mitsubishi.megaherz.cz https://mitsubishi.megaherz.cz/ |
|
turbo doruda https://mitsubishi.megaherz.cz/viewtopic.php?f=50&t=456 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | enemdym [ 26 duben 2007 23:10 ] |
Předmět příspěvku: | turbo doruda |
Ahoj chlapaci, chtel bych se vas zeptat - tech co jezdite na stock turbinach, estli se vam nekdy turbina rozpalila po jizde doruda? Me se tak stalo u zadniho turba. Jela se ostrejsi jizda, tak 4-5 minut a po zastaveni a dochlazovani turbinek na volnobeh sme si vsimli, ze zadni "zari". Predni je schovana pod stitem, tak nevim, estli na tom byla stejne. Zabyvali ste se nekdo dodatecnym prisunem chladneho vzduchu k zadni turbine? Dik! |
Autor: | Tom [ 27 duben 2007 07:25 ] |
Předmět příspěvku: | |
Tuším, že rudá je dobrá jde to i do bíla - prakticky do průhledna z toho bych strach neměl. ![]() |
Autor: | MIMI [ 26 září 2007 12:20 ] |
Předmět příspěvku: | |
Obě turba po zastavení (po "jízdě na turba") září doruda. Nejpatrnější je to v noci při odstavení na temném místě. Po jízdě "na turba" a zastavení nechávám tak cca 3 minuty běžet motor na volnoběh, turba po vychladnutí chytí normální barvu - už nezáří - a teprve potom vypínám motor. Takovýto postup jsem někde četl, jinak prý hrozí "nějaký problém s turby". Jaký postup máte před vypnutím motoru vy? Necháváte motor chvilku běžet na volnoběh před vypnutím i když při jízdě turba nepoužíváte? |
Autor: | Tom [ 26 září 2007 13:08 ] |
Předmět příspěvku: | |
1) dojíždím vklidu poslední kilometr tím by se mělo turbo ochladit a nemělo by docházet k zapečení oleje. Říká se před vyjetím 1 cigáro a po dojetí 1 cigáro vzhledem ktomu, že jsem nekuřák tak to řeším takto. |
Autor: | EvoMan [ 26 září 2007 13:21 ] |
Předmět příspěvku: | turbo |
Jo, tohle se bezne musi delat, u Eva je to dokonce napsano na samolepce na dverich, ze se musi motor po tvrde jizde nechat vychladit alespon 1 minutu. Otazka ale je, co je to "hard drive", ze? Obecne se trdi, ze tak od 150km/h na dalnici, ale zalezi na aute, pro Evo je stopadesatka jen lehtani, normalni cestovni rychlost je na dvoustovce a pres... ![]() Ja ale pouzivam turbotimer Apexi, ktery sleduje zatez turbokompresoru prubezne a kdyz prijedu na parkoviste, muzu okamzite vypnout motor (resp.klicek ze zapalovani) a motor zustane bezet na volnobeh podle toho, jak jsem mu nakladal. Je to velmi prekticke, auto ukrast nejde , jde jen na ten volnobeh a nelze pridat plyn a navic to Apexi ukazuje i tlak a jeho historii. Jinak se tohle dochlazovani se ma delat u vsech preplnovanych aut, i u turbodieslu...vzdycky me dojme, kdyz prijede cipek kravatak s Prasatem TDI na dalnicni pumpu, vypne hned motor a s sirokym usmevem pana cest se jme tankovat...s takovou mu to turbo moc kilometru nevydrzi...ale to ve sve tupohlavosti zjisti az za chvili... Jinak technicky se samozrejme jedna o dochlazovani olejem (turbo je napojene na mazaci okruh motoru) a pokud se motor vypne hned, kdyz je turbo hodne zahrate (vysokotlake turbo jde u turbo - benzinu az do rentgenove pruhlednosti) tak se olej v loziskach zacne skvarit a turbo se poskodi. Pokud se necha olej recirkulovat na volnobeh, tak se za tu aspon cca 1 minutu trochu zchladi a olej uz nevari. |
Autor: | italmania [ 26 září 2007 14:08 ] |
Předmět příspěvku: | |
ahoj u 3000 snesou turba opravdu hodně, po dojetí stačí 1 minuta volnoběh, rudé je mám čacto, ale do bíla se mi nepodařilo, ideální je dávat olej 10w-60, jezdím pouze dálnice a naplno. ![]() |
Autor: | enemdym [ 26 září 2007 21:53 ] |
Předmět příspěvku: | |
vetsinou dojizdim klidnou jizdou (pijanko plazeni, razeni v nizkych tockach) a pak jeste chvilku spocnu na mirne zvyseny volnobeh. |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |