mitsubishi.megaherz.cz

Diskuzní fórum nejen o vozech Mitsubishi
Právě je 30 duben 2024 05:00

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 3 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: nejde nastartovat
PříspěvekNapsal: 27 září 2015 09:08 
Offline

Registrován: 27 září 2015 09:02
Příspěvky: 1
Automobil: Dodge Stealth r/t
Typ motoru: 3.0
Rok výroby: 1991
Zdravím, prosim o pomoc. Můj Dodge nechce teplý nastartovat. Ráno studený bez problémů, ohřeje se a nechám ho třeba půl hodiny stát a potom hrozne dlouho točí benzin smrdí a nechytne jen slibi ale nic. Po delší době a delším točení chytne. Mate někdo zkušenost?


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: nejde nastartovat
PříspěvekNapsal: 02 říjen 2015 20:50 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 24 srpen 2015 22:50
Příspěvky: 5
Bydliště: Zlín
Automobil: Dodge Stealth RT
Typ motoru: 6G72 NA
Rok výroby: 1993
Možných příčin (a jejich kombinací) je víc. Pár tipů na ty relativně jednodušší možnosti - vadný senzor teploty chladící kapaliny, nízké palubní napětí, vadné servo obtoku vzduchu volnoběhu (IAC/ISC), protékající vstřikovač(e), regulátor tlaku paliva ...


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: nejde nastartovat
PříspěvekNapsal: 05 říjen 2015 21:28 
Offline

Registrován: 16 květen 2006 14:24
Příspěvky: 456
Rogerr_von_Zlín píše:
Možných příčin (a jejich kombinací) je víc. Pár tipů na ty relativně jednodušší možnosti -


vadný senzor teploty chladící kapaliny -> nema tak podstatny vplyv, ked uz tak sposobi skor problemy za studena

nízké palubní napětí -> nezmysel, to by mal problemy za studena a nie ked je baterka pekne `rozbehnuta` a ma kludne aj 13,5V

vadné servo obtoku vzduchu volnoběhu (IAC/ISC)-> moze skusit manualne pridat `srobikom` (potom vratit naspet inak bude mat velmi vysoky volnobeh)

protékající vstřikovač(e), regulátor tlaku paliva ... -> v podstate cokolvek z palivovej sustavy a suvisiacej elektroniky.... zacal by som datalogom a pripadne precistenim vsetkych relevantnych konektorov (plus kontrola ECU)



Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 3 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Majestic-12 [Bot] a 17 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz