mitsubishi.megaherz.cz

Diskuzní fórum nejen o vozech Mitsubishi
Právě je 10 květen 2024 04:36

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 70 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 21 červen 2005 17:02 
Anonymous píše:
to Mitsi chlape stebou je prdel :D :D :D
nic ve zlym ale ctu Tvoje prispevky i na jiinem foru a jsi vsude uplne do pismene stejny, ale tak to ma byt a vo tom to je :D :D :D :D :D :D
apropo tem technickej elaboratum tady moc lidi nerozumi ale hlavne vyhrat, vid :D :D :D

to JK ma nejlepsi informace jaky jsem kdy videl jenom je pouzit :D :D :D
ted budu mit dofcu ale uz se sem tesim jak malej kluk az mi skonci tak jdu hned sem tady je aspon :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D


valim se tu az se zapominam prihlasit promin mi to :oops:


Nahoru
  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 21 červen 2005 17:31 
Offline

Registrován: 16 listopad 2004 21:23
Příspěvky: 2921
Bydliště: Praha
Hele anonyme, příště dej o sobě vědět víc, než jen že jsi inkognito!

Moje heslo je: "Pro pravdu svou se bít a zemřít". Ledaže by mne někdo přesvědčil, že to pravda není. A že se přesvědčit nechám, to snad moc dobře víš - tedy pokud čteš mé příspěvky "i jinde"...

Co by mne ovšem mrzelo mnohem více, je vědomí "ztráty času a úsilí": pokud je skutečně pravda, že těm mým technickým elaborátům nikdo nerozumí, případně je dokonce ani nikdo nečte, pak nechápu, o co se tady (i jinde) vlastně snažím! Pak by přece stačilo každého odkázat na značkový servis, ne?!

PS: Výměna hydroštelů o vidlicového šestiválce 24V stojí ve značkovém servisu Mitsubishi opravdu těch cca 50 tis. Kč. Zásadně mění všech 24, jelikož nikdo nedokáže s určitostí určit, který je "ještě dobrý" a který "už ne". Co na tom, že cvakají třeba jen dva...?

_________________
Když auto, tak japonské! Když japonské, tak Mitsubishi! A to navzdory všem potížím MMC...


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 21 červen 2005 19:24 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 14 červen 2005 22:57
Příspěvky: 214
vim ze ti to radost neudela ale byl jsem to ja :oops: :oops: :oops:


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 22 červen 2005 13:40 
Offline
Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: 30 červenec 2004 11:15
Příspěvky: 438
Bydliště: Praha
Automobil: Mitsubishi Carisma
Typ motoru: 1,9TD
Rok výroby: 1999
Mitsi píše:
... že těm mým technickým elaborátům nikdo nerozumí, případně je dokonce ani nikdo nečte...


Ja je ctu. Je pravda ze ne vsemu rozumim, jelikoz nejsem ani automechanik, ani jiny mechanik, ani treba strojar. Nicmene jsou pro mne hrozne zajimavy. I kdyz treba ne primo k memu autu, ale aspon se dozvydam nove veci o dnesnich "modernich" motorech.

_________________
Obrázek Obrázek
Mitsubishi Carisma Sedan, 1.9TD, 1999 ... Jeep Grand Cherokee WJ, 4,7 V8, 1999


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 09 listopad 2005 21:58 
Vím že píšu trochu déle a úplně o ničem jiném, ale na hydroštelu se dá poznat jaký je vadný...... Stačí ho vyndat z motoru a zmačknout ho..... Ten který je dobrý se nedá zmačknout ale vadný se znáčkne jen asi o 1mm ale je v něm vůle a cvaká....
Já osobně jsem dával za 1 ks hydroštelu cca 350 Kč na motor 3,0 V6 110Kw který je v Pajeru rv. 91 - 94!!


Jinak Mitsubishi jsou prima káry!!!!!


Nahoru
  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 09 listopad 2005 22:32 
Offline

Registrován: 16 listopad 2004 21:23
Příspěvky: 2921
Bydliště: Praha
Máš pravdu, ale jsou tu dvě ale:
1/ musíš se k hydroštelům dostat rychle, neboť při demontáži po delší době dojde k částečnému vyprázdnění těch kusů, které jsou vystaveny tlaku vahadel proti přes vačku stlačeným ventilům - a ty pak zmáčknout jdou, třebaže jsou plně funkční;
2/ i funkční hydroštel může cvakat, pokud "netěsní v díře" nebo se v ní nemůže volně pootáčet, a tudíž se přidírá (specifický problém motorů 1,8 GDI).

_________________
Když auto, tak japonské! Když japonské, tak Mitsubishi! A to navzdory všem potížím MMC...


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 29 listopad 2005 08:57 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 14 červen 2005 11:14
Příspěvky: 78
Anonymous píše:
olej pouzivam Castrol RS Formula Sport 10W-60
:D menim ho a to je dost dulezity :oops: kazdejch 5000 mil, tj. 8000 km nebo 6 mesicu, :cry: :D az to budes mit rozebrany ozvi se na ty zdvihatka


Ahoj ted v zime planuji rozebrat ty vika hlav a podivat se na zdvihatka....v jakem stavu byly ty tve nez jsi je vyndal a kdybych o ne mel zajem co by jsi za ne chtel?


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 29 listopad 2005 19:24 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 14 červen 2005 22:57
Příspěvky: 214
bohuzel, uz je nemam kluk mi je omylem pri uklidu :( vyhodil


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 01 prosinec 2005 10:49 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 14 červen 2005 11:14
Příspěvky: 78
Placenta píše:
bohuzel, uz je nemam kluk mi je omylem pri uklidu :( vyhodil

To je vecna skoda....koupim tedy sadu novych.


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Pajero 2,5TD
PříspěvekNapsal: 18 červen 2006 11:29 
Svieti mi kontrolka neviem co to je vyzerá ako vanicka s vý vodom dole a pod nou je jedna kvapka.
Je napravo od volantu v lavom hornom rade kontroliek na lavej strane. Vie niekto co to znamená? :lol:


Nahoru
  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Pajero 2,5TD
PříspěvekNapsal: 18 červen 2006 11:41 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 14 červen 2005 22:57
Příspěvky: 214
Fero píše:
Svieti mi kontrolka neviem co to je vyzerá ako vanicka s vý vodom dole a pod nou je jedna kvapka.
Je napravo od volantu v lavom hornom rade kontroliek na lavej strane. Vie niekto co to znamená? :lol:


http://mitsubishi.megaherz.cz/viewtopic.php?t=135


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: ..
PříspěvekNapsal: 02 červenec 2007 02:48 
Offline

Registrován: 02 červenec 2007 02:45
Příspěvky: 1
Jako nezaujaty nahodny ctenar, s problemy(asi hydro) na 306gti musi velmi smeknout za vycerpavajici info!!! jen tak dal ! nahodne sem se sem dostal a nakonec to precet cele..


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 27 říjen 2007 22:50 
Offline

Registrován: 03 říjen 2005 14:58
Příspěvky: 893
Co si myslite o zivotnosti materialu vahadla? Proc se ptam, premyslim nad tim, jestli mam funkcni plochu vahadla dokousanou od driku ventilu kvuli nefunkcnim nadzdvihatkam nebo jestli je to proste projev unavy materialu.

Jak se zminujete, funkcni / nefunkcni nadzdvihatko se 100% urcit neda, ale v mem pripade si myslim, ze znicene vahadlo je dukazem nefunkcniho nadzdvihatka. Necekal sem, ze klepani se projevi takovouto spousti na vahadlech, ikdyz sem auto odstavil "zavcasu". Planuju vymenit vzdy par nadzdvihatko - vahadlo, kde je vahadlo ponicene, jelikoz neumim posoudit, ktere nadzvidhatko je dobre a ktere ne (auto odstaveno delsi dobu).

Setkal ste se nekdo se "zavzdusnenim" oleje (napr. vadne tesneni saciho olejoveho sita, atd.)


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 29 říjen 2007 09:49 
Offline

Registrován: 16 listopad 2004 21:23
Příspěvky: 2921
Bydliště: Praha
Pokud je kvůli špatnému hydroštelu už roztemovaná stopka ventilu nebo dosedací plocha vahadla, je třeba příslušný díl v každém případě vyměnit, jelikož nový hydroštel nedokáže vymezit větší vůli, která tam vznikla.

_________________
Když auto, tak japonské! Když japonské, tak Mitsubishi! A to navzdory všem potížím MMC...


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 29 říjen 2007 16:50 
Offline

Registrován: 03 říjen 2005 14:58
Příspěvky: 893
Mitsi píše:
Pokud je kvůli špatnému hydroštelu už roztemovaná stopka ventilu nebo dosedací plocha vahadla, je třeba příslušný díl v každém případě vyměnit, jelikož nový hydroštel nedokáže vymezit větší vůli, která tam vznikla.


Premerim rozmery ventilu (obavam se ale, s jakou se mi to podari presnosti). Na 4 vahadlech je patrne, ze do nich ventil uz "klepal", jsou tam dulky (foto udelam o vikendu). Dalsi 4 vahadla jsou chytle (pokazde jedna vada na vnejsi kruznici od stredu funkcni plochy - muze to znamenat, ze stycna plocha ventilu je jak rikas uz roztemovana a tim se zacnou tvorit dulky v materialu vahadla smerem od vnejsku do vnitrku - mysleno obvodove na funkcni plose?). Obrazek je za 1000 slov, pokud muj dotaz neni moc jasny, okomentuju to jeste kednou az dodam fota.

Diky


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 70 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 47 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz