mitsubishi.megaherz.cz
https://mitsubishi.megaherz.cz/

Vodící kladky
https://mitsubishi.megaherz.cz/viewtopic.php?f=50&t=589
Stránka 1 z 1

Autor:  Tom [ 18 říjen 2007 06:59 ]
Předmět příspěvku:  Vodící kladky

Zdar !
Potřeboval bych koupit vodící a napínací kladky na řemen k alternátoru
dělá se v replice ?
Jinak se chci zeptat jestli někdo z vás zmenšoval a odlehčoval kvůli výkonu :roll: drážkový pohon z kliky na alternátor a servo je to kráva těžká !
Díky :?

Autor:  enemdym [ 18 říjen 2007 18:33 ]
Předmět příspěvku: 

Zdar Tome!

Vodici kladku altikoveho remene v nahrazce samotnou nesezenes. Uz sem tim prosel. Musis si koupit kladku vcetne napinaku alternat. remene (tu v nahrazce delaji) a pouzit ji bud bez napinaciho vedeni - zkratka ji od napinaku odsroubovat, pokud ji chces pouzit jako vodici. Tento spas te bude u JC Auto stat 890,- (oznaceni dilu je E25000, ale nutno overit aktualnost znaceni...). Kupoval sem to pred pul rokem, kladka je z tvrzeneho plastu (v materialu jako u OEM sem ji v nahrazce nesehnal a do Mitsiny sem pro ni nechtel).

Kdyz uz sme u tech kladek a remenu - mel sem taky hlucne loziska u napinaci kladky serva, bohuzel, ta se v nahrazce nedela vubec, ale bohudik - da se z drzaku (ve kterem je nalisovana pomoci cepu) vylisovat a nasledne vymenit lozisko - cena loziska cca 50 Kc, made in Slovakia, zadny A-typ (original je Koyo 630/RK-1) :wink:.

K druhe casti tveho dotazu:
Zrovna odlehcuju - A/C kompresor sel z auta ven. Bude treba ale nasledne upravit system vedeni altikoveho remene (po odstraneni klimoveho kompresoru povede remen z kliky POD napinaci kladkou altikoveho remene a ne NAD ni jak v pripade s klimou. Bude proto treba vymenit hladkou napinaci kladku za drazkovanou. Az to budu mit hotove, pripadne nafotim).
Klikovou remenici sem vymenil - tady musim opet podekovat Placentovi, mam ji totiz od nej - za tuto krasavici: http://www.3sx.com/store/comersus_viewI ... roduct=916 . Vahove je nesrovnatelne lehci, parametrove naprosto totozna. Puvodni sem mel cinknutou, trochu ustiplou hranu (viz foto). A rozdil po techto upravach? Pozna se na jare / lete v pristim roce...

Přílohy:
1192725225_86d8b6b7587c192d0baaebb2089d3430.jpg
1192725225_86d8b6b7587c192d0baaebb2089d3430.jpg [ 0 bajtů | Zobrazeno 5235 krát ]

Autor:  enemdym [ 18 říjen 2007 18:45 ]
Předmět příspěvku: 

jinak, pokud by te zajimaly ty moznosti uprav spojene s vyhozenim AC kompresoru, tak citaj treba tu:

http://www.3si.org/forum/showthread.php ... ht=enemdym

je tam spoustu odpovedi, obrazku, odkazu, kluci se celkem chytaji a komunikuji :wink:

Autor:  Tom [ 19 říjen 2007 07:49 ]
Předmět příspěvku: 

Co ta řemenice přišla ? Chtěl jsem si ji dát udělat ale to by bylo asi dost práce.
Jo chystám se koupit nové svíčky ngk jen jsem letmo četl o dohadování kluků o číslech co je lepší ? nižší nebo vyšší ? ( pro skoro normální ježdění).
Kabely ke svíčkám asi lépe než 2900 neseženu že hlavně jsem je viděl jen modré a já bych radši červený.

Autor:  enemdym [ 20 říjen 2007 00:28 ]
Předmět příspěvku: 

Tom píše:
Co ta řemenice přišla ? Chtěl jsem si ji dát udělat ale to by bylo asi dost práce.
Jo chystám se koupit nové svíčky ngk jen jsem letmo četl o dohadování kluků o číslech co je lepší ? nižší nebo vyšší ? ( pro skoro normální ježdění).
Kabely ke svíčkám asi lépe než 2900 neseženu že hlavně jsem je viděl jen modré a já bych radši červený.


Cenu za remenici od 3SX vidis na jejich strankach, od Placenty to bylo levnejsi.

Svicky sem kupoval presne dle specifikace pro GT (NGK PFR6J-11 platinum tip).

Kabely sem opravoval, do novych sem zatim nesel.
Daly by se sehnat asi i levneji (ale ne v barvickach, viz http://www.automatejcek.cz/eshop.php?es ... &dil_akce= ).

R.

Stránka 1 z 1 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/