mitsubishi.megaherz.cz
https://mitsubishi.megaherz.cz/

rozvody + ventily
https://mitsubishi.megaherz.cz/viewtopic.php?f=50&t=55
Stránka 1 z 5

Autor:  JK [ 15 červen 2005 12:01 ]
Předmět příspěvku:  rozvody + ventily

Nemáte někdo zkušenosti s rozvody u 3000GT? jedná se samozřejmě o mé... rok 95 najeto 115t. mil historie rozvodu neznámá proto velmi vážně uvažuji o výměně. Pokud někdo víte co je vše potřeba a na kolik to asi přijde, budu rád za každé info. Dále mě zajímá zda je mozné aby při těchto najetých kilometrech bylo slyset cvakání hydraulického seřizování ventilů... po zahřátí motoru se ztiší, ale myslím si, že by měli být potichu již pár sekund po nastartování.

Autor:  Mitsi [ 15 červen 2005 12:18 ]
Předmět příspěvku: 

Vím o člověku, který má soukromého "neznačkového" mechanika, jenž u stejného (byť nepřeplňovaného) motoru rozvody už jednou dělal (je to v Praze). Pokusím se sehnat kontakt. Kdybys měl zájem, zjistím podrobnosti u "svého dvorního servisáka" ve značkovém servisu Mitsubishi ve Znojmě. Dej vědět, co upřednostňuješ.

Pokud jde o hydroštely, tak jsou dvě možnosti:
1/ ten motor má najeto podstatně více, než je deklarováno (k tomu se přikláním);
2/ původní majitel(-é) se o něj moc nestaral(-i) - nedodržoval(-i) lhůty výměny, resp. nepoužíval(-i) olej předepsaných parametrů.

Oprava je v každém případě hóóódně mastná: počítej tak s 50 tis. Kč!

PS: Já bych ji rozhodně spojil s výměnou rozvodů, když už se to stejně bude rozdělávat...

Autor:  Placenta [ 15 červen 2005 15:42 ]
Předmět příspěvku: 

bohuzel jsi zapadnul do roku vyroby kdy dira v hydraulicke zvihatku je u Tebe jeden milimetr, u treti generace (96+) micek to jsou 3 mm, proto tolik zname tik tik tik tik, takze to chvilku u tak male dirky trva nez se naplni olejem, treti generace je na tom lepe diky vetsim diram, sada zdvihatek 3 gen (24 ks) sroji okolo 300 USD + plus poplatky (clo, dph, doprava atd.) Pokud chces zvedat vykon doporucuji Ti zavodni, ty jsou okolo 750 USD + poplatky, :shock: ale jsou na vysoke RPM.

Dale pak ze specialni cerne oceli vzduch. a vyfuk. ventily v ruznych nadmernych velikostech, sada 24ks 480 USD :shock:

a titanove pruziny sada 450 - 600 USD (24 ks) :shock:

a a pak zrucnyho mechanika co ti to udela, nejaky to tesneni atd,

PS: me se taky ozyva tik tak ale ja se to ohreje a sedne si sytic prestane to, spatny to budes mit kdyz ti to dela porad, nekdy to zavisi na tom co tam davas za olej 8)

nic jineho nevim, co to stoji tady nevim, ale rozuhodne malo to nebude :cry:

Přílohy:
1c03d166999b2b1c406caedbe07ce2df.jpg
1c03d166999b2b1c406caedbe07ce2df.jpg [ 10.43 KiB | Zobrazeno 11449 krát ]

Autor:  Placenta [ 15 červen 2005 15:43 ]
Předmět příspěvku: 

jeste jeden

Přílohy:
c636335e1a8f4f1962abe59e80609dfd.jpg
c636335e1a8f4f1962abe59e80609dfd.jpg [ 17.96 KiB | Zobrazeno 11437 krát ]

Autor:  Placenta [ 15 červen 2005 15:44 ]
Předmět příspěvku: 

a posledni

Přílohy:
f1d2ed35c9ff2d03033ac0e8242e139f.jpg
f1d2ed35c9ff2d03033ac0e8242e139f.jpg [ 33.47 KiB | Zobrazeno 11441 krát ]

Autor:  JK [ 15 červen 2005 19:54 ]
Předmět příspěvku: 

to Mitsi:

Diky za info...mam teke nepreplnovany motor, ale myslim si ze na rozvodech rozdil u (NA/turbo) nebude. Kazdopadne by me zajimala cena remenu a veci ktere by se u toho meli menit...

to Placenta:

Velmi zajimave co jsi psal to asi vysvetluje, ze Skala s tim cvakanim problemy nema protoze ma udajne motor z auta kolem roku 98... Jinak levnejsi reseni neexistuje na ty zdvihatka? Treba nejaka prisada do oleje, ktera je vycisti ci uvolni? Kazduÿ zasah do motoru GTcka = dost penez. Taky nad tim premyslim co se vubec muze stat kdyz to takto cvaka ma to vliv i na jiny HW v motoru nez na samotna zdvihatka? Mimochodem mam v USA pribuzenstvo, takze neni problem si nechat cokoliv koupit a poslat ted mi teta privezla ulozeni prednich tlumicu koupene na http://www.rockauto.com cena jednoho 38$ original tady v CR stoji asi 4000Kc...

Autor:  Placenta [ 15 červen 2005 22:56 ]
Předmět příspěvku: 

JK píše:
to Mitsi:

Diky za info...mam teke nepreplnovany motor, ale myslim si ze na rozvodech rozdil u (NA/turbo) nebude. Kazdopadne by me zajimala cena remenu a veci ktere by se u toho meli menit...

to Placenta:

Velmi zajimave co jsi psal to asi vysvetluje, ze Skala s tim cvakanim problemy nema protoze ma udajne motor z auta kolem roku 98... Jinak levnejsi reseni neexistuje na ty zdvihatka? Treba nejaka prisada do oleje, ktera je vycisti ci uvolni? Kazduÿ zasah do motoru GTcka = dost penez. Taky nad tim premyslim co se vubec muze stat kdyz to takto cvaka ma to vliv i na jiny HW v motoru nez na samotna zdvihatka? Mimochodem mam v USA pribuzenstvo, takze neni problem si nechat cokoliv koupit a poslat ted mi teta privezla ulozeni prednich tlumicu koupene na http://www.rockauto.com cena jednoho 38$ original tady v CR stoji asi 4000Kc...


mezi N/A a TT neni rozdil pokud se bavime o DOHC o SOHC nemluve .
pokud si spojis s AUTO KELLY tak Ti maji dost veci na micku jako rozvodaky, remeny, napinaci a vodici kladky kladky, tesneni, atd. za slusny ceny proti originalum v Mitsubishi
v dobre kvalite (Nipparts) :D

...pokud bys mel spatny hydra. vzdihatka nebudou ti tesnit ventily, bude propoustet a zrat olej, nemas kompresi, kouril by Ti motor na prd by to jelo atd :cry:

kdyz ti to vydadava zvuky i po zahrati motoru a oleje :shock:
nejdriv zkontroluj olej, malo nebo hodne, ridky, husty, mineral, syntetika
pak sundej viko na hlave a zkus zamacknout vahadlo nad zdvihatkem,
nemelo by to jit, kdyz joooooooooo jsou spatny, kdyz pujde malinko dolu a bude pruzit, mas tam vzduch tak zkus zahrat motor, pojedes 5 minut pomalu a pak motor vypni, takhle to udelej 5 krat za hodinu, tim se odvzdusni. taky zkontroluj saci sito ve vane s tesneni. :x
:roll:

....no a pak tam das turbovej kit a mas to to....... :D :D :D :D :D

Přílohy:
35d6b8724e11b69e343aa48563d1ba97.jpg
35d6b8724e11b69e343aa48563d1ba97.jpg [ 54.09 KiB | Zobrazeno 11453 krát ]

Autor:  Mitsi [ 16 červen 2005 09:34 ]
Předmět příspěvku:  Všeobecně vžité omyly atd.

Placenta píše:
bohuzel jsi zapadnul do roku vyroby kdy dira v hydraulicke zvihatku je u Tebe jeden milimetr, u treti generace (96+) micek to jsou 3 mm, proto tolik zname tik tik tik tik, takze to chvilku u tak male dirky trva nez se naplni olejem, treti generace je na tom lepe diky vetsim diram, sada zdvihatek 3 gen (24 ks) sroji okolo 300 USD + plus poplatky (clo, dph, doprava atd.) Pokud chces zvedat vykon doporucuji Ti zavodni, ty jsou okolo 750 USD + poplatky, :shock: ale jsou na vysoke RPM.

Dale pak ze specialni cerne oceli vzduch. a vyfuk. ventily v ruznych nadmernych velikostech, sada 24ks 480 USD :shock:

a titanove pruziny sada 450 - 600 USD (24 ks) :shock:

a a pak zrucnyho mechanika co ti to udela, nejaky to tesneni atd,

PS: me se taky ozyva tik tak ale ja se to ohreje a sedne si sytic prestane to, spatny to budes mit kdyz ti to dela porad, nekdy to zavisi na tom co tam davas za olej 8)

nic jineho nevim, co to stoji tady nevim, ale rozuhodne malo to nebude :cry:


- Pokud jde o tu "díru" ve zdvihátku, tak její průměr není pro jeho správnou funkci vůbec směrodarný: jde pouze o "výpustní" otvor, jelikož "vnitřek" zdvihátka je plněn malinkým otvorem z boku na jeho opačné straně (otvor na fotce slouží vlastně jen k mazání styčné plochy zdvihátka s ventilem)!

- V praxi nedochází k vyprázdění zdvihátka (s výjimkou dlouhodobě odstavených motorů, a to ještě jen a pouze u vačkou zrovna stlačených ventilů): olej prostě neodteče - dobré zdvihátko drží tlak oleje uvnitř i po týdnu po vymontování z motoru (prakticky mnou vyzkoušeno) a k jeho stlačení a tím i vytlačení oleje zevnitř je třeba použít svěrák (opět vyzkoušeno)!!! K pochopení funkce zdvihátka ho stačí rozebrat: skládá se ze 6-8 jednotlivých dílů a jde v podstatě o olejový tlumič s vnějším "přitlakováváním" z mazacího kanálu v hlavě motoru.

- Pro správnou funkci zdvihátka je třeba především oleje patřičných parametrů a správného tlaku v olejovém mazacím kanálu. Zdvihátko se při své správné funkci musí mít možnost pootáčet v díře, do níž je zastrčeno. Jakmile se tak neděje nebo přestává svou funkci "hydraulického tlumiče" plnit, začne se v díře axiálně přidírat (ano je to tlumič, ale rozsah jeho axiálního pohybu je dán tlakem oleje pod ním, tedy ve "zbývajícím prostoru díry"), a pokud se nevymění hned, pak tu hliníkovou díru (jde o materiál hlavy - samo zdvihátko je ocelové) poničí natolik, že ani následná výměna zdvihátek problém nevyřeší!!!

Autor:  Mitsi [ 16 červen 2005 09:56 ]
Předmět příspěvku:  Opět omyl...

cit.: "mezi N/A a TT neni rozdil pokud se bavime o DOHC o SOHC nemluve .
pokud si spojis s AUTO KELLY tak Ti maji dost veci na micku jako rozvodaky, remeny, napinaci a vodici kladky kladky, tesneni, atd. za slusny ceny proti originalum v Mitsubishi
v dobre kvalite (Nipparts)"

- Vezmi si originál použitý řemen od MMC, šikmo ho přeřízni a zkus "rozpitvat" na jednotlivé vrstvy. Pak se vydej např. do AUTO KELLY (také tam nakupuji), nech si ukázat, co nabízejí a důkladně si to prohlédni (rozříznout Ti to samozřejmě nikdo nedovolí): třeba zjistíš, že mezi těmi dvěma výrobky je podstatný rozdíl už v samotné "konstrukci", o použitých materiálech ani nemluvě. Já bych to svému Mitsubishi prostě neudělal, přinejmenším pokud jde o rozvoďák(-y) a napínací kladku(-y)!
(Pozn.: řemeny Mitsubishi používá i Toyota...)


cit.: "...pokud bys mel spatny hydra. vzdihatka nebudou ti tesnit ventily, bude propoustet a zrat olej, nemas kompresi, kouril by Ti motor na prd by to jelo atd "

- Tohle je ale přece úplný nesmysl! Hydroštely pouze vymezují ventilovou vůli, nic víc, nic míň!!! Na spotřebu oleje, kompresi motoru atd. nemají absolutně žádný vliv. Že však špatné hydroštely časem poničí ventilová vahadla, vršky stopek ventilů a vačku (vačky), to je snad logické.


cit.: "kdyz ti to vydadava zvuky i po zahrati motoru a oleje
nejdriv zkontroluj olej, malo nebo hodne, ridky, husty, mineral, syntetika
pak sundej viko na hlave a zkus zamacknout vahadlo nad zdvihatkem,
nemelo by to jit, kdyz joooooooooo jsou spatny, kdyz pujde malinko dolu a bude pruzit, mas tam vzduch tak zkus zahrat motor, pojedes 5 minut pomalu a pak motor vypni, takhle to udelej 5 krat za hodinu, tim se odvzdusni. taky zkontroluj saci sito ve vane s tesneni"

- Opět se musím přinejmenším silně podivit: o jakém "zavzdušnění" že je vůbec řeč? Kdy by se tam vzal nějaký vzduch? Vždyť je to úplný nesmysl! Zrovna tak shora uvedený recept na určení "vadných zdvihátek" v praxi rozhodně nefunguje (opět mnou vyzkoušeno). Po mnoha pokusech na několika různých vozech (3x Mitsubishi, 1x Mazda, 1x Honda, 1x Opel) jsem dospěl k závěru, že "100% jistotu úspěchu" neskýtá ani výměna všech, natož pak pokusy o "odhalení vadných". Přesto si troufám tvrdit, že funkčnost zdvihátka (tedy pokud není úplně rozpadlé) se dá poznat jen podle chatakteru vnějších "odřenin" (vzhledu vnějších styčných ploch s vnitřkem "díry"): pokud je z nich patrné, že zdvihátko se v díře "příčí", tj. že se při své práci nepootáčí, tak je rozhodně na výměnu.

Autor:  Placenta [ 16 červen 2005 22:07 ]
Předmět příspěvku: 

:D Ahoj Mitsi :D
jsem rad ze si taky napsal svuj nazor a poradil, o to jde na forum.
kratce, strucne, jednoduse :lol:

zde mas original prepis od firmy co stavi, ladi, opravuje, upravuje atd
motory pro 3000 GT a Lancer EVO.

Does your car have the infamous lifter tick? You can upgrade to the later
3 rd Generation lash adjusters which offer a HUGE improvement in oil circulation in the heads, thus virtually eliminating the ticking soud that incessantly emanates from the top of your motor. White the opening at the top of the lash adjusters in the 91-96 cars is less than 1 mm, the opening in these is 3 mm, allowing for much better lubricated rocker arms and a guieter, non-ticking time bomb motor.

a uprimne, budou asi nekde jinde nez spousta mechaniku od Mitsu v CR, dale si pokladam otazku proc prestanou klapat ventily po namontovani
zvihatek s vetsim prumerem (taky odzkouseno bohuzel) a posledni co nepochopim je ze to na treti generaci udelali u Mitsubishi vetsi kdyz to nema vliv na funkci, no mozna na to klepani joooo vid,
kazdopadne mam tady 24 kousku tech starych tak je prozkoumam a dam vam vedet, :shock: tot k funkci zdvihatek...

Auto Kelly, dalsi vec kterou nezkousnes, takze nekde nahore si napsal ze
rozvody 50 koliku, hmmmm, mas na to ty? Padla zde otazka ze kazda oprava desetitisice, casto spis statisice??? :( No vsichni nepodnikame a toto je cesta jak jezdit dal misto toho, abys si stal s autem treba rok nez nasetris na opravu, Souhlas, ne, radsi budes stat a setrit? A muj osobni nazor na nahradni dily, Kelly chuda alternativa, original dily Mitsu je nehorazna drzost o malinko lepsi kvalite nez Kelly, a moje volba konkretne kdyz je rec o rozvodaku a remenech vseobecne, jedine americke nascarove remeny s pridavkem silikonu. No hold kazdej je jinej
, ale jak se rika podle sebe soudim Tebe, .... :P ze?

co tam mame dal :D
aaaaa citace, takze citace jsou spatny, nerozumis jim, jsou to blbosti ???
a znas Dr. H. R. Etzolda ??? Je to takovej fousatej pan co moooooc rozumi autum, mas original servisni manualy o 2000 strankach od Mitsu na dane typy vozidel??? NEMAS a NEZNAS, protoze kdybys znal vedel bys ze o tom co ty nemuzes pochopit jsou zakladni postupy pri opravach a hledani chyb konkretne pri zavadach rozvodu automobilu (hydraulicka zdvihatka). tot vse, nebudu zde travit cas vysvetlovanim docela beznych profesionalnich postupu oprav, nakonec kazdy si muze koupit knihu oprav Mitsu od Etzolda Jak na to? a sehnat si servisni manual na dany typ auta a tam se docist o tom co zde pisu a ty nemuzes pochopit, co je na tom pravdy ci ne.
no a naposled, vsem preju at si neco prectou pak to zkusi v garazi, zhodnoti to jak to funguje, na a nez sem napisou pocet aut co meli nebo snad opravovali, at zjisti jestli jejich postup je standart ci laborovani funguje ci ne atd :oops: znova si precti co jsem sem napsal a uvidis ze na to prijdes :)

Tak kluci pa, mejte se at Vam to jede tady je to o nicem , tedy v sekci 3000 GT. :roll:

Přílohy:
6b970f9dd085e65739e67bead3c08379.jpg
6b970f9dd085e65739e67bead3c08379.jpg [ 121.12 KiB | Zobrazeno 11457 krát ]

Autor:  Mitsi [ 16 červen 2005 23:14 ]
Předmět příspěvku: 

Pokud to mám brát jako útok, prosím. Ať si každý poradí, jak sám umí!

PS:
- Za 16 hydroštelů na Carismu 1,8 GDI jsem dal v Rakousku v přepočtu 18 tis. Kč, a to jsem dostal nějakou slevu. Jelikož to bylo ještě před vstupem do EU, je v tom i odečet DPH. V ČR by tato sada stála přes 26 tis. Kč, s výměnou ve značkovém servisu 30 tis. Kč. Prostou extrapolací mi vychází u šestiválce s 24 ventily a dvěma hlavami 50 tis. Kč, samozřejmě včetně potřebných těsnění.
- Rovněž nepodnikám ani nekradu! Proto jezdím nakupovat originální díly do Rakouska, kde mně vyjdou o dost laciněji, než v ČR. Jinak si dělám všechno sám (i z finančních důvodů).
- O zmíněném manuálu nemám žádnou povědomost. Vlastním totiž 3 originální dílenská CD od MMC, takže na nějaké "monografie" kašlu!
- Hydroštely jsem měnil poprvé u jetého Galanta 2.0 (160 tis. km) někdy v r. 1992. Pokud to někoho zajímá, tak se tehdy nenacházely v hlavě, ale byly vloženy do konců vahadel a tlačily přímo na ventily.
- Příčinou onoho cvakání rozhodně není špatné mazání v místě dotyku hydroštelu s vahadlem (tedy oné větší či menší výstupní díry), ale špatná/pomalá/příliš malá výchylka axiálního pohybu samotného zdvihátka: kdyby někdo blíže zkoumal "staré" a "nové" provedení zdvihátek, tak si možná všimne toho, že oním základním rozdílem není ani tak samotný průměr výstupní díry (kde by se vzal dostatek oleje pro výstup, když průměr vstupní díry je x krát menší a zůstal v zásadě nezměněn?!), ale konstrukční provedení vnější části těla hydroštelu, který v nové verzi mnohem lépe těsní v díře, kam je zastrčen, a současně má menší šanci se příčit a tím i přidírat.

Autor:  Placenta [ 17 červen 2005 00:43 ]
Předmět příspěvku: 

naposled, hele jakej utok na tvoji osobu ?
napisu sem co mam podlozeny vlastni zkusenosti podle servisniho manualu a knizek a ty to beres jako utok na Tebe , to snad ne,
- ja se bavim o 3000 GT a ta ma jine hydrostaly a asi i jinou cenu
- ze jezdis nakupovat jinam souhlasis stim ze zde jsou u Mitsu zlodeji
- servis. manual je to, podle ceho se autorizovanejch servisech opravuje
a hledaj zavady, existuji u mitsu tri, japonske, evropske a americke
kazdopadne o hydrostelech plati ve vsech zemich to same
- v roce 1992 kdyz jsi poprve menil hydrostely mi bylo 26 let tak nemluv
o case a veku
- a nakonec nase slavna dirka, udelalo Mitsu ten vetsi prumer, ???
jednoduse, vis proc pri zahrati oleje prestavaji hydrostely cvakat u
male diry a u vetsi necvakaji ani studeny???
ztracim tady cas .... neutocim na tvoji osobu....

prdim na to, admina prosim o smazani meho uctu, utok na tvoji osobu no to jsem nezral, to jsem dlouho nevidel, neslysel, necetl, sbohem kluci tak nekde jinde :lol:

Autor:  Mitsi [ 17 červen 2005 08:30 ]
Předmět příspěvku:  Takže tedy naposledy...

- ja se bavim o 3000 GT a ta ma jine hydrostaly a asi i jinou cenu

To samozřejmě nevylučuji, pochybuji však, že budou lacinější!


- ze jezdis nakupovat jinam souhlasis stim ze zde jsou u Mitsu zlodeji

To interpetuješ zcela mylně: zloději nejsou u Mitsu, zloději jsou čeští dealeři Mitsu, což je trochu rozdíl! Celé je to o jejich "vejvaru". Jelikož mám "privilegované vztahy" s MMC, vím, jaké jsou dodavatelské/velkoobchodní ceny a kolik tedy činí onen "vejvar". Věru, je nekřesťanský...


- servis. manual je to, podle ceho se autorizovanejch servisech opravuje
a hledaj zavady, existuji u mitsu tri, japonske, evropske a americke
kazdopadne o hydrostelech plati ve vsech zemich to same

Přepisuji, co je na jednom z těch tří CD-ROMů: MITSUBISHI MOTORS / Workshop Manual / Engine / All Models Since 1991 Model Year / Pub. No.: (záměrně neuvádím konkrétní označení) / GERMAN - DUTCH - FRENCH / Issue Date Sep. 2002 / C (v kroužku, tj. copyright) 2002 Mitsubishi Motors Corporation. Bavíme se o tom samém?


- v roce 1992 kdyz jsi poprve menil hydrostely mi bylo 26 let tak nemluv
o case a veku

Představ si, že mně bylo v té době 32...


- a nakonec nase slavna dirka, udelalo Mitsu ten vetsi prumer, ???
jednoduse, vis proc pri zahrati oleje prestavaji hydrostely cvakat u
male diry a u vetsi necvakaji ani studeny???

Protože tepelná roztažnost hliníku a oceli je značně rozdílná! Za studena je pod hydroštely malý tlak oleje (uniká kolem - mezi vnějším pláštěm ocelového hydroštelu a vnitřním povrchem hliníkové díry, do níž je zastrčen (studený a tudíž zpočátku hustší olej však při plně "funkčním stavu" tento jev do značné míry eliminuje.) S teplem se to částečně dotěsní, což většinou stačí k eliminací cvakání. Ostatně proto u MMC změnili provedení pláště hydroštelů: mají teď mnohem širší "těsnicí límečky" přiléhající k vnitřní ploše děr. Jenže když se cvakající hydroštel nevymění včas, dokáže natolik poškodit vnitřní povrch hliníkové díry, že ani po výměně cvakání nepřestane, jelikož prostě už "netěsní v díře".


ztracim tady cas .... neutocim na tvoji osobu....


Jo, ztrácíš! To víš, takové hlupáky jako já stěží přesvědčíš "načtenými info". Dokoce ani nevím, proč je tam teď větší dírka! Ano, opravdu to nevím a klidně to tady přiznávám: nepochybuji o tom, že konstruktér - a zvláště pak konstruktér MMC - moc dobře věděl, proč ji udělal větší. Jenže já to nevím, ale dokážu s tím žít.
Zato vím, že stejně, jako se nedaří vyrobit všechny díry na hydroštely o naprosto shodných parametrech, nedaří se vyrobit ani "úplně stejné hydroštely". Proto je při jejich instalaci důležité pečlivě vybírat díry, kam ty či ony pokud možno co nejtěsněji, ale současně bez "zadrhávání" padnou.
A abych nezapomněl: díru pro hydroštel je třeba před jeho konečným umístěním naplnit motorovým olejem, aby se hned po nastartování "čerstvě opraveného motoru" nepřidřel!!!

Autor:  carisma [ 17 červen 2005 09:07 ]
Předmět příspěvku: 

NO TAK CHLAPI!!!!!!!!!!!! Se nehadejte. Ja to sice necet cele, ale nemusite na sebe stekat.

Takze si podejte virtualne tlapu a nechte se.

Moc diik.

PS: kdyz jsem zakladal tohle forum, tak jsem myslel ze si tu budou lidi radit a vymenovat zkusenosti. To se deje, to je pravda a jsem rad ze jsou tu clenove kteri opravdu o Mitsubishi neco vedi (narozdil odemne), ale jsme lidi, a kdyz maji dva lide jiny nazor, nemusi se hned valcit ne?

Autor:  carisma [ 17 červen 2005 09:09 ]
Předmět příspěvku: 

Placenta píše:
Tak kluci pa, mejte se at Vam to jede tady je to o nicem , tedy v sekci 3000 GT


Tohle me opravdu mrzi. :cry: Ja to tady nechci nijak moderovat. Bude to tu takove jake si to UDELATE VY, UZIVATELE.

Stránka 1 z 5 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/