mitsubishi.megaherz.cz https://mitsubishi.megaherz.cz/ |
|
zábavnější GT - jiná cesta https://mitsubishi.megaherz.cz/viewtopic.php?f=50&t=2639 |
Stránka 5 z 5 |
Autor: | Mitsi [ 07 leden 2014 15:41 ] |
Předmět příspěvku: | Re: zábavnější GT - jiná cesta |
Někde tu padla zmínka, že vzadu není u 4x4 diferák: Je to vůbec možné? |
Autor: | spc [ 07 leden 2014 15:44 ] |
Předmět příspěvku: | Re: zábavnější GT - jiná cesta |
Mitsi píše: spc píše: ... aj preto vzdy tak vyskocim, ked mitsi zacne to svoje o `bohoch z MMC` Já si snad příště pořídím něco koncernového, abych konečně zjistil, jak se to má dělat "jedině správně". no pochybujem, ze vo VW su nejaky vecsi majstri staci jednoducho neprehanat to s obdivom k nejakej znacke a nesnazit sa hladat za kazdu cenu idoly (nielen v automotive priemysle) |
Autor: | Mitsi [ 07 leden 2014 15:54 ] |
Předmět příspěvku: | Re: zábavnější GT - jiná cesta |
spc píše: no pochybujem, ze vo VW su nejaky vecsi majstri : To bylo myšleno ironicky! Koncern považuji za nejhorší podvodníky, resp. nejlepší marketéry: vyber si, co libo jest. spc píše: staci jednoducho neprehanat to s obdivom k nejakej znacke a nesnazit sa hladat za kazdu cenu idoly (nielen v automotive priemysle) Ono je tomu skoro naopak: ze srovnání mi svého času (dnes to už ale neplatí) vyšlo, že mezi slepými byla jednooká MMC královnou. Jinak řečeno: nikoli idol, jen nejmenší idiot. |
Autor: | Titan [ 07 leden 2014 15:56 ] |
Předmět příspěvku: | Re: zábavnější GT - jiná cesta |
Byl jsem kouknout do kufru a moje rezerva na 91-TT je 135/90/16. Večer ještě kouknu co tam má ten NA japonec na díly. |
Autor: | spc [ 07 leden 2014 16:36 ] |
Předmět příspěvku: | Re: zábavnější GT - jiná cesta |
Mitsi píše: Někde tu padla zmínka, že vzadu není u 4x4 diferák: Je to vůbec možné? nie je tam open diferak, je tam tiez VCU ako medzi napravami - mna pomylilo, ze je ponukany upgrade v eshopoch - predsalen VR4 nemam takze som si akurat pametal ze cast je `open` a cast VCU A pokial viem tak aj diferak vzadu byva niekedy `open` (ale ruku do ohna zato nedam, kedze ako som spominal o ine auta sa v podstate nezaujimam) |
Autor: | spc [ 07 leden 2014 16:41 ] |
Předmět příspěvku: | Re: zábavnější GT - jiná cesta |
Titan píše: Byl jsem kouknout do kufru a moje rezerva na 91-TT je 135/90/16. Večer ještě kouknu co tam má ten NA japonec na díly. No ja som porovnaval s tym co mam doma (a hlavne tym `zazitkom` pri defekte), podla manualu som si to len overoval, ked som mal moznost menit suciastky v servise. 135/90/16 je skoro 2cm priemeru navyse a ak sa to vmesti v pohode do otvoru v kufri, tak je to urcite lepsie riesenie |
Autor: | spc [ 07 leden 2014 16:45 ] |
Předmět příspěvku: | Re: zábavnější GT - jiná cesta |
Mitsi píše: spc píše: no pochybujem, ze vo VW su nejaky vecsi majstri : To bylo myšleno ironicky! Koncern považuji za nejhorší podvodníky, resp. nejlepší marketéry: vyber si, co libo jest. spc píše: staci jednoducho neprehanat to s obdivom k nejakej znacke a nesnazit sa hladat za kazdu cenu idoly (nielen v automotive priemysle) Ono je tomu skoro naopak: ze srovnání mi svého času (dnes to už ale neplatí) vyšlo, že mezi slepými byla jednooká MMC královnou. Jinak řečeno: nikoli idol, jen nejmenší idiot. no tak potom kde je problem? ved si rozumieme... dovod preco sa stale serem s tymto autom je podla mna skvely pomer cena/zazitok a ked clovek akceptuje, ze to nie je `poriadny sportak` a zmierni najhorsie nedostatky, tak je to dokonca nadpriemerne spolahlive a vdacne auticko (kto by sa inak trepal s 23-rocnym autom 3500km na dovolenku?) |
Autor: | Mitsi [ 07 leden 2014 18:57 ] |
Předmět příspěvku: | Re: zábavnější GT - jiná cesta |
Pak fakt ani já nevím, kde je vlastně problém. |
Autor: | enemdym [ 07 leden 2014 21:10 ] |
Předmět příspěvku: | Re: zábavnější GT - jiná cesta |
spc píše: -uviedol som udaje zo specifikacii k manualu, ze ma niekto inu rezervu je jeho vec, `v papieroch` jednoducho nic take nie je -standardnemu otvorenemu diferaku u FWD je to uplne jedno.... Ale kde ze. Prave ze v papieroch to uvedene je - skenovat to po me nechtej. V servisnim manualu zkus mrknou taky do sekce 1991 a nejen do sekce "other 3000GT cars". Me osobne je jedno, kdo si co da na svoje auto. Taky pripoustim, ze neznam vsechny modely a jejich specifikace, ale ctu a studuju a vstrebavam, co tvrdi kolegove. Tim se i diky takovymto diskuzim posouvam kupredu a ledacos si uvedomim. Ale zaryte porad trvat na sve pravde? No fuj |
Autor: | spc [ 07 leden 2014 22:38 ] |
Předmět příspěvku: | Re: zábavnější GT - jiná cesta |
enemdym píše: spc píše: -uviedol som udaje zo specifikacii k manualu, ze ma niekto inu rezervu je jeho vec, `v papieroch` jednoducho nic take nie je -standardnemu otvorenemu diferaku u FWD je to uplne jedno.... Ale kde ze. Prave ze v papieroch to uvedene je - skenovat to po me nechtej. V servisnim manualu zkus mrknou taky do sekce 1991 a nejen do sekce "other 3000GT cars". Me osobne je jedno, kdo si co da na svoje auto. Taky pripoustim, ze neznam vsechny modely a jejich specifikace, ale ctu a studuju a vstrebavam, co tvrdi kolegove. Tim se i diky takovymto diskuzim posouvam kupredu a ledacos si uvedomim. Ale zaryte porad trvat na sve pravde? No fuj No ved prave o to ide, tiez ti nebudem fotit stranku z manualu k autu (mam tiez '91) a svoju pneumatiku. Informacie pre ostatne vozy su `copy-paste` z http://www.3si.org a zaroven na stranke 31-2 servisneho manualu! Praveze nevylucujem aj `tvoju pravdu` presne dovtedy, kym nezacnes popierat `moju pravdu` (podoprenu priamymi `nezabudnutelnymi` skusenostami) -> po mojich skusenostiach s chaosami, co vyrabali MMC u tychto vozov hlavne prve roky ked menili specifikacie pomaly kazdych par mesiacov v bizarnych kombinaciach, by som si to urcite nedovolil Ak aj niektore prvotne kusy VR4 mali naozaj dodavane 135/90/R16, tak sa jedna jednoznacne o vynimky z pohladu celkoveho mnozstva vyrobenych 3000GT, a zaroven len dalsi do bohatej zbierky `kokotizmov vyrobcu` tykajucich sa 3000GT (ktore tu tak casto spominam), pretoze nema ABSOLUTNE ZIADNU LOGIKU u premioveho auta prejst z ovela vhodnejsieho rozmeru na mensi, horsi (u VR4 priam skodlivy) po zbytok produkcie!!! P.S. v takomto pripade by som mal samozrejme tiez zaujem sa zaradit k tejto vynimocnej mensine a vymenit svoju dojazdovku... |
Autor: | spc [ 07 leden 2014 22:50 ] |
Předmět příspěvku: | Re: zábavnější GT - jiná cesta |
Mitsi píše: Pak fakt ani já nevím, kde je vlastně problém. Skus si precitat co som pisal enemdymovi -> vypada to, ze aj po 15 rokoch intenzivneho spoznavania ma stale dokaze MMC neprijemne sokovat! |
Stránka 5 z 5 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |