mitsubishi.megaherz.cz https://mitsubishi.megaherz.cz/ |
|
co vsecko koupit na 3S https://mitsubishi.megaherz.cz/viewtopic.php?f=50&t=942 |
Stránka 1 z 2 |
Autor: | enemdym [ 29 červen 2009 21:13 ] |
Předmět příspěvku: | co vsecko koupit na 3S |
inspirace, kdyby ste nevedeli, co s penezma... http://www.cardomain.com/ride/386674 |
Autor: | Trpaslik [ 30 červen 2009 12:51 ] |
Předmět příspěvku: | Re: co vsecko koupit na 3S |
Pekne, pekne... inspirovan jsem si na ebay-i koupil lifters (soupatka?) z treti generace, ty s 3mm dirou na olej. Poreferuju, jak to bezi. |
Autor: | Mitsi [ 30 červen 2009 17:36 ] |
Předmět příspěvku: | Re: co vsecko koupit na 3S |
Už jsem to sem kdysi psal (a se zlou se potázal...), ale přesto to zopakuji: 3 mm díra oproti 1 mm "na odtoku" hydroštelu je úplný nesmysl, který v žádném případě nemůže pozitivně ovlivnit jejich "plnění" a těsnost vnitřku, což je právě to, co rozhoduje o cvakání, resp. necvakání!!! Naopak u těchto hydroštelů "třetí generace" (už to samo o sobě zavání marketingovými kecy) podle mého názoru hrozí vydírání činné plochy vahadel na styku s hlavičkou hydroštelu, a to z logického důvodu: tam, kdy má být materiál, je jen ta "větší díra", která samozřejmě žádné síly nepřenese. |
Autor: | Brumla [ 01 červenec 2009 07:12 ] |
Předmět příspěvku: | Re: co vsecko koupit na 3S |
Asi máš pravdu, nevím jak je to vydíráním, to si netroufnu říct, ale i s originálními zdvihátky to neklepe. Vždy stačí vyměnit ta přidřená zdvihátka (ostatně jsou dost drahá) a je po problému. Měnil jsem maximálně 2 až 3 zbytek pouze čistím a opět použiju. Někdy se problém klepání zveličuje, človíček vleze po 3 týdnech do auta natočí to a hele auto klepe - no bodeď by ne, olej stekl, všechno je polosuchý, než to čerpadlo naplní a natlakuje tak to chvilku trvá (u špatné vizkozity oleje a opotřebovaného čeradla je to delší chvilka) ![]() |
Autor: | expresion [ 01 červenec 2009 13:25 ] |
Předmět příspěvku: | Re: co vsecko koupit na 3S |
a co takovy olej 5W-30....kontretne castrol.Snad se nerozlozi ![]() |
Autor: | Brumla [ 01 červenec 2009 13:55 ] |
Předmět příspěvku: | Re: co vsecko koupit na 3S |
Určitě ne, namáhání oleje v normálním a turbo motoru je diametrálně odlišné. Vezmi jen, že na stejném bloku 6G72 je rodzíl výkonu z nějakých 165HP (Base SOHC) na 300HP (Twin Turbo DOHC) je třeba odvést mnohem více tepla a písty a turbodmychdla se vlastně částečně chladí olejem. I když je domontován chladič oleje dostává olej 'neuvěřitelný kopr' rychle ztrácí vizkozitu a rozkládá se. A to jsou borci co mají tyto motory upravené na 500HP a i když výkon využívají jen krátkodobě, dobré mazání je základ spolehlivosti ![]() |
Autor: | Mitsi [ 01 červenec 2009 14:01 ] |
Předmět příspěvku: | Re: co vsecko koupit na 3S |
5W-30 či dokonce 0W-30 (především v ACEA A1 či A5) do motoru Mitsubishi (a staršího především) určitě ne, to je právě - samozřejmě kromě přetahování intervalů výměny - důvod rychlé smrti hydroštelů! Naopak 5W-40 v ACEA A3, ovšem zároveň maximálně API SL (SM raději ne), je velmi vhodný, pro turbomotor je však 5W-50 ještě vhodnější. Mobil1 5W-50 je pak zřejmě úplně nej... Konkrétně Castrol bych já osobně rozhodně nepoužil. |
Autor: | neojirka. [ 13 červenec 2011 22:42 ] |
Předmět příspěvku: | Re: co vsecko koupit na 3S |
to enemdym: nevíš kde by šel sehnat ten systém vertikálního otevírání dveří co tam ten frajer má? Je to snad první co jsem viděl přímo na gété. |
Autor: | 3000LS [ 14 červenec 2011 09:33 ] |
Předmět příspěvku: | Re: co vsecko koupit na 3S |
Ahoj , na tema olej taky bych rad vedel na 100% nejlepsi olej do motoru , ale co clovek to nazor .Udajne vyrobce doporucuje Shell , tak tam mam shell 10w60 ultra racing. na 2.str. manik co dela motory rikal , ze byl na exkurzi ve stacirne oleju a z jednoho vyvodu tece jeden olej , akorat se meni nadoby ...tak babo raď . 3000LS |
Autor: | Brumla [ 14 červenec 2011 10:27 ] |
Předmět příspěvku: | Re: co vsecko koupit na 3S |
Ahoj, dost jsem s tím laboroval, hlavně pro provoz při velkém zatížení - ono je dost velký rozdíl mezi ježděním tak nějak normálně a občas to někde prošlápnout a třeba 30min pod plnou palbou někde na okruhu. Ten druhý režim běžné oleje vůbec nezvládají. Jak jsem již jednou psal došlo k jejichi rozložení a totální ztrátě viskozity. Můžu říci, že rozhodně se nehodí moderní nízkoztrátové oleje určené do nových a mnohem později konstrukčně navržených motorů. Motor 6G72 je kostrukčně z roku 1985 a rozhodně není na tyto oleje stavěn. Zde bych i logicky držel klasických olejů, pokud možno s vyšší viskozní třídou při velkých teplotách tedy něco xW40-50 ale žádné poslední super technologické hity, které pracují s utratenkými vrstvami a pod.. A hlavně hlídat hladinu a olej měnit, u většího zatížení každých 5000km a nižšího max.10000, raději 7500km - platí pro turbomotory v GT. Pozor při zimním provozu na hustý olej v chladiči oleje, žádné blbnutí ![]() ![]() |
Autor: | enemdym [ 21 červenec 2011 20:11 ] |
Předmět příspěvku: | Re: co vsecko koupit na 3S |
neojirka. píše: to enemdym: nevíš kde by šel sehnat ten systém vertikálního otevírání dveří co tam ten frajer má? Je to snad první co jsem viděl přímo na gété. Podivej se na mitsubishiclub.cz, mistni clen "krtek" to ma na svem GT nafocene (v profilu), tak se ho zkus poptat... |
Autor: | spc [ 24 červenec 2011 11:06 ] |
Předmět příspěvku: | Re: co vsecko koupit na 3S |
enemdym píše: neojirka. píše: to enemdym: nevíš kde by šel sehnat ten systém vertikálního otevírání dveří co tam ten frajer má? Je to snad první co jsem viděl přímo na gété. Podivej se na mitsubishiclub.cz, mistni clen "krtek" to ma na svem GT nafocene (v profilu), tak se ho zkus poptat... ja ho mam, v originalnom prevedeni je to dost trapne - prilis \_/ miesto |_| po uprave dveri a prerobeni prepinania VLS na elektriku je vysledok ale vyborny a dvere aj skutocne pomozu na parkovisku a pod. |
Autor: | enemdym [ 24 červenec 2011 11:47 ] |
Předmět příspěvku: | Re: co vsecko koupit na 3S |
spc píše: ja ho mam, v originalnom prevedeni je to dost trapne - prilis \_/ miesto |_| po uprave dveri a prerobeni prepinania VLS na elektriku je vysledok ale vyborny a dvere aj skutocne pomozu na parkovisku a pod. das foto pro ilustraci? |
Autor: | Brumla [ 25 červenec 2011 07:58 ] |
Předmět příspěvku: | Re: co vsecko koupit na 3S |
Mitsi píše: Už jsem to sem kdysi psal (a se zlou se potázal...), ale přesto to zopakuji: 3 mm díra oproti 1 mm "na odtoku" hydroštelu je úplný nesmysl, který v žádném případě nemůže pozitivně ovlivnit jejich "plnění" a těsnost vnitřku, což je právě to, co rozhoduje o cvakání, resp. necvakání!!! Naopak u těchto hydroštelů "třetí generace" (už to samo o sobě zavání marketingovými kecy) podle mého názoru hrozí vydírání činné plochy vahadel na styku s hlavičkou hydroštelu, a to z logického důvodu: tam, kdy má být materiál, je jen ta "větší díra", která samozřejmě žádné síly nepřenese. Ahoj, tak jsem 'dělal' zdvihátka, dvě zcela kaput ![]() |
Autor: | Mitsi [ 25 červenec 2011 18:00 ] |
Předmět příspěvku: | Re: co vsecko koupit na 3S |
Nemáte někdo náhodou testovací stav na ověření funkčnosti (schopnosti udržet tlak) hydroštelů? Mám jich jak nas.áno (nové inzeruji v příslušné sekci, můj dotaz se týká použitých, konkrétně "vahadlového" typu a "hlavového typu" - poslední dva obrázky dle připojeného linku) a nevím s určitostí, které vyhodit a které si raději ještě schovat. http://www.deautogroup.com/?m=product&make=MI&part=060 |
Stránka 1 z 2 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |