mitsubishi.megaherz.cz

Diskuzní fórum nejen o vozech Mitsubishi
Právě je 02 květen 2024 09:44

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 72 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5  Další
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: 27 duben 2014 10:00 
Offline

Registrován: 16 listopad 2004 21:23
Příspěvky: 2921
Bydliště: Praha
Buď to netlakuje a/nebo to někde utíká. A jestliže je tlak za studena v pořádku, pak by si tipnul, že platí spíše to druhé.

_________________
Když auto, tak japonské! Když japonské, tak Mitsubishi! A to navzdory všem potížím MMC...


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 27 duben 2014 12:01 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 13 květen 2012 20:04
Příspěvky: 642
Mitsi píše:
Buď to netlakuje a/nebo to někde utíká. A jestliže je tlak za studena v pořádku, pak by si tipnul, že platí spíše to druhé.

anebo je to už "vyhoooněné" jak stará kur.a. :wink:


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 27 duben 2014 12:08 
Offline

Registrován: 02 září 2012 22:30
Příspěvky: 156
Automobil: 3000GT VR4
Typ motoru: 6G72
Rok výroby: 1993
no ja mam dlhodobo rovnaky problem, po vymene novych salok (kluka ok), zalozeni noveho olejoveho cerpadla a GO obydvoch turbin mam tiez pri studenom motore dobry tlak cca 5-6 bar (mam pridavny budik) ale ak sa to zohreje klesne na volnobeh na 0,3 bar a ked je velmi teplo a poriadne ho zahrejem dokonca takmer na 0 a sem tam sa aj rozsvieti kontrolka oleja, pri jazde sa ale zda ze je vsetko ok, kludnou jazdou cca 1500-2000ot. je tlak do 2 bar a so zvysovanim otacok tlaci aj 4 bar... jazdim uz takto asi 3000km a stale rovnako... motor nevydava ziadne cudne zvuky ani neklepe,

predtym som ale robil generalku jednoducho ako expresion - vymenil som len salky, vydrzalo to asi 400km a zacala klepat ojnica, no tlak bol na tom o dost horsie, potom som samozrejme pozhanal druhu klukovku a vymenil aj poznacenu ojnicu...

samozrejme som laboroval aj s olejmi od 5W40, 5W50, 10W40, je teraz najlepsi tlak s 10W60, mozno by som do buducna skusil aj 15W50 (manual dovoluje olej dokonca az 20W!)


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 27 duben 2014 12:14 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 13 květen 2012 20:04
Příspěvky: 642
Jdu na zahradu a podívám se jak to "tlačí" u toho mého,pak napíšu.


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 27 duben 2014 13:32 
Offline

Registrován: 13 červen 2009 19:29
Příspěvky: 539
Automobil: Dodge Stealth ES
Typ motoru: 6G72
Rok výroby: 1991
No manual rika ,ze spravny tlak na volnobeh za tepla ma byt 80 kPa or 11.6 psi.
Zatim jsem jeste nenasel jake hodnoty zobrazuje ten nas budik.... nema tam stupnici ze.

Nasel jsem tento navod jak trosku vytunit olejovou pumpu... mechanik to zkusi:
http://www.3swiki.org/Engine:_Shim_Oil_ ... l_Pressure

Jinak mi tvrdi ,ze nejspis ma olejova pumpa vuli v zubech ,ktera se projevi po zahrati vice tudiz tlak jde do kopru....
Jeste nevim jestli to pomohlo.Rekl bych ze na tom dela dneska.

@To pan chytry.... olej mi neunika, mnozstvi ruzstalo stejne.Neni problem s netesnosti pouze s tlakem.

Pavel


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 27 duben 2014 13:59 
Offline

Registrován: 13 červen 2009 19:29
Příspěvky: 539
Automobil: Dodge Stealth ES
Typ motoru: 6G72
Rok výroby: 1991
@Brumlo.

Prosim te mohl by jsi najit MD cislo olejove pumpy na muj model.... tj Dodge Stealth ES 91.
Hledam 93-99 jsou docela levne ty pumpy...ale na 91-92 jsou jine i podle 3SX a ma je problem i najit. Premyslim jaky je tam rozdil.

Diky.


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 27 duben 2014 16:48 
Offline

Registrován: 16 květen 2006 14:24
Příspěvky: 456
rador87 píše:
no ja mam dlhodobo rovnaky problem, po vymene novych salok (kluka ok), zalozeni noveho olejoveho cerpadla a GO obydvoch turbin mam tiez pri studenom motore dobry tlak cca 5-6 bar (mam pridavny budik) ale ak sa to zohreje klesne na volnobeh na 0,3 bar a ked je velmi teplo a poriadne ho zahrejem dokonca takmer na 0 a sem tam sa aj rozsvieti kontrolka oleja, pri jazde sa ale zda ze je vsetko ok, kludnou jazdou cca 1500-2000ot. je tlak do 2 bar a so zvysovanim otacok tlaci aj 4 bar... jazdim uz takto asi 3000km a stale rovnako... motor nevydava ziadne cudne zvuky ani neklepe,

predtym som ale robil generalku jednoducho ako expresion - vymenil som len salky, vydrzalo to asi 400km a zacala klepat ojnica, no tlak bol na tom o dost horsie, potom som samozrejme pozhanal druhu klukovku a vymenil aj poznacenu ojnicu...

samozrejme som laboroval aj s olejmi od 5W40, 5W50, 10W40, je teraz najlepsi tlak s 10W60, mozno by som do buducna skusil aj 15W50 (manual dovoluje olej dokonca az 20W!)


ale 15W50 by nemal byt pri zahriati hustejsi ako 60ka.... a zaroven zvysovat hodnotu `pred W` nema v tomto pripade asi zmysel, akurat bude olej v zime tuhsi...


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 27 duben 2014 16:51 
Offline

Registrován: 16 květen 2006 14:24
Příspěvky: 456
expresion píše:
No manual rika ,ze spravny tlak na volnobeh za tepla ma byt 80 kPa or 11.6 psi.
Zatim jsem jeste nenasel jake hodnoty zobrazuje ten nas budik.... nema tam stupnici ze.

Nasel jsem tento navod jak trosku vytunit olejovou pumpu... mechanik to zkusi:
http://www.3swiki.org/Engine:_Shim_Oil_ ... l_Pressure

Jinak mi tvrdi ,ze nejspis ma olejova pumpa vuli v zubech ,ktera se projevi po zahrati vice tudiz tlak jde do kopru....
Jeste nevim jestli to pomohlo.Rekl bych ze na tom dela dneska.

@To pan chytry.... olej mi neunika, mnozstvi ruzstalo stejne.Neni problem s netesnosti pouze s tlakem.

Pavel


Musim sa zastat `pana chytreho` -> on urcite nemyslel unik oleja mimo systemu motora, ale unik oleja v ramci mazacieho systemu, ked sa `skratkou dostane do olejovej vane`


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 27 duben 2014 16:53 
Offline

Registrován: 16 květen 2006 14:24
Příspěvky: 456
expresion píše:
@Brumlo.

Prosim te mohl by jsi najit MD cislo olejove pumpy na muj model.... tj Dodge Stealth ES 91.
Hledam 93-99 jsou docela levne ty pumpy...ale na 91-92 jsou jine i podle 3SX a ma je problem i najit. Premyslim jaky je tam rozdil.

Diky.


Ked je to taky problem resp. vysoka cena, kedysi som si daval olejovu pumpu repasovat - mozno je to pre teba zaujimava moznost ak lezi problem v nej.
Takisto v dnesnej dobe je bohuzial mozne ze dobry repas je lepsi nez nova smejdova nahrada....


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 27 duben 2014 17:16 
Offline

Registrován: 16 listopad 2004 21:23
Příspěvky: 2921
Bydliště: Praha
expresion píše:
@To pan chytry.... olej mi neunika, mnozstvi ruzstalo stejne.Neni problem s netesnosti pouze s tlakem.

Pán neinformovaný/neznalý/nechápavý - samozřejmě platí toto:
spc píše:
Musim sa zastat `pana chytreho` -> on urcite nemyslel unik oleja mimo systemu motora, ale unik oleja v ramci mazacieho systemu, ked sa `skratkou dostane do olejovej vane`

_________________
Když auto, tak japonské! Když japonské, tak Mitsubishi! A to navzdory všem potížím MMC...


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 27 duben 2014 17:22 
Offline

Registrován: 16 listopad 2004 21:23
Příspěvky: 2921
Bydliště: Praha
expresion píše:
Nasel jsem tento navod jak trosku vytunit olejovou pumpu... mechanik to zkusi:
http://www.3swiki.org/Engine:_Shim_Oil_ ... l_Pressure

Vždyť už to Kuno psal:
Kuno píše:
...Jestli chceš větší tlak,zkus ho zvýšit úpravou přetlakového ventilu,pokud je to možné.

Ale u sousedů je ten namazaný kus chleba vždy chutnější, že? :mrgreen:

_________________
Když auto, tak japonské! Když japonské, tak Mitsubishi! A to navzdory všem potížím MMC...


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 27 duben 2014 20:54 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 13 květen 2012 20:04
Příspěvky: 642
Po nastartování "studeného" motoru (dnešní teplota venku) mi na zvýšený volnoběh cca 1100 rpm ukazuje na budíku zhruba přes polovinu ciferníčku. Po zahřátí na prov. teplotu ukazuje na volnoběh cca dva dílky pod polovinou stupnice budíku. Po vypnutí motoru ručička zvolna klesá a za 40 sec. klesne na svou výchozí pozici-na "nulu".
Je to dostačující tlak?


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 27 duben 2014 21:00 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 13 květen 2012 20:04
Příspěvky: 642
Ad ten anglický návod: Prd vím,co se tam píše :oops: ale ta pružina by se měla spíš podložit nebo vyměnit. Nějaké číštění asi moc nepomůže. Mýlím se?


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 27 duben 2014 21:03 
Offline

Registrován: 13 červen 2009 19:29
Příspěvky: 539
Automobil: Dodge Stealth ES
Typ motoru: 6G72
Rok výroby: 1991
jj, v tom navodu radi podlozit tu pruzinu.... asi aby byla vice stlacena jak se to tam zasroubuje zpatky nebo tak neco....

Tlak mas spravny, takovy jsem mel predtim "zasahem".... tedka jsem pri teplem volnobehu taky dva dilky...ale nad nulou :D
Jaky mas olej ?


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 27 duben 2014 21:27 
Offline

Registrován: 16 květen 2006 14:24
Příspěvky: 456
Kuno píše:
Po nastartování "studeného" motoru (dnešní teplota venku) mi na zvýšený volnoběh cca 1100 rpm ukazuje na budíku zhruba přes polovinu ciferníčku. Po zahřátí na prov. teplotu ukazuje na volnoběh cca dva dílky pod polovinou stupnice budíku. Po vypnutí motoru ručička zvolna klesá a za 40 sec. klesne na svou výchozí pozici-na "nulu".
Je to dostačující tlak?


Polovicu cifernicku myslis tu zhrubnutu ciarku alebo geometricku polku?
Ak ciarku tak u mna je to podobne, ale zas pozor!!! -> tento merac tlaku nie je bohviejak presny a spolahlivy, pretoze funguje na principe :
signal zo snimaca, natoceny `ohrievac` na bimetale, ohrievac sa prudom zohrieva a od neho sa zohrieva bimetal, ktoreho stacanie sa prenasa na rucicku
(preto aj tak dlho klesa)


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 72 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot] a 19 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz