mitsubishi.megaherz.cz

Diskuzní fórum nejen o vozech Mitsubishi
Právě je 28 březen 2024 15:16

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 5 ] 
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: 04 červen 2019 17:01 
Offline

Registrován: 04 červen 2019 16:49
Příspěvky: 3
Automobil: Dodge Stealth RT
Typ motoru: 6G72 DOHC NA
Rok výroby: 1993
Zdravím,
máte-li někdo tip na schopného motoráře nebo mechanika, který by byl schopen a ochoten udělat GO motoru (atmosféra, 1993 Dodge Stealth RT) a je ze Zlínska či blízkého okolí, sem s ním. Případně jestli jste sami někde GO (výbrus válců, nové písty...) absolvovali, tak uvítám konkrétní zkušenosti s konkrétními "servisy".
Vrch motoru (hlavy) zvládnu sám bez vytažení motoru, ale do spodku se sám nepustím (není místo). V běžných servisech buď mají kyselé ksichty při představě práce na autě, které nikdy neměli v ruce, nebo už vůbec nemají schopné lidi, kterým bych takovou práci byl ochoten svěřit.

dík

Radek


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 13 červenec 2019 19:31 
Offline

Registrován: 02 prosinec 2009 19:06
Příspěvky: 233
Automobil: Mitsubishi 3000GT VR4 Twin turbo
Typ motoru: 6G72
Rok výroby: 2000
Zdarec :smile:
jaky je stav po mesici ?
pred 9 lety jsem neco podobneho absolvoval , mechanik z Brna , vybrusy v Moravskem Krumlove


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 17 červenec 2019 22:45 
Offline

Registrován: 04 červen 2019 16:49
Příspěvky: 3
Automobil: Dodge Stealth RT
Typ motoru: 6G72 DOHC NA
Rok výroby: 1993
Stav je nedobrý :-) Na spodek nikoho kdo se o to celkově postará stále nemám. Ano, mrzí mě že jsem GO spodku nenechal udělat před lety, kdy ještě byli v branži lidi, kteří tyto práce rutinně dělali a byli schopni potřebné strojařské práce zadat, ověřit že jsou provedeny jak mají a vše řádně "smontovat".

Nicméně, alespoň vršek motoru mám teď OK. Hlavy jsem sám sundal (s motorem uvnitř ve voze), zjistil že každá byla jiná (jedna asi z montera, úplně jinak tvarované sací kanály...), takže další jednu jsem musel koupit přes e-bay z usa a následně nechal udělat jejich renovaci (a když už to bylo venku, tak navíc i větší ventily +1mm). No a když už jsem byl v tom, tak jsem nasadil ostřejší vačky 266/272, nové oem pružiny, gufera, hydroštely... Hlavy jsem nasadil zpět s novým spotřebákem (těsnění, šrouby...) a co se týče vrchu tak je vše ok.
Kombinace ostřejších vaček, větších ventilů a komplet nové průchodnější výfukové soustavy (cca 3 roky zpět - od svodů optimalizovaných pro NA, přes "větší" trubky, lépe propustný katalyzátor až po čtyři koncovky výfuku) zjevně atmosféře svědčí - citelný nárust zátahu nad 4500 otáček až úplně nahoru.

Problém je pořád ten spodek - brutální spotřeba oleje, když se člověk nechá při vyjížďce unést (a to se stává prakticky pořád...).


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 20 červenec 2019 19:53 
Offline

Registrován: 02 prosinec 2009 19:06
Příspěvky: 233
Automobil: Mitsubishi 3000GT VR4 Twin turbo
Typ motoru: 6G72
Rok výroby: 2000
Kdyz uz byly dole hlavy, asi to chtelo premerit valce a podle toho se rozhodnout jestli bude nutny vybrus, nebo jsou " Jen zapecene krouzky"


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 21 červenec 2019 23:50 
Offline

Registrován: 04 červen 2019 16:49
Příspěvky: 3
Automobil: Dodge Stealth RT
Typ motoru: 6G72 DOHC NA
Rok výroby: 1993
Já jako laik si netroufám posoudit stav válců.
A vzhledem k mým předchozím velmi negativním zkušenostem se "servisy", raději počítám s horší variantou, nerad bych se dostal do situace, kdy někdo, kdo není schopen zajistit GO bloku rozdělá motor a jen vymění kroužky - nic se nevyřeší a člověk zbytečně vyhodí desítky tisíc... (nejmenovaný autorizovaný mitsubishi servis před 15 lety si vzal 35.000 jen za diagnostisku prasklé klikovky - a to dělal jen rozborku a následné složení motoru, za novou kliku a její výměnu chtěli ti blázni dalších 60 litrů).


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 5 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot] a 11 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz