
Ahoj Mitsi
jsem rad ze si taky napsal svuj nazor a poradil, o to jde na forum.
kratce, strucne, jednoduse
zde mas original prepis od firmy co stavi, ladi, opravuje, upravuje atd
motory pro 3000 GT a Lancer EVO.
Does your car have the infamous lifter tick? You can upgrade to the later
3 rd Generation lash adjusters which offer a HUGE improvement in oil circulation in the heads, thus virtually eliminating the ticking soud that incessantly emanates from the top of your motor. White the opening at the top of the lash adjusters in the 91-96 cars is less than 1 mm, the opening in these is 3 mm, allowing for much better lubricated rocker arms and a guieter, non-ticking time bomb motor.
a uprimne, budou asi nekde jinde nez spousta mechaniku od Mitsu v CR, dale si pokladam otazku proc prestanou klapat ventily po namontovani
zvihatek s vetsim prumerem (taky odzkouseno bohuzel) a posledni co nepochopim je ze to na treti generaci udelali u Mitsubishi vetsi kdyz to nema vliv na funkci, no mozna na to klepani joooo vid,
kazdopadne mam tady 24 kousku tech starych tak je prozkoumam a dam vam vedet,

tot k funkci zdvihatek...
Auto Kelly, dalsi vec kterou nezkousnes, takze nekde nahore si napsal ze
rozvody 50 koliku, hmmmm, mas na to ty? Padla zde otazka ze kazda oprava desetitisice, casto spis statisice???

No vsichni nepodnikame a toto je cesta jak jezdit dal misto toho, abys si stal s autem treba rok nez nasetris na opravu, Souhlas, ne, radsi budes stat a setrit? A muj osobni nazor na nahradni dily, Kelly chuda alternativa, original dily Mitsu je nehorazna drzost o malinko lepsi kvalite nez Kelly, a moje volba konkretne kdyz je rec o rozvodaku a remenech vseobecne, jedine americke nascarove remeny s pridavkem silikonu. No hold kazdej je jinej
, ale jak se rika podle sebe soudim Tebe, ....

ze?
co tam mame dal
aaaaa citace, takze citace jsou spatny, nerozumis jim, jsou to blbosti ???
a znas Dr. H. R. Etzolda ??? Je to takovej fousatej pan co moooooc rozumi autum, mas original servisni manualy o 2000 strankach od Mitsu na dane typy vozidel??? NEMAS a NEZNAS, protoze kdybys znal vedel bys ze o tom co ty nemuzes pochopit jsou zakladni postupy pri opravach a hledani chyb konkretne pri zavadach rozvodu automobilu (hydraulicka zdvihatka). tot vse, nebudu zde travit cas vysvetlovanim docela beznych profesionalnich postupu oprav, nakonec
kazdy si muze koupit knihu oprav Mitsu od Etzolda Jak na to? a sehnat si servisni manual na dany typ auta a tam se docist o tom co zde pisu a ty nemuzes pochopit, co je na tom pravdy ci ne.
no a naposled, vsem preju at si neco prectou pak to zkusi v garazi, zhodnoti to jak to funguje, na a nez sem napisou pocet aut co meli nebo snad opravovali, at zjisti jestli jejich postup je standart ci laborovani funguje ci ne atd

znova si precti co jsem sem napsal a uvidis ze na to prijdes
Tak kluci pa, mejte se at Vam to jede tady je to o nicem , tedy v sekci 3000 GT.
