mitsubishi.megaherz.cz
https://mitsubishi.megaherz.cz/

škubání při přidání plynu
https://mitsubishi.megaherz.cz/viewtopic.php?f=50&t=80
Stránka 2 z 2

Autor:  JK [ 01 srpen 2005 16:23 ]
Předmět příspěvku: 

zed píše:
Dej vedet jak to dopadlo... Mel jsem to sami, jenze pak prisla velka oprava a zmizelo to, takze se duvod nehledal... Bohuzel po 6000km je to tu zase!!!! Co ti reknu bohuzel urcite.... Na nase "znackovy" servisy vubec nevsazej...


No optal jsem se a odpoved byla vice nez jasna...prijedte a za 500Kc vam udelame diagnostiku pokud nebude vykazovat zadne problemy, bude se to resit vymenou individualne...cidel...promereni kabelu atd atd...samozrejme, ze nezapomel poznamenat, ze za hodinu prace technika je cena 420Kc/hod bez DPH! Korektni pristup bych videl takto: Prijedte s vozem a my udelame zakladni diagnostiku, projizdku + pripojeni k diagnostice popripade prohlednuti odbornikem, ktery jiz nekolik podobnych GT a motoru mel rozdelanych a vi naprosto presne jak tento motor funguje.... pokud neprijdem na zavadu a tim bude z nasi strany problem neresitelny nic nezaplatite...pokud objevime zavadu a nevrhnem reseni jejiho odstraneni zaplatite polozky dle provedenych ukonu... TAK BY TO MELO FUNGOVAT!

Muzes prosim te popsat, po jak velke oprave to prestalo delat...lepereceno popis vse co bylo meneno ci serizovano...mam dilensky manual a jsem shopen si toho podle neho hodne udelat, takze bych se mohl trefit do mista kde je zakopany pes. Nekde jsem cetl, ze pri prudkem seslapnuti plynu auto skube a pry pomuze vypojit lambdasondu to u me ale nepomohlo.

Autor:  Návštěvník [ 01 srpen 2005 22:55 ]
Předmět příspěvku: 

Mitsi píše:
Tak hodně zdaru! Ale pro jistotu jukni ještě na ventil regulující tlak v "krmicí liště", tedy u V6 dvou lištách. Možná je tam ale jen jeden ventil. Jak ale poznat, zda je OK, to nevím. Asi bych to řešil metodou pokus-omyl montáží jiného (třeba půjčeného) od někoho, komu na 100% funguje.


Tak nakonec nepomohlo nic, ale jeste me zajima ten ventil...nevim ale kdo by mi ho pujcil, ale mam moznost sehnat podobny (stejne montazni diry + prumer hadicek) je to z Hyundaie sonata 3,0 V6 coz je vlastne motor vyrobenej v licenci mitsubishi....ten ventil vypada na pohled teda trochu jinak. Myslis, ze pouzitim odlisneho ventilu mohu autu nejak uskodit? Jo jeste jsem se chtel zeptat...diagnostika jako takova jen zjistsi, ze cidla a ruzne jine diagnostikovane agregaty funguji, nebo dokaze cist jejich hodnoty a upozornovat na velke odchylky oproti normam? Jde mi o to jestli to davat napojit na diagnostiku ci ne...protoze zadnou zavadu motor nevykazuje...

Autor:  JK [ 01 srpen 2005 22:56 ]
Předmět příspěvku: 

Ten predchozi prispevek je samozrejme muj...

Autor:  JK [ 08 srpen 2005 19:26 ]
Předmět příspěvku: 

Tak problem vyresen... byla spatna svicka....

Autor:  Placenta [ 13 srpen 2005 11:49 ]
Předmět příspěvku: 

JK píše:
Tak problem vyresen... byla spatna svicka....


svicka nebo odtrh na svicce :D

Autor:  JK [ 13 srpen 2005 22:37 ]
Předmět příspěvku: 

Ne primo spatna jedna nebo vice z prvnich 3 svicek vsechny 3 jsem nahradil svickama z mazdy MX-3 (to ma moje pritelkyne) a skubani takrka prestalo vyskytuje se jen ve velmi nizkych otackach cca pod 1200ot pri plnem plynu, ale to bude asi tim, ze vpredu jsou 3 svicky ktere nejsou urceny primo pro GT jsou to NGK BKR5E-11 a do GT se daji pouzit alternativne tyto BKR6E-11 mezi tou 5tkou a 6tkou by mel byt rozdil v teplotnim pouziti svicky takze to na ty 5tky jezdi. A nebo to jeste nekdy cukne kvuli tem zadnim ktere maji sve nejlepsi leta uz taky za sebou. Budu tam davat NGK Iridium IX BKR6EIX-11 jen cekam nez dojdou tete v USA a nez mi je posle..jedna tam prijde na $5,99 tady v CR stoji kolem 600Kc. Do MX-3 jsem dal BKR5EIX-11 a jsou super...

Autor:  Mitsi [ 16 srpen 2005 08:18 ]
Předmět příspěvku: 

Ještě k těm svíčkám: V případě NGK platí, že "5" znamená nejteplejší běžnou svíčku, přičemž standardem bývá "6". Pokud je to auto dotažené z USA, kde bylo přizpůsobeno provozu na nízkooktanové palivo, pak je při převažujícím používání RON95 vhodné přejít z teplé "5" na studenější, resp. standardnější "6".

PS: To není polemika, ale vyjádření souhlasu s objednáním "6". Kromě toho relativně malý rozdíl v tepelné hodnotě mezi "5" a "6" nemůže způsobit Tebou popisované problémy v režimu 2-3 tis. ot./min. (nad 5 tis. ot./min. už samozřejmě ano). Je tam totiž vždy nějaký teplotní rozsah a tím i přesah/překryv mezi sousedními tepelnými hodnotami. Závěr: Ty svíčky jsou prostě už hin!

Autor:  JK [ 16 srpen 2005 09:19 ]
Předmět příspěvku: 

No jeste dodatek primo mitsubishi doporucuje pro 3000GT PFR6J-11 to je provedeni Laser Platinum, ale ty BKR6EIX-11 (Iridium IX) mi part finder na http://www.ngksparkplugs.com nasel tez jako pouzitelne. Vychazim z toho ze Iridium IX jsou konstrukcne o nekolik let vpredu pred Laser Platinum... neudelal jsem chybu? Mam s Iridium IX velmi dobre zkusenosti.

Autor:  Mitsi [ 16 srpen 2005 09:48 ]
Předmět příspěvku: 

Určitě je to OK!

Autor:  JK [ 16 srpen 2005 12:43 ]
Předmět příspěvku: 

Iridium IX ktere jiz 2 roky pouzivam v Mazde MX3 lehce zlepsili spotrebu asi o 0,5l/100km a motor je lehce pruznejsi...mimochodem motor v mx3 (1,6 DOHC 81kw) pouziva zapalovani zn. Mitsubishi :)

Stránka 2 z 2 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/