mitsubishi.megaherz.cz

Diskuzní fórum nejen o vozech Mitsubishi
Právě je 09 květen 2024 10:43

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 9 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: automat jede ale pomalu
PříspěvekNapsal: 15 březen 2008 18:03 
Offline

Registrován: 15 březen 2008 16:20
Příspěvky: 33
Automobil: mitsubishi 3000 GTO
Typ motoru: 3.000 cc
Rok výroby: 91
ahoj vsem.potreboval ,bych pomoc,nebo poradit.jsem v anglii a koupil jsem si tady za 30 tisic mitsinu a problem je vtom zese pomalu rozjizdi,ale na spatecku rychle jede.zadny prepinac mi v aute nefunguje cose tyce prepinani na pohon 4x4,nebo na zrychleni.proste to nefunguje,rozjizdi seto pomalu a je zajimave ze to ani neprehazuje rychlosti jako jiny automat.me to pripadne zeto ma jen jednu rychlost,ale pritom sem jel 180km a otacky bili na 4.500.tak jak to tam radi?a proc mi nefungujou cudliky na sport kdyz na palubovce to ukaze ze jeto zapnute?auto nevipisuje zadnou chibu na palubovce :oops: :roll: poradi mi nekdo kdo ma skusenosti z automatem? :roll: :| please..jsem mechanik aut,ale ne sportaku tak to nechci znicit.dik za jakou koliv odpovet martin anglie


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: automat jede ale pomalu
PříspěvekNapsal: 17 březen 2008 16:35 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 16 červen 2005 16:29
Příspěvky: 59
Bydliště: Praha
Automobil: Mitsubishi 3000GT SL
Typ motoru: N/A DOHC
Rok výroby: 1991
Ahoj, ja mel s automatem taky problemy a dle meho nazoru ti funguje jen trojka nebo ctyrka. 3000GT je silny auto, takze se na to dokaze rozjet, ale dlouhodobe prevodovku nicis jeste vic (velky tlaky na zuby etc). Nechtel bych byt skarohlid, ale myslim, ze ti tu pomuze jen master rebuild prevodovky (u nas za cca 30-40k). Toz, nemuzes cekat, ze 3000GT za 30 tisic bude bez chybicky.


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: automat jede ale pomalu
PříspěvekNapsal: 17 březen 2008 19:23 
Offline

Registrován: 18 říjen 2007 17:11
Příspěvky: 120
Bydliště: PRAHA
Automobil: 3000gt
Rok výroby: 1994
To sem takhle jednou jel a najednou za mnou modrý čoud,a to sem jel po týdnu co mi v servisu opravovali převodovku,tak sem zastavil a po rozjetí se auto rozjíždělo na 2 a zařadilo to maximálně 3,tak sem to reklamoval a prej byl špatnej regulátor tlaku.

_________________
3000GT,USA,r.v. 1993


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: automat jede ale pomalu
PříspěvekNapsal: 17 březen 2008 20:48 
Offline

Registrován: 15 březen 2008 16:20
Příspěvky: 33
Automobil: mitsubishi 3000 GTO
Typ motoru: 3.000 cc
Rok výroby: 91
dik za odpovedi.ja vim co chci za 30.tisic..... :lol: meto jede tak ze to vubec neprerazuje,jako by tam byla jen jedna rychlost,jako kdybi si jel z autem na baterky...ale pritom jsem stim jel 180 a otacky byli na 4,5oo...tak tomu nerozumim :cry: vindal jsem olej ale nesmrdel po spaleni,bylo ho tam i dost akorat ho nekdo nemenil 7 let.a dva roky to auto stalo :cry: tet jsem obednal novi olej tak ho tam dam a uvidim.stary olej byl jak voda a taky do hneda...kdyztak tu prevodovku tu koupim stoji tu asi kolem 300.liber coz je na nase 13.000.tisic.coz neni tak spatne......myslite zeje normalni kdyz mam jen jednu rychlost v prevodovce?toje jak kombajn ten ma taky jen jednu automatyckou rychlost,ale nejede 18o.. :lol: a nevis kde se nachazi ten regulak tlaku na prevodovce?nema nekdo zvas schema prevodovky?dik za odpovedi martin anglie


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: automat jede ale pomalu
PříspěvekNapsal: 17 březen 2008 21:37 
Offline

Registrován: 16 listopad 2004 21:23
Příspěvky: 2921
Bydliště: Praha
Regulátor tlaku v primární větvi (mezi čerpadlem a výkonnými členy) bývá někdy nastavitelný - a tedy i přístupný - zvenku, jenže není radno si s ním bez důkladné znalosti věci příliš zahrávat: špatné nastavení tlaku může převodovku rychle odrovnat. A navíc nevím, zda-li to má Tvoje převodovka právě takhle řešené.

_________________
Když auto, tak japonské! Když japonské, tak Mitsubishi! A to navzdory všem potížím MMC...


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: automat jede ale pomalu
PříspěvekNapsal: 17 březen 2008 22:22 
Offline

Registrován: 15 březen 2008 16:20
Příspěvky: 33
Automobil: mitsubishi 3000 GTO
Typ motoru: 3.000 cc
Rok výroby: 91
tady ti posilam obrazek prevodovky foceny z vrchu 4x4.mozny je to zeto dela ten regulator,protoze me seto nerozjizdi na 2,ale minimalne na 3or 4,protoze kdyz dam rucni brzdu tak to stoji na miste, dvojka byto utahla,tak mislim 3 or 4.tak jestli neni ten regulator spatny,no uvidim az vimenim ten olej.koukni naten obrazek dik martin anglie


Přílohy:
DSC00019.JPG
DSC00019.JPG [ 728.8 KiB | Zobrazeno 3753 krát ]
Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: automat jede ale pomalu
PříspěvekNapsal: 17 březen 2008 22:48 
Offline

Registrován: 16 listopad 2004 21:23
Příspěvky: 2921
Bydliště: Praha
Fakt nevím, nic mně známého mi to nepřipomíná...

_________________
Když auto, tak japonské! Když japonské, tak Mitsubishi! A to navzdory všem potížím MMC...


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: automat jede ale pomalu
PříspěvekNapsal: 17 březen 2008 23:40 
Offline

Registrován: 16 listopad 2004 21:23
Příspěvky: 2921
Bydliště: Praha
Ještě jsem si dodatečně vzpomněl: u starších typů automatů bývá onen regulační ventil tlaku ATF v převodovce ovládán podtlakově ze sání motoru. Takže hledej hadičku spojující automat se sáním motoru (samozřejmě nemohu vyloučit, že tam vůbec žádná taková není a že tlak ATF je řízen už plně elektronicky), a tu vyměň za novou! Musí být ale tlustostěnná, resp. dostatečně tuhá, aby se podtlakem "nesplaskla"!

_________________
Když auto, tak japonské! Když japonské, tak Mitsubishi! A to navzdory všem potížím MMC...


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: automat jede ale pomalu
PříspěvekNapsal: 18 březen 2008 01:14 
Offline

Registrován: 15 březen 2008 16:20
Příspěvky: 33
Automobil: mitsubishi 3000 GTO
Typ motoru: 3.000 cc
Rok výroby: 91
jsem moc rad,ze mi pomahas.moc dik.natu hadicku se podivam.treba tam naka bude.myslim,zeje nejdulezitejsi zjistit proc meto nechce pustit prez 2000.tis.ot kdyz se rozjizdim.nato muze mit vliv i prevodovka protoze jsem tam nasel dva snimace(cidla )otacek kol v prevodovce :cry: :?: fakt nemam rad tu elektryku,kdyz nemam schema.asi mi rozumis?jinak jsem zjistil ze tam mam i chlazeni oleje do prevodovky(jeto v prednim narazniku)jinak dik za informace.vse se hodi.....martin anglie


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 9 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Google Adsense [Bot] a 65 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz