mitsubishi.megaherz.cz

Diskuzní fórum nejen o vozech Mitsubishi
Právě je 01 květen 2024 02:14

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 24 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: 05 březen 2014 08:31 
Offline

Registrován: 16 listopad 2004 21:23
Příspěvky: 2921
Bydliště: Praha
Kuno, nevíš náhodou, čím se ošetřuje vnitřní povrch plechových nádrží od doby zavedení katalyzátorů? Předtím to byla vrstvička olova.

_________________
Když auto, tak japonské! Když japonské, tak Mitsubishi! A to navzdory všem potížím MMC...


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 05 březen 2014 09:48 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 13 květen 2012 20:04
Příspěvky: 642
ahoj,lituji ale to fakt nevim.


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 05 březen 2014 11:43 
Offline

Registrován: 16 listopad 2004 21:23
Příspěvky: 2921
Bydliště: Praha
V každém případě díky!

_________________
Když auto, tak japonské! Když japonské, tak Mitsubishi! A to navzdory všem potížím MMC...


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 16 březen 2014 21:45 
Offline

Registrován: 13 červen 2009 19:29
Příspěvky: 539
Automobil: Dodge Stealth ES
Typ motoru: 6G72
Rok výroby: 1991
nejaky uspech , uz ti to jezdi?


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 22 březen 2014 23:48 
Offline

Registrován: 25 září 2011 14:38
Příspěvky: 184
Automobil: Dodge Stealth
Typ motoru: DOHC non turbo
Rok výroby: 1991
Tak já dneska přehodil benzinovej filtr (lituji že nemám malé japonské ručičky, neboť to docela pěkně odnesla kůže na kloubech) , a trochu ostudně se přiznám, že ten co jsem vyndaval měl na sobě rok výroby 1996 :oops: Takže samozřejmě, že je to znát, řekl bych že ve vyšších otáčkách je to živější.. ze spodních otáček se to někdy sbírá lépe ale jindy přetrvává cukací problém.. Takže jak postupovat dále? Říkáte, že aditivum na pročištění vstřiků ne.. napadlo mě, že bych ho tam dal a po projetí jedné dvou nádrží dal opět nový filtr (kvůli bordelu co sem do nej poslal z nadrze) a mohlo by to být lepší ne?


Zkusil bych to čištění ultrazvukem, pokud to najdu někde v okolí :) Chtěl bych každopádně nejdříve ošetřit palivovou soustavu a pak se vrhnout na vzduch pokud problém přetrvává...

EDIT: Tak jsem četl něco na 3sx forech o čištění vstřiků a že ty aditiva jsou akorát ztráta peněz a že uzltrazvuk jasně vyhrává.. tak se podívám kde mi to udělaj, nicméně původní otázka platí..

_________________
Dodge Stealth RT rv. 91 3.0 DOHC
Obrázek


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 23 březen 2014 17:16 
Offline

Registrován: 16 květen 2006 14:24
Příspěvky: 456
Serge píše:
Tak já dneska přehodil benzinovej filtr (lituji že nemám malé japonské ručičky, neboť to docela pěkně odnesla kůže na kloubech) , a trochu ostudně se přiznám, že ten co jsem vyndaval měl na sobě rok výroby 1996 :oops: Takže samozřejmě, že je to znát, řekl bych že ve vyšších otáčkách je to živější.. ze spodních otáček se to někdy sbírá lépe ale jindy přetrvává cukací problém.. Takže jak postupovat dále? Říkáte, že aditivum na pročištění vstřiků ne.. napadlo mě, že bych ho tam dal a po projetí jedné dvou nádrží dal opět nový filtr (kvůli bordelu co sem do nej poslal z nadrze) a mohlo by to být lepší ne?


Zkusil bych to čištění ultrazvukem, pokud to najdu někde v okolí :) Chtěl bych každopádně nejdříve ošetřit palivovou soustavu a pak se vrhnout na vzduch pokud problém přetrvává...

EDIT: Tak jsem četl něco na 3sx forech o čištění vstřiků a že ty aditiva jsou akorát ztráta peněz a že uzltrazvuk jasně vyhrává.. tak se podívám kde mi to udělaj, nicméně původní otázka platí..


ano, cistenie ultrazvukom je istotka - typci na 3si.org to dokladali aj naslednym meranim prietoku...
preto som aj ja kupoval sice pouzite vstrekovace, ale po cisteni.


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 15 červen 2014 19:44 
Offline

Registrován: 18 březen 2012 21:44
Příspěvky: 18
Automobil: Mitsubishi 3000 GT Twin Turbo Európska verzia
Rok výroby: 92
Ja tiež cukám.
Otázka - nemôže byť problém v tom, že sa zadrháva podtlakový regulátor tlaku paliva?


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 15 červen 2014 20:21 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 13 květen 2012 20:04
Příspěvky: 642
Při vadném regulatoru bych to vidě spíš na výkonové díry při akceleraci. Ale mohu se samozřejmě plést.


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 15 červen 2014 20:30 
Offline

Registrován: 18 březen 2012 21:44
Příspěvky: 18
Automobil: Mitsubishi 3000 GT Twin Turbo Európska verzia
Rok výroby: 92
No mne to robí len pri akcelerácii - keď stupím na plyn, ako sa patrí. Keď pridávam pomaly, tak netrhá.


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 24 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Bing [Bot] a 4 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz