mitsubishi.megaherz.cz https://mitsubishi.megaherz.cz/ |
|
jaky spojkovy kit https://mitsubishi.megaherz.cz/viewtopic.php?f=50&t=2654 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | Paavo [ 22 únor 2014 12:17 ] |
Předmět příspěvku: | jaky spojkovy kit |
jakou jste davali spojkovou sadu? - auto na pozitek z jizdy, 2. vozidlo v domacnosti s najezdem 2500km rok 90% mimomesto 1) keramika x organika? 2) radeji sahnout po originalu z MMC nebo Sachs, Valeo, LUK? 3) mate nekdo zkusenosti s levnymi sety XTD, Ralco CZ, F1? 4) mate nekdo odlehcenej setrvak? (prosim o zkusenosti, nikoliv rady tech, kteri jej nemaji...............sam jsem odlehcenej setrvak na BMW mel a naprosta spokojenost ) diky za rady |
Autor: | spc [ 22 únor 2014 21:40 ] |
Předmět příspěvku: | Re: jaky spojkovy kit |
Paavo píše: jakou jste davali spojkovou sadu? - auto na pozitek z jizdy, 2. vozidlo v domacnosti s najezdem 2500km rok 90% mimomesto 1) keramika x organika? 2) radeji sahnout po originalu z MMC nebo Sachs, Valeo, LUK? 3) mate nekdo zkusenosti s levnymi sety XTD, Ralco CZ, F1? 4) mate nekdo odlehcenej setrvak? (prosim o zkusenosti, nikoliv rady tech, kteri jej nemaji...............sam jsem odlehcenej setrvak na BMW mel a naprosta spokojenost ) diky za rady odlahceny zotrvak? hmmmm to je take neutralne... v kazdom pripade auto rado skapina pri rozbehu -> kto je na to zvyknuty tak sa to este da, ale napriklad sofer zaciatocnik ma s autom krusne chvile (polovicka) no aj ujkovi na STK (ktoremu prejde rukou spusta aut) to skapalo... |
Autor: | Tom [ 22 únor 2014 22:08 ] |
Předmět příspěvku: | Re: jaky spojkovy kit |
Skapina bude asi chcipa pro cehuni urcite to bude vice znat nez odlehcene kolo na remeny hlavne diky prumeru zaroven si myslim,ze se bude chovat jinak 6ti valec a jinak 4 valec pokud jsou prachy sel bych do toho.mimo jine tento origo talir ma okolo 10 kg ne li vic. Zvazoval jsem kdyz jsem mel kliku venku jestli ji take neupravit ale to by delalo asi paseku jeste vetsi Jinak spojku budu teprve menit az uplne lehne urcite ne levne sracky je to na 20tis km jak to znami zkusil polskou spojku a to ma jen fiata ulise |
Autor: | Kuno [ 23 únor 2014 13:11 ] |
Předmět příspěvku: | Re: jaky spojkovy kit |
Kdybych měl "náhradní" setrvák,tak bych to zkusil odlehčit. AD spojka-u TT asi něco kvalitnějšího ale u mé atmošky bych se klidně spokojil s nejlevnějším řešením. |
Autor: | enemdym [ 03 červen 2014 21:54 ] |
Předmět příspěvku: | Re: jaky spojkovy kit |
Paavo píše: jakou jste davali spojkovou sadu? - auto na pozitek z jizdy, 2. vozidlo v domacnosti s najezdem 2500km rok 90% mimomesto 1) keramika x organika? 2) radeji sahnout po originalu z MMC nebo Sachs, Valeo, LUK? 3) mate nekdo zkusenosti s levnymi sety XTD, Ralco CZ, F1? 4) mate nekdo odlehcenej setrvak? (prosim o zkusenosti, nikoliv rady tech, kteri jej nemaji...............sam jsem odlehcenej setrvak na BMW mel a naprosta spokojenost ) diky za rady Zdar Paavo, doba postoupila, a tak me zajima, jak si vyresil body 1 az 4? Jakou cestou ses dal, co setrvak? Spojka me limituje. |
Autor: | Brumla [ 04 červen 2014 10:16 ] |
Předmět příspěvku: | Re: jaky spojkovy kit |
Ahoj, šel bych do Sachsu, je to kvalita a dá se sehnat za slušný peníz, do setrváku bych nedrbal, pokud mu nic není. Přínos je jen velmi malý - ten motor nemá problém s vytáčením, problém je trvalý pohon 4x4 a velká váha auta jako celku i jednotlivých komponent, je sice bytelné ale strašně těžké, třeba kardan, bože tolik kilo a přitom je to trvalá 4x4 a výkon na zadku není až tak velký.... Proti tomu pár kilo na setrváku ?, motor nás přece zajímá když jedeme, tedy když je spojen se zbytkem vozu a tak význam odlehčení setrváku fakt nechápu, a rychlost řazení ? u 6- kvaltu je stejně nemožné řadit rychle, dráhy jsou dlouhý... Pokud někoho bere 'performance' tedy začal bych odlehčováním, je skutečně kde, jen na brzdových kotoučích a vhodných kolech se dá ušetřit 50kg, na sedačkách minimálně 30kg, kardan 25kg, výfuk 15 kg a to jsem nešel do lexanu a úpravy kastle a už mám 120kg dole a je to znát a hodně a samo to i líp brzdí |
Autor: | spc [ 04 červen 2014 18:47 ] |
Předmět příspěvku: | Re: jaky spojkovy kit |
Brumla píše: Ahoj, šel bych do Sachsu, je to kvalita a dá se sehnat za slušný peníz, do setrváku bych nedrbal, pokud mu nic není. Přínos je jen velmi malý - ten motor nemá problém s vytáčením, problém je trvalý pohon 4x4 a velká váha auta jako celku i jednotlivých komponent, je sice bytelné ale strašně těžké, třeba kardan, bože tolik kilo a přitom je to trvalá 4x4 a výkon na zadku není až tak velký.... Proti tomu pár kilo na setrváku ?, motor nás přece zajímá když jedeme, tedy když je spojen se zbytkem vozu a tak význam odlehčení setrváku fakt nechápu, a rychlost řazení ? u 6- kvaltu je stejně nemožné řadit rychle, dráhy jsou dlouhý... Pokud někoho bere 'performance' tedy začal bych odlehčováním, je skutečně kde, jen na brzdových kotoučích a vhodných kolech se dá ušetřit 50kg, na sedačkách minimálně 30kg, kardan 25kg, výfuk 15 kg a to jsem nešel do lexanu a úpravy kastle a už mám 120kg dole a je to znát a hodně a samo to i líp brzdí Ono to ma vyznam s tym odlahcovanim zotrvaku pre ten pocit rychlej reakcie na plyn napr. pri preradovani. Pravdepodobne to ma vyznam aj pri setreni prevodovky a spojky (kedze motor kladie mensi odpor pri regulovani jeho otacok od kolies) No na druhej strane jazdit s tym `daily driver` je dost blbe, auto obcas skape aj mne co na nom jazdim 15 rokov a pre neskuseneho je to killer sebavedomia... A to: -mam FWD! (neviem si predstavit o kolko horsie to musi byt s AWD, ktore kladie vecsiu zataz) -mam len odlahaceny zotrvak, stale to ma daleko napr. k hlinikovemu zotrvaku fidanza (ktory tusim aj rad praska) btw. tie dlhe drahy radenia spravi `short shifter`, mam to tak 15 rokov a max. spokojnost |
Autor: | enemdym [ 05 červen 2014 08:47 ] |
Předmět příspěvku: | Re: jaky spojkovy kit |
body 1 az 3? |
Autor: | Paavo [ 06 červenec 2014 19:43 ] |
Předmět příspěvku: | Re: jaky spojkovy kit |
ahoj........zatím na spojce delat nebudu. Momentálně musím řešit vibrace při brždění -> nové kotouče a desky. Ale jinak určite 4,5kg setrvák a asi nejakou tvrdsi lamelu, ale asi ne keramiku..........z iks fór ji nedoporučují na everyday ježdění. |
Autor: | enemdym [ 06 červenec 2014 23:09 ] |
Předmět příspěvku: | Re: jaky spojkovy kit |
Klouzání spojky pri max.kroutaku budu resit hlouběji než odmastenim lamely (pokus bez demontaze). Podezrivam unavene pruziny pritlacaku. Kazdopadne, az nadejde ta spravna chvile, budu se poohlížet po celem spojkovem kitu. Krom problemu s prevody budu resit i ztratu dechu ve vyssich otackach, kdy to motorove pokuckava (nejde o otacky fuel cutu, ale projev je obdobny, vypozorovano pri delsim podrzeni 2ky - tlak neprekroci 10 PSI, jinak dava az cca 15). |
Autor: | enemdym [ 16 srpen 2014 23:56 ] |
Předmět příspěvku: | Re: jaky spojkovy kit |
Setkali ste se u GT s unavenym OEM pritlacakem (unavene pruziny => klouzani spojky)? |
Autor: | Brumla [ 18 srpen 2014 21:25 ] | ||
Předmět příspěvku: | Re: jaky spojkovy kit | ||
Ahoj, je to možné, ale bez demontáže se nic nezjistí, ale to ty víš Pro i nspiraci koukni na soubůrek v příloze, možná Tě něco napadne... Ahoj
|
Autor: | enemdym [ 18 srpen 2014 23:26 ] |
Předmět příspěvku: | Re: jaky spojkovy kit |
Brumla píše: Ahoj, je to možné, ale bez demontáže se nic nezjistí, ale to ty víš Pro i nspiraci koukni na soubůrek v příloze, možná Tě něco napadne... Ahoj Brumlo, dík za podklady. Takovych materiálů více |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |