mitsubishi.megaherz.cz

Diskuzní fórum nejen o vozech Mitsubishi
Právě je 09 květen 2024 17:07

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 20 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: GT3000 1997 hydraulika řízení
PříspěvekNapsal: 12 září 2011 07:21 
Offline

Registrován: 04 říjen 2008 09:24
Příspěvky: 976
Automobil: Dodge Stealth TT
Typ motoru: 6G72 3,0 Twin Turbo
Rok výroby: 1994
Ahoj,

ještě mě napadlo - jak jsi přemontoval ten olejový chladič dopředu, neohřívá tu chladící trubku od serva?


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: GT3000 1997 hydraulika řízení
PříspěvekNapsal: 12 září 2011 09:13 
Offline

Registrován: 03 říjen 2005 14:58
Příspěvky: 893
Brumla píše:
Ahoj,

ještě mě napadlo - jak jsi přemontoval ten olejový chladič dopředu, neohřívá tu chladící trubku od serva?


Tim se take zabyvam. Teply vzduch na trubku jde, otazka jak moc servo kapalinu ohreje a jak se vubec prehrata kapalina obecne projevuje na funkci systemu.
Vozim s sebou teplotni cidlo a multimetr, jakmile se znova vada projevi, zmerim v nadobce teplotu.
Je to dalsi z preventivnich akci na seznamu - uprava chlazeni serva (rovnou trubku nahradim trubkou stocenou do S tvaru a pokud mozno s chladicimi zebry) + situovani na primy napor vzduchu.

Co sem overil - v nadobce nic nebubla, nepeni, zmena vyse hladiny v toleranci (bez motoru / s motorem), odebrany vzorek cisty.


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: GT3000 1997 hydraulika řízení
PříspěvekNapsal: 19 listopad 2011 17:22 
Offline

Registrován: 03 říjen 2005 14:58
Příspěvky: 893
Pro zajemce..., v me problematice vse nasvedcuje, ze se mi servo kapalina prehrivala (vliv premisteneho olej.chladice).
Zapracuju na novem chladici serva a pristi sezona ukaze, estli se na to kaplo :think:


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: GT3000 1997 hydraulika řízení
PříspěvekNapsal: 30 listopad 2011 23:17 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 08 srpen 2011 13:06
Příspěvky: 77
Bydliště: ostrava jih
Automobil: gt3000
Typ motoru: 6v
Rok výroby: 1992
zajimave tema zda se že jen malo skušenosti ostatnich ale i tak dobre typy přidal bych i svuj
tedy neco jakop spojeni vice chyb a vysledně projev změknuti a klepani
což obnaši vuli na stabilizatoru a chybu v tlaku řizeni bud regulatorem tlaku nebo špatnou kapalinou
připadne spojeni s regulaci řizeni zadni napravy

_________________
starši pan ale autař skoroveteran gt3000 mišaček


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: GT3000 1997 hydraulika řízení
PříspěvekNapsal: 01 prosinec 2011 21:17 
Offline

Registrován: 03 říjen 2005 14:58
Příspěvky: 893
waltr1 píše:
zajimave tema zda se že jen malo skušenosti ostatnich ale i tak dobre typy přidal bych i svuj
tedy neco jakop spojeni vice chyb a vysledně projev změknuti a klepani
což obnaši vuli na stabilizatoru a chybu v tlaku řizeni bud regulatorem tlaku nebo špatnou kapalinou
připadne spojeni s regulaci řizeni zadni napravy


Ahoj, to klepani se projevilo u vice aut (porovnaval sem na dalsich 3). Da se rict, ze na kazdem je pritomne, u 2 ze 3 v mensim meritku, u 3. stejne jako v mem pripade.

Vadu v ovladani zadni napravy jsem taky zvazoval, snazil sem testovaci jizdou navodit ruzne rezimy (rychla jizda, pomala, s vytacenim motoru, bez, frekventovane zataceni, rovinky, atd.).
Dosel sem k zaveru, ze pokud by byl vadny control valve ovladajici nataceni zadni napravy, muselo by dochazet napr. k tomu, ze tlak servo kapaliny, ktery do nej jde jako signal o natoceni prednich kol, by vadou "soupatka" prostupoval primo do posilovace rizeni zadni napravy... to se mi zda jako malo pravdepodobne.

Po vsech tech testech se ukazal vliv tepleho vzduchu salajici od premisteneho olej.chladice na chladici trubku serva jako nejvice pravdepodobny (po odizolovani servo chladice se zavada jiz neobjevila).

Zustava to ale stale otevrene. Az nove reseny chladic serva ukaze, zda byl tip spravny.
A taky se preventivne pretesni posilovac rizeni predni napravy, pripadne se zkontroluje stav jeho mechan.dilu. Mozna taky cerpadlo... To by ale bylo moc zasahu najednou a prava pricina by se mohla skryt, takze postupne.


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 20 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 47 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz