EvoMan píše:
no, 33.000Kc je skoro 1500EURo a za to se prodava cele nove aftermarketove turbo...to je poradny narez...
jinak dynamicky se turbinka vyvazovat nemusi, pokud neni mechanicky poskozena, je jiz vyvazena z fabriky.
K tomu BOV: to nastaveni je opravdu orisek, i ja jsem s tim laboroval, motor mi chcipal, nedrzel volnobeh, prisaval falesny vzduch apod. On tomu ten vzduch chybi, protoze MAF ho uz zapocital,ale motor ho nema, protoze BOV jej odfoukl. Musel jsem poradne pritvrdit pruzinu, dokonce nestacilo do nej vlozit jen dodane podlozky...musel jsem ji i fyzicky zkratit. Teprve potom to zacalo pracovat jak ma, pri pomalem prerazovani v nizkych otackach se auto chova krotce jako Fabie HTP a pri nalozi to boucha jako Semtex a odfukuje jako Tatra...no a bohata smes motoru nevadi, to jen chuda ho znici...
Pak jsem resil dalsi necekany problem: napr pri volnobehu v desti, nebo mycce do nej zatekala voda pres pruduchy v kapote a motor si ji pak cucnul, navic ji byl naplnen cely ten trychtyrek...musel jsem vyrobit specialni kryt z hlinikoveho plechy (strisku), abych tomu zabranil...
Ty ceny za repas sou nehorazne a udajne to zas tolik nevydrzi... otazka nazoru a nejspis take firmy, ktera repas provadi. Zatim sem potkal vice lidi, co mi repas rozmlouvali, nez aby tomu bylo naopak. Ikdyz po velke generalce turba ti pomalu zbydou pouze puvodni saci a vyfukove "sneky", a srdce bez vnitrnosti - zbytek je nove. Tolik penez bych do toho asi nedal, ale kdyz neni jina moznost - jednou to prinde zas a budu to muset opet resit (poprve sem to resil vymenou turbin z jineho GT; i ted by se daly snad nejake "jete" naprodej sehnat).
S tou vodou je to taky dilo. BOVku sem uz ze zacatku orientoval v motoru trychtyrem dolu a dozadu - psouknuti je tak i lepe slysitelne, myslim, nez aby to valilo do kapoty zespod.
R.