mitsubishi.megaherz.cz
https://mitsubishi.megaherz.cz/

ecs
https://mitsubishi.megaherz.cz/viewtopic.php?f=50&t=892
Stránka 1 z 1

Autor:  DŽORŽ [ 17 březen 2009 17:57 ]
Předmět příspěvku:  ecs

Zdarec.

Když budu kupovat auto s ECS, jak poznám že funguje?

Autor:  Brumla [ 18 březen 2009 08:41 ]
Předmět příspěvku:  Re: ecs

Ahoj,
zapnout klíček, nestartovat, kontrolky Tour a Sport nesmějí přeblíkávat, pouze když stiskneš přepínač ECS tak se měl přenout režim a kontrolky na palubce také... Otevřít kapotu motoru a ať někdo poslouchá u hlavice tlumiče při přepnutí musí být slabě slyšet jak zavrčí motůrek přestavující clonky v tlumičích tak odposlechnout všechny tlumiče. To je základní laická kontrola, nejčasteji bývájí ukroucené krátké kabely vedoucí k hlavicím předních tlumičů. Konce tlumičů se při zatáčení kol otáčí a časem se tam kabel ulomí - dá se ale koupit - vidět to je po sundání plastových krytů hlavic tlumičů.... Jinak bych se toho nebál, zatím se vždy podařilo opravit :-)

Autor:  DŽORŽ [ 19 březen 2009 17:35 ]
Předmět příspěvku:  Re: ecs

O.Kej dik.

přemýšlim o tomto autě: http://www.sauto.cz/car_detail.php?filter_car_id=6533523

Nemáte o něm někdo nějaké info?

Autor:  Brumla [ 20 březen 2009 08:30 ]
Předmět příspěvku:  Re: ecs

Ahoj, o tomhle konkrétním autě nevím nic blizšího, jen pár poznámek:
- první majitel ? no snad v ČR, ale auto je amerika a dovoz
- ASR regulace prokluzu - nevím, nevím, asi si to popletli s Active Areo
- z fotek motoru to na žádné úpravy nenapovídá má sériový chladič, vzduchový filtr i intercoolery, celkově ten motor působí jen průměrně udržovaným dojmem, možná snad úprava řídící jednotky by něco hodila - maximálně +30% tedy výkon okolo 370Hp těch 410 opravdu nevěřím....
- a POZOR! údaj na tachometru je samozřejmě v mílích, auto má tedy najeto 145000 mil což je 232000 km!

Jinak se zdá být v pěkném původním stavu, a pokud počítáš s tím, že do něj ještě tak 100000 vrazíš tak to bude pěkná kára :-) Ne bez legrace, nevím co všechno původní majitel nechal udělat a při tomto počtu kilometrů je třeba vyměnit již dost dílů: tlumiče, táhla stabilzátorů, čepy, pouzdra na nápravách, ložiska na kardanu, ložiska v přední i zadních kolech, asi přední díl výfuku, vodící a napínací kladky alternátoru, kabely ke svíčkám, asi i rozvodový řemen a napínací kladky, vodní pumpu a olejové čerpadlo. A to předpokládám, že na motoru či turbech není žádná vada. Auto každopádně projeď, pokud tě nenechají řídit, tak pozoruj jak jak šofér řadí, vady na převodovce jsou dráhá záležitost, sáhni mu při brždění na volant jak moc to vibruje a při akceleraci sáhni řadící páku také sleduj vibrace a bez ostychu mu vypni rádio a dobře poslouchej všechna bouchání a podezřelé zvuky - buď ostražitý jde o Tvoje prachy a nenech se ukecat, když tak žádej slevu!

mnoho štěstí!!!!!!

Autor:  DŽORŽ [ 27 březen 2009 13:22 ]
Předmět příspěvku:  Re: ecs

no pěkný, takže to znamená, že ho musim o 100 000 ukecat :grin:

Autor:  Brumla [ 27 březen 2009 14:25 ]
Předmět příspěvku:  Re: ecs

no, na to asi slyšet nebude :-) ale možná jsem to špatně odhadnul a majitel do auta investoval..... Pak by to nebyla zas tak špatná koupě. Já jsem do svého napumpoval již hrozný ranec a stále je co zlepšovat, pak se dostaneš do stavu, že to vlastně ani nemůžeš dobře prodat, protože Ti nikdo nedá takovou cenu, aby se Ti alespoň část nákladů vrátila :-) o práci ani nemluvím, to beru jako hobby....

Stránka 1 z 1 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/