mitsubishi.megaherz.cz

Diskuzní fórum nejen o vozech Mitsubishi
Právě je 09 květen 2024 14:57

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 45 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: automat jede ale pomalu
PříspěvekNapsal: 16 březen 2008 21:30 
Offline

Registrován: 16 listopad 2004 21:23
Příspěvky: 2921
Bydliště: Praha
Asi opravdu netušíš, v čem se liší automat od manuálu. Komu není rady, tomu není pomoci!

_________________
Když auto, tak japonské! Když japonské, tak Mitsubishi! A to navzdory všem potížím MMC...


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: automat jede ale pomalu
PříspěvekNapsal: 16 březen 2008 21:47 
Offline

Registrován: 15 březen 2008 16:20
Příspěvky: 33
Automobil: mitsubishi 3000 GTO
Typ motoru: 3.000 cc
Rok výroby: 91
dik za radu :cry: kdyztak to auto dam do srotu :lol:az vimenim olej tak napisem co se zmenilo....doufam ze se neco zmeni.. :)


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: automat jede ale pomalu
PříspěvekNapsal: 16 březen 2008 22:56 
Offline

Registrován: 16 listopad 2004 21:23
Příspěvky: 2921
Bydliště: Praha
najsbojs píše:
dik za radu :cry: kdyztak to auto dam do srotu :lol:az vimenim olej tak napisem co se zmenilo....doufam ze se neco zmeni.. :)


Nejlepší způsob opravy dle západoevropského receptu: Dát do šrotu! Ostatně mně radili ve značkové garáži zánovní vůz v záruce, který nebyli schopni opravit, "šikovně podpálit..."

_________________
Když auto, tak japonské! Když japonské, tak Mitsubishi! A to navzdory všem potížím MMC...


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: automat jede ale pomalu
PříspěvekNapsal: 17 březen 2008 00:34 
Offline

Registrován: 15 březen 2008 16:20
Příspěvky: 33
Automobil: mitsubishi 3000 GTO
Typ motoru: 3.000 cc
Rok výroby: 91
podpalit? :shock: tak tobich to musel dobre pojistit :lol: tady kdyz jdes do servisu a sviti ti jenom ABS tak za diagnostiku problemu chteji tak 5000.tisic.byl jsem tam z oktavkou a nikdy vic....tady jsou hrozny amateri(anglicani)a v americe zas nedokazou opravit evropske auta.hledaj tam cesky mechaniky.... :lol: vazne,hruza v tom svete.zitra obednam ten olej tak uvidim co bude....jinak jsem se dival do historie miho mitsi a a olej v prevodovce nebil menen od ty dobi co to pritahli do anglie coz je rok 2001.na ten olej je ujeto asi 60 tisic km....tak nevim jestli fak ta prevodka neni v trapu. :cry: jinak to auto stalo dva roky nekde v bazaru...to neni moc dobry co? :cry:myslis,ze kdybi byl olej spatny v prevodovce tak by to tak spatne jelo?ale na spatecku to trha asfalt...myslim,zebi to melo taky klouzat na spatecku :roll: napis mi jaky je rozdil v tech olejich,abych to lepsi pochopil...nektery vic mazou? nebo naopak?porat...dik martin anglie 8)


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: automat jede ale pomalu
PříspěvekNapsal: 17 březen 2008 09:49 
Offline

Registrován: 16 listopad 2004 21:23
Příspěvky: 2921
Bydliště: Praha
Ono "klouzání" zajišťuje hydrodynamický měnič momentu (HDM, jinak nejsložitější část automatu) a MUSÍ být přítomno na všech kvaltech. Podle mého názoru to prostě neřadí jedničku a rozjíždí se to až na dvojku: jedním z důvodů může být permanentně zapnutý "zimní režim" (problém se spínačem, ve vedení...). Co ten kick-down?

MMC používá speciální vlastní ATF oleje DiaQueen SP2 a SP3 (ale vyrábí je např. i BP, RedLine...), které se vyznačují především extrémně nízkou viskozitou. A jelikož řazení kvaltů u automatu mj. souvisí s tlaky uvnitř systému, použití ATF o jiné viskozitě samozřejmě naruší poměry, na které je to stavěné a naprogramované. Problémy pochopitelně způsobí i originální, ale už příliš starý ATF, jehož viskozita se v čase změnila.

P.S.: Moje auto bylo "dobře pojištěné"...

_________________
Když auto, tak japonské! Když japonské, tak Mitsubishi! A to navzdory všem potížím MMC...


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: automat jede ale pomalu
PříspěvekNapsal: 17 březen 2008 21:16 
Offline

Registrován: 15 březen 2008 16:20
Příspěvky: 33
Automobil: mitsubishi 3000 GTO
Typ motoru: 3.000 cc
Rok výroby: 91
ahoj...tak jsem obednal ten olej,litr oleje stoji asi 130.kc tak jsem obednal 5 litru(zatim)jeste jednou ti posilam ten obrazek s tim prepinacem.nanem je napsano PWR a hold,ja rozumim co jeto anglicky,ale ne presne ty jsi myslel zeje to zimni protikluz?kdyz ho prepinam tak na palubovce semi ukaze POWER nebo HOLD.vikon(sila)nebo drzet(podrzet)ale nechapu co tim basnik chtel rici :cry: jinak jak jsem psal tak meto pri jizde neprehazuje rychlosti,jako by tam byla jen jedna....dnes tu byl ume kamos a ten ma omegu v automatu tak jsem ji projel a krasne slo sliset i citit jak mu tam ty rychlosti prehazujou.ze bych mel vazne jen jednu rychlost? :( a nebo je uz poni :cry: :oops: ?jinak ti moc nerozumim kick down(skopnout,zajit)vazne nevim dik za odpoved martin anglie


Přílohy:
DSC00012.JPG
DSC00012.JPG [ 560.27 KiB | Zobrazeno 4317 krát ]
Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: automat jede ale pomalu
PříspěvekNapsal: 17 březen 2008 21:31 
Offline

Registrován: 16 listopad 2004 21:23
Příspěvky: 2921
Bydliště: Praha
Tak ohledně toho tlačítka opravdu nevím: standardně bývá "zimní program" označen sněhovou vločkou nebo písmenem W (winter), přičemž aktivace tohoto programu neznamená žádný "protiprokluz", ale prostě jen rozjezd na dvojku (jedničku to neřadí).

Kick-down má každý automat: když dáš plný plyn a držíš ho, převodovka řadí o stupeň výše až při dosažení červeného pole otáčkoměru.

_________________
Když auto, tak japonské! Když japonské, tak Mitsubishi! A to navzdory všem potížím MMC...


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: automat jede ale pomalu
PříspěvekNapsal: 17 březen 2008 22:35 
Offline

Registrován: 15 březen 2008 16:20
Příspěvky: 33
Automobil: mitsubishi 3000 GTO
Typ motoru: 3.000 cc
Rok výroby: 91
dik a jak to mam skusit,kdyz tam dam rychlost a dam tam rucni brzdu a slapnu na plin tak jen do 2000.ot.vic me to nepusti vic,kdyz tam mam parkovacky nebo neutral tak to jde do plnych otacek.jak to mam skusit? pri rychlosti nebo na neutral?poradis dik martin anglie


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: automat jede ale pomalu
PříspěvekNapsal: 17 březen 2008 22:45 
Offline

Registrován: 16 listopad 2004 21:23
Příspěvky: 2921
Bydliště: Praha
Samozřejmě na "D" a bez ruční brzdy! Ale to bys dávno už měl, pokud jsi někdy jel s automatem, vědět.

_________________
Když auto, tak japonské! Když japonské, tak Mitsubishi! A to navzdory všem potížím MMC...


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: automat jede ale pomalu
PříspěvekNapsal: 17 březen 2008 22:55 
Offline

Registrován: 15 březen 2008 16:20
Příspěvky: 33
Automobil: mitsubishi 3000 GTO
Typ motoru: 3.000 cc
Rok výroby: 91
ja jsem jel tet poprvi z automatem.nikdy vic predtim.kdyz tam dam to decko tak meto maximalne pusti do 2000.ot...myslis zeje to spatne?ty jsi psal,ze az do cervenyho pole :shock: ale me to pusti jen na 2.ooo.ot.tak nevim


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: automat jede ale pomalu
PříspěvekNapsal: 17 březen 2008 23:00 
Offline

Registrován: 16 listopad 2004 21:23
Příspěvky: 2921
Bydliště: Praha
Já to nějak nechápu: Jak, že to pustí jen do 2000 ot./min.? Přece když jedeš a držíš stále plný plyn, musí se to vytáčet nad uvedenou hranici. Ostatně sám jsi psal, že jsi s tím jel 180 km/h při 4500 ot./min. Nebo to snad nikdy přes těch 4500 ot./min. nepřelezlo? To by pak znamenalo, že to jezdí skutečně jen na OD!

_________________
Když auto, tak japonské! Když japonské, tak Mitsubishi! A to navzdory všem potížím MMC...


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: automat jede ale pomalu
PříspěvekNapsal: 18 březen 2008 00:55 
Offline

Registrován: 15 březen 2008 16:20
Příspěvky: 33
Automobil: mitsubishi 3000 GTO
Typ motoru: 3.000 cc
Rok výroby: 91
vis kdyz dam plny plin a rozjizdim se tak meto pusti ze zacatku na 2000.otc.vazne.a pak to pomalu navisuje.me to nejde tak ze slapnu na plin a mam tam treba 6000.ot a jedu.proste jenom 2000.otc a pak to pomalu navisuje na otackach a rychlosti.uz to shapes?zadna accelerace....takovi liny rozjezd.motor je apsolutne v poradku.toci jak blazen.....tak co mislis?me seto taky nezdalo kdyz jsem stim poprve jel zeto ma tak malo otacek na rozjezd,ja jsem cekal treba 5000.tis.atd.na 2000.otacek co clovek chce za rozjezd.neco je proste spatne.jinak to auto mel stary clovek ktery stim jezdil normalne,tak byto nemelo byt tolik ojete....myslis zetam je nekde ten protikluz?dival jsem se vsude ale nic nenasel...nakonec to bude nakou tou elektrikou jak jsem rikal ze zacatku. :) tady totis plno aut ma problemi s elektrikou.....tak co myslis ty?


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: automat jede ale pomalu
PříspěvekNapsal: 18 březen 2008 09:55 
Offline

Registrován: 16 listopad 2004 21:23
Příspěvky: 2921
Bydliště: Praha
najsbojs píše:
vis kdyz dam plny plin a rozjizdim se tak meto pusti ze zacatku na 2000.otc.vazne.a pak to pomalu navisuje.me to nejde tak ze slapnu na plin a mam tam treba 6000.ot a jedu.proste jenom 2000.otc a pak to pomalu navisuje na otackach a rychlosti.uz to shapes?zadna accelerace....takovi liny rozjezd.motor je apsolutne v poradku.toci jak blazen.....tak co mislis?me seto taky nezdalo kdyz jsem stim poprve jel zeto ma tak malo otacek na rozjezd,ja jsem cekal treba 5000.tis.atd.na 2000.otacek co clovek chce za rozjezd.neco je proste spatne.jinak to auto mel stary clovek ktery stim jezdil normalne,tak byto nemelo byt tolik ojete....myslis zetam je nekde ten protikluz?dival jsem se vsude ale nic nenasel...nakonec to bude nakou tou elektrikou jak jsem rikal ze zacatku. :) tady totis plno aut ma problemi s elektrikou.....tak co myslis ty?


Otáčky vyskočí při kick-down(u) hned na maximum (a tam se drží) akorát tak u variátorového automatu (CVT), nikoli u klasického (s HDM). Jinými slovy: pokud to popisuješ správně, tak to fakt jezdí jen na jeden kvalt, zřejmě ten nejvyšší (4 nebo OD)!

Žádní protiprokluz tam určitě není, ale to jsem už psal.

Staří dědkové dokáží svým rádoby "opatrným způsobem jízdy" zničit každé auto. Dotyčný se ho buť zbavil právě proto, že to přestalo řadit (možná kvůli špatnému zacházení či nedostatečnému servisování), nebo si toho ani nestačil všimnout... :P

U Mitsubishi vždy platilo, že závada v elektrice je už to úplně poslední, co bys měl hledat! Navíc se domnívám, že neschopní mechanici svou nekompetentnost před laickými uživateli úspěšně maskují poukazováním na chyby v elektrice/elektronice. Ono totiž "napíchnutí na počítač" ani u jiných značek povětšinou k odhalení problému nevede.

_________________
Když auto, tak japonské! Když japonské, tak Mitsubishi! A to navzdory všem potížím MMC...


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: automat jede ale pomalu
PříspěvekNapsal: 18 březen 2008 20:36 
Offline

Registrován: 15 březen 2008 16:20
Příspěvky: 33
Automobil: mitsubishi 3000 GTO
Typ motoru: 3.000 cc
Rok výroby: 91
dik taky si myslim,zesi toho nevsimnul,a pak to dal na aukci,kde jsem dvakrat zvedl ruku ,kyz jsem odhanel mouchu a priklepli mi to auto :lol:se slovi a tet se starej hochu :evil: .ona tam vazne je ta 4 sped...proto to nepusti do otacek a taky proto seto tak rozjizdi jako shnek..to tam ta 4 asi zamrzla? :lol: ale tu je porad teplo.skusim tam dat ten olej a uvidim.nenasel jsem zadnou hadici od sani k prevodovce,tak jeto plne automatycky...skusim se na vse podivat a kdyz to nepujde tak tak zajedu na vrakac pro jinou....a doty stary se podivam jak to vlastne v ni chodi... :shock: :o kdybi te neco napadlo tak jdej vedet dik martin anglie


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: automat jede ale pomalu
PříspěvekNapsal: 18 březen 2008 22:44 
Offline

Registrován: 16 listopad 2004 21:23
Příspěvky: 2921
Bydliště: Praha
V této chvíli mne už napadá jen spínač na voliči: ten informuje ŘJ automatu, co jsi vlastně zvolil. Může být vnější (někde blízko páky voliče - např. hned pod ní), nebo vnitřní (umístěn přímo v převodovce a ovládán koncem bowdenu blokační západky polohy "P" - mechanicky blokuje výstupní hřídel). Pokud jsou v něm poškozené/opotřebované kontakty, ŘJ to zblbne.

_________________
Když auto, tak japonské! Když japonské, tak Mitsubishi! A to navzdory všem potížím MMC...


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 45 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 64 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz