mitsubishi.megaherz.cz

Diskuzní fórum nejen o vozech Mitsubishi
Právě je 01 květen 2024 00:06

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 4 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: trochu na oživenie, motory 6G72
PříspěvekNapsal: 13 červen 2014 21:26 
Offline

Registrován: 02 září 2012 22:30
Příspěvky: 156
Automobil: 3000GT VR4
Typ motoru: 6G72
Rok výroby: 1993
nasiel som na nete kde vsade a ake motory sa pouzivali, niektore typy sa daju zohnat za dobru cenu pokial niekto potrebuje napr. klukovku..

http://www.turbododge.com/forums/f11/f6 ... guide.html

a tí co maju 2 gen. motora sa mozu tesit z kovanej kluky ktoru bohuzial inde ako v TT nenajdeme:

http://www.3sx.com/faq/cranks/index.asp


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: trochu na oživenie, motory 6G72
PříspěvekNapsal: 15 červen 2014 03:33 
Offline

Registrován: 16 květen 2006 14:24
Příspěvky: 456
rador87 píše:
a tí co maju 2 gen. motora sa mozu tesit z kovanej kluky ktoru bohuzial inde ako v TT nenajdeme:

http://www.3sx.com/faq/cranks/index.asp


hehe, a na tu blbost si kde dosiel??? clovece cital si vobec aspon ten vlastny link? :shock:
Od cca r. 1993 bola cast komplet nahradena forged, o niekolko rokov neskor sa uz nedala objednat ani ako nahradny diel.
(asi sa im neoplatilo prevadzkovat dve linky na tu istu vec)

btw. klukovka na 3kgt nie je zdaleka slabe miesto -> mali ju obycajnu `cast` aj TT prve roky.
Co je haklive na 3kgt je mazanie - ked bolo to nedostatocne tak prdla kluka aj cast aj forged.... takze darmo ludia riesili prdnutu kluku `upgradom`, ked neodstranili pricinu tak sa im to casom poskodilo zase :neutral:
(osobne svedectvo, jeden nestastnik takto 2 krat prebudovaval motor - a to mal chaby automat)


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: trochu na oživenie, motory 6G72
PříspěvekNapsal: 15 červen 2014 21:30 
Offline

Registrován: 02 září 2012 22:30
Příspěvky: 156
Automobil: 3000GT VR4
Typ motoru: 6G72
Rok výroby: 1993
aku blbost? od roku 1993 su twin turba osadzane kovanou (forged) klukou teda motory druhej generacie, alebo si mal na mysli nieco ine?

btw. OEM kovana kluka sa da normalne kupit aj dnes bez problemov: http://www.3sx.com/store/comersus_viewI ... roduct=813
http://store.ipsmotorsports.net/mitsubi ... shaft.html

inak aj klasicka klukovka fachčí v pohode v seriovom VR4 ale uz nejaka uprava vykonu nahor nemusi dopadnut dobre..


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: trochu na oživenie, motory 6G72
PříspěvekNapsal: 16 červen 2014 00:11 
Offline

Registrován: 16 květen 2006 14:24
Příspěvky: 456
rador87 píše:
sa mozu tesit z kovanej kluky ktoru bohuzial inde ako v TT nenajdeme:



Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 4 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 18 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz