mitsubishi.megaherz.cz

Diskuzní fórum nejen o vozech Mitsubishi
Právě je 01 květen 2024 05:32

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 72 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5  Další
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: 27 duben 2014 21:29 
Offline

Registrován: 04 říjen 2008 09:24
Příspěvky: 976
Automobil: Dodge Stealth TT
Typ motoru: 6G72 3,0 Twin Turbo
Rok výroby: 1994
expresion píše:
Tlak mas spravny, takovy jsem mel predtim "zasahem"....


Ahoj, měnili jste těsnění pod hlavou, že :lol: jste si jistí, že jste dali to správné? některá mají otvory navíc co tam nemají co dělat - pěkný obtokáč, hlavně různá kokotská performance těsnění jsou univerzální až moc :sad:


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 27 duben 2014 21:44 
Offline

Registrován: 16 listopad 2004 21:23
Příspěvky: 2921
Bydliště: Praha
Nevím jak u šestiválců, ale u čtyřválců bývá na přechodu olejového kanálu mezi blokem a hlavou motoru kroužek s kalibrovanou dírkou, který může zůstat přilepený na starém těsnění a když si toho ten, kdo mění těsnění, nevšimne a vyhodí ho, má motor na další problémy zaděláno.

_________________
Když auto, tak japonské! Když japonské, tak Mitsubishi! A to navzdory všem potížím MMC...


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 27 duben 2014 22:10 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 13 květen 2012 20:04
Příspěvky: 642
spc: myslím tu zhrublů čárku. :)


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 27 duben 2014 22:31 
Offline

Registrován: 13 červen 2009 19:29
Příspěvky: 539
Automobil: Dodge Stealth ES
Typ motoru: 6G72
Rok výroby: 1991
Brumla píše:
expresion píše:
Tlak mas spravny, takovy jsem mel predtim "zasahem"....


Ahoj, měnili jste těsnění pod hlavou, že :lol: jste si jistí, že jste dali to správné? některá mají otvory navíc co tam nemají co dělat - pěkný obtokáč, hlavně různá kokotská performance těsnění jsou univerzální až moc :sad:


Koupil jsem takovou sadu ,ktera obsahovala uplne vsechna tesneni na 6G72.... :think:


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 28 duben 2014 17:56 
Offline

Registrován: 02 září 2012 22:30
Příspěvky: 156
Automobil: 3000GT VR4
Typ motoru: 6G72
Rok výroby: 1993
tak to je zaujimave, ako je to vlastne s tymi tesneniami, hlavy som zatial nemusel riesit kedze boli po oprave tak ztial ani nemam predstavu ako to funguje a ktore su olejove kanaly, skoda ze ked som mal dole hlavu som to lepsie neodfotil..


Přílohy:
160820122706.jpg
160820122706.jpg [ 192.56 KiB | Zobrazeno 5292 krát ]
160820122705.jpg
160820122705.jpg [ 184.56 KiB | Zobrazeno 5292 krát ]
Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 28 duben 2014 18:33 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 13 květen 2012 20:04
Příspěvky: 642
Je to jednoduché.Ty rezavé jsou vodní a ostatní jsou olejové. :grin: kromě toho jednoho obr.1 mírně vpravo nahoře-to je hlavní tlakový kanál oleje do hlavy.
ty ostatní jsou "vratky" kterými olej volně stéká do vany poté,co mazal co měl. :grin:


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 28 duben 2014 18:43 
Offline

Registrován: 16 listopad 2004 21:23
Příspěvky: 2921
Bydliště: Praha
Akorát tlakový je pouze jeden - a v hlavě je zašroubovaný šroubkem na křížák! :twisted:

P.S.: Z fotek je patrné, že do hlavy jde olej kolem šroubu hlavy z úrovně dělicí roviny hned vedle olejového kanálu v bloku, tedy nahoře musí být dobře zašpuntovaný podložkou. :lol:

_________________
Když auto, tak japonské! Když japonské, tak Mitsubishi! A to navzdory všem potížím MMC...


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 28 duben 2014 18:45 
Offline

Registrován: 16 listopad 2004 21:23
Příspěvky: 2921
Bydliště: Praha
Kuno v mezidobí dopsal/doplnil svůj původně "holý" příspěvek. To jen na vysvětlenou, proč píšu téměř to samé.

_________________
Když auto, tak japonské! Když japonské, tak Mitsubishi! A to navzdory všem potížím MMC...


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 28 duben 2014 19:21 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 13 květen 2012 20:04
Příspěvky: 642
Mitsi píše:
Kuno v mezidobí dopsal/doplnil svůj původně "holý" příspěvek. To jen na vysvětlenou, proč píšu téměř to samé.


no..nechtěl jsem napsat jen že ty rezavé jsou vodní a ty ostatní olejové. Přečetl jsem si to po sobě a přišlo mi,že by to někdo mohl vzít jako výsměch. tak jsem k tomu dopsal nějakou "omáčku" :grin:


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 28 duben 2014 22:38 
Offline

Registrován: 02 září 2012 22:30
Příspěvky: 156
Automobil: 3000GT VR4
Typ motoru: 6G72
Rok výroby: 1993
takze tlakovy kanal ktorym olej tlaci do hlavy je len ten jeden, cize tesnenie mam take ako ma byt a neprichadza do uvahy unik tlaku oleja v tomto mieste...


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 29 duben 2014 04:51 
Offline

Registrován: 16 listopad 2004 21:23
Příspěvky: 2921
Bydliště: Praha
rador87 píše:
... cize tesnenie mam take ako ma byt a neprichadza do uvahy unik tlaku oleja v tomto mieste...

1. Už jsem se setkal jak s únikem směrem ven, z motoru (to je ale hned vidět), tak směrem dovnitř, do "odpadového" olejového kanálu hned vedle (u mazďáckého motoru).

2. Jenže tady (na těch fotkách) nevidím vybrání pro vložku s kalibrovaným vývrtem (dírkou), která plní roli omezovače průtoku a tím i regulátoru tlaku (pod ní je vyšší, nad ní nižší) oleje v okruhu mazání. Nemohu proto vyloučit, že tuto roli přebírá kalibrovaný rozměr příslušné dírky, samozřejmě opertlované, v samotném těsnění pod hlavou. No a jelikož někteří výrobci jsou zřejmě přesvědčeni, že čím větší dírka, tím lépe... :twisted:

_________________
Když auto, tak japonské! Když japonské, tak Mitsubishi! A to navzdory všem potížím MMC...


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 29 duben 2014 18:34 
Offline

Registrován: 02 září 2012 22:30
Příspěvky: 156
Automobil: 3000GT VR4
Typ motoru: 6G72
Rok výroby: 1993
na fotke som to dufam oznacil spravne - kanal kde tlaci olej a nahodou je toto miesto vidiet aj na tesneni dole.. cize kanal nieje nijako zuzeny ani obmedzeny tesnenim

prikladam este jednu fotku hlavy zhora, su tam oznacene sroby (jedna vybrata), zrejme v olejovom obvode, moze byt ze su to tie tzv. obmedzovace prietoku oleja? oni su nejak kalibrovane alebo sa len proste zaskrutkuju "nadoraz"?

su to fotky konkretne mojho motora ale podla vsetkeho je to s okruhom oleja v hlavach ok, mozem pokracovat v patrani uniku tlaku dalej... :roll:


Přílohy:
110720122441.jpg
110720122441.jpg [ 258.94 KiB | Zobrazeno 5252 krát ]
160820122706.jpg
160820122706.jpg [ 193.74 KiB | Zobrazeno 5252 krát ]
160820122705.jpg
160820122705.jpg [ 188.19 KiB | Zobrazeno 5252 krát ]
Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 29 duben 2014 21:09 
Offline

Registrován: 13 červen 2009 19:29
Příspěvky: 539
Automobil: Dodge Stealth ES
Typ motoru: 6G72
Rok výroby: 1991
No dobre, pokud by bylo spatne tesneni pod hlavou dejme tomu tak tlak dole, jak se maze klikovka by byl ok ,ale spatne by se mazala hlava nebo ne?


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 29 duben 2014 22:06 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 13 květen 2012 20:04
Příspěvky: 642
expresion píše:
No dobre, pokud by bylo spatne tesneni pod hlavou dejme tomu tak tlak dole, jak se maze klikovka by byl ok ,ale spatne by se mazala hlava nebo ne?


V podstatě ano,klika je první mazací místo ale je také na dostatečné množství oleje nejvíc háklivá.

Zažil jsem "hvízdlou" vačku natvrdo a klika byla o.k. a to tak,že s motorem nešlo pohnout. Dotyčný jezdil s nízkou hladinou oleje.


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 29 duben 2014 22:11 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 13 květen 2012 20:04
Příspěvky: 642
rado: o omezovačích průtoku oleje jsem zatím nic neslyšel ale samo-nejsem bůh. :grin:

Jedinné co vím,tak některá auta mají v hlavě zátku a kalibrovaný otvor,kterým vystřikuje mazací olej ale nejsem si jist zcela proč,pokud to nemá význam ostřiku např.vačkové skupiny...atd.


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 72 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 10 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz