mitsubishi.megaherz.cz

Diskuzní fórum nejen o vozech Mitsubishi
Právě je 27 duben 2024 09:37

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 39 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Plno veci na GT,motor atd
PříspěvekNapsal: 01 červenec 2005 13:00 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 13 červen 2005 18:07
Příspěvky: 91
Bydliště: Nymburk
Chlapy,jeden kamos ma doma plno veci na gtcko....veci sou s GT vr4 rv96,no a abych to nemusel cely opisovat tak vam se zkopiruju,co mi psal :lol:


mám 4 písty,blok (je potřeba na dvou válcích výbrus),hlavy,vačky,vanu,pochroumanou kliku (možná by šla přebrousit), řemenice,dvě turba,6q převodovku(má trochu pocuchanej synchron na 3jce,trochu to hučí,ale není žádnej problém),přední a zadní rozvodovky,nějaký vahadla,setrvák,vstřiky,nějaký lehký el. ....prostě celej motor ,ale rozebranej
alternátor,klima kompresor...
pak este takovej ten vrsek-to sani s vahou vzduchu,no a ma toho vic,ale ted si nemuze na vsechno vzpomenout,tak se kdyztak zeptejte a ja se ho zeptam,bo ho sem navedu 8)

Jo a setrvak uz asi nema,pac ten chci od nej ja,ale to este nevim jestli bude pasovat :lol:

_________________
myšivbuši 3000GT..už není
ted je CLK 320..


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 01 červenec 2005 13:04 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 30 červen 2005 10:33
Příspěvky: 202
Bydliště: Klecany (skoro Praha)
nojo, scháním víčko na chladič. Vlastně možná celej chladič, ale na Galanta 2.0 1995 8)


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 01 červenec 2005 13:33 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 13 červen 2005 18:07
Příspěvky: 91
Bydliště: Nymburk
A myslis ze by pasoval chladis s gtcka na galanta???
jinak chladic tam asi prej ma a nejaky vicka tam sou taky 8)

_________________
myšivbuši 3000GT..už není
ted je CLK 320..


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 01 červenec 2005 13:37 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 30 červen 2005 10:33
Příspěvky: 202
Bydliště: Klecany (skoro Praha)
no to asi néééé
ten chladič musí narozdíl ode mě něco chladit, bude docela určitě větší


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 01 červenec 2005 13:39 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 30 červen 2005 10:33
Příspěvky: 202
Bydliště: Klecany (skoro Praha)
ale do tý mý kastle dávali tuším i třílitr. Může ho ten kamarád orientačně změřit?


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 01 červenec 2005 13:53 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 13 červen 2005 18:07
Příspěvky: 91
Bydliště: Nymburk
jojo ja mu to napisu,ted sel merit pro me setrvak :) ..reknu mu to

_________________
myšivbuši 3000GT..už není
ted je CLK 320..


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 01 červenec 2005 14:10 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 30 červen 2005 10:33
Příspěvky: 202
Bydliště: Klecany (skoro Praha)
a kde to vlastně je? V tom Nymburku?


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 01 červenec 2005 14:11 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 30 červen 2005 10:33
Příspěvky: 202
Bydliště: Klecany (skoro Praha)
Já jsem z Klecan, to je těsně nad Prahou


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 01 červenec 2005 14:47 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 30 červen 2005 10:33
Příspěvky: 202
Bydliště: Klecany (skoro Praha)
tak jsem vyzvídal na našem mitsibishi guru (http://www.galantweb.com) a prý jsou ty chaldiče stejně velký, ale mají jínak vyvedený hadice.


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 01 červenec 2005 15:07 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 30 červen 2005 10:33
Příspěvky: 202
Bydliště: Klecany (skoro Praha)
ještě jsem ten svůj přeměřil a mám (teda +-) 68x41x5,5cm a hadice jsou pokud stojím před autem - spodní úplně nalevo a vrchní v 1/3 od leva


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 01 červenec 2005 15:20 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 14 červen 2005 22:57
Příspěvky: 214
zeptej se no-nameho co chce za vsechno 8)


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 01 červenec 2005 17:20 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 14 červen 2005 11:14
Příspěvky: 78
pokud ma i jine veci docela by me zajimala prevodka rizeni....mam v ni uz vuli...nebo jestli Placenta nevi nejake reseni mimo vymeny? Kdyz mam motor vyplej a kroutim volantem, tak je to OK ale jak nastartuji a servo se natlakuje tak kdyz tocim volantem ze strany na stranu, tak je slyset a citit takove tukani. a je to cejtit i na vetsich nerovnostech ze to rizeni neni uplne tuhe...


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 01 červenec 2005 18:13 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 14 červen 2005 22:57
Příspěvky: 214
mam tu mechanika
mas zkontrolovat tesnost, pak vymenit olej (DEXRON) a poradne to ovzdusnit, zvuky vydava prevodka kdyz je tam malo oleje, je zazvdusneni, NEMUSI BYT OPOTREBOVANA, jinak ti nepomuzu, ve statech stoji prevodka okolo 700 USD tak tady to bude hotovo, taky zkus zjistit jestli to neni stejny z sigmou, mohlo by to byt stejny na 80 procen :( t


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 01 červenec 2005 18:20 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 14 červen 2005 22:57
Příspěvky: 214
a dej si pozor co koupis je rozdil mezi AWD a FWD
aspon tedy financni... :cry:


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 01 červenec 2005 19:42 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 14 červen 2005 11:14
Příspěvky: 78
No olej uz jsem menil nalil jsem tam Texamatic 7045 E ktery splnuje normu Dexron II. Beze zmeny. Tesnost nevim jak zkontrolovat pokud jde o tesnost jako zda nekde nesakne tak to je vporadku, protoze z pod autem nikdy nebyla ani kapka. Jedine s cim si nejsem jisty je odvzdusneni v servisnim manualu psali ze po vymene mam pri nastartovanem motoru tocit nekolikrtat volantem do obouch plnych rejdu nez se to samo neodvzdusni coz si myslim, ze jsem taky udelal spravne...jinak auto ma najeto 115t. mil myslis, ze to je dost na to aby ta prevodka byla takto opotrebovana?


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 39 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 15 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz