mitsubishi.megaherz.cz https://mitsubishi.megaherz.cz/ |
|
Vodící kladky https://mitsubishi.megaherz.cz/viewtopic.php?f=50&t=589 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | Tom [ 18 říjen 2007 06:59 ] |
Předmět příspěvku: | Vodící kladky |
Zdar ! Potřeboval bych koupit vodící a napínací kladky na řemen k alternátoru dělá se v replice ? Jinak se chci zeptat jestli někdo z vás zmenšoval a odlehčoval kvůli výkonu ![]() Díky ![]() |
Autor: | enemdym [ 18 říjen 2007 18:33 ] | ||
Předmět příspěvku: | |||
Zdar Tome! Vodici kladku altikoveho remene v nahrazce samotnou nesezenes. Uz sem tim prosel. Musis si koupit kladku vcetne napinaku alternat. remene (tu v nahrazce delaji) a pouzit ji bud bez napinaciho vedeni - zkratka ji od napinaku odsroubovat, pokud ji chces pouzit jako vodici. Tento spas te bude u JC Auto stat 890,- (oznaceni dilu je E25000, ale nutno overit aktualnost znaceni...). Kupoval sem to pred pul rokem, kladka je z tvrzeneho plastu (v materialu jako u OEM sem ji v nahrazce nesehnal a do Mitsiny sem pro ni nechtel). Kdyz uz sme u tech kladek a remenu - mel sem taky hlucne loziska u napinaci kladky serva, bohuzel, ta se v nahrazce nedela vubec, ale bohudik - da se z drzaku (ve kterem je nalisovana pomoci cepu) vylisovat a nasledne vymenit lozisko - cena loziska cca 50 Kc, made in Slovakia, zadny A-typ (original je Koyo 630/RK-1) ![]() K druhe casti tveho dotazu: Zrovna odlehcuju - A/C kompresor sel z auta ven. Bude treba ale nasledne upravit system vedeni altikoveho remene (po odstraneni klimoveho kompresoru povede remen z kliky POD napinaci kladkou altikoveho remene a ne NAD ni jak v pripade s klimou. Bude proto treba vymenit hladkou napinaci kladku za drazkovanou. Az to budu mit hotove, pripadne nafotim). Klikovou remenici sem vymenil - tady musim opet podekovat Placentovi, mam ji totiz od nej - za tuto krasavici: http://www.3sx.com/store/comersus_viewI ... roduct=916 . Vahove je nesrovnatelne lehci, parametrove naprosto totozna. Puvodni sem mel cinknutou, trochu ustiplou hranu (viz foto). A rozdil po techto upravach? Pozna se na jare / lete v pristim roce...
|
Autor: | enemdym [ 18 říjen 2007 18:45 ] |
Předmět příspěvku: | |
jinak, pokud by te zajimaly ty moznosti uprav spojene s vyhozenim AC kompresoru, tak citaj treba tu: http://www.3si.org/forum/showthread.php ... ht=enemdym je tam spoustu odpovedi, obrazku, odkazu, kluci se celkem chytaji a komunikuji ![]() |
Autor: | Tom [ 19 říjen 2007 07:49 ] |
Předmět příspěvku: | |
Co ta řemenice přišla ? Chtěl jsem si ji dát udělat ale to by bylo asi dost práce. Jo chystám se koupit nové svíčky ngk jen jsem letmo četl o dohadování kluků o číslech co je lepší ? nižší nebo vyšší ? ( pro skoro normální ježdění). Kabely ke svíčkám asi lépe než 2900 neseženu že hlavně jsem je viděl jen modré a já bych radši červený. |
Autor: | enemdym [ 20 říjen 2007 00:28 ] |
Předmět příspěvku: | |
Tom píše: Co ta řemenice přišla ? Chtěl jsem si ji dát udělat ale to by bylo asi dost práce.
Jo chystám se koupit nové svíčky ngk jen jsem letmo četl o dohadování kluků o číslech co je lepší ? nižší nebo vyšší ? ( pro skoro normální ježdění). Kabely ke svíčkám asi lépe než 2900 neseženu že hlavně jsem je viděl jen modré a já bych radši červený. Cenu za remenici od 3SX vidis na jejich strankach, od Placenty to bylo levnejsi. Svicky sem kupoval presne dle specifikace pro GT (NGK PFR6J-11 platinum tip). Kabely sem opravoval, do novych sem zatim nesel. Daly by se sehnat asi i levneji (ale ne v barvickach, viz http://www.automatejcek.cz/eshop.php?es ... &dil_akce= ). R. |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |