Nevím jestli je to jen o výměně turb do atmosferickýho motoru a můžeš jezdit...

Ale pokud si to vše budeš dělat sám a zaplatíš jen díly na motor,spojku atd..proč ne..
A zrovna ve sporťáku bych asi s manželkou a dětma na dovolenou nejel
Na to bych měl daily car.

Nie, to nie je - zalezi na tom jak poriadne to chces urobit, ale v principe nic nebrani od majitela rozmrdanej VR4 nakupit patricne diely za slusny peniaz a je to na 99% `bolt on` zalezitost...
Osobne som pred rokmi rozbehol zancne narocnejsiu variantu -> jedno velke turbo (kvoli prevadzkovym vlastnostiam)
na nete najdes dokonca aj zoznamy co potrebujes (spojka tam nepatri

)
ahaaaa, uz chapem
mas pravdu, pre stareho fotra s rodinkou na ktoreho prisla `kriza stredneho veku` 3000ka ako `daily driver` veru nie je
budem trocha parafrazovat - aj polovicke som povedal, ze `s deckom na ziadnu dovolenku nejdem` a teda by to znamenalo koniec dobrodruznych vyprav pre nu v mojej organizacii-> ci uz autom alebo lietadlom

ale to ti vazne stoji za to, v dnesnej dobe kupovat dalsiu haraburdu akou auto nesporne je (a pre stare vyzihane VR4 to plati stonasobne), len aby si sa slavnostne previezol 2 x rocne po blizkom okoli????
(hlavne ked ako som pochopil tak by si si ho neservisoval sam)
Aj zdatnych borcov tu na fore dokaze toto mile auticko pekne potrapit, a to dokonca aj vo verzii `atmosfera s minimalnou vybavou`
