mitsubishi.megaherz.cz

Diskuzní fórum nejen o vozech Mitsubishi
Právě je 01 květen 2024 13:02

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 14 ] 
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: 16 červen 2014 21:07 
Offline

Registrován: 16 květen 2006 14:24
Příspěvky: 456
Zdravim,
zaujimal by ma nazor ludi s relevantnou praxou, preco mohla uz po druhy krat odist vidlicka radiaca 3-ti stupen (uplne zodratie)???
Podotykam ze v prevodovke nie je nijako nastavitelne radenie stupnov (ako vraj v niektorych napr. nemeckych, kde sa da nastavovat vecsi doraz na niektory stupen).

Ja viem, ze to `druhy krat` je zas po 12 rokoch, ale blbnut to zacalo uz pred 6-timi a s autom sa naozaj malo jazdi...


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 16 červen 2014 22:15 
Offline

Registrován: 04 říjen 2008 09:24
Příspěvky: 976
Automobil: Dodge Stealth TT
Typ motoru: 6G72 3,0 Twin Turbo
Rok výroby: 1994
no, atributy nesplňuji, ale přece jenom lanovody řazení nějaké nastavení umožňují - vyžadují... Může to být i tím 'short shiftem' kde se doporučuje přemístit čepy na převodovce...
Příloha:
Short shifter 2.jpg
Short shifter 2.jpg [ 59.07 KiB | Zobrazeno 12405 krát ]


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 17 červen 2014 00:03 
Offline

Registrován: 16 květen 2006 14:24
Příspěvky: 456
Brumla píše:
no, atributy nesplňuji, ale přece jenom lanovody řazení nějaké nastavení umožňují - vyžadují... Může to být i tím 'short shiftem' kde se doporučuje přemístit čepy na převodovce...
Příloha:
Short shifter 2.jpg


Dakujem za nazor, ale posuvanie 3-ky by predsa posuvalo aj dalsie 2 stupne, ktore su absolutne v poriadku... :roll:

Mna uz napadla aj taka absurdita, ze mozno casto nechavam ruku na packe, ked je v neutrali a podvedome tlacim nebadane dopredu (neviem ci je mozne, ze sa take nieco po X rokoch prejavi vydratim vidlicky)

p.s.
inak ta uprava z obrazku je uz dost radikalna (vyrazne skratenie drahy). Mne primarne slo o kratku packu radenia (aby som mohol mat stale opretu ruku o panel pritom) a az sekundarne o nejake skratenie drah (len ako vysledok skratenia `pakoveho efektu`).
V podstate by OEM nastavenia radenia nemali byt nijako ovplyvnene...

Ako nejedna sa o nejaku kriticku vec, pretoze som si zvykol 3ku skoro nepouzivat posledny rok - no jednoducho som to chcel dat do poriadku. Keby to vydrzalo dalsich 12 rokov tak to je este velmi daleko :wink:


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 30 červen 2014 18:51 
Offline

Registrován: 25 prosinec 2009 19:41
Příspěvky: 33
Bydliště: martin 0903964282
Automobil: carisma1,6-1,8gdi
Typ motoru: 4g92-4g93
Rok výroby: 1998
je to optrebenie zubovych spojok na sukoli 3 stupna


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 30 červen 2014 20:26 
Offline

Registrován: 16 květen 2006 14:24
Příspěvky: 456
slavo píše:
je to optrebenie zubovych spojok na sukoli 3 stupna


Praveze 3ti stupen je inak uplne v poriadku (podrobna inspekcia kvoli urceniu dovodu problemov s tretim stupnom).
Akurat nova vydlicka zo strany 3ky `vydrana az po kost` (po mozno 50t km od vymeny).


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 01 červenec 2014 16:01 
Offline

Registrován: 25 prosinec 2009 19:41
Příspěvky: 33
Bydliště: martin 0903964282
Automobil: carisma1,6-1,8gdi
Typ motoru: 4g92-4g93
Rok výroby: 1998
spc píše:
slavo píše:
je to optrebenie zubovych spojok na sukoli 3 stupna


Praveze 3ti stupen je inak uplne v poriadku (podrobna inspekcia kvoli urceniu dovodu problemov s tretim stupnom).
Akurat nova vydlicka zo strany 3ky `vydrana az po kost` (po mozno 50t km od vymeny).

to som zvedavy ako si meral sikmost tych zubovych spojok ,uz som robil spustu roznych prevodoviek a vetsinou som na problem prisiel ,ale cez i net viac pomoct nedokazem


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 01 červenec 2014 22:08 
Offline

Registrován: 16 květen 2006 14:24
Příspěvky: 456
slavo píše:
spc píše:
slavo píše:
je to optrebenie zubovych spojok na sukoli 3 stupna


Praveze 3ti stupen je inak uplne v poriadku (podrobna inspekcia kvoli urceniu dovodu problemov s tretim stupnom).
Akurat nova vydlicka zo strany 3ky `vydrana az po kost` (po mozno 50t km od vymeny).

to som zvedavy ako si meral sikmost tych zubovych spojok ,uz som robil spustu roznych prevodoviek a vetsinou som na problem prisiel ,ale cez i net viac pomoct nedokazem


Nuz rozoberal to clovek, ktory videl zvnutra uz tolko (nielen) mitsu prevodoviek asi jak ja computerov :smile:
Dnes som tu prevodovku videl aj osobne predtym, nez sa skladala - to ze tam ja nic nevidim nic neznamena, ale ked on nic ine okrem totalne vydranej vydlicky ani pri podrobnej prehliadke prave konkretne 3 stupna nezbadal?

Ale zaujimalo by ma, keby si mi popisal princip/postupnost, ako opotrebenie zubovych spojok sposobi totalne vydratie vydlicky len z jednej strany?


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 16 srpen 2014 23:49 
Offline

Registrován: 03 říjen 2005 14:58
Příspěvky: 893
Nemusi souviset pouze s GT:
Mate kontakt na dilnu, ktera repasuje prevodovky? Myslim tim rozebrani - analyza - navrh ceny za repasi - repas - spokojenost. Jde mi o vase vlastni zkusenosti a doporuceni, nikoli o preposlani kontaktu z googlu.
Dik, edym.


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 04 září 2014 11:04 
Offline

Registrován: 25 prosinec 2009 19:41
Příspěvky: 33
Bydliště: martin 0903964282
Automobil: carisma1,6-1,8gdi
Typ motoru: 4g92-4g93
Rok výroby: 1998
mozes ma kontaktovat ohladom prevodovky najlepsie cez telefon ktory najdes na mojom profile


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 04 září 2014 15:32 
Offline

Registrován: 16 květen 2006 14:24
Příspěvky: 456
slavo píše:
mozes ma kontaktovat ohladom prevodovky najlepsie cez telefon ktory najdes na mojom profile


No dikes, prevodovka je uz spravena (a otestovana 4000km) a pri mojom `masivnom` najazde dufam ze mam na X rokov pokoj... :neutral:

Jedine ma zaujimalo blizsie objasnenie toho co si napisal, keby si popisal princip/postupnost, ako opotrebenie zubovych spojok sposobi totalne vydratie vydlicky len z jednej strany?

Potom by som to mohol vytlacit a dat precitat svojmu servisakovi - pretoze ja toho o prevodovkach skutocne moc neviem a stravil som hodiny cumenim na videa na youtube, aby som mal konecne aspon sajnu `co sa to tam vnutri deje`.


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 04 září 2014 21:25 
Offline

Registrován: 12 březen 2008 15:13
Příspěvky: 81
Bydliště: Praha
Automobil: Mitsubishi GT 3000
Typ motoru: atmosfera
Rok výroby: 1997
Kluci, kdybyste měli nějaký automat na prodej, asi bych se hlásil. Mám atmosféru v automatu a kdyz to řadí 3 a 4, tak po par sekundach to spadne jakoby do neutrálu a po zpomalení auta na rychlost chůze tam spadne jednička a zase to jede. Tipuji lamely nebo nejaké těsnění, co přepouští olej do labyryntu nebo nevím. Ale ta převodovka má najeto přes 200 000 km a repasi by si zasloužila...


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 05 září 2014 00:20 
Offline

Registrován: 16 květen 2006 14:24
Příspěvky: 456
Bubly píše:
Kluci, kdybyste měli nějaký automat na prodej, asi bych se hlásil. Mám atmosféru v automatu a kdyz to řadí 3 a 4, tak po par sekundach to spadne jakoby do neutrálu a po zpomalení auta na rychlost chůze tam spadne jednička a zase to jede. Tipuji lamely nebo nejaké těsnění, co přepouští olej do labyryntu nebo nevím. Ale ta převodovka má najeto přes 200 000 km a repasi by si zasloužila...


Mozno by stalo za namahu skor vyhodit ten automat uplne a spravit konverziu na manual... diely z nejakej totalky by sa snad nasli nie?
Nielen sa zbavis problemoveho kramu, ale aj usetris palivo a ziskas lepsie jazdne vlastnosti.

automat mitsu v 3kgt? BLEEEEE
stary automat mitsu? OMG :neutral:


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 05 září 2014 22:45 
Offline

Registrován: 12 březen 2008 15:13
Příspěvky: 81
Bydliště: Praha
Automobil: Mitsubishi GT 3000
Typ motoru: atmosfera
Rok výroby: 1997
o konverzi na manual jsem uz premyslel. Uz jste to nekdo delali?


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 07 září 2014 16:29 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 13 květen 2012 20:04
Příspěvky: 642
na gt ne ale na jiných autech cca aninevimkolikrát. :grin:


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 14 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 9 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz