Brumla píše:
Ahoj,
šel bych do Sachsu, je to kvalita a dá se sehnat za slušný peníz, do setrváku bych nedrbal, pokud mu nic není. Přínos je jen velmi malý - ten motor nemá problém s vytáčením, problém je trvalý pohon 4x4 a velká váha auta jako celku i jednotlivých komponent, je sice bytelné ale strašně těžké, třeba kardan, bože tolik kilo a přitom je to trvalá 4x4 a výkon na zadku není až tak velký.... Proti tomu pár kilo na setrváku ?, motor nás přece zajímá když jedeme, tedy když je spojen se zbytkem vozu a tak význam odlehčení setrváku fakt nechápu, a rychlost řazení ? u 6- kvaltu je stejně nemožné řadit rychle, dráhy jsou dlouhý... Pokud někoho bere 'performance' tedy začal bych odlehčováním, je skutečně kde, jen na brzdových kotoučích a vhodných kolech se dá ušetřit 50kg, na sedačkách minimálně 30kg, kardan 25kg, výfuk 15 kg a to jsem nešel do lexanu a úpravy kastle a už mám 120kg dole a je to znát a hodně a samo to i líp brzdí

Ono to ma vyznam s tym odlahcovanim zotrvaku pre ten pocit rychlej reakcie na plyn napr. pri preradovani.
Pravdepodobne to ma vyznam aj pri setreni prevodovky a spojky (kedze motor kladie mensi odpor pri regulovani jeho otacok od kolies)
No na druhej strane jazdit s tym `daily driver` je dost blbe, auto obcas skape aj mne co na nom jazdim 15 rokov a pre neskuseneho je to killer sebavedomia... A to:
-mam FWD! (neviem si predstavit o kolko horsie to musi byt s AWD, ktore kladie vecsiu zataz)
-mam len odlahaceny zotrvak, stale to ma daleko napr. k hlinikovemu zotrvaku fidanza (ktory tusim aj rad praska)
btw. tie dlhe drahy radenia spravi `short shifter`, mam to tak 15 rokov a max. spokojnost
