mitsubishi.megaherz.cz

Diskuzní fórum nejen o vozech Mitsubishi
Právě je 01 květen 2024 14:26

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 72 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: 30 duben 2014 08:00 
Offline

Registrován: 16 listopad 2004 21:23
Příspěvky: 2921
Bydliště: Praha
Já netvrdím, že to tam musí být vždy, zatím jsem se s tím setkal pouze u čtyřválců od Mitsubishi, ale také nejsem automechanik, který by měnil těsnění pod hlavou jak na běžícím pásu (tím chci říct, že moje praktické zkušenosti právě s tímhle nejsou dostatečně statisticky reprezentativní). Osobně si účel téhle vychytávky vysvětluji tak, že zajišťuje rozdělení tlaků v mazací soustavě na dvě zóny: vyšší tlak pro "spodek" motoru (klikový mechanismus, chlazení pístů ostřikem), nižší pak pro "vršek" (vačky, vahadla, hydra).

_________________
Když auto, tak japonské! Když japonské, tak Mitsubishi! A to navzdory všem potížím MMC...


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 30 duben 2014 11:15 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 13 květen 2012 20:04
Příspěvky: 642
to je logicke vysvetleni.


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 02 květen 2014 23:01 
Offline

Registrován: 26 březen 2013 23:01
Příspěvky: 143
Bydliště: Vysočina
Automobil: 3000 GT VR4
Typ motoru: 3.0 Twin Turbo
Rok výroby: 1991
expresion píše:
Tlak mas spravny, takovy jsem mel predtim "zasahem".... tedka jsem pri teplem volnobehu taky dva dilky...ale nad nulou :D
Jaky mas olej ?

Zdar expre,
našel jsem tlak oleje (sice TT) nového auta při zahřátém motoru. Je to při 1000 rpm, takže při volnoběhu bude ještě o něco nižší... víc foto :)
Příloha:
tlak oleje.jpg
tlak oleje.jpg [ 65.5 KiB | Zobrazeno 5399 krát ]


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 03 květen 2014 22:44 
Offline

Registrován: 16 květen 2006 14:24
Příspěvky: 456
Titan píše:
expresion píše:
Tlak mas spravny, takovy jsem mel predtim "zasahem".... tedka jsem pri teplem volnobehu taky dva dilky...ale nad nulou :D
Jaky mas olej ?

Zdar expre,
našel jsem tlak oleje (sice TT) nového auta při zahřátém motoru. Je to při 1000 rpm, takže při volnoběhu bude ještě o něco nižší... víc foto :)
Příloha:
tlak oleje.jpg


trochu off topic -> obrazky asi budu z UK verzie ze?


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 04 květen 2014 00:15 
Offline

Registrován: 26 březen 2013 23:01
Příspěvky: 143
Bydliště: Vysočina
Automobil: 3000 GT VR4
Typ motoru: 3.0 Twin Turbo
Rok výroby: 1991
to spc:
je to japonská verze, podle stránky a videa odkud je to stažený...
https://www.youtube.com/watch?v=jqLtka9H9M0


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 04 květen 2014 04:03 
Offline

Registrován: 16 květen 2006 14:24
Příspěvky: 456
Titan píše:
to spc:
je to japonská verze, podle stránky a videa odkud je to stažený...
https://www.youtube.com/watch?v=jqLtka9H9M0


Ano, v tom videu vidno ze tachac je v km/h, sranda ze ale len po 180 (japonske zakony) :lol:
Z toho obrazku som sudil ze to bude klasika v milach spolu s pravostr. riadenim => UK


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 05 červen 2014 21:59 
Offline

Registrován: 13 červen 2009 19:29
Příspěvky: 539
Automobil: Dodge Stealth ES
Typ motoru: 6G72
Rok výroby: 1991
Problem s tlakem oleje vyresen, olejova pumpa to nebyla. Prvni jsme vymenily ty salky vlevo....jenomze potom co mechos porovnal obe olejovy pumpy zjistil ,ze jsou ok zacal se koukat po problemu jinde.Nejaky vetsi expert mu poradil ,aby tam nejak rucne tlacil olej a ouha, zacal videt kudma to chcije a ztraci se tlak... taky chycene (salky na napravo, taky chycene, tusim ulozeni kliky).......

Vymenene, tlak ok... na volnobeh jsem na prostredni rysce !!!! pri zvyseni otacek to pomalu stoupa nad ni... a pozor po vypnuti klesa rucicka dobre 1-2 minuty nez dosahne zero.Jestli to tak nemate mozna mate stejny problem a ani o tom nevite...

Ja bych s tim jezdil dal kdyby me nezacal znervoznovat hluk hydrostelu a nasledne poskoceni rozvodaku kvuli ktere jsem to pak nemohl nastartovat...ach jo.


Přílohy:
2014-06-05-5066.jpg
2014-06-05-5066.jpg [ 1.87 MiB | Zobrazeno 5280 krát ]
Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 06 červen 2014 09:32 
Offline

Registrován: 02 září 2012 22:30
Příspěvky: 156
Automobil: 3000GT VR4
Typ motoru: 6G72
Rok výroby: 1993
tak super, ja som ale menil vsetky loziska hned a aj olejove cerpadlo, no tlak na volnobehu stale nizky, pod 1 bar... :???: ale pri jazde ok.. no nic budem musiet skusit tu metodu tlacenia oleja :lol:


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 06 červen 2014 16:47 
Offline

Registrován: 16 květen 2006 14:24
Příspěvky: 456
expresion píše:
Problem s tlakem oleje vyresen, olejova pumpa to nebyla. Prvni jsme vymenily ty salky vlevo....jenomze potom co mechos porovnal obe olejovy pumpy zjistil ,ze jsou ok zacal se koukat po problemu jinde.Nejaky vetsi expert mu poradil ,aby tam nejak rucne tlacil olej a ouha, zacal videt kudma to chcije a ztraci se tlak... taky chycene (salky na napravo, taky chycene, tusim ulozeni kliky).......

Vymenene, tlak ok... na volnobeh jsem na prostredni rysce !!!! pri zvyseni otacek to pomalu stoupa nad ni... a pozor po vypnuti klesa rucicka dobre 1-2 minuty nez dosahne zero.Jestli to tak nemate mozna mate stejny problem a ani o tom nevite...

Ja bych s tim jezdil dal kdyby me nezacal znervoznovat hluk hydrostelu a nasledne poskoceni rozvodaku kvuli ktere jsem to pak nemohl nastartovat...ach jo.


Otazka znie - ak ti to takto zmasakrovalo loziska tak preco?
Jazdil si s nedostatkom oleja?
Je klukovka v poriadku?


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 06 červen 2014 17:23 
Offline

Registrován: 13 červen 2009 19:29
Příspěvky: 539
Automobil: Dodge Stealth ES
Typ motoru: 6G72
Rok výroby: 1991
Klika je pry trosku poskrabana ,ale chycena pry neni.... oleje bylo dost. Presnou pricinu nevim.... ale nedlouho predtim nez to takhle dopadlo jsem auto trosku prehral.... nejakych 10 min rychlych rozjezdu a ukazat teploty vody vysoko..... to je jedine co me napada jestli tohle nemelo na to vliv.Ale zase na jednu stranu uz po rozborce sborce jsem nemel tlak oleje ok, byl nizsi nez predtim... myslel jsem si ,ze je to jen jinsim olejem.


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 06 červen 2014 18:07 
Offline

Registrován: 16 květen 2006 14:24
Příspěvky: 456
expresion píše:
Klika je pry trosku poskrabana ,ale chycena pry neni.... oleje bylo dost. Presnou pricinu nevim.... ale nedlouho predtim nez to takhle dopadlo jsem auto trosku prehral.... nejakych 10 min rychlych rozjezdu a ukazat teploty vody vysoko..... to je jedine co me napada jestli tohle nemelo na to vliv.Ale zase na jednu stranu uz po rozborce sborce jsem nemel tlak oleje ok, byl nizsi nez predtim... myslel jsem si ,ze je to jen jinsim olejem.


Takze si ju dal zmerat, ci nie je jemne zdeformovana?
Stale mi nejde do hlavy, ako by inak to poskodenie na obrazkoch vzniklo -> ked teda oleja bolo dost...


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 06 červen 2014 22:33 
Offline

Registrován: 13 červen 2009 19:29
Příspěvky: 539
Automobil: Dodge Stealth ES
Typ motoru: 6G72
Rok výroby: 1991
Tlak oleje je stale ok ,sle klikovka dela klep klep nakonec... schanim novou nebo pujde motor,klikovka ven a bude se co... vsak uz vite :lol: Smeju se z deprese sam sobe jaky mam luck :roll:


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 72 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 6 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz