Kreuz píše:
Chcu se ještě před koupí Myšáka optat na nějaký info k náhradním dílům. Všude, když nějaký hledám, tak se díly dělí od 06/92 až 04/95. Myšák co bych si chtěl koupit já je ročník 91. Je mezi tím krom karosérie masky nějaký významný rozdíl. Jinak se chcu optat jak je to přesně s motorem? SL verze a VR4 mají jaké rozdíly v motoru, startéru, spojce a ostatních dílech krom dvou Turb, podvozku a řídící elektronice? Jinak znáte nějakej dobrej servis poblíž Brna, kde gtčkům rozumí a mohli by se mi na něj podívat? Nekupuju to boužel v úplně Top stavu, tak počítám s nějakým servisem po koupi. Díky za rady.
Hoj! Az to poridis, dej mi vedet, pracuju v Brne a muzeme se potkat a hodit o Mitsu rec, co a jak
. V Brne beru nahradni dily u pana Jandy (Dusan janda, Autodily- viz zadej na Seznamu.cz jeho jmeno a vyplivne ti to adresu...). Sehnal sem pres nej vse potrebne. Teda krome vodnich hadic, kdy sem musel jit primo do Mitsiny... ale inac umi hodne veci, takze tam). Taky maji nedaleko dilnu a nejaka GT uz delali, tak se za nim zastav a prodiskutuj to. Mimochodem, taky se tam chystam, nahradnich dilu neni nikdy dost...
Inac v katalozich je opravdu psano GT az od 1992, ale nahr dily jsou stejne (pokud se treba nejedna napr. o svetla a takove dily, ktere se rocnikove nebo verzi vozu lisi).
Inac motorove, co me ted tak napada - VR4 ma fabrickou spojku delanou na 400koni (papirove), nevim jak je to u SL, jestli je lamela mensi (VR4 je 4x4). O dalsich rozdilech bych jen spekuloval, bo o verzi SL toho moc nevim...
VR4 systemy: AWD (4x4), 4WS (natazeni zadni napravy), ESC (dva rezimy podvozku - SPORT/TOUR), vyfuk - SPORT/TOUR (zavirani/otevirani 2. vetve koncove casti vyfuku, atd.