mitsubishi.megaherz.cz

Diskuzní fórum nejen o vozech Mitsubishi
Právě je 27 duben 2024 19:04

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 28 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2

Kdybych v dnešní době sháněl GT, poohlížel bych se po:
NA verzi 13%  13%  [ 1 ]
TT s mrkačkama 38%  38%  [ 3 ]
TT bez mrkaček 13%  13%  [ 1 ]
jakémkoli TT (nezáleží na generaci, ale důležitý je stav) 38%  38%  [ 3 ]
Celkem hlasů : 8
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: průzkum - zajem o jaké GT?
PříspěvekNapsal: 09 leden 2014 20:27 
Offline

Registrován: 05 květen 2006 17:52
Příspěvky: 196
Bydliště: Červený Kostelec
Hm také jsem nehlasoval:
Jak vidět co hlava to názor:
1.generaci bych nebral důvody:Pokrok nikdo nezastaví a to co se projevilo řekněme ,,nepovedené" v 1 gen. v druhé se snažily napravit klikou počínaje (nevydrží tolik) mrkačky ač je mám tak bych je zrušil protože auto s otevřenímy světly vypadá debilně alespoň pro mě.Naopak jsem moc rád, že je tam natáčecí náprava je to podle mě na tu dobu obrovský skok dopředu beru to,ž e s micinou nemám potřebu někde driftovat bude to zase jen můj názor ale tohle auto není ani na drift ani na okruh.
jediné co bych uvítal jiný poměr mezi předkem a zadkem 40/60.

_________________
Tom 3000 gt twin turbo


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: průzkum - zajem o jaké GT?
PříspěvekNapsal: 09 leden 2014 21:33 
Offline

Registrován: 02 září 2012 22:30
Příspěvky: 156
Automobil: 3000GT VR4
Typ motoru: 6G72
Rok výroby: 1993
no kabriolet by som nechcel, bola by to skoda jazdit na tom :lol:

stalo sa mi to pri rychlostiach nad 180km, do tejto rychlosti je auto maximalne stabilne.. ale nad cca 200 sa tomu neda verit.. musim pohladat video ako to ma spravne fungovat a potom to pozriet u seba ci to chodi spravne.. nemali ste s tym nikdy podobne problemy??

je pravda ze ked uz clovek demontuje zadnu napravu tak by ju bolo komplet zgeneralkovat ale zas nieje to az tolko roboty..


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: průzkum - zajem o jaké GT?
PříspěvekNapsal: 09 leden 2014 22:25 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 20 březen 2010 14:15
Příspěvky: 34
Automobil: Mitsubishi 3000GT VR-4
Typ motoru: 6G72 TT
Rok výroby: 1991
Brumla píše:
rador87 píše:
enemdym: redukcia vahy je naozaj posledna vec pre ktoru by som to robil, pri vysokych rychlostiach to nerobi dobrotu hlavne ked clovek dostane pretacavy smyk (zadok ujde do boku).. hlavne ked vidim toto je mi zle: http://www.youtube.com/watch?v=9c9dxEnYh3Y a chcem to vyskusat ci to je naozaj tak.. navyse mam pred sebou vymenu brzdovych hadic za opletene tak to pojde jedno s druhym, zhodou nahod mi doma ostala nadobka na servo kvapalinu z NA tak sa bude hodit

PS: da sa tento delete kit zohat niekde inde ako z 3sx?


lze také sehnat celou nápravu (TT) bez natáčení, která má lepší vedení ramen.... Ale takhle se to správně chovat nemá, pohyb má být spojitý.... Tohle je špatně najdeš i video se správnou funkcí a tam uvidíš plynulý spojitý pohyb...


Ahoj.Myslím, že je tam stejná náprava jen s original delete kit http://evilempireperformance.co.uk/gto- ... cts_id=578 . Jinak to dělá víc firem. Jinak by se mohl Titan podívat na tu N/A 4x4 co prodává, ta podle nádobky na servo nemá natáčecí zadek. :wink: Jinak přední řízení, i když by tam šlo, se nepoužívá z N/A, protože turbo má strmější řízení. Tak se tam musej dát na přední řízení ucpávky.


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: průzkum - zajem o jaké GT?
PříspěvekNapsal: 09 leden 2014 22:37 
Offline

Registrován: 02 září 2012 22:30
Příspěvky: 156
Automobil: 3000GT VR4
Typ motoru: 6G72
Rok výroby: 1993
dík za info


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: průzkum - zajem o jaké GT?
PříspěvekNapsal: 10 leden 2014 08:28 
Offline

Registrován: 04 říjen 2008 09:24
Příspěvky: 976
Automobil: Dodge Stealth TT
Typ motoru: 6G72 3,0 Twin Turbo
Rok výroby: 1994
Talon píše:
Ahoj. Myslím, že je tam stejná náprava....


Ahoj, pro 4x4 jsou dva druhy zadních náprav, ta řiditelná a bez možnosti natáčení.... Ta bez možnosti natáčení je konstruována zcela jinak a jsou tam i jiné zadní tlumiče. Je celkově mnohem tužší protože tam nejsou 'klouby' taková ta gumová pouzdra umožňující vyklonění ramene. Zadní natáčení se totiž u GT neděje rotací těhlice na čepu ale natočením celého ramene. Nebudu řešit zda to je přínos či ne - dle mého je to naprd, ale tuhost natáčecí nápravy je nižší. Updrade nebo downgrade jak to kdo bere :lol: zadní nápravy jsem u svého předchozího auta dělal... U nynějšího o tom uvažuji, tedy jestli se vůbec k něčemu dostanu :lol: Cestou delete kitu bych nešel protože problematický 'kloub' tam zůstane, pouze se nahradí hydraulické válce nastavitelnými tyčemi s oky, ale tuhost nápravy je stejně mizerná jako před tím - vyhozené peníze :sad:


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: průzkum - zajem o jaké GT?
PříspěvekNapsal: 10 leden 2014 09:55 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 20 březen 2010 14:15
Příspěvky: 34
Automobil: Mitsubishi 3000GT VR-4
Typ motoru: 6G72 TT
Rok výroby: 1991
Brumla píše:
Talon píše:
Ahoj. Myslím, že je tam stejná náprava....


Ahoj, pro 4x4 jsou dva druhy zadních náprav, ta řiditelná a bez možnosti natáčení.... Ta bez možnosti natáčení je konstruována zcela jinak a jsou tam i jiné zadní tlumiče. Je celkově mnohem tužší protože tam nejsou 'klouby' taková ta gumová pouzdra umožňující vyklonění ramene. Zadní natáčení se totiž u GT neděje rotací těhlice na čepu ale natočením celého ramene. Nebudu řešit zda to je přínos či ne - dle mého je to naprd, ale tuhost natáčecí nápravy je nižší. Updrade nebo downgrade jak to kdo bere :lol: zadní nápravy jsem u svého předchozího auta dělal... U nynějšího o tom uvažuji, tedy jestli se vůbec k něčemu dostanu :lol: Cestou delete kitu bych nešel protože problematický 'kloub' tam zůstane, pouze se nahradí hydraulické válce nastavitelnými tyčemi s oky, ale tuhost nápravy je stejně mizerná jako před tím - vyhozené peníze :sad:


Mas nekde nejakej obrazek? Jine tlumice? Napriklad Kayba ma jen dve verze KYB 341183 a KYB 341185. Ty druhy jsou na 4x4. Bohuzel kazdy cesky e-shop to ma spatne napsany a prodavaj ty prvni a pisou pro 4x4.


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: průzkum - zajem o jaké GT?
PříspěvekNapsal: 10 leden 2014 11:17 
Offline

Registrován: 02 prosinec 2009 19:06
Příspěvky: 233
Automobil: Mitsubishi 3000GT VR4 Twin turbo
Typ motoru: 6G72
Rok výroby: 2000
:clap: vsem papouskum, kteri se cosi naucili a porad dokola to tady budou demonstrovat , je mi z toho blbe :roll:


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: průzkum - zajem o jaké GT?
PříspěvekNapsal: 10 leden 2014 11:44 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 11 listopad 2005 17:48
Příspěvky: 123
Bydliště: Praha
Automobil: Mitsubishi 3000GT SL
Rok výroby: 1991
3000LS píše:
:clap: vsem papouskum, kteri se cosi naucili a porad dokola to tady budou demonstrovat , je mi z toho blbe :roll:

Svatá pravda :oops:


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: průzkum - zajem o jaké GT?
PříspěvekNapsal: 10 leden 2014 11:50 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 13 květen 2012 20:04
Příspěvky: 642
Kajinek píše:
3000LS píše:
:clap: vsem papouskum, kteri se cosi naucili a porad dokola to tady budou demonstrovat , je mi z toho blbe :roll:

Svatá pravda :oops:




Myslíte třeba mne?


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: průzkum - zajem o jaké GT?
PříspěvekNapsal: 10 leden 2014 13:42 
Offline

Registrován: 02 prosinec 2009 19:06
Příspěvky: 233
Automobil: Mitsubishi 3000GT VR4 Twin turbo
Typ motoru: 6G72
Rok výroby: 2000
měl sem na mysli to kopirovani toho co bylo psany a nasledujici reakci , např. Brumla psal o zadni naprave a Talon to musel ojet a hned pod Brumlou to je znova, to uz se mi prejedlo .mejte se krasne :clap:


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: průzkum - zajem o jaké GT?
PříspěvekNapsal: 10 leden 2014 20:16 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 23 prosinec 2010 18:45
Příspěvky: 86
Bydliště: Rýmařov
Automobil: 3k GT SL
Rok výroby: 1993
Tak tohle mi také dost vadí.
Proboha když reaguji na předchozí příspěvek tak ho nemusím citovat ale rovnou napíšu co mám na srdci. A pokud je to reakce na něco co se už ztratilo v threadu tak stačí vypíchnout ten konkrétní "problém", také nemusím citovat celý jeho příspěvek. Ale tady to ještě není tak hrozné, na jednom fóru jsem už zažil situaci kdy měl poslední příspěvek sedmnáct vnořených citací i se všemi smajlíky, připíchnutými obrázky, odkazy a vším možným. Přitom diskutovali dva lidé a nikdo jiný se jim do té debaty nepletl. Nakonec to skončilo tak že jim oběma veřejně admin vynadal a museli si ten bordel zeditovat (pod pohrůžkou trvalého banu).

norad


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: průzkum - zajem o jaké GT?
PříspěvekNapsal: 10 leden 2014 21:39 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 20 březen 2010 14:15
Příspěvky: 34
Automobil: Mitsubishi 3000GT VR-4
Typ motoru: 6G72 TT
Rok výroby: 1991
Omlouvám se, za znehodnocování fóra! :pray:


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: průzkum - zajem o jaké GT?
PříspěvekNapsal: 12 leden 2014 21:33 
Offline

Registrován: 16 květen 2006 14:24
Příspěvky: 456
Tom píše:
Hm také jsem nehlasoval:
Jak vidět co hlava to názor:
1.generaci bych nebral důvody:Pokrok nikdo nezastaví a to co se projevilo řekněme ,,nepovedené" v 1 gen. v druhé se snažily napravit klikou počínaje (nevydrží tolik) mrkačky ač je mám tak bych je zrušil protože auto s otevřenímy světly vypadá debilně alespoň pro mě.Naopak jsem moc rád, že je tam natáčecí náprava je to podle mě na tu dobu obrovský skok dopředu beru to,ž e s micinou nemám potřebu někde driftovat bude to zase jen můj názor ale tohle auto není ani na drift ani na okruh.
jediné co bych uvítal jiný poměr mezi předkem a zadkem 40/60.



-ono ta kluka nie je vyznamna slabina (malo by to trapit skor ludi co ladia vyssie vykony z TT), len jednoducho skutocne casom bol asi vyrobny pokrok a tak jednoducho 6G72 upgradovali bez zvysenia nakladov :wink:
Podstatna slabina bola haklivost na dostatocne dodavky oleja pri zatazeni do vsetkych `zakuti`, a pokial viem to nebolo vyriesene nikdy. Aspon poddimenzovane zdvihatka boli nahradene, no aj tiez az niekedy koncom 90-tich...

-mrkacky su UDES, desny je aj ten cierny pas krizom napredku, strasne su aj tie 1G 3kgt smerovky (stealth mal dost pekne)... :shock:
Osobne nechapem jak som to mohol kupit v takom stave, pretoze coskoro mi bolo jasne ze bud pojde auto prec, alebo podstupi radikalnu `plasticku operaciu`. Takze to boli prve upravy ktorymi som zacinal (napr. ten udesny pas bol aspon zafarbeny uz po tyzdni :smile:
Tie otvorene svetla su inak aj zabijak aerodynamiky...

-natacacia naprava je sracka a asi slepa vetva... uz zaciatkom 2000 mi kamos servisak hovoril, ze to bol velmi popularny hit zaciatkom 90-tich, no vsetky firmy od toho postupne upustili (dovod- asi male prinosy a velke problemy)....
samozrejme aj mitsu.


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 28 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 15 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz