Zdar Tome!
Vodici kladku altikoveho remene v nahrazce samotnou nesezenes. Uz sem tim prosel. Musis si koupit kladku vcetne napinaku alternat. remene (tu v nahrazce delaji) a pouzit ji bud bez napinaciho vedeni - zkratka ji od napinaku odsroubovat, pokud ji chces pouzit jako vodici. Tento spas te bude u JC Auto stat 890,- (oznaceni dilu je E25000, ale nutno overit aktualnost znaceni...). Kupoval sem to pred pul rokem, kladka je z tvrzeneho plastu (v materialu jako u OEM sem ji v nahrazce nesehnal a do Mitsiny sem pro ni nechtel).
Kdyz uz sme u tech kladek a remenu - mel sem taky hlucne loziska u napinaci kladky serva, bohuzel, ta se v nahrazce nedela vubec, ale bohudik - da se z drzaku (ve kterem je nalisovana pomoci cepu) vylisovat a nasledne vymenit lozisko - cena loziska cca 50 Kc, made in Slovakia, zadny A-typ (original je Koyo 630/RK-1)

.
K druhe casti tveho dotazu:
Zrovna odlehcuju - A/C kompresor sel z auta ven. Bude treba ale nasledne upravit system vedeni altikoveho remene (po odstraneni klimoveho kompresoru povede remen z kliky POD napinaci kladkou altikoveho remene a ne NAD ni jak v pripade s klimou. Bude proto treba vymenit hladkou napinaci kladku za drazkovanou. Az to budu mit hotove, pripadne nafotim).
Klikovou remenici sem vymenil - tady musim opet podekovat Placentovi, mam ji totiz od nej - za tuto krasavici:
http://www.3sx.com/store/comersus_viewI ... roduct=916 . Vahove je nesrovnatelne lehci, parametrove naprosto totozna. Puvodni sem mel cinknutou, trochu ustiplou hranu (viz foto). A rozdil po techto upravach? Pozna se na jare / lete v pristim roce...