mitsubishi.megaherz.cz
https://mitsubishi.megaherz.cz/

a mam dalsi problem.... jake prekvapeni...
https://mitsubishi.megaherz.cz/viewtopic.php?f=50&t=2675
Stránka 5 z 5

Autor:  Mitsi [ 30 duben 2014 08:00 ]
Předmět příspěvku:  Re: a mam dalsi problem.... jake prekvapeni...

Já netvrdím, že to tam musí být vždy, zatím jsem se s tím setkal pouze u čtyřválců od Mitsubishi, ale také nejsem automechanik, který by měnil těsnění pod hlavou jak na běžícím pásu (tím chci říct, že moje praktické zkušenosti právě s tímhle nejsou dostatečně statisticky reprezentativní). Osobně si účel téhle vychytávky vysvětluji tak, že zajišťuje rozdělení tlaků v mazací soustavě na dvě zóny: vyšší tlak pro "spodek" motoru (klikový mechanismus, chlazení pístů ostřikem), nižší pak pro "vršek" (vačky, vahadla, hydra).

Autor:  Kuno [ 30 duben 2014 11:15 ]
Předmět příspěvku:  Re: a mam dalsi problem.... jake prekvapeni...

to je logicke vysvetleni.

Autor:  Titan [ 02 květen 2014 23:01 ]
Předmět příspěvku:  Re: a mam dalsi problem.... jake prekvapeni...

expresion píše:
Tlak mas spravny, takovy jsem mel predtim "zasahem".... tedka jsem pri teplem volnobehu taky dva dilky...ale nad nulou :D
Jaky mas olej ?

Zdar expre,
našel jsem tlak oleje (sice TT) nového auta při zahřátém motoru. Je to při 1000 rpm, takže při volnoběhu bude ještě o něco nižší... víc foto :)
Příloha:
tlak oleje.jpg
tlak oleje.jpg [ 65.5 KiB | Zobrazeno 5492 krát ]

Autor:  spc [ 03 květen 2014 22:44 ]
Předmět příspěvku:  Re: a mam dalsi problem.... jake prekvapeni...

Titan píše:
expresion píše:
Tlak mas spravny, takovy jsem mel predtim "zasahem".... tedka jsem pri teplem volnobehu taky dva dilky...ale nad nulou :D
Jaky mas olej ?

Zdar expre,
našel jsem tlak oleje (sice TT) nového auta při zahřátém motoru. Je to při 1000 rpm, takže při volnoběhu bude ještě o něco nižší... víc foto :)
Příloha:
tlak oleje.jpg


trochu off topic -> obrazky asi budu z UK verzie ze?

Autor:  Titan [ 04 květen 2014 00:15 ]
Předmět příspěvku:  Re: a mam dalsi problem.... jake prekvapeni...

to spc:
je to japonská verze, podle stránky a videa odkud je to stažený...
https://www.youtube.com/watch?v=jqLtka9H9M0

Autor:  spc [ 04 květen 2014 04:03 ]
Předmět příspěvku:  Re: a mam dalsi problem.... jake prekvapeni...

Titan píše:
to spc:
je to japonská verze, podle stránky a videa odkud je to stažený...
https://www.youtube.com/watch?v=jqLtka9H9M0


Ano, v tom videu vidno ze tachac je v km/h, sranda ze ale len po 180 (japonske zakony) :lol:
Z toho obrazku som sudil ze to bude klasika v milach spolu s pravostr. riadenim => UK

Autor:  expresion [ 05 červen 2014 21:59 ]
Předmět příspěvku:  Re: a mam dalsi problem.... jake prekvapeni...

Problem s tlakem oleje vyresen, olejova pumpa to nebyla. Prvni jsme vymenily ty salky vlevo....jenomze potom co mechos porovnal obe olejovy pumpy zjistil ,ze jsou ok zacal se koukat po problemu jinde.Nejaky vetsi expert mu poradil ,aby tam nejak rucne tlacil olej a ouha, zacal videt kudma to chcije a ztraci se tlak... taky chycene (salky na napravo, taky chycene, tusim ulozeni kliky).......

Vymenene, tlak ok... na volnobeh jsem na prostredni rysce !!!! pri zvyseni otacek to pomalu stoupa nad ni... a pozor po vypnuti klesa rucicka dobre 1-2 minuty nez dosahne zero.Jestli to tak nemate mozna mate stejny problem a ani o tom nevite...

Ja bych s tim jezdil dal kdyby me nezacal znervoznovat hluk hydrostelu a nasledne poskoceni rozvodaku kvuli ktere jsem to pak nemohl nastartovat...ach jo.

Přílohy:
2014-06-05-5066.jpg
2014-06-05-5066.jpg [ 1.87 MiB | Zobrazeno 5373 krát ]

Autor:  rador87 [ 06 červen 2014 09:32 ]
Předmět příspěvku:  Re: a mam dalsi problem.... jake prekvapeni...

tak super, ja som ale menil vsetky loziska hned a aj olejove cerpadlo, no tlak na volnobehu stale nizky, pod 1 bar... :???: ale pri jazde ok.. no nic budem musiet skusit tu metodu tlacenia oleja :lol:

Autor:  spc [ 06 červen 2014 16:47 ]
Předmět příspěvku:  Re: a mam dalsi problem.... jake prekvapeni...

expresion píše:
Problem s tlakem oleje vyresen, olejova pumpa to nebyla. Prvni jsme vymenily ty salky vlevo....jenomze potom co mechos porovnal obe olejovy pumpy zjistil ,ze jsou ok zacal se koukat po problemu jinde.Nejaky vetsi expert mu poradil ,aby tam nejak rucne tlacil olej a ouha, zacal videt kudma to chcije a ztraci se tlak... taky chycene (salky na napravo, taky chycene, tusim ulozeni kliky).......

Vymenene, tlak ok... na volnobeh jsem na prostredni rysce !!!! pri zvyseni otacek to pomalu stoupa nad ni... a pozor po vypnuti klesa rucicka dobre 1-2 minuty nez dosahne zero.Jestli to tak nemate mozna mate stejny problem a ani o tom nevite...

Ja bych s tim jezdil dal kdyby me nezacal znervoznovat hluk hydrostelu a nasledne poskoceni rozvodaku kvuli ktere jsem to pak nemohl nastartovat...ach jo.


Otazka znie - ak ti to takto zmasakrovalo loziska tak preco?
Jazdil si s nedostatkom oleja?
Je klukovka v poriadku?

Autor:  expresion [ 06 červen 2014 17:23 ]
Předmět příspěvku:  Re: a mam dalsi problem.... jake prekvapeni...

Klika je pry trosku poskrabana ,ale chycena pry neni.... oleje bylo dost. Presnou pricinu nevim.... ale nedlouho predtim nez to takhle dopadlo jsem auto trosku prehral.... nejakych 10 min rychlych rozjezdu a ukazat teploty vody vysoko..... to je jedine co me napada jestli tohle nemelo na to vliv.Ale zase na jednu stranu uz po rozborce sborce jsem nemel tlak oleje ok, byl nizsi nez predtim... myslel jsem si ,ze je to jen jinsim olejem.

Autor:  spc [ 06 červen 2014 18:07 ]
Předmět příspěvku:  Re: a mam dalsi problem.... jake prekvapeni...

expresion píše:
Klika je pry trosku poskrabana ,ale chycena pry neni.... oleje bylo dost. Presnou pricinu nevim.... ale nedlouho predtim nez to takhle dopadlo jsem auto trosku prehral.... nejakych 10 min rychlych rozjezdu a ukazat teploty vody vysoko..... to je jedine co me napada jestli tohle nemelo na to vliv.Ale zase na jednu stranu uz po rozborce sborce jsem nemel tlak oleje ok, byl nizsi nez predtim... myslel jsem si ,ze je to jen jinsim olejem.


Takze si ju dal zmerat, ci nie je jemne zdeformovana?
Stale mi nejde do hlavy, ako by inak to poskodenie na obrazkoch vzniklo -> ked teda oleja bolo dost...

Autor:  expresion [ 06 červen 2014 22:33 ]
Předmět příspěvku:  Re: a mam dalsi problem.... jake prekvapeni...

Tlak oleje je stale ok ,sle klikovka dela klep klep nakonec... schanim novou nebo pujde motor,klikovka ven a bude se co... vsak uz vite :lol: Smeju se z deprese sam sobe jaky mam luck :roll:

Stránka 5 z 5 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/