mitsubishi.megaherz.cz
https://mitsubishi.megaherz.cz/

škubání při přidání plynu
https://mitsubishi.megaherz.cz/viewtopic.php?f=50&t=80
Stránka 1 z 2

Autor:  JK [ 27 červenec 2005 22:50 ]
Předmět příspěvku:  škubání při přidání plynu

Mam takovy problem kdyz chci prudce zrychlit treba na 3ku mam 2000 otacek a dam plnej plyn auto pridava, ale u toho zacukava tento jev prestane asi na 4000 otackach pak to jde jiz plynule za plynem kontroloval jsem svicky a kabely a vypadaji OK... kdyz mam auto nastartovany a na neutral ho turuji zxadny problem neni...jako ze by to pridavalo plyn nepravidelne...kdyz jedu normalne vklidu, tak je vse take vporadku... Osobne si myslim, ze je problem s dodavkou benzinu proto jsem vzal plnou nadrz a nalil pripravek na cisteni palivove soustavy...zatim bez vysledku. Mam take objednany novy palivovy filtr tak uvidim, zda to nebude tim....dale me jeste napada reset a nove nastaveni ridici jednotky...zda se tam neco nepochrulo. Ma nekdo jeste jine nazory ci zkusenosti s podobnym problemem...?

Autor:  Mitsi [ 28 červenec 2005 08:22 ]
Předmět příspěvku: 

Důvodů může být podstatně více: "slabé" palivové čerpadlo, netěsnosti v systému dodávky paliva, váha vzduchu (málo pravděpodobné), čidlo klepání, přílišná vůle na ventilech, kterou čidlo klepání bere za detonační spalování a snižuje předstih, opotřebované vstřiky, nevhodné svíčky (jsou tam Denso na NGK? - na zádné jiné totiž Mitsubishi dobře nejezdí) atd. atd.
Ale pokud se jedná o 3000GT Twin Turbo, určitě bych hledal příčinu v plnění motoru. ŘJ to na 99,99´% nezpůsobuje!

Autor:  Placenta [ 28 červenec 2005 09:20 ]
Předmět příspěvku: 

problem ktery popisujes jsem mel na supre 3.0 turbo,
nikdo nemohl prijit na zavadu, servis, mechanici, nikdo si stim tady nevedel rady.
trapilo me to pres pul roku, az v Tabore v Toyote tam tankovali
V 95 Power od Shellu, meli to tam tyden a vyjeli pres tri plne nadrze
a pak to prestalo.
Rozpustilo to vsechny usazeniny v motoru a bezva,
cumel jsem na to jak puk, nic jsem neplatil jenom ty nadrze.
ale muze to bejt spousta jine veci (jak pise Mitsi) dost to taky delaji vstriky, ty ale nemas TT, mas atmosferu ???
Bud je to vzduch nebo palivo, zacni od filtru a od pumpy.

Autor:  JK [ 28 červenec 2005 13:47 ]
Předmět příspěvku: 

mam svicky NGK jeste vcera jsem kontroloval zda i na zadni hlave jsou ty same (asi pred 2mi lety je menil jeden servis) tak jestli se na tu zadni hlavu nevyprdli kdyz tam je tak spatny pristup...zajimave je, ze pri volnobehu je vse naprosto OK i kdyz prudce pridal tak motor jde bez zadrhnuti pekne za plynem takze musi byt stopro chyba v dodavce benzinu protoze pri volnobehu toho moc nevezme tak to je OK ale jakmile je v tahu tak to je neco jineho....btw mam NA.

Autor:  JK [ 29 červenec 2005 17:42 ]
Předmět příspěvku: 

Tak jsem vymenil palivovy filter...ten original tam byl snad uplne puvodni...takze 10 let starej...ale bouhuzel v tom pricina nebyla. Dnes se podivam na palivove cerpadlo to je primo v nadrzi ze? No bohuzel nahradni nemam ale zkusim to rozdelat popripade nejak vycistit...uvidim jak to pujde.

Autor:  Mitsi [ 29 červenec 2005 20:33 ]
Předmět příspěvku: 

Tak hodně zdaru! Ale pro jistotu jukni ještě na ventil regulující tlak v "krmicí liště", tedy u V6 dvou lištách. Možná je tam ale jen jeden ventil. Jak ale poznat, zda je OK, to nevím. Asi bych to řešil metodou pokus-omyl montáží jiného (třeba půjčeného) od někoho, komu na 100% funguje.

Autor:  JK [ 29 červenec 2005 21:37 ]
Předmět příspěvku: 

Tak jsem se dneska koukal i na nadrz, pumpa atd.... bohuzel tu misku pod kterou to je mam uplne silene rezavou...tak rezavou, ze kdyzbych chtel uvolnit matky kolem co ji drzi, tak bych je zajiste ulomil/ukroutil. Myslite nekdo ze to muze byt opravdu cerpadlem kdyz mi to pak od 3-4t. otacek jde bez skubnuti bez problemu az na 7,5t. ? To by pak nedavalo smysl kdyby tam neslo moc benzinu, tak by to takto lehce vytacet neslo nebo ano?

to mitsi: ten ventil vypada jak je tam plno ruznejch cidel a ventilu...tezko rict kterej z nich testovat...je tam takove male zarizeni do ktereho jde z bloku motoru hadicka a z toho zarizeni jde pak do sani...ale jde tam jeste par dalsich hadicek :(... Popripade myslis, ze ma smysl jet na diagnostiku, kdyz pri volnobehu to nevykazuje zadne problemy?

Jinak jeste pro ujasneni kdyz pridaval plyn pomalu s lehkou nohou a vytocim to klidne az do 6-7t. nijak to neskubne jen pri vyraznem seslapnuti.

Autor:  JK [ 30 červenec 2005 11:53 ]
Předmět příspěvku: 

Novy poznatek: Dnes jsem jel auto projet a zjistil jsem, ze tento problem to vykazuje pouze po uplnem zahrati motoru...dokud je rucicka teplomeru pred hranici 80-90stupnu je vse OK po uplnem zahrati to zacne zlobit...takze vylucuji cokoliv s palivem...musi to byt nejake cidlo, ktere pracuje v zavislosti na teplote a pri zahrati podava jednotce asi spatne informace...nemate nekdo tuseni co by to mohlo zpusobovat?

Autor:  Mitsi [ 30 červenec 2005 12:42 ]
Předmět příspěvku: 

Pokud je to tak, jak píšeš, může být problém v systému jímání těkavých par z palivové soustavy. Ten totiž recirkuluje v uhlíkovém filtru najímané těkavé uhlovodíky, a to až po zahřátí motoru na provozní teplotu. Hledej velkou černou plastovou baňku válcového tvaru se početnými přívodními hadičkami. Zkusil bych je všechny poodpojovat a zaslepit třeba kuličkami z ložisek a zkusit to projet. Pozor! Před odpojením si řádně označ, která hadička byla kde napojená, abys to potom byl schopen vrátit zpět.

Autor:  JK [ 30 červenec 2005 13:27 ]
Předmět příspěvku: 

Diky za radu hned to jdu vyzkouset...myslis, ze to je jedina mozna pricina ci prichazi v uvahu i neco jineho?....mam doma servisni manual a tech ruznejch cidel tam je opravdu moc...docela se bojim, ze kdyz to timto nevyresim, tak ze to bude docela prolem...treba i pro znackovy servis.

Autor:  Mitsi [ 30 červenec 2005 14:34 ]
Předmět příspěvku: 

Snímací čidlo teploty motoru (chlad. kapaliny) pro ŘJ je tam jenom jedno. To množství ostatních čidel slouží k obsluze klimy, automatu, palubky, recirkulace atd. atd. Proměřit se samozřejmě dají (nutno znát hodnoty), jenže musejí také nějak "ladit dohromady", což může být u staršího motoru problém: jedno vyměníš na nové a ostatní, resp. ŘJ, si s tím potom nevědí rady.

Autor:  JK [ 30 červenec 2005 15:26 ]
Předmět příspěvku: 

tak jsem to zkusil s tim filtrem a nic porad stejne za studena OK po zahrati lehke skubani...ale uz to neni takove jako zezacatku....vypada to ze se to zlepsuje, ale muze to byt subjektivni dojem....na druhou stranu ted auto docela honim, tak to muze byt taky tim...auto je zvykle hlavne na mestsky provoz 75% jezdim po meste. Takze je mozne, ze dusledkem castych nizsich otacek motoru a mensim prutokem paliva vznikly naky usazeniny, ktery se ted mozna rozpousteji. A ze to jede s neuplne zahratym motorem dobre je mozne, ze do uplneho zahrati funguje jakysi sytic? takze to muze jet dobre kvuli tomu? Myslis, ze to muze takto byt?

Autor:  Mitsi [ 30 červenec 2005 16:24 ]
Předmět příspěvku: 

Žádný "sytič" tam není! To si jen ŘJ za studena přidá na klapce trochu toho vzduchu navíc a nechá déle otevřené vstřiky, čímž obohatí směs.

Autor:  JK [ 30 červenec 2005 17:18 ]
Předmět příspěvku: 

OK no kazdopadne moc diky za rady... v Pondeli jedu do Hradce, tak se stavim v Kodecaru a optam se co a jak by s tim delali oni. Pokud nebudou mit rozumne reseni, tak s tim tak budu jezdit...nevim, zda je to mozne, ale zda se mi, ze se to zlepsuje tak je mozne ze to prestane stejne tak jak to zacalo...

Autor:  zed [ 01 srpen 2005 15:51 ]
Předmět příspěvku: 

Dej vedet jak to dopadlo... Mel jsem to sami, jenze pak prisla velka oprava a zmizelo to, takze se duvod nehledal... Bohuzel po 6000km je to tu zase!!!! Co ti reknu bohuzel urcite.... Na nase "znackovy" servisy vubec nevsazej...

Stránka 1 z 2 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/