mitsubishi.megaherz.cz https://mitsubishi.megaherz.cz/ |
|
...uz mam snad vsechno... https://mitsubishi.megaherz.cz/viewtopic.php?f=50&t=60 |
Stránka 2 z 4 |
Autor: | Skala [ 14 červenec 2005 15:54 ] |
Předmět příspěvku: | |
Tak jak dal placento???? Co treba se podelit o tom,cim ten vykon pozenes nahoru????Nechavas seriovy 9g turbo,bo davas nejak vetsi???bude tam boost controler,nebo mas rovnou takovou tu,kua jak se to jmenuje,no je to ECU,kterou si muzes sam programovat??ale ty snad vis o cem mluvim?? more information please placento |
Autor: | Placenta [ 14 červenec 2005 17:03 ] |
Předmět příspěvku: | |
ty si myslis ze asi ty penize se.., neeeeeeeeee kdyz se nekdy nudis tak prijed a ja ti to ukazu kazdopadne srpen jeste nejezdim, rozhodnul jsem se jeste pro par veci |
Autor: | Skala [ 14 červenec 2005 22:04 ] |
Předmět příspěvku: | |
No ja nevim,kde je beres...ale timhle zpusebem si myslim ze by to nebylo nejlepsi Ja prijedu a vydoluju to s tebe a to by v tom byl cert abys mi to uz nerek Tak zkus zalozit tema o dalsi GRILOVACCE a nahod tam nejakej termin a uvidime,kdo by si dal dobry masicko od sefkuchare Placenty a kdyz zase nebude mit nikdoo cas,tak prijedu JAAA Hlavne to neplanuj az bude ten sraz Mitsu v Nemecku a Mimonsky valky,jinak ja dovalim kdykoli |
Autor: | Placenta [ 16 červenec 2005 09:29 ] |
Předmět příspěvku: | |
DNP – 3/S exhaust upgrade kit DNP – Stainless Steel Twin Turbo Downpipe DNP – Stainless Stell 02 sensor kit eliminate DNP – Stainless Stell 3/S Turbo intake upgrade DNP – Stainless Stell 3/S Intercooler hardpipe W/Y pipe Ross Pistons TT 93 mm 8,5:1 CR – Ross set Rings +Head gasket 93mm- Pauter Rods MSP 220 Stell Crank Gen2 Forged Steel + CleviteBearings Kevlar Timing Belt Crank Pulley 3SX w/Belts Headlight Conv. H4 Angel-Eye Style Pivot Pop-Up Headlight Variable Controller Booster Greddy Profec 01 Clutch SX TT Stage 3 Fidanza Flywheel Combo kevlar- keramic Lash Adjusters / Hydraulic Lifters – Big Bore 3 gen EGR Blockff Plates Silver UP Race Short- Thow Shifter Spark Plug Wires MSD tady mas to co jsem podle faktur nasel a na co si vzpomel prevrtal jsem blok, zmenil kompresi, vtomhle stavu a uprave je motor pripraven pojmout maxmimalni zatez, dalsi kroky budou s palivovou soustavou (vstriky 660, pumpa, regulator nepeti, + GReddy e- manage,) atd atd atd, grilovani bude az vyjedu, tak vydrz. |
Autor: | Placenta [ 16 červenec 2005 11:45 ] |
Předmět příspěvku: | |
Skala píše: No vidis jak to de
Tak a az to poskladas tak to bude takovyhle? tohle je motor od Pitt Roadu a ma myslim 700 HP a stoji asi okolo 1 600 000 jenu, nebo jak je ten prepocet na nase 400 000,- a poplatky |
Autor: | Skala [ 16 červenec 2005 14:31 ] |
Předmět příspěvku: | |
Placenta píše: Skala píše: No vidis jak to de Tak a az to poskladas tak to bude takovyhle? tohle je motor od Pitt Roadu a ma myslim 700 HP a stoji asi okolo 1 600 000 jenu, nebo jak je ten prepocet na nase 400 000,- a poplatky A ty poplatky jako doprava a montaz vyjdou draz,nez ten motor ne?? Jinak ja bych si ho klidne nechal libit |
Autor: | Placenta [ 16 červenec 2005 21:00 ] |
Předmět příspěvku: | |
jestli si chces mermomoci urvat napravu a 99 procentum tunakum ukazovat zada tak taky je nejjednodusi zpusob http://www.dynamicracing.com/customer/home.php?cat=48 |
Autor: | Skala [ 17 červenec 2005 09:38 ] |
Předmět příspěvku: | |
No to je zajimavy...ale ta stage 4 a 325HP by se mi docela libila. ..To bych moch dat gtcku jako vanocni darek,ale s 325 konma na predku bych asi furt menil gumy ne?? |
Autor: | Placenta [ 17 červenec 2005 10:04 ] |
Předmět příspěvku: | |
Skala píše: No to je zajimavy...ale ta stage 4 a 325HP by se mi docela libila. ..To bych moch dat gtcku jako vanocni darek,ale s 325 konma na predku bych asi furt menil gumy ne??
hlavne ale musis mit i ty predchozi ale super by to jelo a bomba zvuk |
Autor: | Skala [ 17 červenec 2005 11:54 ] |
Předmět příspěvku: | |
No joo,a melo bylo furt divny ze jedna stage je drazsi nezz ta druha..treba ze ta 4 je levnejsi nez ta 2...taaaak takhle to jeee ..Noo jo,tak hold zacnu stage 1 no |
Autor: | carisma [ 18 červenec 2005 07:47 ] |
Předmět příspěvku: | |
Ja se panove tesim az postavim barak. Ponevac az postavim barak, tak si k nemu postavim garaz. A az budu mit garaz, tak si taky budu skladat auticka. No ale zatim nemam nic tak si o tom muzu aspon cist (To nic, to je jen moje pondelni rozjimaci nalada) |
Autor: | Trpaslik [ 18 červenec 2005 13:41 ] |
Předmět příspěvku: | |
Placenta píše: DNP – 3/S exhaust upgrade kit
DNP – Stainless Steel Twin Turbo Downpipe DNP – Stainless Stell 02 sensor kit eliminate DNP – Stainless Stell 3/S Turbo intake upgrade DNP – Stainless Stell 3/S Intercooler hardpipe W/Y pipe Ross Pistons TT 93 mm 8,5:1 CR – Ross set Rings +Head gasket 93mm- Pauter Rods MSP 220 Stell Crank Gen2 Forged Steel + CleviteBearings Kevlar Timing Belt Crank Pulley 3SX w/Belts Headlight Conv. H4 Angel-Eye Style Pivot Pop-Up Headlight Variable Controller Booster Greddy Profec 01 Clutch SX TT Stage 3 Fidanza Flywheel Combo kevlar- keramic Lash Adjusters / Hydraulic Lifters – Big Bore 3 gen EGR Blockff Plates Silver UP Race Short- Thow Shifter Spark Plug Wires MSD *slint* Placento, jsi fakt frajer. IMHO budes mit nerychlejsi 3000GT v cechach. Zamlouvam si jizdu, az to vsechno bude |
Autor: | Placenta [ 18 červenec 2005 16:05 ] |
Předmět příspěvku: | |
zapomel jsi napsat taky s nejkratsi zivotnosi |
Autor: | Skala [ 27 červenec 2005 12:47 ] |
Předmět příspěvku: | |
Tak jak to pokracuje Placo? ..Ja uz mam auto konecne dnes hotovy,akorat musim zajet nechat preprogramovat mou spojku,kvuli ty novy spojce Jo a ty budes mit ted intercoler ve predu v narazniku,vlastne teda je to FMIC? |
Stránka 2 z 4 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |