mitsubishi.megaherz.cz
https://mitsubishi.megaherz.cz/

Plno veci na GT,motor atd
https://mitsubishi.megaherz.cz/viewtopic.php?f=50&t=72
Stránka 2 z 3

Autor:  Placenta [ 01 červenec 2005 20:21 ]
Předmět příspěvku: 

tak to fakt nevim, zkus mitsiho, ty prevodky fungujou vsechny stejne :cry:

Autor:  JK [ 02 červenec 2005 08:37 ]
Předmět příspěvku: 

No prave si myslim, ze u 3000GT ta prevodka asi funguje jinak, zatim jsem mel moznost ji vyzkouset treba na mazde MX-3 kterou ma pritelkyne. U mazdy: pri vypnutem motoru prevodka vykazuje vuli a vydava pri toceni volantem sem a tam zvuky jako kdyz je uvnitr vule jakmile ale motor nastartuji prevodka se natlakuje a pri toceni volantem se neozyva vubec nic...u GT je to naprosto opacne pri vypnutem motoru je klid a pri nastartovani je v ni citit ta vule. Jinak toto jsem zkoumal u vice aut a zatim vsude to fungovalo jako u mazdy napr. u nissana almery, mazdy RX7, mazdy 323F....

Autor:  Návštěvník [ 02 červenec 2005 10:47 ]
Předmět příspěvku: 

JK píše:
No prave si myslim, ze u 3000GT ta prevodka asi funguje jinak, zatim jsem mel moznost ji vyzkouset treba na mazde MX-3 kterou ma pritelkyne. U mazdy: pri vypnutem motoru prevodka vykazuje vuli a vydava pri toceni volantem sem a tam zvuky jako kdyz je uvnitr vule jakmile ale motor nastartuji prevodka se natlakuje a pri toceni volantem se neozyva vubec nic...u GT je to naprosto opacne pri vypnutem motoru je klid a pri nastartovani je v ni citit ta vule. Jinak toto jsem zkoumal u vice aut a zatim vsude to fungovalo jako u mazdy napr. u nissana almery, mazdy RX7, mazdy 323F....


myslel jsem znacku mitsubishi,
u 3000 gt je vule max. 3cm pri zapnutem motoru
1,1 cm ma byt u vypnuteho motoru, bez natlakovani musi byt mensi nez se zaplym posilovacem, takze pokud jde o vuli s vypnutym motorem a startem, zmensuje a naopak zvetsuje se u Tebe tak jak ma. (nevim velikost vule)
Dale si zkontroluj vuli na kulovych cepech, pokud neni tutovka ze je to prevodka rizeni. Jinak si tu nekde psal ze mas servis. manual na 3000 GT
tak na strance 37 A6 je kompletni rizeni se zavadami a jak se odstranuji, ja sam opravdu zkusenosti s rizenim nemam, to jsem zaplatpanbu nikdy nemusel delat :roll:

Autor:  Skala [ 02 červenec 2005 11:36 ]
Předmět příspěvku: 

Taaaak

Begy-chladic uz prej nema:o(

JK-prevodku taky nema:o(

Placenta-za komplet(je toho plnej vozejk prej) chce 90 litriku:o)
Kdyztak mu reknu o fotky :D

Autor:  Skala [ 02 červenec 2005 11:37 ]
Předmět příspěvku: 

A co myslite vy placenta a jk bude mi pasovat setrvak s ty vr4 rv96 na moje gt???

Autor:  Návštěvník [ 02 červenec 2005 12:59 ]
Předmět příspěvku: 

Skala píše:
A co myslite vy placenta a jk bude mi pasovat setrvak s ty vr4 rv96 na moje gt???


stejny to neni, napis mi VIN ty mas US nodel vid ?

Autor:  Skala [ 02 červenec 2005 13:28 ]
Předmět příspěvku: 

muj VIN : JA3AM84J8SY004570

Autor:  Placenta [ 02 červenec 2005 15:13 ]
Předmět příspěvku: 

takze podle CAPSU mas
6 G72, Z11A, Califonia - emise, vyrobeno 1994 06. 3
spojka stejna s VR4 neni,

ale mela by byt u NA stejna s:
- mitsu DIAMANTE 3000cm rok 1/1991 +
- mitsu SIGMA 3000cm rok 1/1991 +
- mitsu SIGMA COMBI 3000 3000cm rok 6/1993 +
:shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock:

Autor:  Skala [ 03 červenec 2005 11:12 ]
Předmět příspěvku: 

dik za info...Tak hold setrvak musim sehnat jinej :roll:

Takze ja mam rv 94...no ja uz nevim co mam za auto...v technicaku mam rv 95,v servisu rikali ze nektery dily tam mam 93 a 94...Ja to mam asi poskladany z nekolika aut dohromady 8)

Autor:  Placenta [ 03 červenec 2005 11:33 ]
Předmět příspěvku: 

ja ti ukazu tu tabulku v CAPSU ale nevim jak to sem dat,
jak jsme sem davali ty obrazky z NFS 2????????????????

Nejdriv nejak Print screen a co dal ???

Autor:  Skala [ 03 červenec 2005 11:54 ]
Předmět příspěvku: 

Jo to vim co myslis,no normalne dej to print screen a pak si otevri ve windousech malovani a tam to nakopiruj(a to je myslim ,,ctrl+v,,)..pak uz jen uloz 8)

Autor:  Placenta [ 03 červenec 2005 12:06 ]
Předmět příspěvku: 

je to origos MITSUBISHI tak to bude pravda
zadas VIN a zbytek Ti to vyhodi samo....

Přílohy:
8e277c8e8fc656e8d6cc0db6823b4a24.bmp
8e277c8e8fc656e8d6cc0db6823b4a24.bmp [ 2.25 MiB | Zobrazeno 6347 krát ]

Autor:  Skala [ 03 červenec 2005 12:37 ]
Předmět příspěvku: 

Diiik...No a co ten Caps vlastne je?To je nejakej program,kterej je napojenej na databazi mitsu??

Autor:  Placenta [ 03 červenec 2005 13:05 ]
Předmět příspěvku: 

podle vinu ti to najde spravne oznaceni dilu

Autor:  Mitsi [ 04 červenec 2005 08:13 ]
Předmět příspěvku:  Ad převodka řízení

JK a Placenta: Mně to u všech Mitsubishi fungovalo vždy stejně - s vypnutým motorem vůle, po nastartování bez vůle. Nejvíce jsem měl na jednom najeto 200 tis. a nikdy jsem s řízením ŽÁDNÝ problém (nutno chápat tak, že jsem na něm nikdy nic neměnil, ani čepy...) neměl. Pravda, až na jednu výjimku jsem vždy kupoval nové, takže počet najetých km byl nezkreslený...

Jinak okruh řízení se správně plní tak, že po naplnění je třeba nejprve bez nastartovaného motoru protočit volantem tak 2x mezi rejdy, doplnit kapalinu, nastartovat a znovu udělat totéž. Startovat motor hned se nedoporučuje, neboť by se mohlo přidřít čerpadlo posilovače!

Stránka 2 z 3 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/