mitsubishi.megaherz.cz

Diskuzní fórum nejen o vozech Mitsubishi
Právě je 02 květen 2024 01:30

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 24 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: 28 únor 2014 13:00 
Offline

Registrován: 24 prosinec 2013 06:58
Příspěvky: 60
Bydliště: Liberec =)
Automobil: 3000gt
Typ motoru: 3.O V6 24v
Rok výroby: 1994
Zdravím :smile: mám problém dokuď se mi neprohřeje komplet celej motor tak když dosáhnu 3OOOot/m tak mi začne škubat motor ... nebo jestli se dusí fakt nevím ... vyměnil jsem pal.filtr a nepomohlo to =/ ... Poraďte mi prosím =(


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 28 únor 2014 23:47 
Offline

Registrován: 13 červen 2009 19:29
Příspěvky: 539
Automobil: Dodge Stealth ES
Typ motoru: 6G72
Rok výroby: 1991
Mas svicky ok? Sice ne na Dodge ,ale treba Volvo mi skubalo za studena pri nizkych otackach , nebo kdyz jsem to dusil na vysoky stupen .... potom co jsem je vymenil pohoda.


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 01 březen 2014 10:21 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 23 prosinec 2010 18:45
Příspěvky: 86
Bydliště: Rýmařov
Automobil: 3k GT SL
Rok výroby: 1993
Také jsem měl problémy s motorem. Studený se na plynu dusil ale po zahřátí táhl úplně normálně. Po mnoha neúspěšných pokusech (nové svíčky, kabely, kontrola elektriky a elektroniky apod) to nakonec vyřešila "pouhá" výměna vstřikovačů. Přitom ty byly původně také venku a posílaly se na proměření.

norad


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 02 březen 2014 00:54 
Offline

Registrován: 25 září 2011 14:38
Příspěvky: 184
Automobil: Dodge Stealth
Typ motoru: DOHC non turbo
Rok výroby: 1991
Si nemůžu pomoci, ale todle mi přijde jako jeden z častých problémů našich aut, protože jsem ještě neviděl/neslyšel o žádném autě, které by tak často mělo "škubací" problém.. :lol: jinak já svíčky mám OK, tak začnu palivovym filtrem, ten už je historickej a dostal sem tip na nějaké výborné adivitum do nádrže, co to pořádně zevnitř vyčistí, tak uvidim jestli to mému škubání pomůže :lol: nechtěl bych dospět až do noradovo stádia, že bych musel měnit vstřiky..

_________________
Dodge Stealth RT rv. 91 3.0 DOHC
Obrázek


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 02 březen 2014 17:02 
Offline

Registrován: 13 červen 2009 19:29
Příspěvky: 539
Automobil: Dodge Stealth ES
Typ motoru: 6G72
Rok výroby: 1991
Jeste by to mohly byt i civky....


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 02 březen 2014 18:06 
Offline

Registrován: 16 červenec 2006 21:32
Příspěvky: 68
Bydliště: Letňany
Automobil: GALANT WAGON
Typ motoru: 6A13
Rok výroby: 1997
Žádné aditivum ti nádrž nevyčistí . Jen ti pošle bordel- je li nejaký v nádrži- do filtru a vstřiků . Odpoj a demontuj čerpadlo z nádrže a zkontroluj čistotu sacího koše . Podobnou operaci při cukání jsem dělal kolegovi na Galantu - zevnitř komplet rezavá nádrž - tak jsem ji vyměnil , vyměnil též filtr ,vyčistil vstřiky a Galant brázdí silnice jak zamlada - ročník ´94. Takže - benzín, vzduch a jiskra - musí makat. :smile: :wink:

_________________
Mitsubishi Galant Wagon 2,5l V6/24V 120 kW LPG SGI


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 02 březen 2014 19:15 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 23 prosinec 2010 18:45
Příspěvky: 86
Bydliště: Rýmařov
Automobil: 3k GT SL
Rok výroby: 1993
Serge píše:
....nechtěl bych dospět až do noradovo stádia, že bych musel měnit vstřiky..
To ti rozhodně nepřeji ale pokud by tě už tahle smůla postihla a pouhé vyčištění vstřiků nepomohlo tak jen drobné varování. V žádném případě ty vstřikovače nesháněj přes značkový servis Mitsubishi (i když ty máš vlastně Dodge). Já se u nich jen poptal a bylo mi řečeno že originální vstřikovače u nich stojí 11400 + DPH za kus!!

A jak píše pepe, nepokoušej se čistit připojenou nádrž, jen si zasviníš zbytek palivového systému a pak to bude podstatně dražší.

norad


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 02 březen 2014 19:40 
Offline

Registrován: 16 červenec 2006 21:32
Příspěvky: 68
Bydliště: Letňany
Automobil: GALANT WAGON
Typ motoru: 6A13
Rok výroby: 1997
Než nové vstřiky -přečti si tohle a též hledej na Youtube. http://www.neptun-harfa.cz/Ultrazvuk/3051.html

_________________
Mitsubishi Galant Wagon 2,5l V6/24V 120 kW LPG SGI


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 02 březen 2014 19:48 
Offline

Registrován: 13 červen 2009 19:29
Příspěvky: 539
Automobil: Dodge Stealth ES
Typ motoru: 6G72
Rok výroby: 1991
norad píše:
Serge píše:
....nechtěl bych dospět až do noradovo stádia, že bych musel měnit vstřiky..
To ti rozhodně nepřeji ale pokud by tě už tahle smůla postihla a pouhé vyčištění vstřiků nepomohlo tak jen drobné varování. V žádném případě ty vstřikovače nesháněj přes značkový servis Mitsubishi (i když ty máš vlastně Dodge). Já se u nich jen poptal a bylo mi řečeno že originální vstřikovače u nich stojí 11400 + DPH za kus!!

norad


Jn, na 3SX stoji jeden novy vstrikovac 300$ , ale treba prodavaji set 6 550cc za 379$
http://www.3sx.com/store/comersus_viewI ... duct=28600

Normalne jsou v TT 350cc vstrikovace.... otazka na znalce, co se stane kdyz clovek namontuje silnejsi vstrikovace ???? :)


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 02 březen 2014 22:46 
Offline

Registrován: 16 červenec 2006 21:32
Příspěvky: 68
Bydliště: Letňany
Automobil: GALANT WAGON
Typ motoru: 6A13
Rok výroby: 1997
Jestli si s nima poradí ECU , tak tě to sežere i s trávou u silnice . :razz:

_________________
Mitsubishi Galant Wagon 2,5l V6/24V 120 kW LPG SGI


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 02 březen 2014 23:40 
Offline

Registrován: 16 květen 2006 14:24
Příspěvky: 456
expresion píše:
norad píše:
Serge píše:
....nechtěl bych dospět až do noradovo stádia, že bych musel měnit vstřiky..
To ti rozhodně nepřeji ale pokud by tě už tahle smůla postihla a pouhé vyčištění vstřiků nepomohlo tak jen drobné varování. V žádném případě ty vstřikovače nesháněj přes značkový servis Mitsubishi (i když ty máš vlastně Dodge). Já se u nich jen poptal a bylo mi řečeno že originální vstřikovače u nich stojí 11400 + DPH za kus!!

norad


Jn, na 3SX stoji jeden novy vstrikovac 300$ , ale treba prodavaji set 6 550cc za 379$
http://www.3sx.com/store/comersus_viewI ... duct=28600

Normalne jsou v TT 350cc vstrikovace.... otazka na znalce, co se stane kdyz clovek namontuje silnejsi vstrikovace ???? :)


Ked si namontujes `mierne ine` vstrekovace (napr. 400 miesto 360) tak to ECU akotak pokoriguje (podobne ako ked dotankujes s mierou E85).

No mam taky dojem, ze tie prispevky o hrdzi k nadrzi su off-topic, kedze aj moja '91 ma vnutrajsok nadrze plastovy :smile:


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 03 březen 2014 12:40 
Offline

Registrován: 25 září 2011 14:38
Příspěvky: 184
Automobil: Dodge Stealth
Typ motoru: DOHC non turbo
Rok výroby: 1991
No to mě právě bylo řečeno, že mi to adivitum pročistí celou palivovou včetně vstřiků úplně výborně :lol: tak co si z toho pak vzít, když jeden automechanik říká něco a vy tady zas něco jinýho :lol:

_________________
Dodge Stealth RT rv. 91 3.0 DOHC
Obrázek


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 04 březen 2014 00:33 
Offline

Registrován: 13 červen 2009 19:29
Příspěvky: 539
Automobil: Dodge Stealth ES
Typ motoru: 6G72
Rok výroby: 1991
spc píše:
No mam taky dojem, ze tie prispevky o hrdzi k nadrzi su off-topic, kedze aj moja '91 ma vnutrajsok nadrze plastovy :smile:


Ty mas plastovou nadrz??? Ja u sveho 91 vubec, kdyz mi ji cistili tak sel pekny bordel z ni.... rez taky....


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 04 březen 2014 01:11 
Offline

Registrován: 16 květen 2006 14:24
Příspěvky: 456
expresion píše:
spc píše:
No mam taky dojem, ze tie prispevky o hrdzi k nadrzi su off-topic, kedze aj moja '91 ma vnutrajsok nadrze plastovy :smile:


Ty mas plastovou nadrz??? Ja u sveho 91 vubec, kdyz mi ji cistili tak sel pekny bordel z ni.... rez taky....


Pravdu povediac si mi nasadil chrobaka do hlavy -> je to uz asi 10 rokov co som menil palivovu pumpu a dovnutra som `nazeral` len cez ten maly otvor.
spominam si, ze som videl uplne cisty svetly bezosvy (seamless) povrch a usudil som, ze je nadrz plastova ako mali niektore rozobrate vraky mitsu v tom servise.

Skumal som to preto, ze som mal obavy o poskodenie nadrze, pretoze zvonka je trocha preliacena.
V kazdom pripade vnutrajsok bol 100% cisty...


Bolo by zaujimave, keby nejaky skuseny servisak, co uz par GTckam `pozeral do nadrze` napisal svoje skusenosti.


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 04 březen 2014 09:19 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 13 květen 2012 20:04
Příspěvky: 642
vidim ze budu muset kuknut do nadrze i kdyz necukam. :wink:


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 24 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 28 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz