mitsubishi.megaherz.cz https://mitsubishi.megaherz.cz/ |
|
GT3000 1997 hydraulika řízení https://mitsubishi.megaherz.cz/viewtopic.php?f=50&t=816 |
Stránka 1 z 2 |
Autor: | carisma [ 21 říjen 2008 09:32 ] |
Předmět příspěvku: | Re: GT3000 1997 hydraulika řízení |
Asi ti uplně neporadim, ale začne ti cukat v čem? Jako cukat/vynechávat motor, nebo cukat/házet s volantem? Nevim jak je u tvého auta řešen posilovač, ale máš tam dostatek kapaliny (pokud tam nějaká má být)? Děje se to za jízdy, nebo při stání? Ihned i jen po sebemenším pohnutí volantem, nebo až při nějakém konkrétním otočení? Zkus to víc popsat, pak se určitě najde někdo, kdo bude vědět. |
Autor: | Bubly [ 22 říjen 2008 15:42 ] |
Předmět příspěvku: | Re: GT3000 1997 hydraulika řízení |
Ahoj. Jakoby to drhne pri otaceni volantem a vydava to divne zvuky - takove tahle skripave... Vetsinou, akorat pokud je motor zahraty, studeny to zvuky nedela, nicmene to drhne (ciste pocitove) pro otoceni volantem porad. Motor nevynechava, akorat se pri otoceni volantu zvysi volnobezne otacky, coz je normalni. |
Autor: | Bubly [ 23 říjen 2008 10:22 ] |
Předmět příspěvku: | Re: GT3000 1997 hydraulika řízení |
Tak je to pry cerpadlo...scheisse. Diky. MK |
Autor: | enemdym [ 18 srpen 2011 22:52 ] |
Předmět příspěvku: | Re: GT3000 1997 hydraulika řízení |
Chlapi, tak mi to obdobi relativniho klidu dnes skoncilo. Zaclo mi blbnout rizeni. Tezko to popsat, ale zkusim to. Po ujeti trasy cca 30km (do te doby vse ok) mi najednou do zatacky zmekl volant a rizeni bylo vlacne, s pomalou a nedostatecnou odezvou. Jako by to melo ujizdet na snehu vsema ctyrma. Kapalina neubyla, stav stabilni. Kdyby byl system napr.zavzdusnen, tak bych mel spis pocitovat vypadky posilovaciho ucinku, tj. spise ztezknuti rizeni a ne jeho zmekceni... A ted resim, co mohlo byt pricinou. Mam 4WS, takze zvazuju moznou zavadu mechaniky rizeni, hydrauliky rizeni, prepousteciho ventilu, prehrati kapaliny, ... Po cca hodinove odstavce (chladl sem pod autem v mysi dire ve snaze najit mozny zadrhel zrakem / hmetem), sem dal test jizdu a na vyse popisovany ukaz sem cca dalsich 10km cekal, nez opet poprve nastal. Pak se s prestavkama sem tam znovu objevil. Ze by se mi napr. zblaznilo zadni rizeni / jeho ovladani? Narazili ste nekdo na problem, ktery by se mohl tykat teto tematiky? |
Autor: | expresion [ 19 srpen 2011 00:38 ] |
Předmět příspěvku: | Re: GT3000 1997 hydraulika řízení |
nemuze to byt treba kulovymi cepy rizeni? Ze by to tam bylo treba nejak volne, vybite apod? |
Autor: | enemdym [ 19 srpen 2011 07:02 ] |
Předmět příspěvku: | Re: GT3000 1997 hydraulika řízení |
expresion píše: nemuze to byt treba kulovymi cepy rizeni? Ze by to tam bylo treba nejak volne, vybite apod? Ahoj exi, podvozkove se menilo postupne vsechny bezne dily. Co se primo prevodovky rizeni tyce, tak cepy rizeni a tahla rizeni na predku, cepy rizeni na zadku. Na pretesneni prevodky sem nesehnal dily, takze prevodka jak na predni naprave tak na zadni "vnitrne" bez zasahu. |
Autor: | Brumla [ 19 srpen 2011 15:34 ] |
Předmět příspěvku: | Re: GT3000 1997 hydraulika řízení |
Ahoj, můj typ nevhodna kapalina - má být Dexron II nebo s příměsí vody, nebo směs staré a nové, napění se to, pěna je stačitelná, měkký volant.... Pokud nesouhlasí přenos poloha volantu na polohu kol je v pr.... rozvodka řízení (je to mechanická věc to musí sedět vždy, posilovač jen zvyšuje moment a snižuje přestavnou sílu a mechanicky přenost volant - kola musí být vždy ready i když to jde třeba ztuha). Pokud to tak je tak není NEJEZDI a sežeň novou nebo zánovní...... |
Autor: | enemdym [ 19 srpen 2011 23:29 ] |
Předmět příspěvku: | Re: GT3000 1997 hydraulika řízení |
Brumla píše: Ahoj, můj typ nevhodna kapalina - má být Dexron II nebo s příměsí vody, nebo směs staré a nové, napění se to, pěna je stačitelná, měkký volant.... Pokud nesouhlasí přenos poloha volantu na polohu kol je v pr.... rozvodka řízení (je to mechanická věc to musí sedět vždy, posilovač jen zvyšuje moment a snižuje přestavnou sílu a mechanicky přenost volant - kola musí být vždy ready i když to jde třeba ztuha). Pokud to tak je tak není NEJEZDI a sežeň novou nebo zánovní...... Brumlo, diky za tip. Zvazuju vsechny moznosti, na ktere narazim nebo tady zminite (nebo ktere proberu s Lubosem po tel. ![]() Co se mechanicke casti tyce, tohle mi to delalo pred rokem http://www.youtube.com/watch?v=DMraUf0QMn4 Vymenil sem tahla rizeni s podezrenim, ze sou hyn, ale rany zustavaji. Dnes je to hlucnejsi a mam za to, ze to ma primou souvislost s mou aktualni problematikou. Kara ma 20 let, a muze byt docela pravdepodobne, ze hreben rizeni ma vule neli primo "zuby na hrane". To ale nezjistim, dokud nerozeberu. Nez k tomu dojde, pokusim vyloucit jine mozne priciny. Vypada to, ze budu shanet (pokouset se) zanovni prevodovku rizeni nebo ji nechat zrepasovat (dle moznosti). |
Autor: | Brumla [ 20 srpen 2011 22:30 ] |
Předmět příspěvku: | Re: GT3000 1997 hydraulika řízení |
Ahoj, odeber vzorek a zjisti barvu, pěnění v nádobce nepoznáš, ale zaměř se na hladinu za studena a za tepla a rozdíl si poznamenej, má být tuším pouze 5mm ne více... |
Autor: | Brumla [ 05 září 2011 08:15 ] |
Předmět příspěvku: | Re: GT3000 1997 hydraulika řízení |
Ahoj, ještě mě napadlo, že na volantové tyči jsou koubky a vlastní tyč je vlastně sestav dvou trubek daných do sebe přes przyžovou vložku (při nárazu se zasunou do sebe a nepropíchne Ti to hrudník), nemůže tam být nějaká vůle.... Zkuzte prověřit vůli mezi vstupem do rozvodky a věncem volantu - to by ve dvou mělo jít docela dobře ![]() |
Autor: | enemdym [ 08 září 2011 06:53 ] |
Předmět příspěvku: | Re: GT3000 1997 hydraulika řízení |
Brumla píše: Ahoj, ještě mě napadlo, že na volantové tyči jsou koubky a vlastní tyč je vlastně sestav dvou trubek daných do sebe přes przyžovou vložku (při nárazu se zasunou do sebe a nepropíchne Ti to hrudník), nemůže tam být nějaká vůle.... Zkuzte prověřit vůli mezi vstupem do rozvodky a věncem volantu - to by ve dvou mělo jít docela dobře ![]() Diky za pripominky a tipy k tematu. Postupne zkontroluju vse. Rizeni se z mechanicke stranky projevuje klepanim pri nataceni volantu bez behu motoru, dle ocekavani klepani slabne pri odlehceni jednoho z kol. Toto klepani pozoruju taky na Stealthu a v mensim vydani taky na novejsim GT jednoho nejmenovaneho kamarada ![]() Jak se projevuje tvoje rizeni pri pohybu volantu o cca 20° doleva / doprava z neutralni polohy (kola rovne). Klepne ti to pri navratu do neutralni polohy? Prevodku rizeni ceka demontaz, kontrola mechan.dilu (prace na podzim / zimu). Hydraulika - na tu se zameruju, dokud je pocasi a da se testovat jizdou. Z testovani se spise domnivam, ze zmeknuti rizeni ma souvislost spise prave s hydraulikou, v zavislosti na otackach motoru / tlaku servo pumpy, rychlosti jizdy / tlaku pumpy pro nataceni zadku, netesnost servo rizeni, problem s kontrolnim ventilem 4WS ![]() |
Autor: | Brumla [ 08 září 2011 07:41 ] |
Předmět příspěvku: | Re: GT3000 1997 hydraulika řízení |
ahoj, strčím to do ticha garáže a zkusím - podám zprávu ![]() |
Autor: | Brumla [ 11 září 2011 17:33 ] |
Předmět příspěvku: | Re: GT3000 1997 hydraulika řízení |
Ahoj, tak když jakoby napružím volant a náhle pustím tak mi to klepne taky, na jednu stranu více, typnul bych to na ten kloubek. Víc jsem se zatím na to nedíval ![]() |
Autor: | enemdym [ 11 září 2011 22:13 ] |
Předmět příspěvku: | Re: GT3000 1997 hydraulika řízení |
Brumla píše: Ahoj, tak když jakoby napružím volant a náhle pustím tak mi to klepne taky, na jednu stranu více, typnul bych to na ten kloubek. Víc jsem se zatím na to nedíval ![]() Podle reakci to klepani je nejspis pritomno u vice z vas, ale ma to urcize svou mez. Myslim, ze v mem pripade je to uz za limitem, je potreba s tim neco delat, v zime rozborka. Na ty 2 kloubky se zamerim, dik za tip. V analyze pokracuju, prozatim spise sazim na problem v hydraulice. Chtel bych to zmeknuti rizeni vyvolat cilene a potvrdit domnenky. Podezreni sem rozsiril take na servo pumpu a jeji charakteristiku v zavislosti na otackach motoru. |
Stránka 1 z 2 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |