mitsubishi.megaherz.cz

Diskuzní fórum nejen o vozech Mitsubishi
Právě je 02 květen 2024 15:25

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 72 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5  Další
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: 21 duben 2014 17:25 
Offline

Registrován: 16 květen 2006 14:24
Příspěvky: 456
Mitsi píše:
expresion píše:
Tak mechanik rikal, ze nechape jak se to stalo a skocilo mi to na vsech vackach o zub zpet.... mysli si ,ze za to muze spatne nastaveny hydraulicky napinak remene... ze je pry o neco kratsi nez byl original... seridil to a uz to zase hraje....

Možná je nejvyšší čas vyměnit mechanika! Kuno už přece psal, že na vačkách rozvoďák přeskočit nemůže, jen na klice. A pokud jde o "délku napínáku", tak ta není vůbec relevantní, poněvadž vůle rozvoďáku se seřizuje na určité rozpětí vysunutí pístku toho hydraulického napínáku pomocí NASTAVENÍ KLADKY, o kterou se ten pístek opírá, resp. na kterou tlačí. :idea:

expresion píše:
...Tedka tam mam polosyntetiku 10W-40, zkusime tam dat 5W-30 co to udela....

Udělá to maximálně tolik, že tlak oleje klesne. Opravdu je právě tohle cílem?


Presne to som mu chcel napisat, ale po tom debakli naposledy ked som sa pomylil a pri svojej nespolahlivej dementnej pameti som sa radsej zdrzal :neutral:

Takto si akurat pametam 5w-40 = ideal pre moje auto po komplexnej uvahe :smile:


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 21 duben 2014 17:56 
Offline

Registrován: 02 prosinec 2009 19:06
Příspěvky: 233
Automobil: Mitsubishi 3000GT VR4 Twin turbo
Typ motoru: 6G72
Rok výroby: 2000
chces snad rict , ze nekdo odspuntoval klikovku a cistil mazaci kanalky ? to same plati i o bloku ? :idea:


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 21 duben 2014 18:48 
Offline

Registrován: 13 červen 2009 19:29
Příspěvky: 539
Automobil: Dodge Stealth ES
Typ motoru: 6G72
Rok výroby: 1991
3000LS píše:
chces snad rict , ze nekdo odspuntoval klikovku a cistil mazaci kanalky ? to same plati i o bloku ? :idea:


No menila se jedna pridrena sala na klikovce.... takhle do mrte to bylo rozebrane:
Predpokladam ,ze mi to vsude vycistil nez to smontoval zpatky...


Přílohy:
engine.jpg
engine.jpg [ 1.59 MiB | Zobrazeno 9135 krát ]
Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 21 duben 2014 18:52 
Offline

Registrován: 13 červen 2009 19:29
Příspěvky: 539
Automobil: Dodge Stealth ES
Typ motoru: 6G72
Rok výroby: 1991
spc píše:
Mitsi píše:
expresion píše:
Tak mechanik rikal, ze nechape jak se to stalo a skocilo mi to na vsech vackach o zub zpet.... mysli si ,ze za to muze spatne nastaveny hydraulicky napinak remene... ze je pry o neco kratsi nez byl original... seridil to a uz to zase hraje....

Možná je nejvyšší čas vyměnit mechanika! Kuno už přece psal, že na vačkách rozvoďák přeskočit nemůže, jen na klice. A pokud jde o "délku napínáku", tak ta není vůbec relevantní, poněvadž vůle rozvoďáku se seřizuje na určité rozpětí vysunutí pístku toho hydraulického napínáku pomocí NASTAVENÍ KLADKY, o kterou se ten pístek opírá, resp. na kterou tlačí. :idea:

expresion píše:
...Tedka tam mam polosyntetiku 10W-40, zkusime tam dat 5W-30 co to udela....

Udělá to maximálně tolik, že tlak oleje klesne. Opravdu je právě tohle cílem?


Presne to som mu chcel napisat, ale po tom debakli naposledy ked som sa pomylil a pri svojej nespolahlivej dementnej pameti som sa radsej zdrzal :neutral:

Takto si akurat pametam 5w-40 = ideal pre moje auto po komplexnej uvahe :smile:


No prave chceme dat "ridsi" olej , prepokladame ze se ho tak bude vice hrnout nahoru a bude to lepe tlakovat....
Ale rikal ,ze se mu to nelibi ,ze tam budemem mit nejakeho "broucka".... snad nebudu muset schanet olejovou pumpu.... jsou cenove docela mastne :(


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 21 duben 2014 19:02 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 13 květen 2012 20:04
Příspěvky: 642
.....prepokladame ze se ho tak bude vice hrnout nahoru a bude to lepe tlakovat....
a také bude ten tlak více klesat únikem díky větším provozním vůlím. :wink:

Jestli chceš větší tlak,zkus ho zvýšit úpravou přetlakového ventilu,pokud je to možné.


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 22 duben 2014 16:23 
Offline

Registrován: 13 červen 2009 19:29
Příspěvky: 539
Automobil: Dodge Stealth ES
Typ motoru: 6G72
Rok výroby: 1991
Kuno píše:
a také bude ten tlak více klesat únikem díky větším provozním vůlím. :wink:


Nevim jestli myslis ,ze ten olej unika nebo ze tlak unika... ale oleje jsem tam mel dost.Takze na suchu jsem nebyl....


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 22 duben 2014 16:37 
Offline

Registrován: 04 říjen 2008 09:24
Příspěvky: 976
Automobil: Dodge Stealth TT
Typ motoru: 6G72 3,0 Twin Turbo
Rok výroby: 1994
Ahoj,

myslel to tak, že řidší olej má sice větší čerpatelnost ale zase se snáze dostane otvory a vůlemi v uložení 'skrz motor' tedy tvoří jakoby menší protitlak, hustší olej se stejnou dírkou protlačuje více ztuha - chápeš? U starších motorů jde většinou o to, že opotřebením jsou větší vůle a zároveň již není olejové čerpadlo schopné dodat dostečné množství oleje (je také opotřebované) tedy oba tyto jevy jdou spolu a výsledkem je nižší tlak oleje a špatné mazání motoru...


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 22 duben 2014 16:55 
Offline

Registrován: 16 květen 2006 14:24
Příspěvky: 456
Brumla píše:
Ahoj,

myslel to tak, že řidší olej má sice větší čerpatelnost ale zase se snáze dostane otvory a vůlemi v uložení 'skrz motor' tedy tvoří jakoby menší protitlak, hustší olej se stejnou dírkou protlačuje více ztuha - chápeš? U starších motorů jde většinou o to, že opotřebením jsou větší vůle a zároveň již není olejové čerpadlo schopné dodat dostečné množství oleje (je také opotřebované) tedy oba tyto jevy jdou spolu a výsledkem je nižší tlak oleje a špatné mazání motoru...


....a to je prave dovod, preco sa do dnesnych `multigrade` olejov pridavaju aditiva, ktore sposobuju `zhustnutie` pri pracovnej teplote oproti neosetrenemu motorovemu oleju.
(resp. zrednutie pri nizkej teplote, ale tomu vecsina intuitivne chape)


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 22 duben 2014 21:10 
Offline

Registrován: 13 červen 2009 19:29
Příspěvky: 539
Automobil: Dodge Stealth ES
Typ motoru: 6G72
Rok výroby: 1991
Tak mame odpoved i dalsi otazky na muj nizky tlak oleje.... mechanikovi se ten tlak nelibil.... neco tam slysel tak sundal olejovou vanu... a co v ni.... hadejte...spony...a to kurwa dost..... skoro vsechny saly nejak chycene viz obr te nejvice.Spony z nich lezly tak bokem... tedka vymeni vsechny saly, profoukne ty mazaci kanalky apod.Btw asi ten regulacni ventil..takovy ten pistek, nesel moc dobre vyndat ,ale pak se mu to predemnou podarilo...byl nejak zasekly trosku (nasli jsme na jeho vnejsku dalsi nejakou sponu).....

Na otazku jestli se to znovu stane nebo proc se to stalo krci rameny....

Do hlavy se mi vraci jedna prihoda z podzimu ,kdyz auto bylo odstavene a neslo startovat.... zapomel jsem spravne dovrit kufr a po par dnech jsem si vsiml odpojenych dvou konektoru.... jestli nahodou mi nejaky zmrd nedal neco do oleje taky....

Rad bych slysel vas nazor.... spatny olej, sabotaz nebo neco jineho?


Přílohy:
2014-04-22-4936.jpg
2014-04-22-4936.jpg [ 1.21 MiB | Zobrazeno 9091 krát ]
Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 22 duben 2014 21:42 
Offline

Registrován: 04 říjen 2008 09:24
Příspěvky: 976
Automobil: Dodge Stealth TT
Typ motoru: 6G72 3,0 Twin Turbo
Rok výroby: 1994
Ahoj,

nečistota v oleji to nebude, to jsou drážky vydřený od mazacího otvoru, tohle je přehřátý v ploše - špatně to maže....


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 22 duben 2014 21:48 
Offline

Registrován: 13 červen 2009 19:29
Příspěvky: 539
Automobil: Dodge Stealth ES
Typ motoru: 6G72
Rok výroby: 1991
Brumla píše:
Ahoj,

nečistota v oleji to nebude, to jsou drážky vydřený od mazacího otvoru, tohle je přehřátý v ploše - špatně to maže....


jj musely byt hodne rozpalene.... na te casti ted ji neumim pojmenovat... na te "kravine" v ktere je ta sala ulozena na obrazku tak pod ni je takovy cerny otisk zpusobeny teplem...ale to pry je ok, taky honovani na ni je v poradku....


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 23 duben 2014 18:34 
Offline

Registrován: 02 prosinec 2009 19:06
Příspěvky: 233
Automobil: Mitsubishi 3000GT VR4 Twin turbo
Typ motoru: 6G72
Rok výroby: 2000
nevim jakym stylem to bylo opravovano , ale pokud davas nove ulozeni a nevis v jakem stadiu je klikovka , tak se to musi nejdrive promerit na klice , a podle toho davat nove salky ...


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 23 duben 2014 20:45 
Offline

Registrován: 13 červen 2009 19:29
Příspěvky: 539
Automobil: Dodge Stealth ES
Typ motoru: 6G72
Rok výroby: 1991
No ted se to bude opravovat stylem ,ze se daji jenom nove saly.... s klikovkou nic.... :think:


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 26 duben 2014 21:21 
Offline

Registrován: 13 červen 2009 19:29
Příspěvky: 539
Automobil: Dodge Stealth ES
Typ motoru: 6G72
Rok výroby: 1991
Tak saly vymene ,ale tlak oleje nemame dobry.... za studena je to ok ,ale po zahrati klesa jen na dve rysku od spodu......

Co myslite ,ze je spatne? Olejova pumpa???


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 27 duben 2014 07:05 
Offline

Registrován: 02 prosinec 2009 19:06
Příspěvky: 233
Automobil: Mitsubishi 3000GT VR4 Twin turbo
Typ motoru: 6G72
Rok výroby: 2000
co je to- dobry za studena ? 2 carky na volnobeh nebo pri jakych otackach ?


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 72 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 33 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz