mitsubishi.megaherz.cz

Diskuzní fórum nejen o vozech Mitsubishi
Právě je 02 květen 2024 02:08

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 16 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: 28 březen 2014 11:58 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 11 listopad 2005 17:48
Příspěvky: 123
Bydliště: Praha
Automobil: Mitsubishi 3000GT SL
Rok výroby: 1991
http://www.auto.cz/zajizdeni-noveho-vozu-poradime-80385


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 28 březen 2014 21:32 
Offline

Registrován: 13 červen 2009 19:29
Příspěvky: 539
Automobil: Dodge Stealth ES
Typ motoru: 6G72
Rok výroby: 1991
Souhlas, dnesni strojirenske technologie jsou uplne nekde jinde co se tyce presnosti atd.... uz netreba dlouheho zajizdeni aby si vse sedlo...


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 29 březen 2014 09:28 
Offline

Registrován: 16 listopad 2004 21:23
Příspěvky: 2921
Bydliště: Praha
expresion píše:
Souhlas

S čím? S tím, že konec záběhu je definován jako stav, kdy už se nemění výkonové parametry motoru, ustálí se exhalace, spotřeba paliva i oleje?

Ve světle shora řečeného pak asi právě díky tomuhle
expresion píše:
dnesni strojirenske technologie jsou uplne nekde jinde co se tyce presnosti atd.... uz netreba dlouheho zajizdeni aby si vse sedlo...

dnes období záběhu běžně přesahuje 15 tis. km. :wink:

_________________
Když auto, tak japonské! Když japonské, tak Mitsubishi! A to navzdory všem potížím MMC...


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 29 březen 2014 09:37 
Offline

Registrován: 04 říjen 2008 09:24
Příspěvky: 976
Automobil: Dodge Stealth TT
Typ motoru: 6G72 3,0 Twin Turbo
Rok výroby: 1994
Mitsi píše:
dnes období záběhu běžně přesahuje 15 tis. km. :wink:


no, klidně i více, subjektivně mám pocit, že auta nejlépe jezdí tak mezi 30 až 80 tisícema.... Vše je ještě v kondici, i podvozek ještě není tak unavený - to je asi nejlepší věk :lol:


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 29 březen 2014 10:05 
Offline

Registrován: 16 listopad 2004 21:23
Příspěvky: 2921
Bydliště: Praha
Já bych to rozdělil na motor a "zbytek": převodovku, rozvodovku, podvozek. Pro samotný motor platí to, co jsem už napsal ohledně konce záběhu. A to, že se auto dále "rozjíždí" ještě později, je pak jen důsledkem poklesu mechanických odporů v hnacím řetězci a na podvozku.

_________________
Když auto, tak japonské! Když japonské, tak Mitsubishi! A to navzdory všem potížím MMC...


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 29 březen 2014 15:59 
Offline

Registrován: 13 červen 2009 19:29
Příspěvky: 539
Automobil: Dodge Stealth ES
Typ motoru: 6G72
Rok výroby: 1991
Mam brachu co cela v Hyundai .... a co mi rika jake technologie pouzivaji, samotne obraneni,laserova mereni ,ultrazvuky, kontroly kvality, zatezove zkousky apod..... je jasne ,ze dnesni motor co do presnosti bude trosku o necem jinem nez motor poskladany z dilu ,ktere soustruzil ospaly udernik Franta v 80.letech na masine z 2 sv.valky.....


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 29 březen 2014 23:28 
Offline

Registrován: 16 listopad 2004 21:23
Příspěvky: 2921
Bydliště: Praha
expresion píše:
...je jasne ,ze dnesni motor co do presnosti bude trosku o necem jinem nez motor poskladany z dilu ,ktere soustruzil ospaly udernik Franta v 80.letech na masine z 2 sv.valky.....

Ona se snad nějak změnila i fyzika? :eek:

_________________
Když auto, tak japonské! Když japonské, tak Mitsubishi! A to navzdory všem potížím MMC...


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 30 březen 2014 02:50 
Offline

Registrován: 16 květen 2006 14:24
Příspěvky: 456
Mitsi píše:
expresion píše:
...je jasne ,ze dnesni motor co do presnosti bude trosku o necem jinem nez motor poskladany z dilu ,ktere soustruzil ospaly udernik Franta v 80.letech na masine z 2 sv.valky.....

Ona se snad nějak změnila i fyzika? :eek:


To mas jak s tymi olejmi -> sice samozrejme tiez kvalita pokrocila ale marketing sa bude pomaly tvarit, ze ta napln je dozivotna! :roll:
....a ludia si akurat zbytocne nicia auta


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 30 březen 2014 03:05 
Offline

Registrován: 04 říjen 2008 09:24
Příspěvky: 976
Automobil: Dodge Stealth TT
Typ motoru: 6G72 3,0 Twin Turbo
Rok výroby: 1994
koukám taky noční fogl.... :lol:


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 30 březen 2014 07:50 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 13 květen 2012 20:04
Příspěvky: 642
Já si zas myslím,že v mnohých případech je obecně ta dnešní "kvalita" horší bez ohledu na vývoj. Prostě je to odfláklé aby to stálo co nejméně a nejpozději po záruce se to pos...

Holt konzum,multikulti a další věci,které mne rozpalují do ruda.


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 30 březen 2014 14:05 
Offline

Registrován: 13 červen 2009 19:29
Příspěvky: 539
Automobil: Dodge Stealth ES
Typ motoru: 6G72
Rok výroby: 1991
Kuno píše:
Já si zas myslím,že v mnohých případech je obecně ta dnešní "kvalita" horší bez ohledu na vývoj. Prostě je to odfláklé aby to stálo co nejméně a nejpozději po záruce se to pos...


Jo , u nizsich trid to to tak je , tam se setri kde se da. Jsou to auta na kterych maji automobilky nejvetsi "vyvar".... treba jak mi rikal bracha... treba Hyundai i30 s dvoulitrovym motorem dostava vylepsenou prevodovku..... presne mi vyjmenovaval co je tam lepsiho nez u nejakeho toho konzumu 1.4 ,ale uz si to nepamatuju.... a ta proste vydrzi vice...


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 30 březen 2014 14:06 
Offline

Registrován: 13 červen 2009 19:29
Příspěvky: 539
Automobil: Dodge Stealth ES
Typ motoru: 6G72
Rok výroby: 1991
Mitsi píše:
expresion píše:
...je jasne ,ze dnesni motor co do presnosti bude trosku o necem jinem nez motor poskladany z dilu ,ktere soustruzil ospaly udernik Franta v 80.letech na masine z 2 sv.valky.....

Ona se snad nějak změnila i fyzika? :eek:


Jo je furt stejna, jenom s jejimi projevy se dnes pocita vice :)


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 30 březen 2014 16:01 
Offline

Registrován: 16 květen 2006 14:24
Příspěvky: 456
Kuno píše:
Já si zas myslím,že v mnohých případech je obecně ta dnešní "kvalita" horší bez ohledu na vývoj. Prostě je to odfláklé aby to stálo co nejméně a nejpozději po záruce se to pos...

Holt konzum,multikulti a další věci,které mne rozpalují do ruda.


setrenie je dalsi aspekt- niekedy sa da spravit aj bez uskodenia...
konzum, multikulti atd su OK (na konzume sa dobre `zvezie`, multikulti mi je lahostajne...)
co je MOR dnesnej doby je `ECO`!!!!

Ked je nieco `eco` tak hned spozorniem, pretoze hovorim ze:
-ma to premrstenu cenu a to `eco` ju ma ospravedlnit (napr. rozne biopotraviny)
-je to inferiorny okripleny vyrobok ku `neeco` co sa sa tyka kvality (typicky ROHS pajka, vodou rieditelne laky...)
-alebo rovno obe


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 05 duben 2014 08:15 
Offline

Registrován: 16 listopad 2004 21:23
Příspěvky: 2921
Bydliště: Praha
expresion píše:
...treba Hyundai i30 s dvoulitrovym motorem dostava vylepsenou prevodovku..... presne mi vyjmenovaval co je tam lepsiho nez u nejakeho toho konzumu 1.4 ,ale uz si to nepamatuju.... a ta proste vydrzi vice...

Jenže to není tím, že by se na převodovce pro dvoulitr nešetřilo, ale jednoduše proto, že musí být jinak dimenzovaná - na větší točivý moment. Asi se to výrobci vyplatí více, než vyrábět stejnou (pro menší motory předimenzovanou) převodovku. Navíc se bude lišit i parametr nazývaný projektovaná životnost.

_________________
Když auto, tak japonské! Když japonské, tak Mitsubishi! A to navzdory všem potížím MMC...


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 05 duben 2014 08:25 
Offline

Registrován: 16 listopad 2004 21:23
Příspěvky: 2921
Bydliště: Praha
Mitsi píše:
Ona se snad nějak změnila i fyzika? :eek:


expresion píše:
Jo je furt stejna, jenom s jejimi projevy se dnes pocita vice :)

Spíše je to věc ekonomické rozvahy: výrobce raději pár těch v záruce poškozených motorů kvůli špatnému záběhu vymění, než by si odrazoval zákazníky požadavkem adekvátního záběhu. A navíc bude nadmíru spokojen, když co nejvíce těch špatně zaběhnutých motorů klekne těsně po záruce.

Ony totiž sice výrazně poklesly výrobní tolerance a zvedla se uniformita dílů, z nichž je motor poskládán, na druhé straně se však ve srovnání s minulostí zároveň silně šetří na finiši povrchů, což je proces velmi nákladný a zdlouhavý. Proto dnes záběh trvá déle, než tomu bylo dříve.

_________________
Když auto, tak japonské! Když japonské, tak Mitsubishi! A to navzdory všem potížím MMC...


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 16 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 23 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz