym `zazitkom` pri defekte), podla manualu som si to len overoval, ked som mal moznost menit suciastky v servise.

135/90/16 je skoro 2cm priemeru navyse a ak sa to vmesti v pohode do otvoru v kufri, tak je to urcite lepsie riesenie :smile:

Autor:  spc [ 07 leden 2014 16:45 ]
Předmět příspěvku:  Re: zábavnější GT - jiná cesta

Mitsi píše:
spc píše:
no pochybujem, ze vo VW su nejaky vecsi majstri :smile: :

To bylo myšleno ironicky! Koncern považuji za nejhorší podvodníky, resp. nejlepší marketéry: vyber si, co libo jest.

spc píše:
staci jednoducho neprehanat to s obdivom k nejakej znacke a nesnazit sa hladat za kazdu cenu idoly (nielen v automotive priemysle) :wink:

Ono je tomu skoro naopak: ze srovnání mi svého času (dnes to už ale neplatí) vyšlo, že mezi slepými byla jednooká MMC královnou. Jinak řečeno: nikoli idol, jen nejmenší idiot.


no tak potom kde je problem? :grin: ved si rozumieme...

dovod preco sa stale serem s tymto autom je podla mna skvely pomer cena/zazitok a ked clovek akceptuje, ze to nie je `poriadny sportak` a zmierni najhorsie nedostatky, tak je to dokonca nadpriemerne spolahlive a vdacne auticko :wink:
(kto by sa inak trepal s 23-rocnym autom 3500km na dovolenku?)

Autor:  Mitsi [ 07 leden 2014 18:57 ]
Předmět příspěvku:  Re: zábavnější GT - jiná cesta

Pak fakt ani já nevím, kde je vlastně problém. :wink:

Autor:  enemdym [ 07 leden 2014 21:10 ]
Předmět příspěvku:  Re: zábavnější GT - jiná cesta

spc píše:

-uviedol som udaje zo specifikacii k manualu, ze ma niekto inu rezervu je jeho vec, `v papieroch` jednoducho nic take nie je :wink:

-standardnemu otvorenemu diferaku u FWD je to uplne jedno....


Ale kde ze. Prave ze v papieroch to uvedene je - skenovat to po me nechtej. V servisnim manualu zkus mrknou taky do sekce 1991 a nejen do sekce "other 3000GT cars".

Me osobne je jedno, kdo si co da na svoje auto. Taky pripoustim, ze neznam vsechny modely a jejich specifikace, ale ctu a studuju a vstrebavam, co tvrdi kolegove. Tim se i diky takovymto diskuzim posouvam kupredu a ledacos si uvedomim. Ale zaryte porad trvat na sve pravde? No fuj :care:

Autor:  spc [ 07 leden 2014 22:38 ]
Předmět příspěvku:  Re: zábavnější GT - jiná cesta

enemdym píše:
spc píše:

-uviedol som udaje zo specifikacii k manualu, ze ma niekto inu rezervu je jeho vec, `v papieroch` jednoducho nic take nie je :wink:

-standardnemu otvorenemu diferaku u FWD je to uplne jedno....


Ale kde ze. Prave ze v papieroch to uvedene je - skenovat to po me nechtej. V servisnim manualu zkus mrknou taky do sekce 1991 a nejen do sekce "other 3000GT cars".

Me osobne je jedno, kdo si co da na svoje auto. Taky pripoustim, ze neznam vsechny modely a jejich specifikace, ale ctu a studuju a vstrebavam, co tvrdi kolegove. Tim se i diky takovymto diskuzim posouvam kupredu a ledacos si uvedomim. Ale zaryte porad trvat na sve pravde? No fuj :care:


No ved prave o to ide, tiez ti nebudem fotit stranku z manualu k autu (mam tiez '91) a svoju pneumatiku. Informacie pre ostatne vozy su `copy-paste` z http://www.3si.org a zaroven na stranke 31-2 servisneho manualu!

Praveze nevylucujem aj `tvoju pravdu` presne dovtedy, kym nezacnes popierat `moju pravdu` (podoprenu priamymi `nezabudnutelnymi` skusenostami)
-> po mojich skusenostiach s chaosami, co vyrabali MMC u tychto vozov hlavne prve roky ked menili specifikacie pomaly kazdych par mesiacov v bizarnych kombinaciach, by som si to urcite nedovolil :lol:

Ak aj niektore prvotne kusy VR4 mali naozaj dodavane 135/90/R16, tak sa jedna jednoznacne o vynimky z pohladu celkoveho mnozstva vyrobenych 3000GT,
a zaroven len dalsi do bohatej zbierky `kokotizmov vyrobcu` tykajucich sa 3000GT (ktore tu tak casto spominam), pretoze nema ABSOLUTNE ZIADNU LOGIKU u premioveho auta prejst z ovela vhodnejsieho rozmeru na mensi, horsi (u VR4 priam skodlivy) po zbytok produkcie!!! :shock:

P.S.
v takomto pripade by som mal samozrejme tiez zaujem sa zaradit k tejto vynimocnej mensine a vymenit svoju dojazdovku... :wink:

Autor:  spc [ 07 leden 2014 22:50 ]
Předmět příspěvku:  Re: zábavnější GT - jiná cesta

Mitsi píše:
Pak fakt ani já nevím, kde je vlastně problém. :wink:


Skus si precitat co som pisal enemdymovi -> vypada to, ze aj po 15 rokoch intenzivneho spoznavania ma stale dokaze MMC neprijemne sokovat! :shock:

Stránka 5 z 5 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/