mitsubishi.megaherz.cz https://mitsubishi.megaherz.cz/ |
|
Zajíždění motoru podle Světa motorů https://mitsubishi.megaherz.cz/viewtopic.php?f=50&t=2667 |
Stránka 1 z 2 |
Autor: | Kajinek [ 28 březen 2014 11:58 ] |
Předmět příspěvku: | Zajíždění motoru podle Světa motorů |
http://www.auto.cz/zajizdeni-noveho-vozu-poradime-80385 |
Autor: | expresion [ 28 březen 2014 21:32 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Zajíždění motoru podle Světa motorů |
Souhlas, dnesni strojirenske technologie jsou uplne nekde jinde co se tyce presnosti atd.... uz netreba dlouheho zajizdeni aby si vse sedlo... |
Autor: | Mitsi [ 29 březen 2014 09:28 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Zajíždění motoru podle Světa motorů |
expresion píše: Souhlas S čím? S tím, že konec záběhu je definován jako stav, kdy už se nemění výkonové parametry motoru, ustálí se exhalace, spotřeba paliva i oleje? Ve světle shora řečeného pak asi právě díky tomuhle expresion píše: dnesni strojirenske technologie jsou uplne nekde jinde co se tyce presnosti atd.... uz netreba dlouheho zajizdeni aby si vse sedlo... dnes období záběhu běžně přesahuje 15 tis. km. |
Autor: | Brumla [ 29 březen 2014 09:37 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Zajíždění motoru podle Světa motorů |
Mitsi píše: dnes období záběhu běžně přesahuje 15 tis. km. no, klidně i více, subjektivně mám pocit, že auta nejlépe jezdí tak mezi 30 až 80 tisícema.... Vše je ještě v kondici, i podvozek ještě není tak unavený - to je asi nejlepší věk |
Autor: | Mitsi [ 29 březen 2014 10:05 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Zajíždění motoru podle Světa motorů |
Já bych to rozdělil na motor a "zbytek": převodovku, rozvodovku, podvozek. Pro samotný motor platí to, co jsem už napsal ohledně konce záběhu. A to, že se auto dále "rozjíždí" ještě později, je pak jen důsledkem poklesu mechanických odporů v hnacím řetězci a na podvozku. |
Autor: | expresion [ 29 březen 2014 15:59 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Zajíždění motoru podle Světa motorů |
Mam brachu co cela v Hyundai .... a co mi rika jake technologie pouzivaji, samotne obraneni,laserova mereni ,ultrazvuky, kontroly kvality, zatezove zkousky apod..... je jasne ,ze dnesni motor co do presnosti bude trosku o necem jinem nez motor poskladany z dilu ,ktere soustruzil ospaly udernik Franta v 80.letech na masine z 2 sv.valky..... |
Autor: | Mitsi [ 29 březen 2014 23:28 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Zajíždění motoru podle Světa motorů |
expresion píše: ...je jasne ,ze dnesni motor co do presnosti bude trosku o necem jinem nez motor poskladany z dilu ,ktere soustruzil ospaly udernik Franta v 80.letech na masine z 2 sv.valky..... Ona se snad nějak změnila i fyzika? |
Autor: | spc [ 30 březen 2014 02:50 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Zajíždění motoru podle Světa motorů |
Mitsi píše: expresion píše: ...je jasne ,ze dnesni motor co do presnosti bude trosku o necem jinem nez motor poskladany z dilu ,ktere soustruzil ospaly udernik Franta v 80.letech na masine z 2 sv.valky..... Ona se snad nějak změnila i fyzika? To mas jak s tymi olejmi -> sice samozrejme tiez kvalita pokrocila ale marketing sa bude pomaly tvarit, ze ta napln je dozivotna! ....a ludia si akurat zbytocne nicia auta |
Autor: | Brumla [ 30 březen 2014 03:05 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Zajíždění motoru podle Světa motorů |
koukám taky noční fogl.... |
Autor: | Kuno [ 30 březen 2014 07:50 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Zajíždění motoru podle Světa motorů |
Já si zas myslím,že v mnohých případech je obecně ta dnešní "kvalita" horší bez ohledu na vývoj. Prostě je to odfláklé aby to stálo co nejméně a nejpozději po záruce se to pos... Holt konzum,multikulti a další věci,které mne rozpalují do ruda. |
Autor: | expresion [ 30 březen 2014 14:05 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Zajíždění motoru podle Světa motorů |
Kuno píše: Já si zas myslím,že v mnohých případech je obecně ta dnešní "kvalita" horší bez ohledu na vývoj. Prostě je to odfláklé aby to stálo co nejméně a nejpozději po záruce se to pos... Jo , u nizsich trid to to tak je , tam se setri kde se da. Jsou to auta na kterych maji automobilky nejvetsi "vyvar".... treba jak mi rikal bracha... treba Hyundai i30 s dvoulitrovym motorem dostava vylepsenou prevodovku..... presne mi vyjmenovaval co je tam lepsiho nez u nejakeho toho konzumu 1.4 ,ale uz si to nepamatuju.... a ta proste vydrzi vice... |
Autor: | expresion [ 30 březen 2014 14:06 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Zajíždění motoru podle Světa motorů |
Mitsi píše: expresion píše: ...je jasne ,ze dnesni motor co do presnosti bude trosku o necem jinem nez motor poskladany z dilu ,ktere soustruzil ospaly udernik Franta v 80.letech na masine z 2 sv.valky..... Ona se snad nějak změnila i fyzika? Jo je furt stejna, jenom s jejimi projevy se dnes pocita vice |
Autor: | spc [ 30 březen 2014 16:01 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Zajíždění motoru podle Světa motorů |
Kuno píše: Já si zas myslím,že v mnohých případech je obecně ta dnešní "kvalita" horší bez ohledu na vývoj. Prostě je to odfláklé aby to stálo co nejméně a nejpozději po záruce se to pos... Holt konzum,multikulti a další věci,které mne rozpalují do ruda. setrenie je dalsi aspekt- niekedy sa da spravit aj bez uskodenia... konzum, multikulti atd su OK (na konzume sa dobre `zvezie`, multikulti mi je lahostajne...) co je MOR dnesnej doby je `ECO`!!!! Ked je nieco `eco` tak hned spozorniem, pretoze hovorim ze: -ma to premrstenu cenu a to `eco` ju ma ospravedlnit (napr. rozne biopotraviny) -je to inferiorny okripleny vyrobok ku `neeco` co sa sa tyka kvality (typicky ROHS pajka, vodou rieditelne laky...) -alebo rovno obe |
Autor: | Mitsi [ 05 duben 2014 08:15 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Zajíždění motoru podle Světa motorů |
expresion píše: ...treba Hyundai i30 s dvoulitrovym motorem dostava vylepsenou prevodovku..... presne mi vyjmenovaval co je tam lepsiho nez u nejakeho toho konzumu 1.4 ,ale uz si to nepamatuju.... a ta proste vydrzi vice... Jenže to není tím, že by se na převodovce pro dvoulitr nešetřilo, ale jednoduše proto, že musí být jinak dimenzovaná - na větší točivý moment. Asi se to výrobci vyplatí více, než vyrábět stejnou (pro menší motory předimenzovanou) převodovku. Navíc se bude lišit i parametr nazývaný projektovaná životnost. |
Autor: | Mitsi [ 05 duben 2014 08:25 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Zajíždění motoru podle Světa motorů |
Mitsi píše: Ona se snad nějak změnila i fyzika? expresion píše: Jo je furt stejna, jenom s jejimi projevy se dnes pocita vice Spíše je to věc ekonomické rozvahy: výrobce raději pár těch v záruce poškozených motorů kvůli špatnému záběhu vymění, než by si odrazoval zákazníky požadavkem adekvátního záběhu. A navíc bude nadmíru spokojen, když co nejvíce těch špatně zaběhnutých motorů klekne těsně po záruce. Ony totiž sice výrazně poklesly výrobní tolerance a zvedla se uniformita dílů, z nichž je motor poskládán, na druhé straně se však ve srovnání s minulostí zároveň silně šetří na finiši povrchů, což je proces velmi nákladný a zdlouhavý. Proto dnes záběh trvá déle, než tomu bylo dříve. |
Stránka 1 z 2 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |